Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Басталуы
4
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі 2 минут
Топтарға
бөлу.
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 2 минут
|
1.Жазушылар
2.Зерттеушілер
3.Суретшілер
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Оқулықта берілген
жаттығуларды орындау
Ұлы дала
табиғаты
Т
алдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақты анағұрлым мазмұнды
қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып
сөйлей алады.
Төменде берілген пікірлерге
келісе ме екен?
Табиғат қашан да адамзаттың
анасы деп есептелгені мәлім.Климаттың өзгеруі мыңдаған жылдар
бойына қалыптасқан табиғи ландшафтылардың өзгеруіне әкеледі. Бұл
әрине шешімін табуға тиісті ғалымдық проблемаларды туындатады.
Табиғи апаттардың көпшілігі адамдардың өнеркәсіпті дамыту
барысындағы іс-әрекеттеріне тікелей байланысты. Табиғаттың
өзгеруінің алдын алу және сол өзгерістердің табиғи апаттарға дейін
жетуінің алдын алу барлық адам атаулының міндеті деп есептеймін.
Сондықтан автордың осы төңіректе айтқан ойына
қосыламын.
Климат жағдайының өзгеруі,
ауытқуына адамзаттың да белгілі бір мөлшерде кінәсі бар деп
ойлаймын. Қарапайым күнделікті тіршіліктен алуға да болады. Өзен,
көлдерді қоқыстан таза ұстау, зиянды қоқыстарды арнайы жәшіктерге
салу, өнеркәсіптерді пайдалану барысында сауаттылықты сақтау дұрыс
пайдалана білу, бұлда табиғатты сақтауға халықтың денсаулығының
жақсы, ұзақ өмір сүруіне көмегі болар еді деп ойлаймын. Қазіргі
уақытта ең басты мәселелердің
бірі.
Негізі бұл мәселе
ғаламшарымызда өмір сүріп отырған барлық халықтардың ортақ мәселесі
болып табылады. Себебі бұл мәселенің атмосфераға тікелей қатысы
бар. Ал, атмосфера - біздің жұтып отқан ауамыз барлығымызға ортақ .
Ғаламдық жылынуға өндіріс орындары, кен орындары, ЖЭС, АЭС-тер мен
автокөліктерден шығатын улы газдар тікелей себеп болуда. Мұны
ескере отырып, біз бұл мәселені қолға алуға тиіспсіз. Киот
хаттамасындағы парник газдарды тастау көлемін қысқарту жобасы өте
орынды әрі сауатты жасалған жоба. Ғаламшарымызды алдағы қауіптен
сақтап қалуға жасалған үлкен бір қадам болды дегім келеді. Ғаламдық
жылыну тек климаттық қауіп қана емес, жер шарындағы тұщы су
мөлшерінің басым бөлігін жойып жіберуге мүмкіндігі бар екендігін
ұмытпағаймыз. Сондықтан автордың қозғап отқан мәселесі өте
орынды.
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|