Материалдар / Ашық сабақ "Қыз Жібек"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қыз Жібек"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
593
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Қыз Жібек» жырындағы троп түрлері

САБАҚ: 6

Мектеп:№180 жалпы білім беретін мектебі

Күні:21.09.2018 ж

«Тексерілді» __________


Мұғалімнің есімі: Қарақұлова Қ.Т

СЫНЫП:

7 -сынып


Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.А/И3.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың

(символ,синекдоха,қайталау түрлері:эпифора,анафора, аллитерация,ассонанс, риторикалық сұрақ,)

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

« Қыз Жібек» жыры

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Ынтымақтастық ортасын құру.

Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Қима сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

-Салем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.


-Тест тапрсырмалары арқылы үй тапсырмасын тексеру;

1-топ « Лиро-эпостық» жырлар

2-топ «Тұрмыс-салт» жырлары

3-топ «Батырлар» жыры





Ортасы 25 минут


«Семантикалық кесте»  әдісі

1-Тапсырма. Кесте арқылы балалар троптың түрлерін табады;


Бағалау смайликтер арқылы

Жұптық жұмыс

2-тапсырма. Берілген өлеңдер шумағынан көріктеу құралдарын табу

Сергіту сәті Кинодан үзінді


3-тапсырма Әдеби шеңбер

1)Талқы себшісі-жыр бойынша 5 сұрақ құрастырады (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынас авор позициясы, т.б. бойынша)

2)Белгілеуші-жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды,ойын дәлелдейді.

3)Байланыструшы-оқиғалардың бірін өмірімен байланыстырады, дәлелдейді

4)Қортындылаушы-көтерілген мәселені қортындайды.


Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген тапсырмаларды орындау және тақырыпты кез келген тәсілдерімен түсіндіру пайдаланады

Рөлдік тапсырмаға қатысады

Шығарма сюжетін анықтайды

Жыр бөлімдерін талдайды

Орындалған жүмыстардың жақсы үлгілерін көрсетеді



Смайликтер









Видеоролик












А4 Қағаз, маркер

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут















Кері байланыс












Үй тапсырмасы

Синтез

Рисунок 1





8-тапсырма

«Заманымыздың батырлары»

Эссе жазу



Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы












Кері байланыс

Бағдаршам арқылы жасалады

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


































































































Сабақтың тақырыбы:

Ұлы дала табиғаты

Мұғалімнің аты-жөні: Нақыбаева С.Ж.

Күні: 11.09.2018

СЫНЫП: 7

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Климат

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Тарих, әдебиет

Алдыңғы оқу

Қазақстандағы климаттық аймақтар

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

4 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут

1.Жазушылар 2.Зерттеушілер

3.Суретшілер



Жаңа білім

10 минут




Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Оқулықта берілген жаттығуларды орындау

Ұлы дала табиғаты

Т алдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Төменде берілген пікірлерге келісе ме екен?

Табиғат қашан да адамзаттың анасы деп есептелгені мәлім.Климаттың өзгеруі мыңдаған жылдар бойына қалыптасқан табиғи ландшафтылардың өзгеруіне әкеледі. Бұл әрине шешімін табуға тиісті ғалымдық проблемаларды туындатады. Табиғи апаттардың көпшілігі адамдардың өнеркәсіпті дамыту барысындағы іс-әрекеттеріне тікелей байланысты. Табиғаттың өзгеруінің алдын алу және сол өзгерістердің табиғи апаттарға дейін жетуінің алдын алу барлық адам атаулының міндеті деп есептеймін. Сондықтан автордың осы төңіректе айтқан ойына қосыламын.

Климат жағдайының өзгеруі, ауытқуына адамзаттың да белгілі бір мөлшерде кінәсі бар деп ойлаймын. Қарапайым күнделікті тіршіліктен алуға да болады. Өзен, көлдерді қоқыстан таза ұстау, зиянды қоқыстарды арнайы жәшіктерге салу, өнеркәсіптерді пайдалану барысында сауаттылықты сақтау дұрыс пайдалана білу, бұлда табиғатты сақтауға халықтың денсаулығының жақсы, ұзақ өмір сүруіне көмегі болар еді деп ойлаймын. Қазіргі уақытта ең басты мәселелердің бірі.

Негізі бұл мәселе ғаламшарымызда өмір сүріп отырған барлық халықтардың ортақ мәселесі болып табылады. Себебі бұл мәселенің атмосфераға тікелей қатысы бар. Ал, атмосфера - біздің жұтып отқан ауамыз барлығымызға ортақ . Ғаламдық жылынуға өндіріс орындары, кен орындары, ЖЭС, АЭС-тер мен автокөліктерден шығатын улы газдар тікелей себеп болуда. Мұны ескере отырып, біз бұл мәселені қолға алуға тиіспсіз. Киот хаттамасындағы парник газдарды тастау көлемін қысқарту жобасы өте орынды әрі сауатты жасалған жоба. Ғаламшарымызды алдағы қауіптен сақтап қалуға жасалған үлкен бір қадам болды дегім келеді. Ғаламдық жылыну тек климаттық қауіп қана емес, жер шарындағы тұщы су мөлшерінің басым бөлігін жойып жіберуге мүмкіндігі бар екендігін ұмытпағаймыз. Сондықтан автордың қозғап отқан мәселесі өте орынды.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!