Материалдар / Ашық сабақ: Шаңғы/кросс/коньки дайындығы Күшті, төзімділікті жақсарту жатығулар жиынтығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Шаңғы/кросс/коньки дайындығы Күшті, төзімділікті жақсарту жатығулар жиынтығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
554
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.Шаңғы/кросс/коньки дайындығы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Күшті, төзімділікті жақсарту жатығулар жиынтығы

Оқу мақсаттары

9.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету

Сабақ мақсаттары

Барлығы:Білім алушылар өз денсаулығына салауатты өмір салтының тигізетін әсерін түсінеді,денсаулықты сақтаудың маңыздылығын түсінеді,арнаулы дамыту жаттығуларын жасайды.

Көбі: Білім алушылар өз денсаулығына салауатты өмір салтының тигізетін әсерін түсінеді,біледі,денсаулықты сақтаудың маңыздылығын түсінеді, арнаулы дамыту жаттығуларын жасайды.

Кейбірі: Білім алушылар өз денсаулығына салауатты өмір салтының тигізетін әсерін түсінеді,біледі, жеке бастың үлгісімен көрсетеді,басқаларға түсіндіре алады,денсаулықты сақтаудың маңыздылығын түсінеді, күш пен шыдамдылықты дамыту жаттығуларын жасайды.

Жетістік критерийлері

Денені шынықтырудың әсерін ажыратады.

Салауаттылыққа бағытталған жаттығуларды орындайды.

Тілдік мақсаттар


Мыналарды қамтиды: тынығу сәтіндегі тамыр соғысы, жұмыс тамыр

соғысы, қалпына келу сәтіндегі тамыр соғысы жүрек-қан тамыр жүйесі

ширату, қалпына келу техникасы орнында жүгіру, ауыспалы бір адымдық жүріс,

көтерілу, бұрылу «соқа тәрізді» тежелу, сырғанау, кідіріс даярлық күйінің құрамдастары (күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік)

Құндылықтарды дарыту

Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Физики,музыка,биология

Бастапқы білім


Күш пен төзімділікті жетілдіреді.


Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау және сергіту ойындары.


Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.




Сабақтың ортасы

25мин

(Тәж, Т) Оқушыларға төзімділікті дамытуға

бағытталған әрекеттің 2-3 түрінен тұратын

жаттығулар кешенін құрастыруды ұсыныңыз.

Мысалы, секірме арқылы секіру, содан кейін

20-30 рет еденнен кеудені жоғары көтеру және

осыны оқушыларға ұсыну. Егер оқушылар

топта жұмыс істесе, онда топқа ұсыну.

(С, Ф) Алаңның қарама-қарсы тұстарында екі

сызық жүргізіледі – бұл «мөңке балықтардың

үйі». Жүргіуші –«шортан»-алаңныңортасына тұрады, ал ойыншылар – «мөңкебалықтар» - «үйлердің» біріне орналасады.Жетекшінің командасы бойынша «мөңке

балықтар» қарама-қарсы «үйге» қарай жүгіребастайды. «Шортан» оларды ұстап алуғатырысады. Қол тигендер тысқары кетеді, алсодан кейін, олар 5-6 адам болған кезде, тортәріздесқолдарынанұстайды.«Шортан» «тордың» артына тұрады. Енді жүгіру кезінде

«мөңке балықтар» тор арқылы жүгіруге міндетті.Ұсталғандаркейінірекшеңбер – «кәрзеңке», ал содан кейін «тұтқыр» - бір біріне қарама-қарсы екі сап құрады. соңғыболып ұсталған жеңіске жетеді.

Ысқырық,кең алаң

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.


Оқушылар сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтайд...Ойын ойнау кезінде бір-біріне адагершілік қабілеттерін таныта білді

.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!