Материалдар / Ашық сабақ Шешенің баланы сүюі

Ашық сабақ Шешенің баланы сүюі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы : М.Дулатов «Шешенің балаларын сүюі»өлеңі Сабақтың мақсаты:а) Оқушылардың М. Дулатұлының өмірі мен шығармашылығы туралы алған білімдерін кеңейту. Өлеңнің мазмұны мен идеясын ұғындыру. ә) Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту; б) Ананы сыйлауға, қадірлеуге, ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: шығармашылық ізденіс сабағы. Сабақтың әдістері: түсіндіру, топтастыру, топтық жұмыстар. Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, тарих, халықтық педагогика. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман-Мамыр» поэмасы.Мақсаты:Білімділік: Шәкәрім шығармашылығымен таныстыру, поэманың мазмұнына сүйене отырып, идеясымен таныстыру, кейіпкерлерге талдау жасау.Дамытушылығы: Поэманың мазмұндық желісін тақырыбына сай талдау жасау, оқушының тілін дамытып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, өзіндік ой-тұжырым жасауға, пікірін ашық айтуға қалыптастыру.Тәрбиелілігі: Қазақ халқының ата-дәстүрінен үлгі-өнеге ала отырып, жеті атасын білуге, оқушыларды көрегенділікке, адалдыққа, адамгершілікке, уәдеге беріктікке тәрбиелеу.

Сабақтың құрылымы.Сабақтың түрі: аралас сабақӘдіс-тәсілі: сұрақ-жауап әдісі, түсіндіру, баяндау, талдау.Көрнекілігі: Ақын портреті, интербелсенді тақта, слайдПәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.Сыныпқа кіру, сынып тазалығына назар аудару, сынып оқушыларын түгелдеу.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.А.Құнанбайұлының өмірі, «Әбдірахман өлгенде» жатқа сұрау.ІІІ. Жаңа сабақ.«Сұрақ-жауап» әдісі.Балалар, қазақ әдебиеті тарихында Абайдан кейінгі тұлғалы ақын атанған Шәкәрім туралы кім не біледі?(Оқушылар жауабы)

Шәкәрім Құдайбердіұлы 1858 жылы Шыңғыстау бөктерінде дүниеге келген. Ол Абайдың ағасы Құдайбердінің баласы. Әкесі ерте қайтыс болады. Жетім қалған Шәкәрімді ағасы Абай тәрбиелеп өсіреді. Әке өліміне ол қатты қайғырады. Өзінің тұңғыш өлеңін осы әкесі қайтыс болғанда шығарады. Бұл туралы мынадай естелігі бар: «Жазғытұры әкем өліп, ауылға ат қойып, келіп жатқан адамдар көп болды. Мен осы кезде есік алдындағы төбешікке отырып, тасқа өрмелеп бара жатқан құртты өлтірдім. Айтқаны бар. Сонда есте қалғаны...Өлтірдің, не таптың сен онан пайда,Өмір сүріп жүруші ем жазда сайда.Өлімнің қандайлығын көзің көрдіКешегі тірі жүрген әкең қайда?Менің де жетім қалды балаларым,Олар да жылайды іздеп аналарын.Өзің жетім, жетімді аясаңшы,Жоқ екен басыңда ми-саналарың.»Осы өлеңді ол шешелеріне оқып бергенде шешелері қатты жылайды. Олар Шәкәрімге енді өлең жазбауын ескертеді. Сонда Абай Шәкәрімге қолдау көрсетіп, өзі тәрбиелеген екен.

Жаңа сабақта дастанның жазылу тарихы, баспадан алғаш жарық көруі, тақырыбы мен идеясы, өлең құрылысы мен поэтикалық тілі слайд көмегімен түсіндіріледі.

















Шығарманы композициялық құрылысына талдау.
  • Шығарманың басталуы. Қалқаман мен Мамырдың алғаш кездесуі.
  • Байланысы. Қалқаман мен Мамырдың бір-бірін ұнатуы, бастаңғы, сөз байласуы.
  • Дамуы. Мамырдың біреуге айттырылуы.
  • Шарықтау шегі. Екі жастың серттесіп қалуы, мәмбетейлер мен Тобықты руының жанжалдасуы.
  • Шешімі. Мамырдың өлімі. Қалқаманның Бұқар жаққа кетіп қалуы.


Шығармаға аннотациялық талдау.

Бөлім атыКейіпкерлер тағдырыКөркемдік әдіс
КездесуЕкі жас бірін-бірі алғаш көргеннен ұнатып қалады.Баяндау
БастаңғыМамырдың туыстары тойға кетіп, жастар бастаңғы жасайды.Суреттеу
Тосын жағдайМамыр Қалқаманға өзінің біреуге атастырылғанын жеткізеді.Диалог
Батыл шешімЕкі жас қол ұстасып қашып кетеді.Портрет
ҚатыгездікКөкенай Мамырды атып өлтіредіБаяндау
Мәмбетейлердің әрекетіҚалқаманды өлтір деп талап етеді, елден көшіп кетеміз деп қорқытады.Баяндау
Жаны күйзелген Әнет бабаҚалқаманды аман сақтау үшін әр түрлі амалдар табады, бірақ оған жұрт көнбейді. Ақыры Қалқаманды сынақпен атуына еріксіз көнеді.Суреттеу
Ашынған жігітӨзін өлімге қиған туыстарына өкпелеп, Қалқаман Бұқар жаққа кетіп қалады.Мақал-мәтел


Сабақты қорытындылау. Қалқаман мен Мамырдың қосылуы дұрыс, теріс деп кесіп айту қиын... біздің басты мақсатымыз – поэмадан ғибрат алу.

Сабақтан алар тәліміміз:Ата салтын аттауға да болмас,Жүрек қалауын тастауға да болмас.

Бағалау.

Үйге тапсырма.
  • Ш.Құдайбердіұлының өмірін оқу, поэманың мазмұнын түсіну;
  • Шығарма. «Егер мен Қалқаман болсам ...»




БҚОАқжайық ауданыБазартөбе орта жалпы білім беретін мектебіҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Тулешбаева Бибінұр Ерболатқызы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ