Пән: Қазақ тілі
Сынып:
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің шырайлары.
Салыстырмалы шырай.
Мақсаттары:Тақырып туралы мағлұмат
беру.тапсырманы орындаудаі шығару мазмұнын және білімдерін
жетілдіру.
Күтілетін нәтиже :Өткен тақырыптар бойынша тапсырманы орындау арқылы
тақырып,ережелерді пайдалана отырып мәтінме дұрыс жұмыс істеуге
машықтары дамиды
Модульдері: АКТ (ақпараттық
коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ
(оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды
оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ
(оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық
оқыту)
Бағалау:
Өзін өзі
(ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер:тақта, стикерлер, постерге
арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс
тәсілдер: Кім жылдам, Жигсо,Тест
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
2мин
|
Кім жылдам
Интерактивті тақтаға
«Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар
беріледі,
|
Интерактивті тақтадағы
сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі
сұралады.
|
Оқушылар интерактивті тақтадан
кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап
береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
Постер арқылы жаңа тақырыпты
өткен тақырыппен байланыстыру
|
Мұғалім оқушыларға тапсырмалар
береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы
қорғайды
|
Күз туралы ойларын постерге
салу керек, түсінікетерін постер арқылы қорғап айту
крек
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
|
|
|
СТО
|
Сергіту сәті
|
1 мин
|
«Қара жорға»
биі
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
Жаңа тақырыпты
Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді.
І топ: І
жағдай
ІІ топ: ІІ
жағдай
ІІІ топ: ІІІ
жағдай
4- сарапшы
|
Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді.
|
Сыныптағы белсенді оқушы
басқаларға бағыт беріп отырады.Топтық талқыға
салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады.
Ізденеді.
І топ :
І жағдай
– Сын есім туралы сипаттама
ІІ топ:
ІІ жағдай
– Сын есімнің шырайлары.
ІІІ топ .
ІІІ
жағдай.- Салыстырмалы шырай
Тапсырмаларды орындап қағазға
жазады.
|
|
Жинақтау
|
5мин
|
Әр топқа
деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде
беріледі.
|
Топ жетекшілеріне топ
мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
|
Оқушылар тест шешіп, критерий
арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ
мүшелерінің бірі бағалайды.
|
|
Бағалау
|
2 мин
|
Критерийлер арқылы
бағалау
Топтық
бағалау
Бағалау
шкаласы
|
Постерлер астына смайлик
жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ
жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың
жиынтық бағасы қойылады.
|
Өзін –өзі бағалау, топтық ,
жұптық бағалау
|
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
|
|
|
|
|
|
|
|