Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Сырым Датұлы "Бала би мен Сырым"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
«БАЛДӘУРЕН» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
ОҚУ – САУЫҚТЫРУ
ОРТАЛЫҒЫ ФИЛИАЛЫ
Білім кешені
Бекітілді: Умирзахов Е.Қ.
Пәні: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: Балдәурен РОСО |
|
Педагогтің аты-жөні |
Ускенбаева Б.О. |
|
Күні: 08.10.2021 |
|
|
Сынып: 9 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Сырым Датұлы «Бала би мен Сырым» |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Ұйымдастыру Кезеңі 5 минут |
Ой шақыру: «Сұрақты қағып ал» әдісі
Сабақты болжап, тақырыпты анықтау Сабақ мақсаты мен критерийі анықталады
|
Сұрақтарға жауап береді |
мадақтау |
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 минут
12 минут
5 минут
10 минут |
«Құпия хат» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларға хаттарда жасырынған суреттер беріледі. Олардан кім екенін анықтап сұрап, анықталған ақпарат бойынша топқа бөлінеді.
Төле би Асан қайғы Қабанбай батыр «Бейнебаян» Сырым Датұлы туралы мәлімет айтылады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Кестемен жұмыс
1-топ
тапсырмасы
Шешендік сөздің түрлеріне
анықтама беру.
3-топ
тапсырмасы.
Дескриптор: 2-тапсырма. «Кубизм» әдісі арқылы шығармадағы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. Кубикті лақтыру арқылы
оқушылар тапсырмаларды орындайды.
Дескрипторлар: Кейіпкерге сипаттама жасайды; Салыстыру жүргізеді; Өз ойын дәлелдейді; Жан-жақты талдау жүргізеді;
3-тапсырма
«Ой тұжырым»
әдісі
2-топ.
3-топ.
Дескриптор: Сұрақтарға жауап бере алады; Дәлелдей алады; |
Топқа бөлінеді
Қойылған сұрақтар төңірегінде оқушылар өз ойларымен бөліседі. Әр оқушының жауабы тыңдалады.
Жеке жұмыс – шешендік сөзді өз бетінше оқиды.. 2. Жұптасып пікір алмасады.
3. Топтық талқылау. Шығармашылық тұрғыдан жұмыстана-ды, шешендік сөздердің мән мағынасы, беретін тәрбиесі, ой салар тұстары туралы жеке, жұптық, топтық жұмыста талдайды. Басқа топтарға түсіндіреді.
Өзара ой бөліседі, топтық жұмысты орындайды, сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |