|
Еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
Табиғи және жасанды маталар |
|||
|
Сілтеме |
Еңбек оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Оқушыларға әр түрлі талшықты
маталар, маталардың жіктелуі туралы мағлұмат беру, матаның
қоғамдағы маңызы мен ролі туралы түсініктерін кеңейту. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Матаның бетінің құрылысы. |
|||
|
Мағынаны тану |
Мақта – мата маталары: 100% матадан жасалған
маталар өте аз шығарылады. Мақта-мата талшықтары көбінесе жасанды
жібек және синтетикамен араластырылады. |
|||
|
Сергіту сәті |
Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосайық Қатты-қатты соғайық. |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
Матадан бұйымдар жасайық:
|
|||
|
Үй тапсырмасы |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылардың еңбегін салыстыра
отырып, бағалау. |
Парақшаларды толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Табиғи және жасанды маталар" 7-сынып
Ашық сабақ "Табиғи және жасанды маталар" 7-сынып
|
Еңбек |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың атауы |
Табиғи және жасанды маталар |
|||
|
Сілтеме |
Еңбек оқулығының әдістемесі |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Оқушыларға әр түрлі талшықты
маталар, маталардың жіктелуі туралы мағлұмат беру, матаның
қоғамдағы маңызы мен ролі туралы түсініктерін кеңейту. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
||||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Матаның бетінің құрылысы. |
|||
|
Мағынаны тану |
Мақта – мата маталары: 100% матадан жасалған
маталар өте аз шығарылады. Мақта-мата талшықтары көбінесе жасанды
жібек және синтетикамен араластырылады. |
|||
|
Сергіту сәті |
Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосайық Қатты-қатты соғайық. |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
Матадан бұйымдар жасайық:
|
|||
|
Үй тапсырмасы |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Оқушылардың еңбегін салыстыра
отырып, бағалау. |
Парақшаларды толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз














