Мектеп: «Маралды орта
мектебі»КММ
|
Күні
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Қаирбаева
Динара
|
Сынып: 8
|
Барлығы
- 5
Қатысқандар
–
Қатыспағандар
-
|
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
|
Қоректену
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тістің құрылысы мен қызметі,
сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс
гигиенасы.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
8.1.2.2 - тістердің құрылысы,
әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және тісті
күту ережелерін сипаттау
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Тістің құрлысы мен қызметін,
маңызын біледі.
|
Оқушылардың басым
бөлігі: Тістердің әртүрлі типтері мен
қызметтері арасындағы байланысты сипаттай
алады.
|
Кейбір
оқушылар: Әртүрлі тістер мен олардың
арасындағы байланысты сипаттай отырып, тіс аурулары мен тісті күту
ережелерін қайта құрастырады
|
Бағалау
критерийі
|
Тістердің ағзада
атқаратын қызметінің маңызын айта
біледі.
Тіс түрлерінің
қызметін және байланысын сипаттай
алады
Тіс аурулары мен тісті күту
ережелерін қайта құрастыра
алады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар ... істей
алады: Тістің түрлерін ажырата алады,
олардың өзара байланысын айта
алады.
|
Пәнге қатысты сөздер мен
сөз тіркестері: Тіс, тіс қаптамасы, тіс,
мойыны,тіс түбірі, сүт тіс, тұрақты тіс, күрек тіс, ит тіс, азу
тіс, эмаль, цемент, дентин,
пульпа
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік
бірліктер
|
Талқылауға арналған
тармақтар: Тіс бүлінді
дегенше,....
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба? Неліктен тісті күніне
2 рет жұмсақтығы орташа тіс щеткасымен тазалап тұру керек,
....
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Тісті күту маңызды, өйткені
... . Жапония еліндегі қабылданған 2080 Бағдарламасына сіздің
көзқарасыңыз қандай?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Зайырлы қоғам және жоғары
руханият.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Химия,медицина
|
Алдыңғы
білім
|
7.1.2.2
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
8минут
|
Жағымды
психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңберге тұрып
қолдарына жүрек ұстап, бір біріне ұсынып, тілек айтады. «Мен
тілеймін.........»
Үй тапсырмасын
сұрау.
Тапсырма№1. Оқушылар екі шеңбер бойымен
тұрып 1 минут ішінде өзіне қарама –қарсы тұрған оқушыдан үй
тапсырмасы бойынша бір сұрақ қойып,жауап алады да, орын
ауыстырады. Қолданылатын
әдіс-тәсіл: «Қос
шеңбер»
Ұйымдастыру
формасы: ұжымдық
Шағын топтарға
топтастыру.
Тақырыпқа байланысты
сөздер бойынша бөлу: дентин, эмаль, пульпа,
цемент.
Тапсырма
№2. Жұмбақ шешу арқылы жаңа
сабақтың тақырыбы ашылады
Қолданылатын
әдіс-тәсіл: «Жұмбақ
жасыру»
Отыз екі
мықты,
Қаз – қатар боп
шықты.
Он алтысы
үсті,
Он алтысы асты
(тіс)
|
Қима
сөздер
Жұмбақ
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Тапсырма
3.
Үлестірме материалда берілген
мәтінді оқи отырып, графикалық органайзер құрастыр. Топтан бір
оқушы шығып, графикалық органайзерді қорғайды, топтар
талқылайды
Қолданылатын
әдіс-тәсіл: «Графикалық
органайзер»
Ұйымдастыру
формасы: ұжымдық,топтық, жеке
жұмыс
ҚБ: «Басбармақ»
Тапсырма
4.
Фильм көріп шығып, төмендегі
сұрақтарға жауап беріңдер. Деңгейлік тапсырма ретінде
беріледі.
А. Тіс ауруларын анықтап,
атаулар мен белгілерін
жазыңдар
В. Тіс бүлінді дегенше,....
сөйлемін аяқтап, мағынасын
түсіндіріңдер
С. Тіс гигиенасын
құрастырыңдар
Дескриптор:
-
Тіс ауруларының атауларын
анықтай отырып, белгілерін айта
алады
-
Тіс бүлінді дегенше,....
сөйлемін аяқтап, мағынасын
түсіндіреді
-
Тісті күту ережелерін
құрастырады
Қолданылатын
әдіс-тәсіл: «Бейнефильмді көру және
талқылау»
Ұйымдастыру
формасы: жекежұмыс
ҚБ: «+,-,
керемет»
|
Үлестірме материалдар. Қосымша
№1, қосымша №2
https://www.youtube.com/watch?v=K0CRPAUpOOQ
|
Сабақтың
соңы
8
минут
|
Тапсырма
5.
Тақырып бойынша
бекіту тапсырмалары:
-
топ: Берілген сурет
бойынша тістің құрлысын құрастырып, белгілеу
жүргізу.
-
топ: Берілген
материал бойынша тістердің орналасу моделін көрсетіп, өзара
байланысын жаз.
-
топ:Сөздер бойынша
кесте толтыру.
-
топ :Түсіп қалған
сөздерді табу және жазу.
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: «Мозайка»,«Модельдеу»,
«Терминдер кестесі»,«Тізбектен не түсіп
қалған?»
Ұйымдастыру
формасы: топтықжұмыс
ҚБ: «Бутерброд»
Кері
байланыс: «Білім
нысанасы»
Үй тапсырмасын
беру: 1.«Тісі саудың – дені сау»
туралы РАФТ кестесін толтыру. 2. Адамның асқорыту мүшелерін моделін
құрастыру
|
Қосымша№3
Қосымша№4
Қосымша№5
Қосымша№6Қосымша
№7
|
Қосымша
ақпарат
|
Мәтін
|
|
Саралау – сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
- Сабақтың мақсатын бойынша
саралау;
- оқушыларды құрлымдалған топқа
топтастыру/мазмұн бойынша
саралау/;
- жаңа
тақырыптымеңгеруде мәтіндегі негізгі ойды табуда /оқу ортасы
бойынша саралау/
-«Тіс гигиенасы»
тақырыпшасы бойынша бейне фильм көрсете отырып, оқушылардың
танымдық қабілетін арттыруда /үдеріс бойынша
саралау/;
-сабақтың ортасында
оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижесі әр түрлі
болады, сондықтан оқушы деңгейін анықтауда /мазмұн бойынша
саралау/;
- жаңа тақырыпты бекіту
/нәтиже бойынша саралау/.
|
Бағалау – сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырысыз?
-
«Басбармақ»
- «+,-,
керемет»
-
«Бутерброд»
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
-Топтық жұмыста топ ережесін
сақтау
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ
жоспарларынан ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
|
Жалпы
бағалау
|
Сабақта ең жақсы
өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға
қатысты)
1.
2.
Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқытуды да оқуға
қатысты)
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып н
емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|