Ашық сабақ Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп:

Пәні: қазақ әдебиеті

25 Б.Момышұлы атындағы орта мектеп

Күні:

Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Бөлім: Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі

Оқу мақсаттары

9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану


Сабақтың мақсаты

«Сағыныш» өлеңінен алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады

Бағалау критерийлері

  • Көркем шығарманы түсінеді;

  • Үзінділермен жұмыс жасай алады;

  • Шығармашылық жұмыстарда қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминология:

Авторлық идея,өмір шындығы, мазмұн

Оқушылар түсінеді және сипаттайды...

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын...

Шығарманы оқуға,сюжетін меңгеруге, негізгі ойды анықтауға, қарама- қайшылықты анықтауға,оқиғасын болжауға және шығармашылық, сыни тапсырмаларға жетелейді.

Пәнаралықбайланыс

Әдебиет теориясы, қазақ тілі

Алдыңғы білім

Төлеген Айбергеновтың өмірі мен шығармашылығы қайталау

Сабақбарысы

Жоспарланған сабақ кезеңі

(Әр кезеңнің уақытын көрсету)

Сабақтағы жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Білімнің өзектілігі

7 мин

Ой шақыру.

Төлеген Айбергенов аңсаған әлем тақырыбындағы бейнебаянды көрсету.

Төлеген Айбергенов 1937 жылы 8 наурызда Қарақалпақ елінің Қоңырат деген жерінде дүниеге келген. 1959 жылы Ташкенттің Низами атындағы педогогика институтының қазақ тілі мен әдебиеті факультетін бітіріп, туған ауылында мұғалімдік қызмет атқарады.
Балалық шағы
Низами атындағы Ташкент педагогикалық институтын бітірген (1959). 1959 - 62 ж. Қоңырат ауданындағы орта мектепте мұғалім, 1962 - 65 ж. Шымкент облысының Сарыағаш ауданындағы кешкі жастар мектебінде директор. 1965 жылдан Қазақстан Жазушылар одағы жанындағы әдебиетті насихаттау бюросында қызмет істеді. Айбергеновтың өлеңдері республикалық баспасөзде 1957 жылдан жарияланды. Туған жерге деген албырт сағыныш пен мөлдір махаббатқа толы бір топ өлеңдері 1961 жылы шыққан "Жас дәурен" атты топтама жинақта басылды. Отанға, туған елге деген сүйіспеншілігін, замандастарымыздың рухани сезім байлығын, ізгі тілеу, ақ ниетін жарқырата ашқан, қазақ поэзиясында өзіндік жаңа ырғақ, тегеурінді екпін әкелген поэтикалық жыр кітаптары - "Арман сапары" (1963), "Өмірге саяхат" (1965), "Құмдағы мұнаралар" (1968), "Мен саған ғашық едім" (1970), "Аманат" (1975), "Бір тойым бар" (1981), балаларға арналған "Бақшаға саяхат" сурет - кітапшасы (1985) жарық көрді. Сондай - ақ орыс тілінде "Мир созвездья" (1987) деген атпен таңдамалы өлеңдері аударылып басылды. Айбергеновтың "Ақ ерке, Ақ жайық", "Жаңғырған Маңғыстау", "Қазақстан", "Сені ойладым", "Мені ойла", "Ақ қайыңдар", "Бір тойым бар", т. б. өлеңдеріне жазылған әндер ел арасына кеңінен танымал. Қазақстан Ленин комсомолы сыйлығының лауреаты (1974, қайтыс болғаннан кейін). 1997 ж. ақынның "Таңдамалы өлеңдер" жинағы мен ол туралы жазылған "Біргемін мен сендермен" атты естелік кітабы жарық көрді.
(слайд арқылы жоғарыда берілген қысқаша ақпаратты беру)


You tube сайтынан –Төлеген Айбергенов туралы бейнебаян






слайд

Мақсат қою

3 мин

Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі



Жаңа материалды игеру

6 мин










15 мин


















3 мин

1-қадам. Сынып оқушыларын 1-2-3-4-ке санамалата отырып, 4 топқа бөле отырып, төмендегі өлеңді тыңдату:

Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» өлеңін Гульмира Саринаның орындауындағы ән.

2-қадам. Шығармашылық жұмыс.

Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды.

1 - тапсырма: Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды.
Оқушыларды 3 топқа бөлініп, әр топ өз топ атын дайындайды.
І - орталық. «Оқу» орталығы бойынша оқушылар төмендегідей тапсырмаларды орындайды.
1. «Сағыныш» өлеңін оқып, мазмұнымен танысып, қысқаша мазмұндайды.
2. Өлеңнің үзінділері (өздеріне ұнаған) бойынша сурет салу немесе шағын шығарма жазады.
ІІ - орталық. «Жазу» орталығы бойынша жазбаша жұмыс жасайды.
1. Өлеңге жоспар құру.
2. Өлең тақырыбына байланысты мақал - мәтелдер, нақыл сөздер жазу.
ІІІ - орталық. «Ғылым» орталығы.
1. Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы мәліметтермен танысып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
2. Кластер салу (постер арқылы)

Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:


Дескриптор:


1- топ

2-топ

3-топ

4-топ

1

Өлеңнің қасқаша мазмұнын бере алады





2

Өлең үзіндісі бойынша сурет сала алады/шағын шығарма жаза алады





3

Өлеңге жоспар құра алады/ мақал-мәтелдер, нақыл сөздер таба алады





4

Ақын жайлы шағын зерттеу жүргізе алады







Ұсыныс:












«Сағыныш» өлеңін таратпа материалдар арқылу ұсыну







































Сабақты бекіту

4 мин

3 қадам. «Ақпарат кестесі» стратегиясы.
Шығарма не жайлы Шығарманың тәрбиелік мәні

Әр топ қысқаша шығарма жайлы түсінгендерін айтып береді









Рефлексия

2 мин


Оқушылар үшін рефлексия сұрақтары:

Не білдім?

Неге үйрендім?

Не түсініксіз болды?

Нені жақсартуым керек?



Үй тапсырмасы

Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» жаттау (өздері қалаған үзіндіні)



Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.05.2020
5614
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі