жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі
Ашық сабақ Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі
|
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
№25 Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Төлеген Айбергенов «Сағыныш» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
«Сағыныш» өлеңінен алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика және терминология: Авторлық идея,өмір шындығы, мазмұн Оқушылар түсінеді және сипаттайды... Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын... Шығарманы оқуға,сюжетін меңгеруге, негізгі ойды анықтауға, қарама- қайшылықты анықтауға,оқиғасын болжауға және шығармашылық, сыни тапсырмаларға жетелейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыс |
Әдебиет теориясы, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Төлеген Айбергеновтың өмірі мен шығармашылығы қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңі (Әр кезеңнің уақытын көрсету) |
Сабақтағы жоспарланған іс-шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білімнің өзектілігі 7 мин |
Ой шақыру. Төлеген Айбергенов аңсаған әлем тақырыбындағы бейнебаянды көрсету. Төлеген Айбергенов 1937 жылы 8
наурызда Қарақалпақ елінің Қоңырат деген жерінде дүниеге келген.
1959 жылы Ташкенттің Низами атындағы педогогика институтының қазақ
тілі мен әдебиеті факультетін бітіріп, туған ауылында мұғалімдік
қызмет атқарады. |
You tube сайтынан –Төлеген Айбергенов туралы бейнебаян
слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсат қою 3 мин |
Оқушыларға сабақтың мақсатын, бағалау критерийлерін, күтілетін нәтижені түсіндіріледі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа материалды игеру 6 мин
15 мин
3 мин |
1-қадам. Сынып оқушыларын 1-2-3-4-ке санамалата отырып, 4 топқа бөле отырып, төмендегі өлеңді тыңдату: Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» өлеңін Гульмира Саринаның орындауындағы ән. 2-қадам. Шығармашылық жұмыс. Оқушылар 1, 2, 3 - орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. 1 - тапсырма: Оқушылар 1, 2, 3
- орталық ойыны бойынша жұмыс жасайды. Бағалау. Кері байланыс бере отырып, топ арасында төмендегі бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды:
|
«Сағыныш» өлеңін таратпа материалдар арқылу ұсыну
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту 4 мин |
3 қадам. «Ақпарат кестесі»
стратегиясы. Әр топ қысқаша шығарма жайлы түсінгендерін айтып береді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 2 мин
|
Оқушылар үшін рефлексия сұрақтары: Не білдім? Неге үйрендім? Не түсініксіз болды? Нені жақсартуым керек? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» жаттау (өздері қалаған үзіндіні) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













