Материалдар / Ашық сабақ "Түзу мен шаңбердің өзара орналасуы" 7-сынып

Ашық сабақ "Түзу мен шаңбердің өзара орналасуы" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: оқушыларға түзу мен шеңбердің өзара орналасу жағдайын түсіндіре отырып, шеңбер тарауы бойынша білімдерін кеңейту; ә) дамытушылығы: ақпараттық технологияны пайдалана отырып, оқушылардың ой-өрістерін, танымдық ізденістерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту; тапқырлығын арттыру; б) тәрбиелілігі: ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, өз бетімен еңбектеніп, шығармашылықпен жұмыс жасауға тәрбиелеу. Сабақтың типі: жаңа ұғым қалыптастыру Оқытудың әдісі: түсіндіру, баяндау Көрнекілігі: тақырыптық презентация, кеспе қағаздар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
673
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы, Шалқар ауданының «№6 орта мектебі» МММатематика пәнінің мұғалімі Бисембаева Акгул Ерсайымовна



Сабақтың тақырыбы:Түзу мен шеңбердің өзара орналасуыСабақтың мақсаты:а) білімділігі:оқушыларға түзу мен шеңбердің өзара орналасу жағдайын түсіндіре отырып, шеңбер тарауы бойынша білімдерін кеңейту;ә) дамытушылығы: ақпараттық технологияны пайдалана отырып, оқушылардың ой-өрістерін, танымдық ізденістерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту; тапқырлығын арттыру;б) тәрбиелілігі: ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, өз бетімен еңбектеніп, шығармашылықпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.Сабақтың типі:жаңа ұғым қалыптастыруОқытудың әдісі:түсіндіру, баяндауКөрнекілігі:тақырыптық презентация, кеспе қағаздарСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру- Оқушылар, бүгін біз ғарыш әлеміне саяхатқа барамыз- Ғарышқа бару үшін бізге не керек?- Зымыран- Зымыранның түстері қайда кеткен? Қане, оқушылар алдымен зымыранды бояп, ұшуға дайындалайық - Ғарышкерлер күні қашан тойланатын еді?-12-сәуір- Алғаш рет ғарышқа кім ұшқан?- Гагарин- Ал, біздің еліміздің тұңғыш ғарышкері кім?- Тоқтар Әубәкіров- Жарайсындар, көп біледі екенсіңдер. Енді дайындалыңдар ғарыш әлеміне ұшуға рұқсат берілді. 5,4,3,2,1  Кеттік! (музыка ойналады) ІІ. Актуалдау
  • Оқушылар, міне, ғарышқа да келдік. Біздің алдымызда аспан әлемі және ғаламшарлар. Ғаламшарлар қандай фигураға ұқсайды?
  • Шеңбер
  • Ал, ғаламшарларды қоссақ, қандай фигура пайда болады?
  • Түзу
  • Осы түзулер мен ғаламшарлар қалай орналасқан?
  • Қиылысып, қиылыспай
  • Дұрыс. Түзулер мен ғаламшарлар қиылысуы да мүмкін, қиылыспауы да мүмкін. Сол сияқты шеңберлер мен түзулер де қиылысып, немесе қиылыспай орналасуы мүмкін. Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы».


ІІІ. Жаңа сабақОқушылар, ғарыш әлемі өте әдемі екен. Онда көптеген ғаламшалар орналасқан екен. Енді ғаламшарларды зерттемес бұрын, біз, түзу мен шеңбердің орналасу жағдайларымен таныс болайық











































IV. Жаңа сабақты меңгертуТКШ
  • Шеңберге оның бойында жататын нүкте арқылы жанама түзу жүргізіңдер. Неше түзу жүргізуге болады?
  • Шеңберге оның ішінде жататын нүкте арқылы жанама түзу жүргізіңдер. Неше түзу жүргізуге болады?
  • Шеңберге одан тыс алынған нүкте арқылы жанама түзу жүргізіңдер. Неше түзу жүргізуге болады?
  • Шеңбер сызып, оның бойынан кез келген А және В нүктелерін белгілеңдер және оларды центрмен қосыңдар. Транспортирдің көмегімен АВ доғасының градустық өлшемін табыңдар
  • Шеңбер сызып, оның бойынан кез келген А нүктесін алыңдар. Осы нүкте арқылы жанама түзулер жүргізіңдер. Қанша жанама жүргізуге болады?
АКШ Егер
  • h=5 дм, r=4 дм;
  • h=9 см, r=1 дм;
  • h=40 см, r=4 дм;
  • h=15 дм, r=15 дм;
  • h=7000 м, r= 8 см болса, (О; r) шеңбері мен a түзуі қалай орналасады?
ЖКШ
  • Шеңбердің бойындағы А нүктесі арқылы АВ және АС жанамалары жүргізілген. В мен С – жанасу нүктелері. АС мен АВ қалай орналасқан?
  • Ара қашықтығы 6 см болатын Д және Ғ нүктелерін белгілеңдер. Д нүктесін центр етіп алып, радиусы 2 см шеңбер жүргізіңдер. Ғ нүктесі арқылы ДҒ кесіндісіне перпендикуляр түзу жүргізіңдер. Шеңбер мен түзу қалай орналасқан?
  • Ара қашықтығы 4 см болатын А және В нүктелерін белгілеңдер. А нүктесін центр етіп алып, радиусы 4 см шеңбер жүргізіңдер. В нүктесі арқылы АВ кесіндісіне перпендикуляр түзу жүргізіңдер. Шеңбер мен түзу қалай орналасқан?
  • Ара қашықтығы 2 см болатын С және Д нүктелерін белгілеңдер. С нүктесін центр етіп алып, радиусы 3 см шеңбер жүргізіңдер. Д нүктесі арқылы СД кесіндісіне перпендикуляр түзу жүргізіңдер. Шеңбер мен түзу қалай орналасқан?
V. Бекіту
  • Ғарышкерлер күніне орай 4 жол өлең шығарту;
  • Ребус немесе сөзжұмбақ құрастыру;
  • Тренинг
Қажетті құралдар: жіп. Барысы: Оқушылар шеңбер бойымен орналасып, бір-біріне математикалық терминдер айта отырып, жіпті лақтырады.Қорытынды: оқушыларды ауызбіршілікке, бірлікке шақыруVI. Үйге тапсырмаVII. Бағалау«5» - 9-8 есеп«4» - 7-6 есеп«3» - қалғандарыVIII. ҚорытындыБарлық тапсырманы жақсы орындадық, енді мектепке қайтуға жиналайық. Қане бәріміз бірге: 5,4,3,2,1 Кеттік. (музыка ойналады) Оқушылар бүгін біз, аспан әлеміне саяхат жасай отырып, түзу мен шеңбердің қалай орналасатынын меңгердік. Сәттілік тілеймін!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ