Сабақтың
тақырыбы: Тянь-Шань
тауы.
Сабақтың мақсаты: Тянь-Шань тауының
географиялық орны,жер бедері мен климаты,пайдалы қазбалары мен өзен
торы,табиғат зоналары мен экологиясы туралы нақты білім бере
отырып,географиялық байланысты аша білуге
дағдыландыру.
Сабақтың міндеті:
1.Тянь-Шань таулары туралы терең білімді меңгерулеріне
жағдай жасау.
2.Оқушылардың шығармашылық ойлау дағдыларын топтық жұмыстар
кезінде ой-пікірін еркін жеткізіп , жүйелі
сөйлеу,талдау,дәлелдеу,ұсыныс жасау дағдыларын
дамыту.
3.Таулармен таныстыра отырып табиғатқа ,туған жеріне деген
сүйіспеншілігін ояту.
Күтілетін нәтиже: 1.Тянь-Шань тауы туралы
білімдері толығады.
2. Оқушы
өз бетімен жеке жұмыс жасайды.
3. Пәнге
деген қызығушылығы артады
4. Сыни
ойлайды
Ресурстар: 8 сынып оқулығы Қазақстанның
физикалық картасы, маркер, стикер, интерактивті
тақта,атлас.
Сабақтың
барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Топқа
бөлу тренингі. Топ ережесін еске салу.
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау. Сұрақ –жауап
Үй
тапсырмасының сұрақтары:
1.Жетісу
Алатауының географиялық орны?
2. Жетісу
Алатауының солтүстік жотасының ең
биік
нүктесі?
3. Жетісу
Алатауының оңтүстік жотасының ең биік
нүктесі?
4.Жетісу
Алатауының өзендерін ата?
5. Жетісу
Алатауында қанша мұздық бар?
6. Рахман
қайнары қай жерде орналасқан
8. Жетісу
Алатауының өсімдіктері мен жануарлар дүниесін
ата?
9.Жетісу
Алатауының биік тау беткейлерінде климат қалай
қалыптасқан?
10.
Жоңғар қақпасынан қандай жел соғады?
ІІІ.
Жаңа сабақ.
Қызығушылығын ояту. Жұмбақ
1. Үлкен
–үлкен түйені,
Тастапты
адам шөгеріп.
Өркеші
бұлтқа тиеді,
Бауыры
жатыр көгеріп.
(Тау.)
«Биік таулар» бейне фильм
көрсету арқылы ой қозғау.
бейне фильмнен көрген
әсерлерін айтады
Электронды
оқулық
Мағынаны тану
Блум
жүйесі
Білу.
Мәтінмен жұмыс
ЖИГСО
әдісі бойынша 4 топқа мәтінді бөліп оқыту.
1-топ
Географиялық орны жер бедері
2-топ
Климаты,өзендері , мұздықтары
3-топ
Табиғат зоналары ,өсімдіктері, жануарлары.
Түсіну.
Неге
екенін түсіндір:
а)Тянь-Шань тау жүйесінің климаты
құрғақ--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ә)Тіпті
жазда да анда –санда үсік жүріп
тұрады.________________________________________________________________
б)
шілдеде үсік
жүрмейді_________________________________________________
в)ең көп
жауын-шашын мөлшері түсетін мезгіл_
г)
Тянь-Шань тауының батысында шығысына қарағанда қар сызығы
жоғары.Неге?_________________________________________________________
Қолдану
Картамен
жұмыс
Тауларды
кескін картаға түсіру.
4.Талдау
Венн
диаграммасы
1-топ
Географиялық орны жер бедері
2-топ
Климаты,өзендері , мұздықтары
3-топ
Табиғат зоналары ,өсімдіктері, жануарлары.
ЖетісуАлатауы Ұқсастықтары Тянь-Шань
ІV.
Бекіту
Жинақтау .
Ой
толғаныс кезеңі.
1
2.Пікіріңді білдір.
3.Семантикалық карта
№
|
Нысандар
аты
|
Өзен
|
Көл
|
Тау
|
Қорық
|
Өсімдік
|
1
|
Хантәңірі
|
|
|
|
|
|
2
|
Іле
|
|
|
|
|
|
3
|
Тянь-Шань
шетені
|
|
|
|
|
|
4
|
Шырша
|
|
|
|
|
|
5
|
Теріскей
|
|
|
|
|
|
6
|
Ақсу-Жабағылы
|
|
|
|
|
|
7
|
Арыс
|
|
|
|
|
|
Бағалау сатысы.
Тянь-Шань
тауына қатысты өлең оқу,эссе жазу.
Тауға
байланысты мақал-мәтел айту.
V.
Қорытындылау. Кері байланыс.«Екі жұлдыз-бір
тілек»
VІ.Үйге
тапсырма.Тянь-Шань тауы тақырыбын
оқу.
Кескін
картаға Тянь-Шань тауын түсіру.
VII.Оқушыларды бағалау.
Абай орта
мектебі.
Ашық
сабақ.
Тақырыбы:
Мұғалімі:
Тасыбекова Айжан.
2017-2018
оқу жылы.
№
|
Нысандар
аты
|
Өзен
|
Көл
|
Тау
|
Қорық
|
Өсімдік
|
1
|
Хантәңірі
|
|
|
|
|
|
2
|
Іле
|
|
|
|
|
|
3
|
Тянь-Шань
шетені
|
|
|
|
|
|
4
|
Шырша
|
|
|
|
|
|
5
|
Теріскей
|
|
|
|
|
|
6
|
Ақсу-Жабағылы
|
|
|
|
|
|
7
|
Арыс
|
|
|
|
|
|
№
|
Нысандар
аты
|
Өзен
|
Көл
|
Тау
|
Қорық
|
Өсімдік
|
1
|
Хантәңірі
|
|
|
|
|
|
2
|
Іле
|
|
|
|
|
|
3
|
Тянь-Шань
шетені
|
|
|
|
|
|
4
|
Шырша
|
|
|
|
|
|
5
|
Теріскей
|
|
|
|
|
|
6
|
Ақсу-Жабағылы
|
|
|
|
|
|
7
|
Арыс
|
|
|
|
|
|