Материалдар / Ашық сабақ "Тыныс алу"

Ашық сабақ "Тыныс алу"

Материал туралы қысқаша түсінік
тыныс алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
390
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді:Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: Биология
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өсімдіктердің негізгі тіршілік әрекеттері.Мектеп: №12 С.Сейфуллин
Күні: 08.12.17жМұғалімнің аты - жөні: Сыдыкова А
Сынып: 6бҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Өсімдіктердің тыныс алуы. Олардың оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газы мен суды бөліп шығаруы. Өсімдіктің тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігі.
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Өсімдіктің тыныс алуы, тыныс алу процесінің қоршаған орта жағдайларына тәуелділігін түсінеді.
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар:Өсімдіктің қалай тыныс алатындығын, немен тыныс алатындығын түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі:Өсімдіктің тыныс алуына қандай жағдайлар, қалай әсер ететінін талдап айта алады.


Кейбір оқушылар:Өсімдіктердегі фотосинтез процесі мен тыныс алу процесінің айырмашылығын тауып, олардың маңызын түсіндіріп бере алады.
Бағалау критерийлері:Өсімдіктің қалай тыныс алатындығын, немен тыныс алатындығын түсінеді.Өсімдіктің тыныс алуына қандай жағдайлар, қалай әсер ететінін талдап айта алады.Өсімдіктердегі фотосинтез процесі мен тыныс алу процесінің айырмашылығын тауып, олардың маңызын түсіндіріп бере алады.
Тілдік мақсат:Термин сөздердің мағынасын дұрыс түсініп, айтылуы мен жазылуын дұрыс орындай алу.Тыныс алу, органикалық қосылыстар, тотығу.
Құндылықтарға баулу:Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуЭкономикалық өсубұл біздің ең маңызды міндетіміз, Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.Біздің басты міндетімізөндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту. Сондықтан елімізде ғылым саласының шешуші реформалары, білім беру жүйесін жаңғырту жүргізілуде, техникалық және кәсіби мамандарды даярлаудың жаңа тиімді жүйесі жасалды
Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану
Алдыңғы білім:Топырақтан суды және минералды заттарды сіңіру. Органикалық және минералды тыңайтқыштар. Фотосинтез, күннің жарығы мен хлорофилдің осы процестегі ролі.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

Өтілген тақырыпқа байланысты сәйкестендіру тесті 1.азот 2.құс саңғырығы 3.фосфор 4.күл. 5.шымтезек 6.қи. 7.қарашірік 8.калий 9.көң 10.селитраТыңайтқыштардың өсімдіктерге әсері 1.Жемістің түзілуі баяулайды2.Баяу өсіп, жапырақтары бозарады3.Жапырақ пен сабақнашар дамиды4.Тірек ұлпасы жетілмейді5.Өсімдіктің түптенуі баяулайды6.Жанама бұтақтары дамымай қалады7.Жасуша қабықшасын түзеді8.Жеткілікті болса тамыр мен түйнек жақсы дамиды9.Жетіспесе жемістің салмағы кемиді.10.Қоректік заттар қорға жиналу үшін қажет Сергіту сәті



Тапсырма сұрақтары
Сабақтың ортасы











Өсімдіктердің тыныс алуы туралы материалдар бойынша тапсырмалар беру.1-қатар. Өсімдіктердің тыныс алуы2- қатар. Тыныс алуға әсер ететін жағдайлар3-қатар. Ауаның ластануы, қоршаған ортаны қорғау.ОқулықНоутбук, Суреттер, слайдтарА4 форматтағы қағаздар
Сабақтың соңы













«Т» кестесі1.Күндіз де, түнде де жүреді.2.Өсімдіктің салмағы кемиді3.Органикалық зат түзіледі4.Тірек ұлпасы жетілмейді5.Жарық энергиясы сіңіріледі6.Хлоропластарда жүреді7.Барлық жасушаларда жүреді8.Жеткілікті болса тамыр мен түйнек жақсы дамиды9.Көмірқышқыл газы мен суды пайдаланады10.Оттегін сіңіредіҮйге тапсырма: 25,26 - тақырыпты қайталау. Негізгі термин сөздерге анықтама беру.





Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Өсімдік және қоршаған орта» тақырыбына эссе жазу.Сабақты бағалау кестесі.
  • Мен түсіндім --
  • Менің білгім келеді --
  • Мен үшін қиын болды --
  • Микроскоппен жұмыс істеу ережесін толық сақтау


    Сабақ бойынша рефлексия
    Бүгінгі сабақта белсенді оқу үдерісі байқалды ма?





    Сабақтың тиімді тұстары:







    Сабақтың сәтсіз тұстары:









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ