Күні: 10.04.2019
|
Мұғалім: Абдолова
И.Қ Мектеп: Б. Жаникешев
ат.ЖоББМ
|
Сынып: 1, 2
|
Қатысқандар
саны: 3
|
Диагнозы: Ашық түрдегі
ринолалия
|
Қатыспағандар
саны: 0
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Үй жанруары [Р] дыбысын
машықтандыру.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасыгна
сілтеме.)
|
1.Дыбысты сөз, сөйлемде
машықтандыру. Дыбыстар мен әріптер тобынан сөзді бөліп
алу.
2. Артикуляциялық
қимыл-қозғалысын, дұрыс диафрагмалды тыныс алу дағдысын
қалыптастыру.
3. Фонематикалық , ұсақ
моторикалық жаттығулар орындау.
|
Жетістік
криткерийлері
|
Барлығы: өткен дыбыстарды
біледі, таниды, ажыратады.
Ақерке, Бекзада дыбыстарды
анық айта алады.
Бақжан Дыбысы анық
емес.
|
Ойлау
деңгейлері
|
Білу, түсіну,
қолдану.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Дыбысты буын, сөз, сөйлемде
анық айта алады.
-
Артикуляциялық қимыл-қозғалысы
ширақ, тыныс дұрыс диафрагмалы
-
Фонематикалық есту арқылы
дыбысты ажырата алады.
-
Р дыбысын мәтінде анық , дұрыс
айта алады.
|
Жоспар.
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері.
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басты
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.5
минут
|
Сәлемдесу.
Балалар сәлеметсіздерме?
Көңіл-күйлерің қалай?
Психологиялық
дайындық. Бір –бірімздің атымызды айтып,
тілек айтайық
Рақмет, балалар! Әрбір
жүректен шыққан сөз біз үшін жайлы атмосфера
қалыптастырады.
Сәттілік!
|
|
|
Сабақтың
ортасы.
25
мин
|
Үй тапсырмасы . Фасоль
әдісі.
логопед
|
оқушы
|
ло
|
р
|
то
|
р
|
бо
|
р
|
қасқы
|
р
|
жа
|
р
|
қа
|
р
|
жы
|
р
|
қы
|
р
|
Тыңдалым. Фонематикалық
қабылдауын дамыту.
Аудиожазба арқылы дыбыстарды
тыңдатып, балалар оларды ажыратып, әріптерді көтеру
керек.
Ж М Н Л А У И З
Д
Дескриптор.
Логопат
-дыбыстарды ажырата
алады.
-Дыбысты әріп элементтерімен
сәйкестендіреді.
Тыныс
жатығуы
Дескриптор.
-Жай, баяу, орташа темпен
тыныс шығару
-салқын, жылы
ауа
Тіл жаттығуы.
Видео
«Кесе» «Сағат» «Әткеншек»
«Сылақшы»
Дескриптор.
Миға шабуыл. Саққұлақ
әдісі.
-Ненің
суреті?
- Ит
- Ит қандай
жануар?
- Үй
жануары
- Қалай
дыбыстайды?
- Ырылдайды.
РРРР!
Айтылым.
Ғ. Мүсіреповтың Үй
жануарлары әңгімесі.
«Итті тамақтандыру»
әдісі
Дескриптор.
-Ғ Мүсіреповтың Үй жануарлары
әңгімесін оқу, талдау.
- Мәтіндегі р дыбысы бар
сөздерді дұрыс оқу, айту.
.
|
Фасоль
Слайд,
аудиожазба
Көбелек
Видео тіл
гимнастикасы
Слайд
сурет
оқулық
|
|
Сергіту
сәті.
|
Арам-зам-зам
Ырғақты қимылды
би.
|
|
|
Қызықты тапсырма 10
мин
|
Бекіту. Ұсақ моторикалық
жаттығу. Қарақұмық,
құм
-қолға массаж,
уқалау
- р дыбысын
салу
-р дыбысын
құрастыру
«Менің
әрпім»ойыны.
логопед
|
оқушы
|
Атың
кім
|
Ақерке
|
Тегің
кім?
|
Мұхамбедьярова
|
Тоқтаға
жазамыз
|
бормен
|
Сабақта
отырамыз
|
партада
|
Аспанға
ұшады
|
ракета
|
Аң
қамауда
|
торда
|
|
Қарақұмық
Құм
доп
|
|
Сабақтың соңы 2
мин
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болға көңіл
–күйді көңілді, көңілсіз, бейжай отырған үкімен
көрсетеміз
Балалардың сабақтағы
жетістігін, әр дескрипторды дұрыс орындауына байланысты – жасыл,
сары, қызыл жапырақтармен бағалау.
Сабақты
қорытындылау.
|
Жетістік
ағашы
|