Бекітемін Келісемін ӘБ
отырысында
Мектеп директоры: Мектептің
оқу ісі қаралды:
_Н.Карибаева жөніндегі
орынбасары: ӘБ
жетекшісі:
«___» ______________
Г.Өкшебай
О.Маханбетжанова
«___» _______________
Хаттама № 1_____________
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАРЛАУ
Мұғалім: Маханбетжанова
Оразкул Жаушыбековна
Облыс, қала, аудан,
ауыл:Түркістан облысы, Отырар ауданы, Шеңгелді
ауылы
Мектеп: «Шеңгелді» шағын
жинақты жалпы орта
мектеп
Сынып:
7,8,9,10,11
Пән: Қазақстан тарихы,
Дүниежүзі тарихы, Құқық
негіздері,
Зайырлылық және дінтану
негіздері
2021-2022 оқу
жылы
Сабақтар мен қоңырау
кестесі
І
жартыжылдық
№
|
Үзілістер
|
Дс
|
Сс
|
Ср
|
Бс
|
Жм
|
Сн
|
І
ауысым
|
1
|
8:00-8:45
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ
жартыжылдық
№
|
Үзілістер
|
Дс
|
Сс
|
Ср
|
Бс
|
Жм
|
Сн
|
І
ауысым
|
1
|
8:00-8:45
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
МҰҒАЛІМ КҮНТІЗБЕСІ / КАЛЕНДАРЬ
УЧИТЕЛЯ
Ай және тоқсан бойынша оқу күні және апта
саны
Количество учебных дней и недель по месяцам и
четвертям
ІХ
|
Х
|
ХІ
|
ХІІ
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
ІV
|
V
|
Барлығы
Всего
|
Жыл бойы
За
год
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І тоқсан/
І
четверть
|
ІІ тоқсан/
ІІ
четверть
|
ІІІ тоқсан/
ІІІ
четверть
|
ІVтоқсан/
Іvчетверть
|
Барлығы
Всего
|
Жыл бойы
За
год
|
|
|
|
|
|
|
БАҚЫЛАУ САБАҚТАРЫ / КОНТРОЛЬНЫЕ
УРОКИ
№
|
Тоқсан /
Четверть
|
Сабақтар саны
Кол-во
уроков
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жыл бойы / За
год
|
|
Қазақстан
тарихы
Түсінік
хат
1. Оқу бағдарламасы Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен
бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта
білім беру) мемлекеттік жалпыға
міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы
№ 545 бұйрығына 17-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 206-қосымшасын,
ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген
Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан
әрі – ҚР ОБМЖМС-2016), «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің,
оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде
электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы» Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013
жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар
енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 3
мамырдағы № 192 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде
жүзеге асырылады; «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің
жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру
ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгі қағидаларын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 19 қаңтардағы № 127
Қаулысына өзгерістер енгізу туралы» ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 10
мамырдағы № 254 Қаулысын назарға ала отырып
жасалған.
2. Тарихи сана–бұл тарихты
білу, тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын ұғынып түсіну, әлеуметтік
болжау, өз іс-әрекеті үшін тарихи жауапкершілікті түсіну.
Оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын
тарихи білім тұлғаның, азамат пен патриоттың қалыптасуына
көмектеседі.
3. Оқу пәнінің мазмұны әлем
тарихындағы Қазақстанның алатын орны мен рөлін, оның жалпыәлемдік
өркениеттің дамуына қосқан үлесін түсінуге мүмкіндік
береді.
4. Оқу пәнінің мақсаты -білім
алушылардың бойында тарихи сана, қазақстандық патриотизм, өз елінің
тарихы мен мәдениетіне құрмет, өз ата-бабаларының жетістіктеріне
деген мақтанышсезімін қалыптастыру, ұлттық және жалпы адамзаттық
құндылықтарды дарыту, зерттеушілік, ойлау, коммуникативті
дағдыларды дамыту.
5. Оқу пәнінің
міндеттері:
1) Қазақстан аумағындағы
ежелгі заманнан бастап бүгінгі күнге дейінгіқоғамның әлеуметтік,
мәдени, саяси, экономикалық дамуының негізгі кезеңдері мен
ерекшеліктері туралы білімін
қалыптастыру;
2) Қазақстанның тарихи дамуы
барысында қалыптасқанұлттық құндылықтар жүйесі туралы білім
беру;
3) Қазақстанның тарихи
дамуының негізгі оқиғалары, құбылыстары мен процестердің мәні
туралы түсінік қалыптастыру;
4) тарихи оқиғаларды,
құбылыстар мен процестерді және тарихи тұлғалардың қызметін Отандық
тарих контекстінде сын тұрғысынан талдау және баға беру дағдыларын
қалыптастыру мен дамыту;
5) тарихи деректердің
негізінде дәлелді пайымдау дағдыларын
дамыту;
6) тарихи зерттеу жүргізу
дағдыларын қалыптастыру мен дамыту (гипотезаларды ұсыну, зерттеу
сұрақтарын құрастыру, деректерді талдау, әртүрлі көзқарастарды
салыстыру, нәтижелер мен қорытындыларды шығару, өзінің ұстанымын
анықтау);