Материалдар / Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ұлы ағартушы Ы.Алтынсариннің өмірі мен ағарту саласындағы халқына сіңірген еңбегін жан – жақты таныстыра отырып,оқушылардың өз бетімен білім алуына жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2021
323
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Азаматтық тәрбие: Балаларды қоғамның саяси өмірінің негіздерімен таныстыру, міндеттерін орындауға дайындығын қалыптастыру

Оқудың әлеуметтік мәдени теориясының негізін салған: Выготский

Маслау бойынша қауіпсіздікке деген қажетті: Қорғау, тәртіп, заң шек қою

Тұлғаны дамыту және қалыптастыру факторлары: Тұқым қуалаушылық, орта тәрбие

Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым: Е.А. Маслоу

Тұлғаны қалыптастыру дегеніміз: тұрақтылық, кемелдену деңгейіне жету

Пәндік білім (ПБ) дегеніміз: Оқылатын пән бойынша өзекті білімдер

Оқытудың практикалық әдістері: Жазбаша және ауызша, жаттығулар, практикалық жұмыс және лаб. жұмыс

Дағды дегеніміз: Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшелігі – сыңаржақтылықтың болмауы: Барлық қорытындыларды бағалауды, болжамды жорамалдар мен мүмкіндіктердің орындары екендігін немесе артықшылығын мойындау

Д. Дьюндің рефлексиялық ойды шешілуге тиіс мәселелерді зияткерлендіру тұрғысынан қарастыруға арналған еңбегі: Біз қалай ойлаймыз?

Оқудағы гуманистік негізін салушылар: Маслау мен Раджере

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының шығармашылық әрекетін ұйымдастыру формалары: Көркем байқауы, сур. Көрмес

Сынып – жетекшінің міндеттері: оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу

Бедел қабілеттілігі: Балалармен қарым-қатынас жасау шәкірттерге дұрыс қатынас жасауды таба білу ептілігі, педагогикалық тәлімнің болу қабілеті.

Өзін-өзі тәрбиелеу: Өзіңді-өзің жоспарлы жүйелі түрде қолға алу

Әртүрлі қозғалыстар және олардың жүйелерін есте қалдыру , есте сақтау және қайта жаңғырту: Ырықсыз ес

Оқыту процесіндегі оқушылардың іс-әрекеті: Оқыту

Сынып сағатының бағыттаушылық қызметі: Оқушылардың өмірін шынайы практикалық әрекетке бағыттау

Сынып сағатының ағартулық қызметі: оқушылардың оқу бағдарламасында қамтылмаған білімдерінің көлемін кеңейту

Азаматтық тәрбие балаларды қоғамның саяси өмірінің негіздерімен таныстыру, өзінің азаматтық міндеттерін орындауға дайындығын қалыптастыру

Баланың әлеуметтік қатынасына ықпал ететін әртүрлі субектілерге көмектесу, бақылау жасау: отбасына әлеуметтік көмек көрсету

Cабақтан тыс тәрбие жұмысының еңбек әрекетін ұйымдастыру формалары:

Оқушыға тікелей ықпал жасау: оқушының дара даму ерекшелігін, қызығушылығын, қоршаған ортасын танып білу

Бала белсенділігінің түрлері: Қарым-қатынас белсенділігі, Талап белсенділігі, өзін-өзі тәрбиелеу

Бір немесе бірнеше іс-әрекеттің түрін ойдағыдай орындаудың шарты болып табылатын жеке тұлғаның дара психологиялық қасиеті: қабілеттілік

Тері түйсіктеріне жатады: сипап сезу және температура

Флегматикалық темперамент өкілдері ерекшеленеді: жай пайда болатын, әлсіз және қысқа мерзімді, эмоциялық қозумен ерекшеленеді.

Одан арғы оқу туралы шешім қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин : бағалау

Оқыту принциптері: Мұғалім мен оқушылардың жұмысын реттеп отыратын ережелер

Оқытуды оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау: қалыптастыру немесе оқу үшін бағалау

Оқушылармен пікірлесудің мақсаты: оқушының көзқарасы тұрғысынан оқудың не екенін түсіну (6 сөз)

Александр бойынша білім игеруді нұсқау: оқушыға не керектігін немесе ақпаратты жеткізу қағидаттары мен рәсімдерді түсіндіру

Александр бойынша білім игеру бойынша декламация : тестілеу үшін дайындалған сұрақтарды пайдалану, бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру

Александр бойынша білімді игерудегі диалог: оқушыға не керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, фактілерді қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру

«Оқушылармен пікірлесудің мақсаты- оқушының көзқарасы тұрғысынан оқудың не екенін түсіну, жекелеген оқушылар мен топтар үшін оқуды қалай жақсарту» деген ойдың авторы: Раддок

Оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін пед, тетіктердің біртұтас кешені: оқыту

1960 жылдағы когнитивти психология әлемінде ойлауды дамыту теориясының авторы: Пиязже

Пікірталастың мақсаты видеосабақ: оқушылардың ұжым болып бар

Пікірталастың мақсаты оқушыларды ұжым болып пікір таластыруға, алмасуға, өз ойларын нақтылы жеткізе білуге, ең негізгісі өз беттерінше ойлау білуге үйрету

Тәрбие әдіс дегеніміз: Тәрбие процесінде оның мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерімен факторларын жүзеге асыруда тәрбиешілердің қолданатын басты тәрбие идеяларының жиынтығы

Дидактикалық қабілеттіліктер: шәкірттерге оқу материалдарын түсінікті түрде жеткізе бәлу, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушылардың өз бетімен белсенді ойын дамыту қабілеттілігі

Есту түйсіктерге жатады : музыкалық және шулы дыбыстар

Тілдің көмегімен адамдардың өзара қарым-қатынасында қоғамдық еңбек іс-әрекеті үрдісінде пайда болатын психикалық жоғарғы түрі: Сана

Сыныптағы оқу үрдісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторларға жатпайды: мұғалімде оқу үрдісін қалай құрылымдау туралы ұғым қалыптасуы

Оқудың шынайылықты өзгеше түсіну және түсіндіру тәсілі ретінде нәтижесі: әлемді өзгеше қырынан қарастыру арқылы

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлаудың негізгі ерекшелігі – тәртіп: ең жақсы түсініктемені табуға ұмтылу, үзілді-кесілді жауаптарды іздеудің орнына сұрақ қою, дәлелдерді талап ету

Темперамент дегеніміз: жеке адамның қылығы мен түрлі іс-әрекеттерінен көрінетін меншікті дара өзгешелігі

Оқудың барысында қойылатын таным және практикалық міндеттер мен оқушылардың нақты білімі мен іскерлік дәрежесі және ақыл-ой дамуының арасындағы қайшылық: оқу процесінің қозғаушы күштері

Жаңа проблемаларды шешуге байланысты оқушылардың іздеу, шығармашылық іс-әрекеті тәсілдерін ұйымдастыратын оқыту әдісі: зерттеу әдісі

Ұзақ мерзімді жадының үш компоненті: рәсімдік, эпизодтық, семантикалық

Адамның обективті мұқтаждығы мен ынтасын бейнелейтін әрекетіне ішкі талаптануы: мотив

Зейіннің орналасуы дегеніміз: адам зейнінің белгілі бір күрделі жұмыс үрдісінде бірнеше нысанға бағытталуы

Ойлауды есте қалдыруда және қайта жаңғыртуда аңғарылатын ес: сөздік-логикалық ес

Академиялық қаблеттіліктер: белгілі ғылым саласына қаблеттіліктер (математика, физика, биология т.б)

Саяси білім берудің аса маңызды және кең тараған формасы: саяси хабарлама

Тәрбие жүйесінің ерекшеліктері мен принциптерін анықтайтын философиялық концепцияға қатысты тәрбие түрлері: авторитарлық, демократиялық, либералдық

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының танымдық әрекеті көздейді: баланың танымдық қызығушылығын, оқуға жағымды мотивациясын тудыру, оқу дағдысын жетілдіру.

Адамгершілік тәрбиесі: тұлғаның әлеуметтік ортада тіршілік етуіне қажетті тұрақты моральдық қасиеттерді, нормалар мен адамгершілік идеалдарды қалыптастыру

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының танымдық әрекетін ұйымдастыру формалары: викториналық ойындар, мұражайға, көрмеге саяхат

Бандура бойынша өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін факторлар: жанама тәжірибе, жоспарлау, әлеуметтік сенім, физиологиялық факторлар

Іскерлік дегеніміз: алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекерті

Маслоу бойынша өзін-өзі таныта білу: тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру

Білім дегеніміз: адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі

Оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау бөлігі: қадағалау

Жаңа материалды өткен материалмен байланыстыруды талап ететін дидактикалық принцип: бірізділік

Ұзақ мерзімді жоспар: оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн

Бастан кешкен сезімдердің есі: эмоциялық ес

Холерикалық темперамент өкілдері ерекшеленеді: тез пайда болатын күшті және тұрақты эмоциялық қозуымен

Адамның білім алудағы нақты мүмкіндіктерін пайдалану сипатын қалыптастыратын жиынтық: оқу

Зейіннің көлемі дегеніміз: ұзақ уақыт бойына белгілі бір нысанда зейінін шоғырландыра білу

Зейіннің тұрақтылығы дегеніміз: бірғана нысанға бағытталған зейін жасулан ұзақ уақыт бойына белгілі бір нысанда зейәндә шоғырландыру

Қоғамдық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру және іс-әрекетті ұйымдастыру әдістері: педагогикалық талап, тапсырма, тәрбиелеуші ситуация

Еңбек тәрбиесі: еңбек ету психологиялық дағдылықты, еңбекке деген дұрыс көзқарасты қалыптастыру, еңбек тәртібі мен мәдениетін меңгеру

Экологиялық тәрбие: бала санасында табиғатты қорғау, аялау сезімін, экологиялық мәдениетті қалыптастыру

Бұлшық ет, қозғалыс түйсіктеріне жатады: қысым (ауырлық), қарсы тұру (қатты, жұмсақ) және жекелеген органдардың қозғалысының түйсінулері

Тәрбие тәсілдері: жалпы әдістің бөлігі, жеке әрекет

Дүниедегі заттар мен құбылыстардың бұрын қолданылған бейнелерін есте сақтау және қайта жаңғырту: бейнелі ес

Тәрбие принциптері дегеніміз: тәрбие процесінде оның мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдері мен формаларын жүзеге асыруда тәрбиешілердің қолданатын басты тәрбие идеяларының жиынтығы

Сынып жетекшісінің педагогикалық және сынып ұжымының оқу-тәрбие процесіндегі әрекеттерін нәтижелі ұйымдастырудағы маңызды буын: зерттеу жасулан жоспарлау

«Диалогтік оқыту –оқушыларды ынталандыру және дамыту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді» деген ойдың авторы: Александор

Оқытушы және оқушылардың бірікке іс-әрекеттері, екі жақты, біртекті процесс: оқыту

Дидактика (didakticos) ұғымының грек тіліндегі мағынасы: үйретуші

Пажарес бойынша мұғалімнің оқыту құралдары: ұстанымы, тәжірибесі мен әдебінің жиынтығы

Оқушылардың қоршаған орта жағдайы және оқыту, білім алу мүмкіндіктерінің бірлігі: табысты оқыту

Кеңістік, уақыт және сандық аспектілерді қамтитын дамудың жалпы кезеңдерін анықтаған ғалым:

Ж. Пиаже

Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіну үдерісі: оқу үшін бағалау

Мерсер бойынша әңгіменің түрлері: әңгіме-дебат, кумулятивтік, зерттеушілік

Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдық тиімді тәсілдері: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау

Адамның басқа адамдарға, өзіне, қоршаған ортаға қатынасын білдіретін психологиялық жағдайы және көңіл-күйі: сезімдер мен эмоциялар

Іс-әрекеттің мақсаттарының сипаты бойынша естің түрлері: ырықты және ырықсыз

Оқытудың тәсілдері дегеніміз: оқыту құралдары

Тәрбие жұмысының принципін, мазмұнын, формалары мен әдістерін анықтайды: мақсат

Сынып жетекшісінің жұмысының негізгі мақсаты: мектеп оқушылары қоғамның белсенді және саналы азаматы етіп тәрбиелеуге барынша ықпал жасау

Мектептегі сынып жетекшісінің тәрбие жұмысындағы негізгі міндеті: оқушылардың жеке басын қоғамның талабына сай тәрбиелеу

Тәрбие әдістерін тәрбиешілер мен тәрбиелеушілердің іс-әрекеттерінің өзара байланыс тәсілдері деп сипаттаған педагог: В.А. Сластенин

Диалогтік оқыту теориясының негізін салған: Александер

Метатану дегеніміз: индивид қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, кейінгі оқу үдерісінде мұндай ойлаудың нәтижелерін саналы қолдану үдерісі

«Диалог негізінде оқыту және оқу» педагогикалық тәсілін алғаш негіздеген: Мерсер

Александер бойынша білімді игерудегі нұсқаулық (баяндау): оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру.

Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға: мұғалім

Ақыл ой тәрбиесі: балалардың ақыл ой күштері мен қабілеттерін дамыту. Ой еңбегін игеру арқылы ғылыми білімдер жүйесін меңгеру процесіне ықпал ету

Сынып сабақ жүйесін негіздеген педагог: Коменский

Оқудың ақпарат жинақтау ретінде нәтижесі: есте сақталып, қажет болған жағдайда қолдануға да болатын дерек, дағды және әдістердің айтарлықтай мөлшердегі жиынтығы

Бағалау термині латын сөзінен аударғанда жақын отыру

Оқытудың негізгі тісілдері дегеніміз: оқыту әдістерінің құрамды бөліктері немесе жеке жағы

Сабақтың психологиялық бірлігі: оқушылардың танымдық іс әрекетіндегі белсенділігі, жинақтылығы

Дәм түйсіктеріне жатады: тәттіні, қышқылды, ащыны, тұздыны түйсіну

Әртүрлі табиғи жағдайда жеке тұлғаның іс әрекеті мен қылықтарын қабылдаудың негізінде мақсатты зерттеу бақылау

Сынып жиналасының негізгі міндеті: ұжым өмірін ұйымдастыру барысында оған қатысты негізгі мәселелерді талқылау

Оқушыларда қоғам мен адамдар өміріндегі оқиғалар мен күнделікті тыныс тіршілік жайла олардың көзқарастары мен сенімдерін, жоғары адамгершілік қасиеттері мен жағымды мінез өқлық нормаларын қалыптастырудың оңтайлы құралы: пікірталас

"Қалай оқу керектігін үйрену" педагогикалық тәсілін алғаш негіздеген Флавелл

ғылыми- педагогикалық зерттеулердің теориялық әдістері :

Технологиялық білім дегеніміз оқытудың видео, веб – материалдарға қол жеткізу және бас өа да сандық бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалану сияқты қосалқы құралдары туралы білім

Маслоу бойынша қауіпсіздікке деген қажеттілік қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т.б.

Метатану дегеніміз индивид қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, кейінгі оқу үдерісінде мұндай ойлаудың нәтижелерін саналы қолдану үдерісі

Оқудың мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау ретінде нәтижесі оқушының пәннің қүраушы бөліктері мен шынайы қмір арасындағы өзара байланыстарды анықтай алу

Тікелей талаптандыру мотивтері

Оқушылардың сын түрғысынан ойлауының негізгі ерекшілігі – пайым дәлелдердің деңгейі мен маңызын мойындау , балама жорамалдар мен м.мкіндіктердің орынды екендігін немесе артықшылығын мойындау

оқудың білімнің сандық ұлға юы ретінде нәтижесі алынған ақпарат

Білімді меңгеру процесінің негізгі кезеңдері: қабылдау, үғыну, бекіту, қолдану

Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық әдістері: бақылау, әңгіме, сауалнама, эксперимент

оқытудың сөздік әдістері баяндау, лекция, кітаппен жұмыс, әңгіме

Маслоу бойынша сүйіспеншілікке және қарым қатынасқа деген қажеттілік: отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т.б.

Маслоу бойынша өзін-өзі таныта білу: тұлғалық өсуі және өзін –өзі іске асыру

Мұғалімнің үш көмекшісі ілімінің негізін салушы: Шульман

Қара жәшік ішіндегі жұмысқа жатпайды: мұғалімді бағалау

Оқуды бағалау жиынтық бағалау

Коммуникативтік қабілеттіліктер балалармен қарым –қатынас жасау, шәкірттерге дұрыс қатынас жасауды таба білу, ептілігі, педагогикалық тәлімнің болу қабілеттілігі

Көпмәдениетті және көркем –эстетикалық, тәрбие мақсаты: жалы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның тәрбиеге дайындығын дамыту, меңгеру, өнердегі эстетикалық нысандардың бағасы, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті ортаны құру

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының еңбек әрекетін ұйымдастыру формалары сыныпта кезекшілік ету, сенбілікке қатысу, шефтік жұмыстар атқару

Педагогиканың негізгі ұғымдары: тәрбие, білім беру, оқыту

Д.Дьюидің

Оқытудың барысында қойылатын таным және практикалық міндеттер мен оқушылардың нақты білімі мен іскерлік дәрежесі және ақыл ой дамуының арасындағы қайшылық оқыту процесінің қозғаушы күштері

Зейіннің ауыспалығы дегеніміз: зейіннің бір нысанадан екінші нысанаға, бір іс әрекеттің түрінен екінші іс әрекеттің түріне ауысуы

Жеке тұлғаның тәжірибесін есте қалдыру, есте сақтау және кейін есте қайта жаңғыруы: Ес

Іс әрекет мақсаттарының сипаты бойынша естің түрлері: ырықты және ырықсыз

Меланхоликалық темперамент өкілдері ерекшеленеді: жай, бірақ күшті және тұрақты эмоциялық қозумен

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының спорттық –сауықтыру әрекетін ұйымдастыру формалары: спорттық ойындар, туризм, жорықтар

мектеп оқушыларының оқудан тыс кездерінде қызықты әдеби –көркем шыңармалары мен Ғылыми – көпшілік әдебиеттерін оқуға деген ынтасын дамытудың аса маңызды тәрбие формасы оқырмандар конференциясы

Іс-әрекет және мінез-құлықты ынталандыру әдістері жарыс, мадақтау, жазалау

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының көңіл көтеру әрекеті көздейді: балалардың құнды демалысын ұйымдастыру, жағымды эмоция тудыру, жолдастық-ынтымақтастыө жағдай орнату

Авторитарлық, демократиялық, либералдық және еркін тәрбие – бұл қарым қатынас стилінің белгісі бойынша жіктеу

Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіме оқушылар бір бірінің үлесін сынамайды және сындарлыққа негізделеді

Оқушылардың сын тұрғысынан ойлаудың негізгі ерекшелігі ұтымдылық ең жақсы түсініктемені табуға ұмтылу, үзілді –кесілді жауаптарды іздеудің орнына сұрақ қою, дәлелдерді талап ету

Қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен, ерекше дағдылар, көзқарастар немее оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі интерпретация

Мерсер бойынша әңгіме дебат оқушылар бәсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды

Алға қойылған мақсаттарды орындау жолында кездесетін қиыншылықтар мен кедергілерді жеңуге бағытталған адамның саналы психологиялық іс әрекеті Ерік

Сангвиникалық темперамент өкілдері ерекшеленеді: тез пайда болатын күшті, бәрақ тұрақсыз эмоциялық қозуымен

Сабақтан тыс тәрбие жұмысының спорттық –сауықтыру әрекеті көздейді: баланың толыққанды денсаулығы мен дене бітімін үйлесімді дамыту

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие мақсаты: кәсіби өзін өзі анықтауға, адамның экономикалық ой өрісін және экологиялық мәдениетін дамытуға саналы қатынасты қалыптастыру


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!