Сабақтың
басы
|
Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын орнату.
Мұғалім оқушыларды түсті
жетондар арқылы топқа бөледі. Ноутбукпен тренинг
өткізу.
Үй тапсырмасы бойынша
тексеру.
Вирустық ауруларды
тап.
Туберкулез, тұмау,
баспа, шешек, сары ауру, құздама, житс, ұшық, сарып, аусыл,
құтыру
1.АИВ Вирусы 1970 жылдан
бастап белгілі.
2.Нуклеин қышқылы мен
нәруызды спора қаптайды
3.АИВ организмнен тыс
ортада тіршілік етеді.
4.Житс ауа тамшылары,
түшкіру, жөтелу, арқылы жұғады.
5.АИВ –лимфоциттер,
макрофагтар, дендридті жасушаларды
зақымдайды.
|
Ноутбук
Тапсырма
сұрақтары
|
Сабақтың
ортасы
|
Әртүрлі ағзалардың
зат алмасу ерекшеліктері
туралы электронды
оқулықтан ақпарат көрсету, мағлұмат
беру.
Топ бойынша
оқушыларға кластер құруға тапсырма
беру
1-топ. Зат алмасу,
катаболизм
2-топ
Анаболизм
3-топ. Катаболизм
және анаболизм арасындағы энергия
алмасу
Оқушылар топ болып жасаған
кластерлерін басқа топтарға көрсетіп,
түсіндіреді.
|
Оқулық
Ноутбук, Суреттер,
слайдтар
А4 форматтағы
қағаздар
маркерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Биологиялық диктант
Метоболизм ...................... және
....................... болып ............ бөлінеді. Катаболизм
процесі кезінде ....................... заттар түзіледі, ал
анаболизм кезінде .................
синтезделеді.
Оқулықтағы
128 беттегі кестені толтыру
Үйге тапсырма: 23-тақырыпты
қайталау. Негізгі термин сөздерге анықтама
беру.
|
Термин
сөздер
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау-Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жасушадағы
энергетикалық алмасу немесе организмнің тыныс алуы туралы
сызбанұсқа дайындау.
|
Кері
байланыс
Мына сұрақтарға жауап
жаз:
Мен бүгін түсіндім
Мен түіне алмадым
Мен түсінгім келеді
|
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережесі
АКТ-мен байланыс,
Құндылықтарға байланыс.
|