Ашық сабақ "Зат алмасу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Зат алмасу"

Материал туралы қысқаша түсінік
зат алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: Биология

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тіршіліктің жасушалық емес формалары

Мектеп: №12 С.Сейфуллин

Күні: 29.11.17ж

Мұғалімнің аты - жөні: Құрманбек А

Сынып: 10ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жасушадағы зат және энергия алмасу. Зат алмасу реакцияларының катализдік сипаты.Пластикалық алмасу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Метоболизмнің тірі ағзалар үшін маңызын, пластикалық алмасудың жүру барысы мен ағза үшін маңызын түсіну.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Тақырыпты қайталап, зат алмасу, оның кезеңдері туралы мағлұмат алып, талдап айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Пластикалық алмасудың мәні мен оның жүру барысы туралы кластер жасап талдай алады.

Кейбір оқушылар:

Пластикалық алмасудың тірі ағзалар үшін маңызына эсе жазады.

Бағалау критерийлері:

Тақырыпты қайталап, зат алмасу, оның кезеңдері туралы мағлұмат алып, талдап айта алады.

Пластикалық алмасудың мәні мен оның жүру барысы туралы кластер жасап талдай алады.

Пластикалық алмасудың тірі ағзалар үшін маңызына эсе жазады.

Тілдік мақсаттар:

Термин сөздердің дұрыс жазылуы мен айтылуын қадағалау.Метаболизм, катаболизм, анаболизм,

Құндылықтарға баулу:

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.

Біздің басты міндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту. Сондықтан елімізде ғылым саласының шешуші реформалары, білім беру жүйесін жаңғырту жүргізілуде, техникалық және кәсіби мамандарды даярлаудың жаңа тиімді жүйесі жасалды

Пәнаралық байланыс:

Өсімдіктану, жануартану, анотомия

Алдыңғы білім:

Вирустық аурулардың алдын алу. Зат алмасу туралы төменгі сыныптан білімдері бар

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Мұғалім оқушыларды түсті жетондар арқылы топқа бөледі. Ноутбукпен тренинг өткізу.

Үй тапсырмасы бойынша тексеру.

  • «Дұрысын тап» әдісі

Вирустық ауруларды тап.

Туберкулез, тұмау, баспа, шешек, сары ауру, құздама, житс, ұшық, сарып, аусыл, құтыру

  • «Дұрыс тұжырымдаманы тап» әдісі

1.АИВ Вирусы 1970 жылдан бастап белгілі.

2.Нуклеин қышқылы мен нәруызды спора қаптайды

3.АИВ организмнен тыс ортада тіршілік етеді.

4.Житс ауа тамшылары, түшкіру, жөтелу, арқылы жұғады.

5.АИВ –лимфоциттер, макрофагтар, дендридті жасушаларды зақымдайды.

  • Зат алмасу туралы оқушылардың тауып келген ақпараттарын тыңдау.

Ноутбук


Тапсырма сұрақтары







Сабақтың ортасы







Әртүрлі ағзалардың зат алмасу ерекшеліктері

туралы электронды оқулықтан ақпарат көрсету, мағлұмат беру.

Топ бойынша оқушыларға кластер құруға тапсырма беру

1-топ. Зат алмасу, катаболизм

2-топ Анаболизм

3-топ. Катаболизм және анаболизм арасындағы энергия алмасу


Оқушылар топ болып жасаған кластерлерін басқа топтарға көрсетіп, түсіндіреді.

Оқулық

Ноутбук, Суреттер, слайдтар

А4 форматтағы қағаздар

маркерлер

Сабақтың соңы





Биологиялық диктант

Метоболизм ...................... және ....................... болып ............ бөлінеді. Катаболизм процесі кезінде ....................... заттар түзіледі, ал анаболизм кезінде ................. синтезделеді.


Оқулықтағы 128 беттегі кестені толтыру


Үйге тапсырма: 23-тақырыпты қайталау. Негізгі термин сөздерге анықтама беру.


Термин сөздер

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Жасушадағы энергетикалық алмасу немесе организмнің тыныс алуы туралы сызбанұсқа дайындау.

Кері байланыс

Мына сұрақтарға жауап жаз:

Мен бүгін түсіндім

Мен түіне алмадым

Мен түсінгім келеді

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережесі

АКТ-мен байланыс, Құндылықтарға байланыс.


Сабақ бойынша рефлексия

Бүгінгі сабақта белсенді оқу үдерісі байқалды ма?



Сабақтың тиімді тұстары:




Сабақтың сәтсіз тұстары:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
617
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі