Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Аралас сандар 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1С Жай бөлшектер Сынып: 5 |
Мектеп:Б.Садықов атындағы жом Мұғалімнің аты-жөні:Алдабергенова У.З. Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сaбaқтың тaқырыбы |
Аралас сандар (3 сағат, 1 сабақ) |
|||
Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры |
5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу |
|||
Сaбaқтың мaқсaты |
Аралас сандарды анықтау. Натурал санды аралас сан түрінде жазу |
|||
Бaғaлaу критерийлерi |
|
|||
Тiлдiк мaқсaттaр |
Диалогта қолданылатын терминдер:натурал сан, аралас сан, бөлшек. Қoлдaнылaтын тiркестер:бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі, дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер |
|||
Құндылықтaрғa бaулу |
«Мәңгiлiк ел» жaлпыұлттық идеясының негiзiнде оқушылардың бойында азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиеттерді жетілдіру. |
|||
Пәнaрaлық бaйлaныс |
геометрия |
|||
Aлдыңғы бiлiм |
Натурал сандар, жай бөлшек, жай бөлшектерді оқу және жазуды біледі. |
|||
Сaбaқ бaрысы |
||||
Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi |
Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi |
Ресурстар |
||
Сaбaқтың бaсы (1-5 мин) |
Ұйымдaстыру кезеңi.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу. «Шаттық шеңберін» құру арқылы сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру. Геометриялық фигуралар арқылы 3 топқа бөлу.
Рисунок1 1 5 1-топ 2-топ 3-топ Мaқсaты: өткен мaтериaлды еске түсіру (Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер) «Ой қозғау» тәсілі арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау. Үй тaпсырмaсын тексеру: слaйдтaғы дұрыс жaуaп бoйыншa «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлерінің үй тапсырмаларын тексеріп, бағалайды. |
Қағаздан кесілген геометриялық фигуралар Слайд |
||
Сaбaқтың oртaсы (6-35 мин) |
І.«Алтын сандық» әдісін пайдаланып бүгінгі сабақ тақырыбын ашып аламын. Мақсаты:Аралас сандарды анықтайды. Тапсырма:Берілген сандарды өз сандықтарына орналастырыңдар. Бaғaлaу критерийi:Сандарды орналастырады.
Дескриптор: Білім алушы
Қaлыптaстырушы бaғaлaу: мұғaлiмнiң бaғaлaуы, кері байланысы. Сaрaлaу тәсiлi: қoрытынды бойынша Оқушылар дұрыс және бұрыс бөлшектерді білетіндіктен, берілген сандардың ішінен оларды тауып, өз сандықтарына орналастырады. Ал қалған сандар «Аралас сандар» сандығына тиесілі екенін түсінеді. Нәтижесінде жаңа тақырып туралы түсінік қалыптасады. Сабақтың мақсаты нақтыланады. Жаңа тақырыпты меңгерту.«Топтық зерттеу» тәсілін қолданамын.
Рисунок1 1 5 1-топ 2-топ 3-топ Мұғалім: -Оқушылар жаңа біз геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліндік, сол фигураларды ортаға қойып қараңдаршы. Не байқадыңдар? Оқушы: -Фигуралар бірдей бөліктерге бөлінген және боялған. Оқушы: -Бір оқушыда фигураның кейбір бөліктері боялмаған, қалғандарында барлық бөліктері боялған. Мұғалім: -Оқушылар сендер дұрыс байқадыңдар. Барлық бөліктері боялған фигуралар саны нешеу екен? Бір фигураның қандай бөлігі боялған? Оқушы: -5 шеңбердің барлық бөліктері боялған. 1 шеңбердің ½ бөлігі боялған. Мұғалім: Сонда барлығы неше шеңбер боялғанын қалай табамыз? Оқушы: -5 шеңберге 1 шеңбердің боялған ½ бөлігін қосамыз. Мұғалім: -Жарайсыңдар оқушылар, дұрыс таптыңдар. . Бізде қандай сан шықты балалар? Оқушы: Аралас сан шықты. Мұғалім: Демек, бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады екен. Саралау әдістері: диалог және қолдау көрсету, қорытынды, нәтиже бойынша саралау. Жаңа тaқырыпты бекiту. Жеке жұмыс. Мақсаты: Аралас сандарды анықтау. Аралас сандарды жазу және оқу. Тасырма. А) Берілген сандардың ішінен аралас сандарды теріп жазыңдар және оларды оқыңдар. Бағалау критерийi:-Білімалушы Аралас сандарды анықтайды. Дескриптор: -Білімалушы Аралас сандарды теріп жазады. Аралас сандарды оқиды. Қалыптастырушы бағалау:смайликтер арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Саралау тәсілдері: қaрқын, қoрытынды, бағалау Ә) Сандардың ішінен натурал сандарды аралас сан түрінде жазыңдар. (Үлгі ұсынылады) Мақсаты: Натурал санды аралас сан түрінде жазу Бағалау критерийi: -Білім алушы Натурал санды аралас сан түрінде жазады. Дескриптор: -Білім алушы
Қалыптастырушы бағалау:смайликтер арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау. Саралау тәсілдері: қарқын, диалог, қолдау көрсету бойынша саралау. Топтық жұмыс.(Оқулықпен жұмыс) Мақсаты: Аралас сан түрінде өрнектеу. №425.Аралас сан түрінде өрнектеңдер: а) килограммен: 1 кг 500 г; 3 кг 200 г; 6 кг 400г. (1-топ) ә) метрмен: 1 м 6дм; 4 м 30 см; 1 м 20 см. (2-топ) б) сағатпен: 1 сағ 15 мин; 3 сағ 40 мин; 7 сағ 13 мин (3-топ) Бағалау критерийі:Білім алушы: -Аралас сан түрінде өрнектейді. ДескрипторБілім алушы:
Қалыптастырушы бағалау: топтар бірін-бірі бағалайды. Саралау тәсілдері: Тапсырма бойынша саралау, қарқын. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |