Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны: 8
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Атом, химиялық элемент, атомның құрам бөліктері түсініктерін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Атом, химиялық элемент ұғымдарын бір-бірінен ажырата алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Алған білімідерін әрі қарай қолдана алады.Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Сабақтың міндеттері | -химиялық элемент атомдарының құрылысы туралы түсінік беру,оқушыларға атомның құрамын анықтауды үйрету;Атом құрамы туралы білімдерін тереңдету. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Атомның құрамы мен құрылысы. Ядро, протон, нейтрон, электрон, изотоп. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, слайд,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | «БКТЗО» әдісі, «Борт журналы» әдісі ,крестиктер-нөлдіктер әдісі |
Алдыңғы оқу | Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут
14.45 -14.50
Үй тапсырмасын сұрау5 минут14.50-14.55 | Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке»Оқушылардың бір- біріне деген жылы сөздеріТоптарға бөлу. Мозайка әдісі арқылы1 топ:Протон; натрий, калий, кальций, алтын. 2. топ:Электрон;йод, күкірт, фосфор, фторСемантикалық карта толтыру.Жай зат дегеніміз____________________________________________Күрделі зат дегеніміз________________________________________
ҚБ. Бас бармақ бағалауы | «Жүректен-жүрекке» тренингЭлементтерді алып мозайка құрасытру арқылыпротон жәнеэлектрон тобы болып орналасады
Семантикалық карта толтыру
|
Жаңа білім3 минут14.55-14.58 Мәтін оқуға
Кесте толтыру5 минут14.58-15.03
5-минут15.03-15.08 | Бағалау парақшасымен таныстыруТоп басшысының топтағы оқушыларды бақылау кестесіТоптағы жеке оқушыны бақылау үлгісі «БКТЗО кестесі» Ол туралы мен не білемін? Нені білгім келеді? Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын? Мен нені зерделеуім керек? Одан әрі не істеу керек?топТоп. «Борт журналы» Екі топ бағалауТоп өнімдерін жариялауды бағалау талаптары
|
Оқулық,мәтіндер.
«БКТЗО»әдісі
«Борт журналы»әдісі
Топтық жұмыстың бағалау парағы |
Ортасы15.08-15.113 минут
15.11-15.165-минут
| Жеке жұмыс«Сәйкестендіру кестесі»
Түсініктерді анықтамалары арқылы сәйкестікті анықтаҚБ:Бағдаршам бағалауы.Дескриптор:-түсініктермен анықтамаларды сәйкестендіреді.- Кесте дұрыс толтырылса топ оқушылары өзара бағалау жасайды«Ойлан тап, жұптас-әдісі»Тапсырма 3.кестедегі элементердің элементар бөлшектерін дұрыс жазып, атаныз және кестені толтырыңыз(нейтрон табу формуласы N=Ar-Z пайдалана отырып).1- жұп.2-жұп3-жұп.4-жұп.Дескриптор:-элементердің таңбасын жазады;-элементтің атауын атайды;-элементтердің протон саның көрсетеді;- элементтердің нейтрон саның көрсетеді;-элементтердің электрон саның көрсетеді;ҚБ. Смайликтер | Сәйкестендіру кестесі
|
АяқталуыСабақты бекіту4-минут15.16-15.20 | Тест жұмысы.1.Атомның ортасында оң зарядталған ядросы бар екенін 1911жылы қай ғалым тәжірибе жүзінде анықтадыА) М. ЛомоносовБ) Э.РезерфордВ)Д.Менделеев2. Хлордың орташа атомдық массасы нешеге тең?А) 35Б) 35,5В) 363.Табиғи теллурдың неше изотобы бар?А) 6Б) 7В)84. Протий, дейтерий, тритий қай элементтің изотобы?А) сутекБ) оттекВ) хлор5. Нейтрон санын анықтайтын формулаА) N= Mr - ZБ) N= Ar - ZВ) N= Ar +Z6.Атом құрамына кіретін бөлшекА) протон, нейтрон,электронБ) протон, атом,электронВ)молекула, нейтрон,электронКрестиктер-нөлдіктер әдісі
| Крестиктер-нөлдіктер әдісі |
Үйге тапсырма беру5 минут15.20-15.25
Кері байланыс
| §7 оқу; №2,4,5 есептер «Алма ағашы» Оқушылар алмаларды алма ағашына іледі. Қызыл алма– барлығы жақсы. Сары түс – түсінікті емес. Жасыл түс – көмек қажет. |
Кері байланыс парағы. Алма ағашы. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |