|
Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 8 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу 7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; 7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Атом, химиялық элемент, атомның құрам бөліктері түсініктерін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Атом, химиялық элемент ұғымдарын бір-бірінен ажырата алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Алған білімідерін әрі қарай қолдана алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың міндеттері |
-химиялық элемент атомдарының құрылысы туралы түсінік беру,оқушыларға атомның құрамын анықтауды үйрету; Атом құрамы туралы білімдерін тереңдету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Атомның құрамы мен құрылысы. Ядро, протон, нейтрон, электрон, изотоп. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, слайд,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«БКТЗО» әдісі, «Борт журналы» әдісі ,крестиктер-нөлдіктер әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 14.45 -14.50 Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 14.50-14.55 |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» Оқушылардың бір- біріне деген жылы сөздері Топтарға бөлу. Мозайка әдісі арқылы 1 топ:Протон; натрий, калий, кальций, алтын. 2. топ:Электрон;йод, күкірт, фосфор, фтор Семантикалық карта толтыру. Жай зат дегеніміз____________________________________________ Күрделі зат дегеніміз________________________________________
ҚБ. Бас бармақ бағалауы |
«Жүректен-жүрекке» тренинг Элементтерді алып мозайка құрасытру арқылы протон және электрон тобы болып орналасады
Семантикалық карта толтыру
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 3 минут 14.55-14.58 Мәтін оқуға
Кесте толтыру 5 минут 14.58-15.03
5-минут 15.03-15.08 |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топ басшысының топтағы оқушыларды бақылау кестесі Топтағы жеке оқушыны бақылау үлгісі
«БКТЗО кестесі» Ол туралы мен не білемін? Нені білгім келеді? Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын? Мен нені зерделеуім керек? Одан әрі не істеу керек?
Екі топ бағалау Топ өнімдерін жариялауды бағалау талаптары
|
Оқулық, мәтіндер.
«БКТЗО»әдісі
«Борт журналы» әдісі
Топтық жұмыстың бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15.08-15.11 3 минут
15.11-15.16 5-минут
|
Жеке жұмыс «Сәйкестендіру кестесі»
Түсініктерді анықтамалары арқылы сәйкестікті анықта
ҚБ:Бағдаршам бағалауы. Дескриптор: -түсініктермен анықтамаларды сәйкестендіреді. - Кесте дұрыс толтырылса топ оқушылары өзара бағалау жасайды «Ойлан тап, жұптас-әдісі» Тапсырма 3. кестедегі элементердің элементар бөлшектерін дұрыс жазып, атаныз және кестені толтырыңыз (нейтрон табу формуласы N=Ar-Z пайдалана отырып). 1- жұп.
2-жұп
3-жұп.
4-жұп.
Дескриптор: -элементердің таңбасын жазады; -элементтің атауын атайды; -элементтердің протон саның көрсетеді; - элементтердің нейтрон саның көрсетеді; -элементтердің электрон саның көрсетеді; ҚБ. Смайликтер |
Сәйкестендіру кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 4-минут 15.16-15.20 |
Тест жұмысы. 1.Атомның ортасында оң зарядталған ядросы бар екенін 1911жылы қай ғалым тәжірибе жүзінде анықтады А) М. Ломоносов Б) Э.Резерфорд В)Д.Менделеев 2. Хлордың орташа атомдық массасы нешеге тең? А) 35 Б) 35,5 В) 36 3.Табиғи теллурдың неше изотобы бар? А) 6 Б) 7 В)8 4. Протий, дейтерий, тритий қай элементтің изотобы? А) сутек Б) оттек В) хлор 5. Нейтрон санын анықтайтын формула А) N= Mr - Z Б) N= Ar - Z В) N= Ar +Z 6.Атом құрамына кіретін бөлшек А) протон, нейтрон,электрон Б) протон, атом,электрон В)молекула, нейтрон,электрон Крестиктер-нөлдіктер әдісі
|
Крестиктер-нөлдіктер әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма беру 5 минут 15.20-15.25
Кері байланыс
|
§7 оқу; №2,4,5 есептер
«Алма ағашы» Оқушылар алмаларды алма ағашына іледі. Қызыл алма– барлығы жақсы. Сары түс – түсінікті емес. Жасыл түс – көмек қажет. |
Кері байланыс парағы. Алма ағашы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар
Ашық сабақ.Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар
|
Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 8 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу 7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; 7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Атом, химиялық элемент, атомның құрам бөліктері түсініктерін біледі. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Атом, химиялық элемент ұғымдарын бір-бірінен ажырата алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Алған білімідерін әрі қарай қолдана алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың міндеттері |
-химиялық элемент атомдарының құрылысы туралы түсінік беру,оқушыларға атомның құрамын анықтауды үйрету; Атом құрамы туралы білімдерін тереңдету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Атомның құрамы мен құрылысы. Ядро, протон, нейтрон, электрон, изотоп. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, слайд,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«БКТЗО» әдісі, «Борт журналы» әдісі ,крестиктер-нөлдіктер әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 14.45 -14.50 Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 14.50-14.55 |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» Оқушылардың бір- біріне деген жылы сөздері Топтарға бөлу. Мозайка әдісі арқылы 1 топ:Протон; натрий, калий, кальций, алтын. 2. топ:Электрон;йод, күкірт, фосфор, фтор Семантикалық карта толтыру. Жай зат дегеніміз____________________________________________ Күрделі зат дегеніміз________________________________________
ҚБ. Бас бармақ бағалауы |
«Жүректен-жүрекке» тренинг Элементтерді алып мозайка құрасытру арқылы протон және электрон тобы болып орналасады
Семантикалық карта толтыру
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 3 минут 14.55-14.58 Мәтін оқуға
Кесте толтыру 5 минут 14.58-15.03
5-минут 15.03-15.08 |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топ басшысының топтағы оқушыларды бақылау кестесі Топтағы жеке оқушыны бақылау үлгісі
«БКТЗО кестесі» Ол туралы мен не білемін? Нені білгім келеді? Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын? Мен нені зерделеуім керек? Одан әрі не істеу керек?
Екі топ бағалау Топ өнімдерін жариялауды бағалау талаптары
|
Оқулық, мәтіндер.
«БКТЗО»әдісі
«Борт журналы» әдісі
Топтық жұмыстың бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15.08-15.11 3 минут
15.11-15.16 5-минут
|
Жеке жұмыс «Сәйкестендіру кестесі»
Түсініктерді анықтамалары арқылы сәйкестікті анықта
ҚБ:Бағдаршам бағалауы. Дескриптор: -түсініктермен анықтамаларды сәйкестендіреді. - Кесте дұрыс толтырылса топ оқушылары өзара бағалау жасайды «Ойлан тап, жұптас-әдісі» Тапсырма 3. кестедегі элементердің элементар бөлшектерін дұрыс жазып, атаныз және кестені толтырыңыз (нейтрон табу формуласы N=Ar-Z пайдалана отырып). 1- жұп.
2-жұп
3-жұп.
4-жұп.
Дескриптор: -элементердің таңбасын жазады; -элементтің атауын атайды; -элементтердің протон саның көрсетеді; - элементтердің нейтрон саның көрсетеді; -элементтердің электрон саның көрсетеді; ҚБ. Смайликтер |
Сәйкестендіру кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 4-минут 15.16-15.20 |
Тест жұмысы. 1.Атомның ортасында оң зарядталған ядросы бар екенін 1911жылы қай ғалым тәжірибе жүзінде анықтады А) М. Ломоносов Б) Э.Резерфорд В)Д.Менделеев 2. Хлордың орташа атомдық массасы нешеге тең? А) 35 Б) 35,5 В) 36 3.Табиғи теллурдың неше изотобы бар? А) 6 Б) 7 В)8 4. Протий, дейтерий, тритий қай элементтің изотобы? А) сутек Б) оттек В) хлор 5. Нейтрон санын анықтайтын формула А) N= Mr - Z Б) N= Ar - Z В) N= Ar +Z 6.Атом құрамына кіретін бөлшек А) протон, нейтрон,электрон Б) протон, атом,электрон В)молекула, нейтрон,электрон Крестиктер-нөлдіктер әдісі
|
Крестиктер-нөлдіктер әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма беру 5 минут 15.20-15.25
Кері байланыс
|
§7 оқу; №2,4,5 есептер
«Алма ағашы» Оқушылар алмаларды алма ағашына іледі. Қызыл алма– барлығы жақсы. Сары түс – түсінікті емес. Жасыл түс – көмек қажет. |
Кері байланыс парағы. Алма ағашы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















