Тақырыбы: Жануарлар қалай көбейеді? |
Күні:19.10.2018ж. | Мұғалім: Базарбаева А |
СЫНЫП: 2 «А» |
|
|
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Тақырыпты меңгереді.Жануарлардың қалай көбейетінін біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
Бағалау критерийі | топтық тапсырмаларды орындай алады. Сұрақтарға жауап береді |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Сабақ басы
| 1.Ұйымдастыру. Психологиялық сәт. «Сәттілік»-Кімнің досы осы сыныпта отырса қол шапалақтасын.-Бұл сабақта өзіне сенімдімін дегендер қол көтерсін.-Қазір көңіл-күйім тамаша дегендер бас бармағын көрсетсін.Жарайсыңдар, ендеше бүгінгі күнге -Сәттілік!
| Ресурстар |
| Топқа бөлу:Түрлі жапырақтар арқылы топқа бөлу
| Түрлі жапырақтар |
Өткенге шолу
Қызығушылықтарын ояту.
Жаңаны таныту | 2.«Серпілген сауал» әдісі -Жануарлардың қандай топтарға бөлінеді?-Құстар мен жануарлардың айырмашылығы?Сүтқоректілерге қандай жануарлар жатады?-Не үшін оларды сүтқоректілер дейміз?--Құстардан басқа нелер ұша алады?-Бунақденелілердің денесі неше бунақтан тұрады?-Бауырымен жорғалаушыларды ата?Дискрептор: Жануарлар топтарын,олардың құстардан айырмашылығын біледі.Сүтқоректілерді ажырата алады.Бунақденелілер туралы айта аладыБағалау: «От шашу» әдісі Жұмбақтар:1.Жаз бойы орман кезеді,Жеміс-жидек қорегіАпан оның іні,Қысқы ермегі ұйқы. (Аю)2.Кішкентай ғана бойы бар,Айналдырып киген тоны бар.( Қой)3.Жапырақ жоқ бұтасында,Қос емен өсіп тұр бір басында (Бұғы)4.Тастан салған үйi бар,Көшiп жүрер асықпай,Қыста ұйықтап бұйығар,Тамақ iздеп, ашықпай. (Тасбақа)5.Сабы жоқ қамшы,Ешкiмге ұсынба,Уы бар бiр тамшы,Тiлiнiң ұшында. (Жылан)Бағалау: «От шашу» әдісі Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.----Оқулықпен жұмыс.(Алдымен үй жануарларының адамға әкелер пайдасы туралы айтып өтемін.)1.Жануарлардың белгілері.Сипаттау. (тақтада жылан ,тауық,балық,түйе суреттері)2 .Суретпен жұмыс-Жұмыртқадан не пайда болады?-Қандай жануарлар жұмыртқадан шығады?-Уылдырықтан не пайда болады:Жұмыртқа мен уылдырықты салыстыруМұғалім түсіндірмесі. |
. Доп |
Сергіту сәті
| Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бір отырып бір тұрып,Біз бір демаламыз | Сергітуді қимылмен орындайды |
Қорытынды | Топтық жұмыс: Жануарлар қалай көбейеді?
І-топ: Жұмыртқа салатын,уылдырық шашатын жануарларды тауып жапсырады.
ІІ-топ: Баласын тірі туатын жануарлардың суреттерін тауып жапсырады.
ІІІ-топ: Жануарларды балаларымен сәйкестендіреді.Әр топбасшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайдыКері байланыс: Білім қоржыныОқушылар стикерлерді алып сабақ қызықты болса қызыл қоржынға,сабақты жақсы түсінген болса жасыл қоржынға,онша түсінбеген болса сары қоржынға жапсырады |
А3 қағаз,желім суреттер
стикерлер |
|