Білу және түсіну.
«Бейімбет Майлин «Шұғаның
белгісі» хикаяты.»
(Слайд)
«Ой қозғау»
-
Шығарма не себепті Шұғаның
белгісі деп аталған? (Оқушылар сұраққа жауап
беру арқылы тақырыпты нақтылайды).
1-тапсырма
. Жұмыс түрі.
ТЖ
«Ақыл- ой кестесі»
әдісі. Шығарманың негізгі идеясын
анықтап, кейіпкер әрекетіне сипаттама
жазыңыз.
Кейіпкерлер
|
Негізгі идея
|
Қай әрекет шығармаға сай
келеді?
|
Кейіпкер әрекетіне менің
көзқарасым
|
Ой тұжырым
(мақал- мәтелмен
қорытындылау)
|
Шұға
|
адамгершілік,
махаббат
|
Қазақ қызының білім алуы, сауаттылыққа
ұмтылуы
|
Өздігінен білім алуға
ұмтылсада ескіліктің шырмауынан шыға
алмады
|
|
Әбдірахман
|
|
|
|
Шұғаның әкесі Есімбек
|
|
|
|
Дескриптор
* шығарманың негізгі идеясын
анықтайды
* кейіпкерлер образын
ашады
*шығарма идеясына сай
кейіпкерлер әрекетіне көзқарасын білдіреді
ҚБ. 2 жұлдыз, 1
тілек.
Саралау тәсілі. «Диалог
және қолдау» әдісі. Тапсырма арқылы
қолдау
Кейіпкерлер
|
Негізгі идея
|
Қай әрекет шығармаға сай
келеді?
|
Кейіпкер әрекетіне менің
көзқарасым
|
Шұға
|
адамгершілік,
махаббат
|
Қазақ қызының білім алуы, сауаттылыққа
ұмтылуы
|
Өздігінен білім алуға
ұмтылсада ескіліктің шырмауынан шыға
алмады
|
Әбдірахман
|
|
|
Шұғаның әкесі Есімбек
|
|
|
2-тапсырма. Жұмыс түрі.
ЖЖ.
«Дербес пікір жазу»
әдісі. 7-8 минут ішінде қарастырылған
тақырып бойынша өз ойын жазады. Шығармадағы кейіпкерлерге қатысты
көзқарасы сұралады.
1.Шығарма бойынша өзіндік
пікіріңіз- 1 сөйлеммен
2. Дәлеліңіз - 2
сөйлеммен
3. Кейіпкерлерге қатысты
көзқарасыңыз бен дәлеліңіз- 2 сөйлеммен
4. Өз пікіріңізді дәлелдейтін
мысал - 1 сөйлеммен.
5. Өз пікіріңізге қарсы дәлел
жазыңыз - 1 сөйлеммен
6. Қорытынды – 2
сөйлеммен.
Дескриптор
* Шығарма бойынша өзіндік
пікір мен дәлел жазады.
* шығарма кейіпкерлеріне
қатысты көзқарас пен дәлел келтіреді
* өз пікірін білдіріп,
пікіріне қарсы пікір жазады.
* қорытынды
жасайды.
ҚБ: «Жапондық
бағалау» арқылы
бағаланады.
Саралау тәсілі: «Мазмұн»
тәсіл. Оқушы пікіріне сәйкес келетін дәлелдерді ұсынып, өз таңдауын
жасау.
3-тапсырма. Жұмыс түрі.
ТЖ.
«Интервью» блиц ойын
дісі. Оқушылар арасынан тілші
сайланады. Тілші әр оқушыға тақырыпқа қатысты сұрақ қояды. Оқушылар
қойылған сұрақтың негізінде интервью
береді.
Дескриптор
* тақырыпқа қатысты сұрақтар
қояды.
* қойылған сұрақтар негізінде
интервью береді.
ҚБ: «Жарайсың! Керемет!
Тамаша!» мадақ сөздер арқылы
бағаланады.
Саралау тәсілі: «Нәтиже»
әдісі.
Оқушылардың шығарманы
қаншалықты түсінгендерін білемін.
|