Материалдар / Аттестация сливтар Информатика 2024

Аттестация сливтар Информатика 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Аттестация сливтар Информатика 2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
404
35 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ИНФОРМАТИКА

1. Ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру

А) мобильдеу

В) Мәтіндеу

С)Кодтау

D)Тасымалдау


2. «2 мб ақпарат 64 Кб-тан» салыстырмасы

А) 22 есе үлкен

В) 1010 есе үлкен

С) 32 есе үлкен

D) 1000 есе үлкен


3. функция мәнін қайтану үшін қолданылатын операторлар

А) return

В) det

С) in

D) print


4. Процессордың басты сипаттамасы

А) басқару

В) көлем

С) түс

D) тактілік жиілігі


5. Логикалық операцияларда біріктірушы мағынасында қолданылатын НЕМЕСЕ жалғауының көмегімен қарапайым А және В айтылымдарының бір құрамдасқа бірігуі

А) логикалық қосу

В) логикалық терістеу

С) логикалық көбейту

D) логикалық алу


6. Бір түйіннен екінші түйінге ақпаратты жіберу, алу, табу үшін қажетті бірегей мекенжай

А) маска

В) IP мекенжайы

С) Домен

D) Иетернет


7. Трояндық программалар

А) деректерді сенімді қорғайды

В) деректерді өшіреді

С) деректерді графикаға аударады

D) деректерді сақтайды


8. Қағазда, мониторда, теледидар экранында кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы

А) растр

В) вектор

С) пиксель

D) фрактальдық графика


9. MS Excel-де құрылған диаграмманың мәндер диапазонын өзгерту үшін

А) диограмманың өшіріп, диаграмма мастері көмегімен қайта құру керек

В) диорамма параметрлері камандасы арқылы

С) өзгертуге болмайды

D) диограмманың жанама мәзірінен алғашқы берілгендер көмегімен


10. Күрделі функциялар әдеттегідей бірінің ішінде бірін шақыру үшін қажет

А) қосу

В) көбейту

С) алу

D) жақша


11. Деректер қорының өрісінде орналасқан, белгілі қасиеті жазылған кестенің қатары.

А) сызығы

В) желісі

С) жазбасы

D) өрісі

12. Python –да файлды екілік форматта оқу үшін ашады

А)d

В)e

С)c

D) rb


13. Жол басындағы бос орындарды өшіру

А) str.isupper()

В) s.Istrip ([chars])

С) s.sstrip ([chars])

D) s.rstrip ([chars])


14. Егер b саны оң болса 1» деген жауаптың экранға шығуы

If b ==0:
print(_)

else:

if b>0

print(_)

else:

print(_)

А) 2

В) +1

С) 1

D)


15. Екі өлшемді массивтің анықталған позицияларына жаңа элементтердің индексін көрсете отырып, кірістіріле алатын әдіс

А) pop ()

В) remove ()

С) insert()

D) del()


16. Python программасындағы қызметтік сөздеріне кірмейді

А) and

В) or

С) break

D) begin


17. Web –сайтында тегтермен толықтырылған мәтіндік файлдың мәтіндерін бір-бірімен байланыстыра отырып, белгіленуге мүмкіндік беретін HTML тілі

А) жұпсыз тектер

В) HTML алфабиті

С) web -құжат

D) web- сайт


18. Көрсетілген кілт сөздері құжаттың бет номерін қоюға мүмкіндік беретін Сілтемелер тобының батырмасы

А) нысандық көрсеткіш

В) нұсқамалар

С) сілтемелер кестесі

D) мазмұны


19. Бейнежазбадағы жалпы жарық немесе қараңғылықты баптау үшін қолданылады.

А) қанықтық

В) температура

С) контраст

D) жарықтық


20. Жасанды интелектінің ең басты артықшылығы

А) есте сақтау және үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеу

В) адамның ақыл-ойын арттыруға қабілетті болуы

С) адам нейронының математикалық моделі

D) күрделі деректерді талдау


21. Windows Movie Maker программасы Windows операциялық жүйесінің 7 нұсқасына дейін қол жетімді және қолдануды өте қарапайым утилита және ол Microsoft-тың стандартты пакеттер құрамына кіреді. Қазіргі кезде бұл программа Windows Live киностудиясы деп аталады және бөлек жүктелік, орнатылады. Қолданудың қарапайымдылығы мен түсініктілігі – киностудиясының басты артықшылығы. Программада бейнефайлдардың үзінділерін қиып, бір-біріне қосу, қосымша дыбыс, тақырып, мәтін, анимациялық элементтер қосу мүмкіндігі бар. Программаның кемшіліктеріне арнайы әсерлердің (өлшемін өзгерту мен мәтін қосудан басқа) жоқтығы мен форматтау құралдарының аздығы жатады.

Windows операциялық жүйесінің құрамына кіретін бейнемен жұмыс жасайтын утилита

А) Windows Movie Maker

В) Movavi Video

С) видео МОНТАЖ

D) VideoPad Video Editor


22. Windows Movie Maker программасы. Киностудияның басты артықшылығы

А) жеңілдігі мен түсініктілігі

В) құралдарының көптігі мен түсініктілігі

С) қарапайымдылығымен түсініктілігі

D) қарапайымдылығы мен құралдарының көптігі


23. Программа мүмкіндіктері

А) Бейнефайлдардың үзінділерін интернетке жүктеу, қосымша дыбыс, тақырып, мәнін, анимациялық элементтер қосу

В) бейнефайлдардың үзінділерін қиып, бір-біріне қосу, қосымша дыбыс, тақырып, мәтін қосу

С) бейнефайлдардың үзінділерін қиып, бір-біріне қосу, қосымша бейнелер қосу

D) бейнефайлдардың үзінділерін қиып, бір-біріне қосу, тақырып, мәтін, суреттер қосу


24. Windows Movie Maker программасының қазіргі кезде жаңаланған нұсқасының атауы

А) Windows Live

В) ВидеоМОНТАЖ

С) VideoPad Video Editor

D) Movavi Video Editor


25. Бейнемен жұмыс істеуге программаларды таңдау кезінде ең басты ескеретін жағдай

А) Нарықтағы құны

В) қызметтік сапасы

С) дербес компьютердің жүйелік талаптары

D) программада қасиеттері мен сипаттамалары


26. «Қола» бағаны бойынша мемлекеттердің ішінен 5-ші орынды алған

А) Жапония

В) Италия

С) Ресей

D) Франция


27. Ресей мемлекетінің жүлделер саны

А) 46

В) 71

С) 65

D) 51


28. «Алтын» бағанынан 25 тен жоғары жүлделер санын ерекшелеу командасын табыңыз

А) Кірістіру-Шартты форматтау-Ұяшықтарды ерекшелеу ережесі - Тең

В) Басты –Ұяшықтарды ерекшелеу ережесі -Арасында

С) Басты –Шартты форматтау –Ұяшықтарды ерекшелеу ережесі -Кіші

D) Басты –Шартты форматтау-Ұяшықтарды ерекшелеу ережесім Үлкен


29. «Жалпы» бағанындағы жүлделер санын кему реті бойынша сұрыптау нәтижесінде үшінші орынға ораласатын мемлекет

А) Жапония

В) Франция

С) Италия

D) Ресей


30. «Сыйақы» бағанына жүлделер саны бойынша 70-85=100$, 86-95=200$, 95-тен жоғарыға 300$, ал қалғанына 0 көлемінде сыйақы беріледі. F2 ұяшығына жазылатын формула

А) =ЕСЛИ(C2<70;0;ЕСЛИ(C2<85,”100$”;ЕСЛИ(C2<95,”200$”,”300$”)))

В) =ЕСЛИ(C2<70;0:(C2<85;”100$”:(C2<95;”200$”,”300$”)))

С) =ЕСЛИ(C2<70;0;ЕСЛИ(C2<85;”100$”;ЕСЛИ(C2<95;”200$”)))

D) =ЕСЛИ(C2<70;0;ЕСЛИ(C2<85;”100$”;ЕСЛИ(C2<95;”200$”;”300$”)




























ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

1-нұсқа

1. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізі факторлардың бірі

А) қызметкердің кәсіби құндылықтарын түсіну

В) оқу нәтижелілігін бағалау мүмкіндігін білу

С) кәсіби бірлестіктердің механизмін түсіну

D) кәсіби біліктілігі мен жетістігін айқын білу


2. Жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ.

А) Сынақтан өткізу

В) қалыпты дәрежелі

С) түрткі болу

D) төмен дәрежелі


3. Оқу үдерісінде адамның өсуіндегі әлеуетіне ерекше назар аударатын тәсіл.

А) жағдаятты

В) танымды

С) бихевиористикалық

D) гуманистік


4. Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын сұрақ қою тәсілі.

А) мәселені шешу

В) Түрткі болу

С) сынақтан өткізу

D) сілтеме жасау


5. Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы.

А) өздігінен реттелетін оқу

В) әлеуметтік әрекеттестік

С) көпіршелер тұрғызу

D) оқыту ортасын құру


6. Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі.

А) Оқушының білімін,идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттерін қояды

В) оқушының білімінен гөрі, тәжірибелік дағдыларын дамытатын міндеттер қояды

С) оқушыға пән бойынша өз бетімен орындай алатын тапсырмалар береді

D) оқушының жеке көзқарасын құрметтеп, қате болса да өзгеріссіз қабылдайды


7. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым түрде берілетін сұрақ.

А) Жетекші

В) сынақтан өткізу

С) басқаға бағыттау

D) түрткі болу


8. Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы

А) өзіндік мақсат

В) өзін-өзі бақылау

С) сыртқы уәж

D) құндылық компоненті


9. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, тапсырманы орындауда оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі.

А) Сілтеме жасау

В) басқаға бағыттау

С) мәселені шешу

D) сынақтан өткізу


10. Дәлелдеу, пікірталас пен келіссөз барысында қалыптасатын білім ретінде қарастыратын көзқарастық оқу

А) модульдік

В) диалогтік

С) монологтік

D) пәнаралық


11. Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне, санасына, мінез-құлқына ықпал ету амалдары.

А) тәрбие тәсілі

В) тәрбие формасы

С) тәрбие құралы

D) тәрбие әдісі


12. Сендіру әдісінің бірі.

А) жаттығу

В) этикалық әңгіме

С) жарыс

D) педагогикалық талап


13. Педагогиканың негізгі категориясы

А) саясат

В) табыс

С) болмыс

D) тәрбие


14. Озат тәжірибенің ең жоғары деңгейі.

А) зерттеу

В) жаңашылдық

С) талапшылдық

D) сараптама жасау


15. Педагогиканы оқыту әдістемесінің зерттеу нысаны.

А) оқыту теориясы

В) зерттеу технологиясы

С) оқыту мазмұны

D) педагогиканы оқыту үдерісі


16. Оқыту әдісінің негізгі сұрағы?

А) қалай тәрбиелеу керек?

В) қалай оқыту керек?

С) неге оқыту керек?

D) Не үшін оқыту керек?


17. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу

А) экологиялық тәрбие

В) экономикалық тәрбие

С) еңбек тәрбиесі

D) адамгершілік тәрбие


18. Тәрбие жұмысының заңдылықтары

А) тәрбие мен дамудың бірлігі және өзара байланыстылығы

В) пән мұғалімдерінің оқушымен қарым-қатынасын анықтау

С) отбасы тәрбиесінің ерекшелігін анықтау

D) топпен жұмыс жүргізуді анықтау


19. Педагогикалық әдеп

А) талап ету

В) ата-аналармен жиналыс өткізу

С) курсқа жазылу

D) біліктілікті арттыру


20.Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі

А) проблемалық сұрақ

В) сұрақ-жауап

С) деңгейлік тапсырма

D) оқу тапсырмасы


















Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!