Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
7.3.2.5 - температура, қысым, жел, бұлттылық,
жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің
көрсеткіштерін өлшеп, метеорологиялық құрал-жабдықтарды қолданумен
тіркейді
7.3.2.6 - жергілікті жер мүмкіндігі бойынша
температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық
метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық
графикалық материалдарды жасайды
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен
сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар
аудару.
Ү йтапсырмасы «Бинго»
ойыны арқылы сұрау
Ауа райы дегеніміз
не
Атмосфера құрамында
қандай газдар бар
Атмосфера қандай
қабаттардан тұрады
Қазіргі кезде Жердің ауа
қабықшасын зерттеу қалай жүзеге асырылады
(Дүниежүзілік метеорология
ұйымына жетекшілігімен(
Биік таулар мен полярлық
аймақтардың атмосферасы қалай
зерттеледі
(Автоматты
радиометерология(
Радиозонд аспабы арқылы
.......................................................
Еркін ұшуға жіберілген аспап,
30-40 км биіктікте атмосфера жағдай туралы деректерді
жинайды.
Видео
көрсету
Түрткі сұрақтар
қою
|
сұрақтарға жауап береді
Видео көреді, сұрақтарға жауап
береді
|
Қол
шапалақ
|
Оқулық
Интер белсенді тақта
https://www.youtube.com/watch?v=2X8NO_nILZo&t=145s
|
Жаңа білім
|
Мәтінді оқып танысады, пікір
алмасады
Оқушыларға сұрақ. Ауа-райын қалай
зерттейміз?
1 тапсырма «Тұжырымдамалық карта»
құрастыру
Оқушылар оқулықтарын пайдалана отырып, қысым,
бұлт, жауын-шашын, ылғалдылық, жел ұғымдарын өздері оқып бір-біріне
түсіндіреді.
2 тапсырма «Аспаптар
аялдамасы» атмосфералық метеорологиялық элеметтерді өлшейтін
құралдармен танысу, қолдану жолдарын түсіндіру
Тапсырма №3«Синоптиктер аялдамасы» топтық
жұмыс
Климатограмма бойынша жауап
беріңіз:
-
Топ\ Орташа айлық
температурасын
және ай ішіндегі амплитуданы анықтап анықтап, жауын шашын картасын
құрастырыңыз. (суық және ыстық
айларды)
-
Топ\ Берілген деректі пайдалана отырып желдің
соғу бағыты бойынша «Жел өрнегін» сызыңыз және жел түрлерін
атаңыз
-
Топ. Географиялық деректер базасын қолдана
отырып, изосызықтар арқылы әр айдың атмосфералық қымсымын, жауын
шашынды және ауа температурасын синоптикалық графикалық карта
құрастырыңыз.
ЭБҚ оқушы
тапсырмасы.
Сәйкестендіру кестесі» . Суреттегі метеорологиялық құралдардың
аттарын жазыңыз, қолданылуын түсіндіріңіз
«
Сәйкестендіру кестесі» .
Флюгер
|
температураны өлшеуге арналған
аспап
|
Барометр
|
Ауа
райын зерттеу орталығы
|
Термометр
|
атмосфералық қысымды өлшеуге арналған
құрал
|
Анемометр
|
желдің бағыты мен жылдамдығын анықтайтын
аспап
|
Қалыпты атмосфералық
қысым
|
ауаның жер бетіне қатысты көбінесе горизонталь
бағытта қозғалуы
|
Жеке жұмыс. Онкүн ішіндегі орташа ауа температурасын
есепте
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
6
|
4
|
1
|
0
|
-1
|
-3
|
-2
|
-1
|
1
|
3
|
|
ауызша жауап береді
Суреттердің сәйкестігін анықтайды, ауызша жауап
береді
Постер жасап, қорғайды
ауа
райына болжам жасайды
Жазбаша орындайды
Температураның олрташа көрсеткішін
табады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
|
оқулық
атлас
кескін карта
|
Бекіту
Үйге тапсырма
Кері байланыс
|
Тапсырма №4 Хабарландыру
Дүниежүзінің климаттық картасын оқу (атлас
картадағы дүниежүзінің климаттық картасын талдайдау, Қазақстанның
синоптикалық картасын оқу, ауа райына болжам жасау, өз ойларын
қорытындылап, дәлелдеу.
Оқу
|
Ауызша жауап береді
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Атлас карта
Рефлексия парағы
|