Материалдар / "Аяз би" ертегісінің көркемдік ерекшелігі. 6-сынып Сабақ жоспары. ҚМЖ

"Аяз би" ертегісінің көркемдік ерекшелігі. 6-сынып Сабақ жоспары. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты: 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
661
4 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Туған жерім -аялы алтын бесігім

Педагогтің аты-жөні:

Көрпебаева А.

Күні:

12.09.24ж.

Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Аяз би» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

Сабақ мақсаты:

-шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды метафора, теңеу, эпитетті) анықтайды;

-әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру





Ойқозғау

«Мен сенің ерекше қасиеттерінді бағалаймын,себебі сен...» (қатысушылар бір-бірімен жұптасып тұрып,қасындағы көршісіне оны ерекше бағалайтын қасиетін,оның себебін айтады.Мысалы, «Мен сенің ерекше қасиеттерінді бағалаймын,себебі сен сондай мейірбансың»).

Топқa бөлу

Әр түрлі суреттерді пазл етіп қию арқылы 3 немесе 4 т опқа бөлінеді.


  • Суреттер ертегінің қай сюжетімен байланысты?







Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа білім



Еске түсірейік

Теңеу

Екі затты не құбылысты салыстыра отырып, әдеби көркем түрде айту,- дай,-дей, -тай,-тей,-ша,-ше жұрнақтары арқылы жасалады.Мысалы:

Түнектен шыққан Тайбурыл,

Айдалаға шыққан соң,

Түлкідей көзі жайнайды.

Эпитет

Заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде танытатын поэтикалық және стилистикалық ұғым, экспрессивті айқындаушы сөз. Мысалы, қазақ поэзиясында “алтын” сөзі эпитет ретінде көп қолданылады. Оның мағынасы да сан алуан: түсті (алтын күз); әдемілікті (алтын қасықтай); Бұл эпитет-теңеу құтты мекенді (алтын бесік – туған жер, алтын аймақ); атақ-дәрежені (алтын жаға); қазына-байлықты (алтын сандық); жаны таза, адамгершілігі мол кісіні (алтын адам, алтын кісі) білдіреді. 

Метафора

ауыспалы мағыналы суреттеме сөздердің бірі.Екі нәрсенің не сыртқы түрінің, не ішкі қасиеттерінің жақындығына, ұқсастығына қарай бірінің орнына бірін алмастырып айту. Мысалы: Әке - асқар тау, “Көп сөз - көмір ,
Ана - мөлдір бұлақ. Аз сөз - алтын ”.
Бала - жасыл құрақ.



Дескриптор :

шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) біледі

«Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

.


Қолдану.

  1. тапсырма

Жұптық жұмыс




Көркемдегіш құрал түрлерін ажыратып, керекті қоржынға салыңдар.


Үзінділерден әдеби икөркемдегіш құралдарды тауып, түрлеріне қарай жіктеңдер:

Дұрыс жауабы:






Дескриптор:

- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу,) анықтайды

Таратпа қағаз, көрнекілік

Сергіту сәті

«Жоғарыдан төменге»

Оқушылар екі топқа бөлініп жарысады.Қай топ бірінші тұрады сол топ жеңіске жетеді. Мысалы: Бой бойымен тұру. Аяқ киім размерімен. Туған күнімен. Туған айымен. Әкесінің жасымен. Анасының жасымен. Көшедегі үй нөмірімен, т.с.с.



Сабақтың соңы

Бекіту

Суретпен, кестемен жұмыс

Топтық жұмыс













Көркемдегіш құралдарды пайдалан отырып, оқиға орнын, табиғат көрінісін, кейіпкер бейнесін сипаттап жазыңдар.

Осындай ықтимал жауап ішінен оқиға орны ментабиғат көрінісін жіктеп жазыңдар.


Дескриптор:

-әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;



Үй тапсырмасы

19-бет, 3-тапсырма.

Біздің ата-анамыз қандай ертегілерді тыңдап өсті? Қазіргі таңда сендер соль ертегілерді білесіңдер ме? Ата-анамызбен сұхбат жасау арқылы олардың балалық шағы осы кезең балаларын салыстырайық.



Рефлексия

Рефлексиялық шеңбер


Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!