Материалдар / Азот қышқылы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Азот қышқылы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға азот қышқылының алынуы, физикалық қасиеттерін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін түсіндіру, ұғындыру, меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
1018
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Азот қышқылы. Нитраттар.

Жалпы мақсаты: 1) оқушыларға азот қышқылының алынуы, физикалық қасиеттерін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін түсіндіру, ұғындыру, меңгерту

2) Азоттың қосылыстары туралы білімдерін кеңейту, тереңдету, шығармашылық қабылеттерін дамыту

3) Оқушылардың дүниетанымдылығын кеңейту. Білім алуға саналы көзқарастарын дамытуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдістерін меңгереді. Шығармашылықпен жұмыс жасайды. Белсенділіктері және пәнге қызығушылықтары артады. Азот қышқылының алынуын, физикалық қасиетін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін, маңызын

және зиянын үйренеді.

Сабақтың әдісі: Оқушыларға жеке, топтық жұмыс беру. Өз беттерімен ізденіп, тапсырмаларға жауап іздеп толықтыру. Сұрақ – жауап, ізденіс, есептер шығару,

АКТ, СТО

Көрнекілігі: слайдтар, тірек-сызбалар, интерактивті тақта, үлестірмелер, ПЖ т.б.

Пәнаралық байланыс: география, биология, тарих, экология

Сабақ түрі: жаңа білімді игеру сабағы

Сабақтың ұраны: «Білген сайын келеді біле бергім»

Жақсылығын беріп бізге жаратқан,

Жерімізде тәуелсіздік таңы атқан.

Жиырма бес жыл еліміздің өткені,

Жахандағы елді өзіне қаратқан.

Қол жеткіздік көптен күткен арманға,

Қыран құсым көкте еркін самғауда.

Астанамның ажарымен айбатты,

Ұлттық рух нұрын шашты жандарға – өлең шумақтарымен сабағымызды бастаймыз.

1.Ұйымдастыру.

- Оқушыларды түгендеу

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

- Оқушыларды топтарға бөлу.

1 топ. Химик

2 топ. Физик

3 топ. Экономист


4 топ. Биолог

2. Үй тапсырмасы бойынша жұмыс

А) Сәйкестендіру тесті

Сұрақ

Жауап

1

Азоттың сутекті қосылысы

а) N2

2

Азоттың (IV) оксиді қандай газ.

ә)NO

3

Азоттың тұз түзбейтін оксиді қандай газ

б)N2O,NO,N2O3,NO2,N2O3

4

Ауадатаралуы 78%

в)NH4OH

5

Атмосферада найзағай ойнағанда түзілетін оксид

г)Mg3N

6

Ауадатотығатын оксид.

д)HNO3

7

Магний азотпенәрекеттесіптүзіледі

е)қоңырулы газ

8

Азот оксидісуменәрекеттесіп, не түзеді.

ж)түссіз газ

9

Азоттыңбірнешеоксидтері бар

з)азот(II) оксиді

10

Әлсізнегіздікқасиеткөрсетеді

и)NH3


Жауабы: 1-и, 2-e, 3-ж, 4-а, 5-з, 6-ә, 7-г, 8-д, 9-б, 10-в

Ә) Лездемелік сұрақтар

- Азоттың қандай оксидтерін білесіңдер?

- Қоршаған ортаға азот оксиді (IV) NO2 газының қандай зияны бар?

- Азаттың ПЖ орны бойынша сипаттама беріңіздер?

- Азоттың табиғатта кездесуі туралы айтып беріңіздер?

3. Жаңа сабақты меңгерту

1 топ. Химик

- Азот қышқылы.Нитраттар. Химиялық қасиеттері.

2 топ. Физик

- Физикалық қасиеттері.

3 топ. Экономист

-Азот қышқылының және нитраттарының қолданылуы.

4 топ. Биолог

-Азот қышқылының және нитраттарының табиғаттағы айналымы.

4. Жаңа сабақты бекіту.

А) «Аң аулау» ойыны

Тақтаға өтілген тақырыпқа тиісті қосылыстардың таңбалары қағазға жазылып ілінеді, тақтаға әр топтан бір оқушы шығып кезек- кезегіне доп лақтырады,қай формулаға тийсе оқушы сол қосылыс туралы айтады.

Б)«Картаны жина» ойыны

Өткен тақырып бойынша әртүрлі формулаларды қағазға жазамызда сол қағазды бірнеше бөлшектерге бөлеміз, араластырамыз жазылған қағаз бөлшектерінен кім тез арада жинап, дұрыс формула шығарса сол оқушы жеңімпаз болады.





В) Семантикалық картаны толтыру

Азот

NH4Cl

NO2

HNO3

NO

NaNO3

HNO2

KNO3

NH4NO3

NaNO2

Ca(NO3)2



Оксидтері











Қышқылдары











Тұздары













Г) Азот және тыңайтқыштар туралы өлең жолдарын құрастыру.

Д) «Дискуссиялық карта» Сен мына тұжырымдамамен келісесіңдерме?

1.Азот күшті тотықтырғыш

2.Азот қыщқылы тек еритін негіздермен әрекеттеседі

3.Азот қышқылы жарықта ыдырайды

4.Азот қышкылы тұздары нитриттер деп аталады

5.Азот қышкылы металдардың активтілік қатарындағы металдармен әрекеттеседі

6.Азот қышкылы алюминиді пассивтейді

7.Азот қышкылын өндірісте аммиактан алады

8.Азот қышкылы металдармен әрекеттескенде сутегі бөлінбейді

Жауабы: 1-иә, 2-жоқ, 3-иә, 4-жоқ, 5-жоқ, 6-иә, 7-иә, 8-иә.

5.Қорытындылау.

Азот, Аммиак, азот(IV) оксиді сөзіне синквейн құру

Не? Қандай? Не? Не үшін? Синоним.

6.Бағалау.

Өзара бағалау

Бағалау парағы

Өзіндік жұмыс

Топтық жұмыс

Бекіту тапсырмалары

Жалпы ұпай саны

5 4 3 2

7 6 5 4 3 2

5 4 3 2


1




2




3




4




5




6




7





Бағалау шкаласы:

14-17 ұпай – «5», 10-13 ұпай – «4» ұпай, 4-9 ұпай «3» ұпай, 0-3 ұпай «2»




7. Рефлексия. «Жұдырық-алақан» стратегиясы

- Ашық алақан мақсатымызға және оқу нәтижелеріне қол жеткіздік.

- Үш саусақ мақсатымызға жартылай жеттік, әліде жұмыс жасау керек.

-Жұдырық мақсатымызға қол жеткізбедік немесе төмен деңгейде жұмыс жасадық.

«Білім деген ақылшың,

Қиындықтан өткізер.

Жастықтың оты қайдасың,

Жүректі түртіп қозғамай.

Ғылымның біліп пайдасын,

Дүниенің көркін болжамай» -деген ұлы Абай атамыздың өлең жолдарымен сабағымызды аяқтаймыз.

7. Үй жұмысы: §16,17. Азот қышқылы және нитраттар. Тиісті жаттығуларды және есептерді шығару.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!