Материалдар / Азот қышқылы

Азот қышқылы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға азот қышқылының алынуы, физикалық қасиеттерін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін түсіндіру, ұғындыру, меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
1000
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Азот қышқылы. Нитраттар.Жалпы мақсаты: 1) оқушыларға азот қышқылының алынуы, физикалық қасиеттерін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін түсіндіру, ұғындыру, меңгерту2) Азоттың қосылыстары туралы білімдерін кеңейту, тереңдету, шығармашылық қабылеттерін дамыту3) Оқушылардың дүниетанымдылығын кеңейту. Білім алуға саналы көзқарастарын дамытуға тәрбиелеу.Күтілетін нәтиже: Оқушылар сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдістерін меңгереді. Шығармашылықпен жұмыс жасайды. Белсенділіктері және пәнге қызығушылықтары артады. Азот қышқылының алынуын, физикалық қасиетін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін, маңызын және зиянын үйренеді.Сабақтың әдісі: Оқушыларға жеке, топтық жұмыс беру. Өз беттерімен ізденіп, тапсырмаларға жауап іздеп толықтыру. Сұрақ – жауап, ізденіс, есептер шығару, АКТ, СТОКөрнекілігі: слайдтар, тірек-сызбалар, интерактивті тақта, үлестірмелер, ПЖ т.б.Пәнаралық байланыс: география, биология, тарих, экологияСабақ түрі: жаңа білімді игеру сабағыСабақтың ұраны: «Білген сайын келеді біле бергім»Жақсылығын беріп бізге жаратқан,Жерімізде тәуелсіздік таңы атқан.Жиырма бес жыл еліміздің өткені,Жахандағы елді өзіне қаратқан.Қол жеткіздік көптен күткен арманға,Қыран құсым көкте еркін самғауда.Астанамның ажарымен айбатты,Ұлттық рух нұрын шашты жандарға – өлең шумақтарымен сабағымызды бастаймыз.1.Ұйымдастыру.- Оқушыларды түгендеу- Жағымды психологиялық ахуал туғызу. - Оқушыларды топтарға бөлу.1 топ. Химик2 топ. Физик3 топ. Экономист

4 топ. Биолог2. Үй тапсырмасы бойынша жұмысА) Сәйкестендіру тесті
СұрақЖауап
1Азоттың сутекті қосылысыа) N2
2Азоттың (IV) оксиді қандай газ.ә)NO
3Азоттың тұз түзбейтін оксиді қандай газб)N2O,NO,N2O3,NO2,N2O3
4Ауадатаралуы 78%в)NH4OH
5Атмосферада найзағай ойнағанда түзілетін оксидг)Mg3N
6Ауадатотығатын оксид.д)HNO3
7Магний азотпенәрекеттесіптүзіледіе)қоңырулы газ
8Азот оксидісуменәрекеттесіп, не түзеді.ж)түссіз газ
9Азоттыңбірнешеоксидтері барз)азот(II) оксиді
10Әлсізнегіздікқасиеткөрсетедіи)NH3


Жауабы: 1-и, 2-e, 3-ж, 4-а, 5-з, 6-ә, 7-г, 8-д, 9-б, 10-вӘ) Лездемелік сұрақтар - Азоттың қандай оксидтерін білесіңдер? - Қоршаған ортаға азот оксиді (IV) NO2 газының қандай зияны бар? - Азаттың ПЖ орны бойынша сипаттама беріңіздер? - Азоттың табиғатта кездесуі туралы айтып беріңіздер?3. Жаңа сабақты меңгерту1 топ. Химик- Азот қышқылы.Нитраттар. Химиялық қасиеттері.2 топ. Физик- Физикалық қасиеттері.3 топ. Экономист-Азот қышқылының және нитраттарының қолданылуы.4 топ. Биолог-Азот қышқылының және нитраттарының табиғаттағы айналымы.4. Жаңа сабақты бекіту.А) «Аң аулау» ойыныТақтаға өтілген тақырыпқа тиісті қосылыстардың таңбалары қағазға жазылып ілінеді, тақтаға әр топтан бір оқушы шығып кезек- кезегіне доп лақтырады,қай формулаға тийсе оқушы сол қосылыс туралы айтады.Б)«Картаны жина» ойыныӨткен тақырып бойынша әртүрлі формулаларды қағазға жазамызда сол қағазды бірнеше бөлшектерге бөлеміз, араластырамыз жазылған қағаз бөлшектерінен кім тез арада жинап, дұрыс формула шығарса сол оқушы жеңімпаз болады.



В) Семантикалық картаны толтыру
Азот NH4Cl NO2HNO3NO NaNO3HNO2KNO3 NH4NO3 NaNO2Ca(NO3)2



Оксидтері























Қышқылдары























Тұздары

























Г) Азот және тыңайтқыштар туралы өлең жолдарын құрастыру.Д) «Дискуссиялық карта» Сен мына тұжырымдамамен келісесіңдерме?1.Азот күшті тотықтырғыш2.Азот қыщқылы тек еритін негіздермен әрекеттеседі3.Азот қышқылы жарықта ыдырайды4.Азот қышкылы тұздары нитриттер деп аталады5.Азот қышкылы металдардың активтілік қатарындағы металдармен әрекеттеседі6.Азот қышкылы алюминиді пассивтейді7.Азот қышкылын өндірісте аммиактан алады8.Азот қышкылы металдармен әрекеттескенде сутегі бөлінбейдіЖауабы:1-иә, 2-жоқ, 3-иә, 4-жоқ, 5-жоқ, 6-иә, 7-иә, 8-иә.5.Қорытындылау.Азот, Аммиак, азот(IV) оксиді сөзіне синквейн құруНе? Қандай? Не? Не үшін? Синоним.6.Бағалау.Өзара бағалауБағалау парағы
Өзіндік жұмысТоптық жұмысБекіту тапсырмаларыЖалпы ұпай саны
5 4 3 27 6 5 4 3 25 4 3 2

1





2





3





4





5





6





7







Бағалау шкаласы:14-17 ұпай – «5», 10-13 ұпай – «4» ұпай, 4-9 ұпай «3» ұпай, 0-3 ұпай «2»





7. Рефлексия. «Жұдырық-алақан» стратегиясы- Ашық алақан мақсатымызға және оқу нәтижелеріне қол жеткіздік.- Үш саусақ мақсатымызға жартылай жеттік, әліде жұмыс жасау керек.-Жұдырық мақсатымызға қол жеткізбедік немесе төмен деңгейде жұмыс жасадық.«Білім деген ақылшың,Қиындықтан өткізер.Жастықтың оты қайдасың,Жүректі түртіп қозғамай.Ғылымның біліп пайдасын,Дүниенің көркін болжамай» -деген ұлы Абай атамыздың өлең жолдарымен сабағымызды аяқтаймыз.7. Үй жұмысы: §16,17. Азот қышқылы және нитраттар. Тиісті жаттығуларды және есептерді шығару.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ