Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Б. Майлин Шұғаның белгісі хикаятындағы кейіпкерлер әлемі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 02.02.2021. |
Мектеп:11 Сынып: 9 «б» Мұғалім : Мырзабекова Бағила Ерғарақызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім. Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы орындай алады: "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау; Көпшілігі орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру. Кейбір оқушылар орындай алады: "Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, кейіпкерлер жүйесі. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Сөз байласу, Қара құмды жайлау, Қамыстыкөл. оқыған жігіт, көңіл қосу, қалың ойға шомылу, хат жазысу, төсек тарту. Талқылауға арналған сұрақтар: - Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай? - Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы,музыка. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Б. Майлин шығармашылығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлемдесу - Оқушыларды түгелдеу - Сабаққа зейінін аударту Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Қызығушылықты ояту. Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады. «Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін 1-топ: Шұға 2-топ: Әбдірахман 3-топ: Есімбек Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. |
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу: *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба? *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба? *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:
Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап береді 2.Шығарманың идеясын ашады 3. Өз пікірлерін ортаға салады 4.Дәлелдер келтіреді. ҚБ 2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр: Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.
Дескриптор:
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» 3-тапсырма: «Салыстырма кестесі» әдісі:
Дескриптор:
Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағаланады. Ой толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар. Дескриптор: 1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді 2. Өз көқарасын білдіреді 3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады. ҚБ |
Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.
Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.
Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.
«Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар. |
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу: *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба? *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба? *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?
Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізу: *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба? *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |