Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 02.02.2021.

    Мектеп:11 Сынып: 9 «б» Мұғалім : Мырзабекова Бағила Ерғарақызы

    Бөлім. Адам жанының құпиясы

    Сабақтың тақырыбы

    Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы орындай алады:

    "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау;

    Көпшілігі орындай алады:

    Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    "Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау.

    Бағалау критерийлері

    • Кейіпкер портретін жан-жақты аша алады;

    • Тарихи шындықты жеткізудегі автор шеберлігін цитаталар келтіру арқылы жан-жақты аша алады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    • Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, кейіпкерлер жүйесі.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Сөз байласу, Қара құмды жайлау, Қамыстыкөл. оқыған жігіт, көңіл қосу, қалың ойға шомылу, хат жазысу, төсек тарту.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

    - Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы,музыка.

    Алдыңғы білім

    Б. Майлин шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Сәлемдесу

    - Оқушыларды түгелдеу

    - Сабаққа зейінін аударту

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.

    «Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін

    1-топ: Шұға

    2-топ: Әбдірахман

    3-топ: Есімбек

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.







    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды.


    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?



    Сабақтың ортасы



    20 минут




















    Мағынаны тану.

    Тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

    • Шығарманың идеясы не?

    • Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

    • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

    • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

    • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

    • Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап береді

    2.Шығарманың идеясын ашады

    3. Өз пікірлерін ортаға салады

    4.Дәлелдер келтіреді.

    ҚБ

    2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр:

    Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

    Кейіпкер

    Автор берген портреттік мінездеме

    Кейіпкердің іс-әрекеті

    Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

    Шұға




    Әбдірахман




    Есімбек




    Жолаушы




    Дескриптор:

    • Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

    • Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

    • Кейіпкерге өзіндік баға береді

    • Маңыздылығын айқындайды.


    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»

    3-тапсырма: «Салыстырма кестесі» әдісі:

    Кейіпкер

    Мінездеме



    Бойларында

    сен ұнатқан

    қасиеттер

    Бұл қасиеттербүгінгі жастарда бар ма?



    Жолаушы


    Шұға


    Әбдірахман






    Дескриптор:

    • Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады;

    • Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады;

    • Нақты мысалдар арқылы дәлелдейді;

    • Бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

    Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.

    Ой толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.

    Дескриптор:

    1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді

    2. Өз көқарасын білдіреді

    3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.

    ҚБ


    Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.











    Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.


















    Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.
















    «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.







    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?











    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мырзабекова Багила Ерғарақызы
    19 Мамыр 2021
    2323
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б. Майлин Шұғаның белгісі хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б. Майлин Шұғаның белгісі хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    №130 бұйрықпен жасалған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 02.02.2021.

    Мектеп:11 Сынып: 9 «б» Мұғалім : Мырзабекова Бағила Ерғарақызы

    Бөлім. Адам жанының құпиясы

    Сабақтың тақырыбы

    Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы орындай алады:

    "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау;

    Көпшілігі орындай алады:

    Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    "Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау.

    Бағалау критерийлері

    • Кейіпкер портретін жан-жақты аша алады;

    • Тарихи шындықты жеткізудегі автор шеберлігін цитаталар келтіру арқылы жан-жақты аша алады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    • Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, кейіпкерлер жүйесі.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Сөз байласу, Қара құмды жайлау, Қамыстыкөл. оқыған жігіт, көңіл қосу, қалың ойға шомылу, хат жазысу, төсек тарту.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

    - Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы,музыка.

    Алдыңғы білім

    Б. Майлин шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі:

    - Сәлемдесу

    - Оқушыларды түгелдеу

    - Сабаққа зейінін аударту

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.

    «Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін

    1-топ: Шұға

    2-топ: Әбдірахман

    3-топ: Есімбек

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.







    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды.


    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?



    Сабақтың ортасы



    20 минут




















    Мағынаны тану.

    Тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

    • Шығарманың идеясы не?

    • Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

    • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

    • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

    • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

    • Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

    Дескриптор:

    1.Сұрақтарға жауап береді

    2.Шығарманың идеясын ашады

    3. Өз пікірлерін ортаға салады

    4.Дәлелдер келтіреді.

    ҚБ

    2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр:

    Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

    Кейіпкер

    Автор берген портреттік мінездеме

    Кейіпкердің іс-әрекеті

    Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

    Шұға




    Әбдірахман




    Есімбек




    Жолаушы




    Дескриптор:

    • Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

    • Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

    • Кейіпкерге өзіндік баға береді

    • Маңыздылығын айқындайды.


    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»

    3-тапсырма: «Салыстырма кестесі» әдісі:

    Кейіпкер

    Мінездеме



    Бойларында

    сен ұнатқан

    қасиеттер

    Бұл қасиеттербүгінгі жастарда бар ма?



    Жолаушы


    Шұға


    Әбдірахман






    Дескриптор:

    • Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады;

    • Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады;

    • Нақты мысалдар арқылы дәлелдейді;

    • Бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

    Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.

    Ой толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.

    Дескриптор:

    1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді

    2. Өз көқарасын білдіреді

    3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.

    ҚБ


    Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.











    Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.


















    Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.
















    «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.







    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    *Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?











    Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізу:

    *Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

    *Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    19.05.2021
    2323
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мырзабекова Багила Ерғарақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации