Материалдар / Б. Майлин Шұғаның белгісі хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Б. Майлин Шұғаның белгісі хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
№130 бұйрықпен жасалған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2021
2019
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 02.02.2021.

Мектеп:11 Сынып: 9 «б» Мұғалім : Мырзабекова Бағила Ерғарақызы

Бөлім. Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.3.1.Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлығы орындай алады:

"Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау;

Көпшілігі орындай алады:

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру.

Кейбір оқушылар орындай алады:

"Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау.

Бағалау критерийлері

  • Кейіпкер портретін жан-жақты аша алады;

  • Тарихи шындықты жеткізудегі автор шеберлігін цитаталар келтіру арқылы жан-жақты аша алады

Ойлау дағдыларының

деңгейі

  • Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:атастыру,жазғытұрғы, ертоқым, нәшәндік, тілмаш, песір, болыс, автор стилі, кейіпкерлер жүйесі.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Сөз байласу, Қара құмды жайлау, Қамыстыкөл. оқыған жігіт, көңіл қосу, қалың ойға шомылу, хат жазысу, төсек тарту.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

- Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,музыка.

Алдыңғы білім

Б. Майлин шығармашылығы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлемдесу

- Оқушыларды түгелдеу

- Сабаққа зейінін аударту

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту.

Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.

«Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін

1-топ: Шұға

2-топ: Әбдірахман

3-топ: Есімбек

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.







Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды.


Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

*Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?



Сабақтың ортасы



20 минут




















Мағынаны тану.

Тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

  • Шығарманың идеясы не?

  • Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

  • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

  • Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді

2.Шығарманың идеясын ашады

3. Өз пікірлерін ортаға салады

4.Дәлелдер келтіреді.

ҚБ

2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр:

Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

Кейіпкер

Автор берген портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті

Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

Шұға




Әбдірахман




Есімбек




Жолаушы




Дескриптор:

  • Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

  • Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

  • Кейіпкерге өзіндік баға береді

  • Маңыздылығын айқындайды.


Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»

3-тапсырма: «Салыстырма кестесі» әдісі:

Кейіпкер

Мінездеме



Бойларында

сен ұнатқан

қасиеттер

Бұл қасиеттербүгінгі жастарда бар ма?



Жолаушы


Шұға


Әбдірахман






Дескриптор:

  • Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады;

  • Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады;

  • Нақты мысалдар арқылы дәлелдейді;

  • Бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

Қ/Б. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.

Ой толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.

Дескриптор:

1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді

2. Өз көқарасын білдіреді

3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.

ҚБ


Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.











Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.


















Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.
















«Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.







Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

*Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?











Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізу:

*Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

*Не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ