Материалдар / Бағдарлама " Шебер ой тізбегі " 11 сынып

Бағдарлама " Шебер ой тізбегі " 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылдың 16 қарашасында шыққан №660 бұйрығына сәйкес жалпы орта білім беретін мектептердің 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға өзгерістер енгізілді. 11-сынып оқушылары үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен эссе жазу міндеттелді. Осыған орай, құрастырылған бағдарламаның мақсаты- мектеп бітіруші түлектерді эссе жазуға төселдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2018
522
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

































Шебер ой тізбегі

11 сынып











Құрастырған А.Т.Адуова « Ақтоғай ауданының жалпы білім беретін Нығманов атындағы орта мектебі » КММ қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі















ТҮСІНІК ХАТ

«Жер астында жатқанды қазбай қарап тіл табар » дейді қазақ даналығы. Адам баласының тілге ,сөз қадіріне соншалықты мән беруі тегін емес.Өйткені, саналы тіршілігіміздің бірінші белгісі тіл. Ойымыз тіл арқылы ,сөз арқылы жетеді,сондықтан да ауызекі сөздің кәдесіне қалған тіл өлі болмақ.Қазақ халқы сөздің құдіретін,сөйлеу мәдениетін жоғары қойған.Адам баласы бір-бірімен тілдескенде мына қабілеттер игере білуі тиіс: басқаны таңдай білу,байқампаздық,тіл мәдениетін сақтау сөйлесіп тұрған адамыңа сеніммен қарау,сыпайлық сақтау.Сөйлеушінің тыңдай білу де, түсіне білу де үлкен өнер. Тіліміздегі мыңдаған сөздерден ойға лайықты сөзді таңдап,оны басқа сөздерге тіркестіріп дұрыс сөйлем құрау оп-оңай іс емес.Оған ұқыптылық,сауаттылық қажет және үнемі жаттығу керек.Түрлі ғылым салаларына байланысты ғылыми әдебиеттерді, көркем әдебиет пен баспасөз материалын көп оқыған кісінің сөздік қоры бай,ойын дәл жеткізуге икемді болады.Тартымды сөйлеуге ,жазуға жаттығу үшін газет- журналдарды,әсіресе көркем әдебиетті көп оқу қажет. Көркем әдебиеттердің басқа әдебиеттерден айырмашылығы-оның көркем стилінде.Көркем әдебиеттердің басқа әдебиет тілінің бір ерекшелігі- онда жансызға жан бітіріп айтады.Суреттеліп отырған нәрсені не құбылысты айқындай, ажарландыра түсу үшін көрікті, сұлу сөздерді қосып айтады Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылдың 16 қарашасында шыққан №660 бұйрығына сәйкес жалпы орта білім беретін мектептердің 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға өзгерістер енгізілді. 11-сынып оқушылары үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен эссе жазу міндеттелді. Осыған орай, құрастырылған бағдарламаның мақсаты- мектеп бітіруші түлектерді эссе жазуға төселдіру. Бағдарлама аптасына 1 сағат жылына 34 сағатқа құрылған.





















Бағдарлама мақсаты:Өз ойын жазбаша түрде жеткізу және өз бетімен шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту. Міндеттері:
  • Оқушылардың өзіндік шығармашылық ойлау және сол ойды жазбаша бере білу дағдыларын дамыту;
  • Эссе жазудың формальді ережесін түсіндіру;
  • Оқушыларға эссе жаздыртудағы тиімді тәсілдемелерін тарату;
  • Эссе құрылымына қойылатын талаптарды жан-жақты талдау.
  • Өркениетті елдің өскелең ұрпағына лайық терең білім,тәлімдік тәрбие беру.
Күтілетін нәтиже:
  • Оқушының ізденушілік,зерттеушілік және шығармашылық деңгейі бір дәрежеде қалыптасады.
  • Оқушы мұғалім әрекетінің әсерін толық сезінеді және бағыт-бағдарды басшылыққа алып ,жүзеге асырады.
  • Оқушылардың өз бетінше ізденуіне,зерттеуіне жол ашылады, алдына қойған жұмыстан белгілі бір дәрежеде нәтиже шығара алады.
  • Бір немесе бірнеше көзден ақпарат алу,алынған ақпаратқа сыни тұрғыда қорытынды жасай білу.




































« Шебер ой тізбегі» курсының тақырыптық – күнтізбелік жоспарыаптасына 1 сағат жылына 34 сағат

р/стақырыбы ағат саны мерзімі
1Эссе мен шығарманың айырмашылығы1

2Эссе жанрының өзгешеліктері1

3Сауатты жазып үйренейік1

4Тыныс белгілерін үйреткіш құрал1

5Сауаттылық негіздері1

6Ауызша сөздер, пікір беру1

7Шығарманың композициясы - эссе және дәстүрлi шығарма.1

8Эссе құрылымы2

9Эссе жазуда ұстанатын қадамдар1

10Эссенің жазылу жоспары1

11Контексті анықтау1

12Тақырыпты таңдай білу.1

13Ақпаратты жинақтау1

14Эссені жоспарлау1

15Эссенің мақсаты1

16Аргументтер1

17Академиялық эссе3

18Лингвистикалық эссе3

19Әдеби – талдау эссе3

20Әдеби – дәлелдеме эссе3

21Жазушы болу міндет емес , жаза беруге міндет1

22Берілген тақырып бойынша эссе жазу3

23Емтихан алдында кеңестер. «7 ережелер емтихандағы жетiстiк »1



















Пайдаланған әдебиеттері



1. «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру», Ы. Алтынсарин Ұлттық білім академиясы, Астана қаласы, 2013 жыл /әдістемелік құрал/2. «12 жылдық мектеп оқушыларының қазақ тілінен функционалдық сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі», Ы. Алтынсарин Ұлттық білім академиясы, Астана қаласы, 2013 жыл /әдістемелік құрал/3. «Білім саласындағы әдістемелік жұмыс және ақпараттық технологиялар орталығы» КММ 2017 жылғы 29 мамырдағы № 2 хаттамасы бекітілген « Эссе жинағы »



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ