Балақайлар
мектебі
Баланың мектепке даярлығын
диагностикалау-баланың әлеуметтік,көңіл-күй, психофизиологиялық
жүктемелер мен оқу бағдарламасын сапалы ала- алмауы сұрағына жауап
берер кешенді әрекет саласы.
Мектепке оқуға беретін баланың
тек биологиялық жасына немесе дене дамуына сүйенбей,мектепке
психологиялық даярлығының көрсеткішінің өлшемін жасап шығару –
бүгінгі күн талабы екенін уақыт өзі көрсетіп отыр. Бұл жастағы
балалардың ақыл-ой тәрбиесі туралы сөз қозғағанда, ең бастысы :
олардың күнделікті тәжірибелерін молайту, күнделікті тұрмыста
көрген құбылыстарын түсініп ,ажырата білушілік қабілеттерін дамыту
,өз ойын түсініктерін баянды бере аларлық түрін жетілдіру, санай
білуге, сурет салып,түрлі қарапайым мүсіндер жасай білуге үйрету
болмақ.
Баланың ой-өрісін дұрыс
дамытып,кеңейтудің ең басты жолы олармен күн сайын дерлік жұмыс
жүргізу, айналадағы заттар мен құбылыстарды таныстыру,олардың
елеулі маңызды қасиеттеріне назар аударып байқа
–ғыштығын,зеректігін арттыру,қойылған сауалдарына әркезде түсінікті
жауап беру болып есептелінеді.
Мектеп жасына дейінгі баланың
психикалық дамуы олардың қрым- қатынасқа, ойынға,сыртқы әсерлерге
деген қажеттіліктеріне сай туындаған көпдеген қарама-қайшылықтарға
негізделе жүреді.Осы шақтағы баланың қажеттіліктерінің
қанағаттануына сай оның тұлға боп қалыптасуына жүзеге асады.Мектеп
жасына дейінгі баланың тұлға болып қалыптасуына оның әлеуметті
ортамен жүргізген өзара байланысы ерекше фактор болып
табылады.
Құрманова
Индира Серікқызы
Ақсу ауданы
«Таң-Шолпаным»балабақшасы тәрбиеші