Материалдар / Баскетбол ойыны кезіндегі допты алып жүру әдіс-тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баскетбол ойыны кезіндегі допты алып жүру әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2021
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Суюнханов Бауыржан

Дене тәрбиесі пәні мұғалімі


Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Баскетбол ойыны кезіндегі допты алып жүру әдіс-тәсілдері

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:



Педагогтің аты-жөні


Суюнханов Бауыржан

Күні:


19.02.2021 жыл

Сынып: 8 А

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Баскетбол ойыны кезіндегі допты алып жүру әдіс-тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір

дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу.



Сабақтың мақсаты

  1. Ойын кезінде сыни ойлау және жылдам әрекет етуді дамытуға ықпал ету.

2. Командада жұмыс істеу қабілеті мен көшбасшылық қабілеті н дамытуға ықпал ету

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

10 мин




Оқушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, рапорт қабылдау, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру, жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау, дене қыздыру жаттығулары. Орнында жасалатын жаттығулар:1. Б. Қ екі қол белде.1 - 4 басты оңға айналдыру. 1 - 4 басты солға айналдыру. 2. Б. Қ екі қол иық үстінде, аяқ иық кеңдігінде алшақ.1 - 2 иықты алға айналдыру.3 - 4 артқа айналдыру. 3. Б. Қ. екі қол кеуде тұсында. 1 - артқа керілу. 2 - оңға бұрыла шынтақты жазу. 3 - б. қ. 4 - солға бұрыла шынтақты жазу. 4. Б. Қ. сол қол белде, оң қол жоғары. 1 - 3 солға иілу. 3 - 4 оңға иілу. 5. Б. Қ. аяқ иық кеңдігінде алшақ. 1 - оң қолдың ұшын сол аяққа. 2 - сол қолдың ұшын оң аяққа тигіземіз. 6. Б. Қ. екі қол тізеде. 1 - 2 тізені оңға айналдыру.3 - 4 солға айналдыру.

Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту.









Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық







Дене қыздыру жаттығуларын толық орындау


















Сабақтың ортасы:

25 мин



































Сабақтың соңы:

5 мин



Баскетбол добын пайдаланып эстафета өткіздім.

«Көңілді мәре» сайысы.

Оқушылардың физикалық дене деңгейін анықтау

А-тобы В-тобы С-тобы

Допты алып жүру жаттығуларын орындай алады.

Басктбол ойынының әдіс-тәсілдерін біледі.

Стартегиялар арқылы себетке доп сала алады.

Допты оң және сол қолмен алып жүруді игерген.

Ойын ережесін толық сақтайды.

Допты дәл әрі нақты серігіне бере алады.

Техникалық-тактикалық әрекеттерді орындай алады.

Икемділік, ептілік дене қасиеттері дамыған.

Қозғалыс комбинациясын нақты орындай алады.

1. Доппен ұстау техникасын біледі.

Ойын тактикасы жетілген.

Өзінің стратегиялық жоспары бар.

2.Допты жақсы алып жүреді.

Баскетбол туралы түсінік қалыптасқан.

Допты дәлдеп береді.

3.Ойын тактикасы сақталған.

Дене дайындығы жоғары дәрежеде.

Доппен еденге соғып жүруді орындайды.




Оқушылар бір –бірін және өз-өзін бағалайды
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:

  • Сабақта не түсініксіз болды?

  • Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?

  • Өзіңізге нені жетілдіру қажет?

Үй тапсырмалары беріледі;

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)















Допты себетке салу













Допты бір қолмен алып жүру











Келесі сабаққа дайындалу үшін киім ауыстыру бөлмесіне бару.



Баскетбол доптары













Баскетбол алаңы.
























     

Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.





















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!