Сабақтың тақырыбы: Жеміс – жидек пен
көкөніс
Сабақтың
мақсаты:
1.Білімділік: модуль бойынша білімдеріне
қорытынды
жасау;үйренген сөздерді,сөз
тіркестерін қайталау,
ауызша сөйлеуге
жаттықтыру.
2.
Дамытушылық: тапсырмалар орындау арқылы
қисынды ойлау,
есте сақтау
қабілеттерін,сөйлеу,ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсете алу
қабілетін дамыту.Ауызекі сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру.
3.
Тәрбиелік: адам ағзасына пайдалы
дәрумендерді білуге,денсаулықтарын
сақтауға,табиғатты
аялауға,адамгершілікке,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Пәнге деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін
арттыру.
Сабақтың
түрі: қайталау
сабақ.
Сабақтың
әдісі: сұрақ-жауап, ойын элементтері,
тест тексеру,проблемалық сұрақтар,ойлауды дамыту
технологиясы,іздену.
Пәнаралық
байланыс: дүниетану, орыс
тілі
Сабақтың
көрнекілігі: суреттер, тест,
ребус,интербелсенді тақта, үлестірмелі
қағаз.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Амандасу, оқушылардың
назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық.
(слайд № 1)
Айдай
арайлап,
Күндей
күлімдеп,
Жұлдыздай
жарқырап.
Қазақ тілін
бастаймыз.
3. Кезекшімен
жұмыс.
- Бүгін сыныпта кім
кезекші?
- Сыныпта кім
жоқ?
- Қазір жыл мезгілі
қандай?
- Аптаның қай
күні?
- Дұрыс,балалар,бүгін күн
сәрсенбі – сәттілік күн.Бүгін сабақта мен сендерге сәттілік
тілеймін,өйткені бүгінгі сабақ ерекше сабақ.Бүгін біздің
сабағымызға қонақтар келіп отыр,сондықтан біз өз білімізді жақсылап
көрсетуіміз керек.
ІІ.
Қайталау.
1.Тақырыпты жариялау,
мақсатымен таныстыру.
- Сонымен біздің сабағымыздың
тақырыбы – ең біріншіден ребустың шешуін табамыз. (слайд №
2)
-Қандай сөз
шықты?
-Дұрыс,сабағымыздың тақырыбы-
Қайталау. Сабақта біз жемістерді, көкөністерді
қайталаймыз.
-Біздің ұранымыз «Қайталау –
оқу анасы». (слайд № 3)
Мақсатымыз:модуль бойынша
білімдеріне қорытынды жасаймыз; сөздерді, сөз тіркестерін
қайталаймыз. Бүгін мен сендерді үш топқа бөлемін. Топпен жұмыс
істейміз. Үстелдің үстінде үш түсті қағаз жатыр. Кімге қандай түс
ұнайды соңы таңдайды.
Қызыл түсті I топқа
отырады
Көк түсті II топқа
отырады
Жасыл түсті III топқа
отырады
Топ ережесін сабақ бойы
сақтаймыз.
Ендеше,балалар,біз жеміс-жидек
пен көкөніс әлеміне сапар шегейік.
-Ал жемістер қайда өседі?
(слайд № 4)
-Көкөністер? (слайд №
5)
-Дұрыс!Олар бау-бақшада
өседі.Біз қалада тұрғандықтан бау-бақшаны көрмейміз.Сондықтан
бақшаны көру үшін қаланың сыртына шығуымыз керек және үш-төрт
аялдама жүру керек.
І аялдама:
Сөздер (слайд №
6)
Сөздер болса,сөздерді
қайталаймыз.
Сөздерді оқу,аудару,сөз
тіркестерін құру.
І І аялдама: Сөз
тіркесі(слайд №
7)
Әр топқа жеке тапсырма
беремін
І топ –
Жидектер
І І топ -
Жемістер
І І І топ –
Көкөністер
Осы сөздерге сын есім сөзін
қосып,сөз тіркестерін құрастырыңдар.
Мысалы: қышқыл
лимон.
Жұмыс дәптерлеріңді
ашыңдар,күнді жазыңдар. Бүгін (слайд № 8)
-Өте жақсы! (слайд №
10)
-Біздің қаламыздың жолдары
ойлы-қырлы болғандықтан, келесі аялдамаға тез жету үшін ойын
ойнаймыз. Ойынның аты: «Жұлдызды сәт»
(слайд №
11)
Ойынның шарты: әр қатар өз
тақырыбына байланысты бірнеше сөз тауып,дәптерге
жазады.
І топ – Жидектер
:жидек,же,тер,ки,ит,жер,ер
І І топ –
Жемістер: жеміс,же,жеме,іс,ет,жеті,ер,тіс,теріс,жем,ел,тер,тіс
І І І топ –
Көкөністер: көкөніс,іс,сөн,көн,көк,екі,кет,өріс,тіс,тер,теріс,ет,
ер,тік
І І І аялдама:
Сөйлем(слайд №
12)
Сурет арқылы сөйлемдерді
құраймыз.
Бірінші нұсқа: «Бақ»
тақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін
құру
Екінші нұсқа: «Бақша»
тақырыбына 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін
құру
-Өте жақсы,енді ары қарай
жылжыйық! Келесі аялдамаға көшу үшін кішкене дем алып
алайық.
IV Сергіту
сәті
V
Бекіту
IV аялдама –
Сөйлесу. (слайд №
13)
-Тіл-ең негізгі құрал
болғандықтан,мен қазір сендердің тіл байлықтарынды тексеремін.
Келесі аялдама-сөйлесу.Кім тақтаға шығады
?
V аялдама –
Тақпақ,жұмбақ. (слайд №
14)
-Кім жеміс-жидек пен көкөніске
байланысты тақпақ,жұмбақтар біледі?
VI аялдама – Білім
тексеру(слайд №
15)
-Білім тексеру кезеңінде,біз
тест тапсырмасын орындаймыз.Орындап болған соң,жұпта тексереміз,кім
дайын қол көтеріп белгі бересіңдер.
-Өте жақсы!Енді тақтаға
қараңдаршы,бұл не? (слайд № 16)
-Жемістер мен көкөністердің
ортақ белгілері мен айырмашылықтарын Венн диаграмма арқылы
көрсетесіңдер.
Жеміс:
ағашта,бақта,тәтті
Көкөніс:
жерде,бақшада,дәмді
Ұқсастығы:
пайдалы,дәрумен,дәмді,бау-бақшада өседі,түрлі-түсті,тағам,бақша
көркі
-Өте
жақсы!
VI
Рефлексия
-Біз бау-бақшаға таяулап
қалдық.Ал,балалар көкөністер және жемістерді қолдану алдында не
істеу керек? (слайд № 17)
-Дұрыс,оларды жуу
керек,өйткені оларда микробтар көп. (слайд №
18)
Ал,балалар,соңғы аялдамаға да
жеттік.Біздің бақшамыз қандай көрікті,барлығы жайқалып өсіп тұр.Сол
байлығымызды сақтауымыз,қорғаумыз керек.Бақшадағы жеміс ағаштардың
бұтақтарын сыңдыруға болмайды.Неге?
-Дұрыс,өйткені келесі жылы
жеміс бермейді.
Біз бүгін не туралы
айттық?Сабақ сендерге ұнады ма? Ұнаса тақтада ілулі тұрған алма
ағашына өзің таңдаған алманы ілесіңдер.Қызыл-сабақ ұнады.Шірік
алма-сабақ ұнаған жоқ.
VI I Үй
тапсырмасы(слайд №
19)
(слайд №
20)
VI I I Сабақты
бағалау