×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" сабақ жоспары 9- сынып

Автор:Есбаева Майра Томановна
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-07

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бұл материал 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге керек материал болып табылады.



Сабақтың тақырыбы:Б.Майлин «Шұғаның белгісі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
Сабақтың мақсатыБарлығы орындай алады:Көпшілігі орындай алады:Кейбір оқушылар орындай алады:
Бағалау критерийі- көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды,
Ойлау дағдысы
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:






Талқылауға арналған сұрақтар

Құндылықтарға баулу
Пәнаралық байланыс тарих, география
  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

  • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

  • Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы7 минут













    Ұйымдыстыру кезеңі- Сәлемдесу - Оқушыларды түгелдеу - Сабаққа зейінін аударту





    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

    Әр тапсырма дескрипторлары уақытында беріліп отырады.
  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?





















  • Сабақтың ортасы









  • Шығарманың идеясы не?

  • Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?Дискрипторлар:1.Сұрақтарға жауап береді2.Шығарманың идеясын ашады4.Дәлелдер келтіреді




































    Қалыптастырылатын дағдылар:
  • Ойлау;

  • Ақпаратты басқару;

  • Өзін-өзі басқару;

  • Креативтілік;

































  • 2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр:Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.



    Дескриптор:

    - Маңыздылығын айқындайды.

  • Нені жақсы деп айтуға болатынын айта аласыз ба?

  • не ұнамағандығы туралы айта аласыз ба?

  • Не қызықты болғандығы туралы айта аласыз ба?

  • Қалыптастырылатын дағдылар:
  • Бірлескен жұмыс, ынтымамақтастық;

  • Ақпаратты жинақтау, сұрыптау;

  • Белсенді тыңдау;

  • Ойлау, шешім қабылдау;

  • Креативтілік





  • Дескриптор:



    Қалыптастырылатын дағдылар:- Ойлау, шешім қабылдау; - Тиісті ақпаратты жинақтау; - Нақты және түсінікті сипаттама беру;- Құндылықтарды мойындау- Есте сақтау

    Постер қорғау

    Сабақтың аяғы

    10 минут

    Дискриптор:-Автор стилін талқылайды-Стиль туралы айтады



    Қима қағаз. Оқулық. АКТ.











    Дискрипторлар:1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді2. Өз көқарасын білдіреді3. Бүгінгі өмірмен байланыстырадыБұл тапсырма оқушылардың ой-өрістерін дамытып, алған білімдерін жинақтай отырып, шығармашылық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады.



    Оқулық, даптер











































    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?тармен байланыс (тәрбие элементі)




























    Қорытынды бағамдау:




















    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: