Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы

    №1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен қысқа мерзімді жоспар


    Күні

    18.02.2022 ж.


    Бөлім:

    Адамгершілік – асыл қасиет


    Педагогтің аты-жөні

    Мәлік А.Б.


    Сынып: 5 «Ғ»

    Қатысушылар саны: 35

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

    5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.


    Бағалау критерийі

    • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

    • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтайды.

    .

    Алдыңғы оқу

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі.
















    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңіуақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Ұйымдастыру кезеңі 6 минут

    Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    «Күннің нұрын сыйлау». Жүргізілу шарты: оқушылар орындарынан тұрып, бірге:

    «Алақанды жаямыз,

    күннің нұрын алып,

    көршімізге шашамыз!» деп айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.


    «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

    1.Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінің авторы.

    2. Қожа мен Жантас өте жақын достар.

    3. Б.Соқпақбаев қазақ балалар әдебиетінің классигі.

    4. Б.Соқпақбаев 1924 жылы туылған.

    5. Қаламгер атын басқа елге танымал еткен шығармасы "Менің атым Қожа" повесі.

    6. Қожа Жанарды ұнатпайды. Сол үшін көп ренжітеді.

    7. Қожа мектепте білім алғысы келмейді. Ол тек ойын баласы.


    Балалар 4 топқа бөлінеді.

    1 топ – «Алғырлар»

    2 топ – «Қиялдар»

    3 топ – «Білімділер»

    4 топ – «Тапқырлар»


    Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын қайталайды.














    Балалар алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы жауап береді.

    Мұғалімнің ауызша кері байланысы






































    https://wordwall.net/ru/resource/28719333/1


    Жаңа сабақ 15-20 минут



    Мәтіналды жұмыс. Айтылым.

    «Кейіпкерлер әлемі». Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендір.


    Дескриптор:

    • кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы

    образын аша алады;




    Мәтінмен жұмыс. Оқылым.

    Мәтін бойынша әр топқа әртүрлі тапсырмалар беріледі.


    «Алғырлар» тобы. Жазылым.

    «Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.

    Қожаның қасиеттері: мәдениетті, мейірімді, қырсық, көңілді, ақылды, шыдамсыз, әділетті, «Түбінде адам болатын бала», аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар, қарапайым.


    Дескриптор:

    • кейіпкердің қасиеттері арқылы образын ашады.


    «Қиялдар» тобы.

    «Концептуалды кесте» стратегиясы.

    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.




    Берілген сөздерді қай кейіпкер айтқанын тауып, сәйкестендіреді.



























    Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.







    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді тауып, олардың қандай


    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!



    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!












    ҚБ

    Өте керемет!



    https://wordwall.net/ru/resource




    Дескриптор:

    • шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін 3 сөйлемді тауып, қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;

    • анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;

    • әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.


    «Білімділер» мен «Тапқырлар» тобы.

    «6 неліктен?» әдісі. Екі топ мәтінді бөліп, шығарма мазмұны бойынша 6 сұрақ дайындайды. Бір-бірімен сұрақтарды алмасып, «Сұхбат» әдісі бойынша жауап береді.



    Дескриптор:

    • шығарма мазмұны бойынша сұрақ қояды;

    • сұраққа нақты жауап береді.


    көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратып, өз сөзімен мағынасын түсіндіреді.











    Екі топ берілген мәтін бойынша 6 сұрақ дайындап, сұрақтарды бір-бірімен алмасып, жауап береді.


    Жарайсың!


    Талпын!





    ҚБ

    Өте керемет!


    Жарайсың!


    Талпын!




    «Рөлдік ойындар» әдісі. Қожа педкеңесте. Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


    Дескриптор:

    • кейіпкер образын сезінеді.


    Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


    Сабақтың ортасы 6 минут



    Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым. Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


    «Алғырлар» тобы - «Түбінде адам болатын бала»

    «Қиялдар» тобы - «Қожа - болашағынан үміт күттіретін қиялшыл бала»

    «Білімділер» тобы - «Қожа - өте сезімтал бала»

    «Тапқырлар» тобы - «Қожа – тентек бала»


    Дескриптор:

    • өз ойларын дәлелдейді.





    Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!


    Сабақтың соңы 7 минут

    Айтылым. Балалар, енді шығарманы қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы «Сезімді ояту» әдісі арқылы тексеріп көрейік.


    Дескриптор:

    • кейіпкердің бейнесін сезімдерді ояту арқылы сипаттайды.


    «Сезімді ояту» әдісі арқылы балалар сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!




    Бағалау. Топтардың әр тапсырмада жинаған ұпайларын санап, бағалау.




    Үй жұмысы 1 минут

    Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап, шығармадағы әрекеттерін еске түсіріп, сол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен жазыңдар.

    Кейіпкерлерді қазіргі өмірмен салыстырады.



    Рефлексия 5 минут


    «Таңдау» әдісі арқылы бағандарға «+» немесе «-» белгілерін қояды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мәлік Айгүл Біржанқызы
    28 Наурыз 2022
    1274
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады. Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады. Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы

    №1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен қысқа мерзімді жоспар


    Күні

    18.02.2022 ж.


    Бөлім:

    Адамгершілік – асыл қасиет


    Педагогтің аты-жөні

    Мәлік А.Б.


    Сынып: 5 «Ғ»

    Қатысушылар саны: 35

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

    5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады.

    Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.


    Бағалау критерийі

    • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

    • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтайды.

    .

    Алдыңғы оқу

    Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі.
















    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңіуақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Ұйымдастыру кезеңі 6 минут

    Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    «Күннің нұрын сыйлау». Жүргізілу шарты: оқушылар орындарынан тұрып, бірге:

    «Алақанды жаямыз,

    күннің нұрын алып,

    көршімізге шашамыз!» деп айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.


    «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

    1.Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінің авторы.

    2. Қожа мен Жантас өте жақын достар.

    3. Б.Соқпақбаев қазақ балалар әдебиетінің классигі.

    4. Б.Соқпақбаев 1924 жылы туылған.

    5. Қаламгер атын басқа елге танымал еткен шығармасы "Менің атым Қожа" повесі.

    6. Қожа Жанарды ұнатпайды. Сол үшін көп ренжітеді.

    7. Қожа мектепте білім алғысы келмейді. Ол тек ойын баласы.


    Балалар 4 топқа бөлінеді.

    1 топ – «Алғырлар»

    2 топ – «Қиялдар»

    3 топ – «Білімділер»

    4 топ – «Тапқырлар»


    Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын қайталайды.














    Балалар алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы жауап береді.

    Мұғалімнің ауызша кері байланысы






































    https://wordwall.net/ru/resource/28719333/1


    Жаңа сабақ 15-20 минут



    Мәтіналды жұмыс. Айтылым.

    «Кейіпкерлер әлемі». Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендір.


    Дескриптор:

    • кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы

    образын аша алады;




    Мәтінмен жұмыс. Оқылым.

    Мәтін бойынша әр топқа әртүрлі тапсырмалар беріледі.


    «Алғырлар» тобы. Жазылым.

    «Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.

    Қожаның қасиеттері: мәдениетті, мейірімді, қырсық, көңілді, ақылды, шыдамсыз, әділетті, «Түбінде адам болатын бала», аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар, қарапайым.


    Дескриптор:

    • кейіпкердің қасиеттері арқылы образын ашады.


    «Қиялдар» тобы.

    «Концептуалды кесте» стратегиясы.

    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.




    Берілген сөздерді қай кейіпкер айтқанын тауып, сәйкестендіреді.



























    Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.







    Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді тауып, олардың қандай


    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!



    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!












    ҚБ

    Өте керемет!



    https://wordwall.net/ru/resource




    Дескриптор:

    • шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін 3 сөйлемді тауып, қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;

    • анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;

    • әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.


    «Білімділер» мен «Тапқырлар» тобы.

    «6 неліктен?» әдісі. Екі топ мәтінді бөліп, шығарма мазмұны бойынша 6 сұрақ дайындайды. Бір-бірімен сұрақтарды алмасып, «Сұхбат» әдісі бойынша жауап береді.



    Дескриптор:

    • шығарма мазмұны бойынша сұрақ қояды;

    • сұраққа нақты жауап береді.


    көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратып, өз сөзімен мағынасын түсіндіреді.











    Екі топ берілген мәтін бойынша 6 сұрақ дайындап, сұрақтарды бір-бірімен алмасып, жауап береді.


    Жарайсың!


    Талпын!





    ҚБ

    Өте керемет!


    Жарайсың!


    Талпын!




    «Рөлдік ойындар» әдісі. Қожа педкеңесте. Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


    Дескриптор:

    • кейіпкер образын сезінеді.


    Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


    Сабақтың ортасы 6 минут



    Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым. Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


    «Алғырлар» тобы - «Түбінде адам болатын бала»

    «Қиялдар» тобы - «Қожа - болашағынан үміт күттіретін қиялшыл бала»

    «Білімділер» тобы - «Қожа - өте сезімтал бала»

    «Тапқырлар» тобы - «Қожа – тентек бала»


    Дескриптор:

    • өз ойларын дәлелдейді.





    Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!


    Сабақтың соңы 7 минут

    Айтылым. Балалар, енді шығарманы қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы «Сезімді ояту» әдісі арқылы тексеріп көрейік.


    Дескриптор:

    • кейіпкердің бейнесін сезімдерді ояту арқылы сипаттайды.


    «Сезімді ояту» әдісі арқылы балалар сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ

    Өте керемет!

    Жарайсың!

    Талпын!




    Бағалау. Топтардың әр тапсырмада жинаған ұпайларын санап, бағалау.




    Үй жұмысы 1 минут

    Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап, шығармадағы әрекеттерін еске түсіріп, сол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен жазыңдар.

    Кейіпкерлерді қазіргі өмірмен салыстырады.



    Рефлексия 5 минут


    «Таңдау» әдісі арқылы бағандарға «+» немесе «-» белгілерін қояды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    28.03.2022
    1274
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мәлік Айгүл Біржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации