Ұйымдастыру кезеңі 6
минут
|
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі.
Жағымды психологиялық
ахуал.
«Күннің нұрын
сыйлау». Жүргізілу шарты: оқушылар
орындарынан тұрып, бірге:
«Алақанды
жаямыз,
күннің нұрын
алып,
көршімізге шашамыз!» деп
айтады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
«Дұрыс немесе бұрыс»
әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтау.
1.Б.Соқпақбаев «Менің атым
Қожа» повесінің авторы.
2. Қожа мен Жантас өте жақын
достар.
3. Б.Соқпақбаев қазақ балалар
әдебиетінің классигі.
4. Б.Соқпақбаев 1924 жылы
туылған.
5. Қаламгер атын басқа елге
танымал еткен шығармасы "Менің атым Қожа"
повесі.
6. Қожа Жанарды ұнатпайды. Сол
үшін көп ренжітеді.
7. Қожа мектепте білім алғысы
келмейді. Ол тек ойын баласы.
Балалар 4 топқа
бөлінеді.
1 топ –
«Алғырлар»
2 топ –
«Қиялдар»
3 топ –
«Білімділер»
4 топ –
«Тапқырлар»
|
Балалар жағымды ахуал
қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын
қайталайды.
Балалар алдыңғы тақырып
бойынша сұрақтарға «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы жауап
береді.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
|
https://wordwall.net/ru/resource/28719333/1
|
Жаңа сабақ 15-20 минут
|
Мәтіналды жұмыс.
Айтылым.
«Кейіпкерлер
әлемі». Кейіпкерлердің сөздерін
сәйкестендір.
Дескриптор:
образын аша
алады;
Мәтінмен жұмыс.
Оқылым.
Мәтін бойынша әр топқа әртүрлі
тапсырмалар беріледі.
«Алғырлар» тобы.
Жазылым.
«Теріп алу»
стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және
жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа
топтастырып жабыстырады.
Қожаның
қасиеттері: мәдениетті, мейірімді, қырсық,
көңілді, ақылды, шыдамсыз, әділетті, «Түбінде адам болатын бала»,
аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар,
қарапайым.
Дескриптор:
«Қиялдар»
тобы.
«Концептуалды кесте»
стратегиясы.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін үзінділерді табыңыз. Олардың қандай
көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын
түсіндіріңіз.
|
Берілген сөздерді қай кейіпкер
айтқанын тауып, сәйкестендіреді.
Қожаның жағымды және жағымсыз
қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа
топтастырып жабыстырады.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін үзінділерді тауып, олардың
қандай
|
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
ҚБ
Өте
керемет!
|
https://wordwall.net/ru/resource
|
|
Дескриптор:
• шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін 3 сөйлемді тауып, қай кейіпкерге қатысты
екенін жазады;
• анықталған суреттеулердің
қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын
анықтайды;
• әр суреттеу құралының
мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.
«Білімділер» мен
«Тапқырлар» тобы.
«6 неліктен?»
әдісі. Екі топ мәтінді бөліп, шығарма
мазмұны бойынша 6 сұрақ дайындайды.
Бір-бірімен сұрақтарды
алмасып, «Сұхбат»
әдісі бойынша жауап
береді.
Дескриптор:
|
көркемдегіш құрал түрі екенін
ажыратып, өз сөзімен мағынасын
түсіндіреді.
Екі топ берілген мәтін бойынша
6 сұрақ дайындап, сұрақтарды бір-бірімен алмасып, жауап
береді.
|
Жарайсың!
Талпын!
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
|
|
Сабақтың ортасы 6
минут
|
Мәтінсоңы
жұмыс. Жазылым. Әр
топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.
«Алғырлар» тобы -
«Түбінде адам болатын
бала»
«Қиялдар» тобы -
«Қожа - болашағынан үміт күттіретін қиялшыл
бала»
«Білімділер» тобы
-
«Қожа - өте сезімтал
бала»
«Тапқырлар» тобы -
«Қожа – тентек бала»
Дескриптор:
• өз ойларын
дәлелдейді.
|
Әр топ берілген тақырып
бойынша ойларын дәлелдейді.
|
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
|
|
Сабақтың соңы 7
минут
|
Айтылым. Балалар, енді шығарманы
қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай
ой түйдіңдер, осының барлығы «Сезімді ояту»
әдісі арқылы тексеріп
көрейік.
Дескриптор:
|
«Сезімді ояту» әдісі арқылы
балалар сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
|
|
Үй жұмысы 1
минут
|
Шығарма кейіпкерлерінің бірін
таңдап, шығармадағы әрекеттерін еске түсіріп, сол әрекеттердің
қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен
жазыңдар.
|
Кейіпкерлерді қазіргі өмірмен
салыстырады.
|
|
|