Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады.
Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады.
Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Әлихан
Бөкейханов атындағы
№1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Қазақ әдебиеті» пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Күні
18.02.2022
ж.
Бөлім:
Адамгершілік – асыл
қасиет
Педагогтің
аты-жөні
Мәлік
А.Б.
Сынып:5 «Ғ»
Қатысушылар
саны:35
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Бердібек Соқпақбаев "Менің
атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын
бала.
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
5.1.3.1 көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу;
5.2.3.1 шығармадағы тілдік
бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы
сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын
анықтау
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу
құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай
алады.
Көптеген
оқушылар:көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы
тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай
алады.
Кейбір
оқушылар:көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы
тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай
алады.
Бағалау критерийі
көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады;
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен
анықтайды.
Мәтін бойынша әр топқа әртүрлі
тапсырмалар беріледі.
«Алғырлар» тобы.
Жазылым.
«Теріп алу»
стратегиясыбойынша Қожаның жағымды және
жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа
топтастырып жабыстырады.
Қожаның
қасиеттері:мәдениетті, мейірімді, қырсық,
көңілді, ақылды, шыдамсыз, әділетті, «Түбінде адам болатын бала»,
аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар,
қарапайым.
Дескриптор:
кейіпкердің қасиеттері арқылы
образын ашады.
«Қиялдар»
тобы.
«Концептуалды кесте»
стратегиясы.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін үзінділерді табыңыз. Олардың қандай
көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын
түсіндіріңіз.
Берілген сөздерді қай кейіпкер
айтқанын тауып, сәйкестендіреді.
Қожаның жағымды және жағымсыз
қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа
топтастырып жабыстырады.
Шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін үзінділерді тауып, олардың
қандай
• шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдары кездесетін 3 сөйлемді тауып, қай кейіпкерге қатысты
екенін жазады;
• анықталған суреттеулердің
қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын
анықтайды;
• әр суреттеу құралының
мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.
«Білімділер» мен
«Тапқырлар» тобы.
«6 неліктен?»
әдісі.Екі топ мәтінді бөліп, шығарма
мазмұны бойынша 6 сұрақ дайындайды.Бір-бірімен сұрақтарды
алмасып,«Сұхбат»
әдісібойынша жауап
береді.
Дескриптор:
шығарма мазмұны бойынша сұрақ
қояды;
сұраққа нақты жауап
береді.
көркемдегіш құрал түрі екенін
ажыратып, өз сөзімен мағынасын
түсіндіреді.
Екі топ берілген мәтін бойынша
6 сұрақ дайындап, сұрақтарды бір-бірімен алмасып, жауап
береді.
Жарайсың!
Талпын!
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
«Рөлдік ойындар»
әдісі.Қожа педкеңесте. Балалар
шығармадан үзінді (қойылым) қояды.
Дескриптор:
• кейіпкер образын
сезінеді.
Балалар шығармадан үзінді
(қойылым) қояды.
Сабақтың ортасы 6
минут
Мәтінсоңы
жұмыс.Жазылым. Әр
топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.
Әр топ берілген тақырып
бойынша ойларын дәлелдейді.
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
Сабақтың соңы 7
минут
Айтылым.Балалар, енді шығарманы
қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай
ой түйдіңдер, осының барлығы«Сезімді ояту»
әдісіарқылы тексеріп
көрейік.
Дескриптор:
кейіпкердің бейнесін
сезімдерді ояту арқылы сипаттайды.
«Сезімді ояту» әдісі арқылы
балалар сұрақтарға жауап береді.
ҚБ
Өте
керемет!
Жарайсың!
Талпын!
Бағалау.Топтардың әр тапсырмада
жинаған ұпайларын санап, бағалау.
Үй жұмысы 1
минут
Шығарма кейіпкерлерінің бірін
таңдап, шығармадағы әрекеттерін еске түсіріп, сол әрекеттердің
қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен
жазыңдар.
Кейіпкерлерді қазіргі өмірмен
салыстырады.
Рефлексия 5
минут
«Таңдау»
әдісіарқылы бағандарға «+» немесе
«-» белгілерін қояды.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады