Материалдар / Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады. Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады. Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
991
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы

1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Қазақ әдебиеті» пәнінен қысқа мерзімді жоспар


Күні

18.02.2022 ж.


Бөлім:

Адамгершілік – асыл қасиет


Педагогтің аты-жөні

Мәлік А.Б.


Сынып: 5 «Ғ»

Қатысушылар саны: 35

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын, шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен ашып, анықтай алады.

Көптеген оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарының мағынасын мұғалім көмегімен анықтай алады.

Кейбір оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтай алады.


Бағалау критерийі

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;

  • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын өз еркімен анықтайды.

.

Алдыңғы оқу

Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі.
















Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңіуақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Ұйымдастыру кезеңі 6 минут

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Күннің нұрын сыйлау». Жүргізілу шарты: оқушылар орындарынан тұрып, бірге:

«Алақанды жаямыз,

күннің нұрын алып,

көршімізге шашамыз!» деп айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.


«Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

1.Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінің авторы.

2. Қожа мен Жантас өте жақын достар.

3. Б.Соқпақбаев қазақ балалар әдебиетінің классигі.

4. Б.Соқпақбаев 1924 жылы туылған.

5. Қаламгер атын басқа елге танымал еткен шығармасы "Менің атым Қожа" повесі.

6. Қожа Жанарды ұнатпайды. Сол үшін көп ренжітеді.

7. Қожа мектепте білім алғысы келмейді. Ол тек ойын баласы.


Балалар 4 топқа бөлінеді.

1 топ – «Алғырлар»

2 топ – «Қиялдар»

3 топ – «Білімділер»

4 топ – «Тапқырлар»


Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Мұғалімнің айтқан сөздерін, қимылдарын қайталайды.














Балалар алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға «Дұрыс немесе бұрыс» әдісі арқылы жауап береді.

Мұғалімнің ауызша кері байланысы






































https://wordwall.net/ru/resource/28719333/1


Жаңа сабақ 15-20 минут



Мәтіналды жұмыс. Айтылым.

«Кейіпкерлер әлемі». Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендір.


Дескриптор:

  • кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы

образын аша алады;




Мәтінмен жұмыс. Оқылым.

Мәтін бойынша әр топқа әртүрлі тапсырмалар беріледі.


«Алғырлар» тобы. Жазылым.

«Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.

Қожаның қасиеттері: мәдениетті, мейірімді, қырсық, көңілді, ақылды, шыдамсыз, әділетті, «Түбінде адам болатын бала», аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар, қарапайым.


Дескриптор:

  • кейіпкердің қасиеттері арқылы образын ашады.


«Қиялдар» тобы.

«Концептуалды кесте» стратегиясы.

Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді табыңыз. Олардың қандай көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратыңыз. Өз сөзіңізбен мағынасын түсіндіріңіз.




Берілген сөздерді қай кейіпкер айтқанын тауып, сәйкестендіреді.



























Қожаның жағымды және жағымсыз қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын теріп алып, плакатқа топтастырып жабыстырады.







Шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін үзінділерді тауып, олардың қандай


ҚБ

Өте керемет!

Жарайсың!

Талпын!



ҚБ

Өте керемет!

Жарайсың!

Талпын!












ҚБ

Өте керемет!



https://wordwall.net/ru/resource




Дескриптор:

шығармадан бейнелеу, суреттеу құралдары кездесетін 3 сөйлемді тауып, қай кейіпкерге қатысты екенін жазады;

анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;

әр суреттеу құралының мағыналарын 1 сөйлеммен түсіндіреді.


«Білімділер» мен «Тапқырлар» тобы.

«6 неліктен?» әдісі. Екі топ мәтінді бөліп, шығарма мазмұны бойынша 6 сұрақ дайындайды. Бір-бірімен сұрақтарды алмасып, «Сұхбат» әдісі бойынша жауап береді.



Дескриптор:

  • шығарма мазмұны бойынша сұрақ қояды;

  • сұраққа нақты жауап береді.


көркемдегіш құрал түрі екенін ажыратып, өз сөзімен мағынасын түсіндіреді.











Екі топ берілген мәтін бойынша 6 сұрақ дайындап, сұрақтарды бір-бірімен алмасып, жауап береді.


Жарайсың!


Талпын!





ҚБ

Өте керемет!


Жарайсың!


Талпын!




«Рөлдік ойындар» әдісі. Қожа педкеңесте. Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


Дескриптор:

кейіпкер образын сезінеді.


Балалар шығармадан үзінді (қойылым) қояды.


Сабақтың ортасы 6 минут



Мәтінсоңы жұмыс. Жазылым. Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


«Алғырлар» тобы - «Түбінде адам болатын бала»

«Қиялдар» тобы - «Қожа - болашағынан үміт күттіретін қиялшыл бала»

«Білімділер» тобы - «Қожа - өте сезімтал бала»

«Тапқырлар» тобы - «Қожа – тентек бала»


Дескриптор:

өз ойларын дәлелдейді.





Әр топ берілген тақырып бойынша ойларын дәлелдейді.


ҚБ

Өте керемет!

Жарайсың!

Талпын!


Сабақтың соңы 7 минут

Айтылым. Балалар, енді шығарманы қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы «Сезімді ояту» әдісі арқылы тексеріп көрейік.


Дескриптор:

  • кейіпкердің бейнесін сезімдерді ояту арқылы сипаттайды.


«Сезімді ояту» әдісі арқылы балалар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

Өте керемет!

Жарайсың!

Талпын!




Бағалау. Топтардың әр тапсырмада жинаған ұпайларын санап, бағалау.




Үй жұмысы 1 минут

Шығарма кейіпкерлерінің бірін таңдап, шығармадағы әрекеттерін еске түсіріп, сол әрекеттердің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөздеріңмен жазыңдар.

Кейіпкерлерді қазіргі өмірмен салыстырады.



Рефлексия 5 минут


«Таңдау» әдісі арқылы бағандарға «+» немесе «-» белгілерін қояды.


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!