Материалдар / Билейтін робот жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Билейтін робот жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
тапсырмалар ұйымдастыру кезеңі кері байланыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
191
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

VI бөлім. Роботтехника:«Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат»)

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Билейтін робот» жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты

Тармақталған алгоритмге мысал келтіру

Роботты құрастыру алгоритмінің кезеңдерін түсінеді

Роботты құрастыру алгоритмін орындайды



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(5мин)

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгелдеу.

«Өлең-шумақтар» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал туғызамын.

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында “Суреттермен жұмыс” әдісі.

Оқушылар тақтада көрсетілген өлең-шумақты бірге оқу арқылы назарларын сабаққа аударады.

Өткен сабақты еске түсіру үшін «Жобаны ұсыну түрлері» суреттер арқылы берілген дұрыс жауаптарын қоршалап шығады.





1слайд

2слайд

Ортасы

(10мин)





(3мин)







(8мин)





















(8мин)

Сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында «Тілдесу» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру


Практикалық жұмыс

ҚБ тапсырмасы

1тапсырма Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Билейтін роботтың номерленбеген реттілігін дұрыс реттілікпен номерлеп шығыңыз.

Дескриптор:

-роботты құрасттыру реттіліген жазады

-Суреттерді сипаттайды

2тапсырма

Роботты құрастыру кезеңіне қарай отырып, “Билейтін робот құрастырыңыз”

Ол үшін берілген роботты жинау кезеңдерін солдан оңға қарай ретімен құрастырып шығыңыз. Суреттер көріп отырғанымыздай билейтін робот негізгі екі бөліктен тұрады. Ол – роботтың кеудесі мен аяғы. Қозғалыс кезінде құлап қалмауы үшін роботтың аяғына 4 дөңгелек қою керек

Дескриптор:

-роботтың бөлшектерін қолданады

-суретке қарап роботты құрастырады

ЕББҚ ететін оқушыға арналған тапсырма

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Билейтін роботтың номерленбеген реттілігін дұрыс реттілікпен номерлеп шығыңыз.

Дескриптор:

-роботты құрасттыру реттіліген жазады

-Суреттерді сипаттайды

Оқушыларға тақырыпты ашып түсіну үшін бүгінгі тақырыпқа берілген мәліметтерді талқылап отыру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.












Берілген суреттерге қарай отырып, номерленбеген робот бөлшектерін дұрыс реттілікпен номерлеп шығады. Дұрыс жауапты тақтадағы жауаппен салыстырады.













Оқушылар 1тапсырмадағы құрастырылған роботтың суретіне қарап отырып, билейтін роботты құрастырады.














ЕББҚ ететін оқушы берілген тапсырманы Берілген суреттерге қарай отырып, номерленбеген робот бөлшектерін дұрыс реттілікпен номерлеп шығады. Дұрыс жауапты тақтадағы жауаппен салыстырады.




Дескриптор негізінде бағаланады










Дескриптор негізінде бағаланады














Дескриптор негізінде бағаланады



3-4слайд

5-6слайд

7слайд



8слайд


Соңы

(4мин)



(1мин)



(2мин)





Сөйлеу қабілетін дамыту мақсатында “Ребусты шеш” әдісі арқылы сабақты бекітемін.

Берілген ребусты шешсең, қазақ халқының ұлттық биі қалай аталатынын білесің.

Үйге тапсырма

Қазақ елдерінде тұратын бір этнос халқының биін билеу алгоритмін құрып келіңіздер.




Оқушылар суреттерге қарап, пернелер жинынын анықтап атауын айтады.









Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып алады.






Оқушылар сабақ басында тақырыпты қаншалықты түсінгендерін «Би қимылы» әдісі арқылы көрсетеді.

Стикерлер негізінде бағаланады.

9слайд




10слайд







11слайд








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!