ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ:
ИННОВАЦИЯЛАР, ТӘЖІРИБЕЛЕР,
ЖҮЙЕСІНІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ
Шымкен қаласы Акбарова
Анар
№97 жалпы орта
мектебі
Жаңа жағдайда жаңғыруға
деген ішкі ұмтылыс – біздің дамуымыздың ең басты
қағидасы. Өмір сүру үшін
өзгере білу керек. Оған көнбегендер
тарихтың шаңына көміліп қала береді. Сананың
ашықтығы, жер шарының өзіңе қатысты
аумағында және өз еліңнің айналасында не болып жатқанын түсінуге
мүмкіндік береді;
-
ол жаңа технологияның ағыны
алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу деген
сөз;
-
бұл өзгелердің тәжірибесін
алып, ең озық жетістіктерін бойға сіңіру
мүмкіндігі. Инновациялық білімді дамыту, өзгеріс енгізу,
жаңа педагогикалық идеялар мен жаңалықтарды өмірге әкелу.
Сонымен,Қашықтықтан оқыту-адамның білім және ақпарат алуға деген
құқытарын іске асыратын үздіксіз білім білім беру жүйесі
нысандарының бірі ретінде мамандардың негізгі қызыметін атқара
жүріп білімін, біліктілігін артыруға мүмкіндік береді. Еліміздің
оқу орындары практикасына енгізілген әрі кең қолдау тапқан
қашықтықтан оқыту технологиясы инновациялық технологияларды даму
қарқыны артқан сайын өзінің мәнін аша түспек. Бұрынғы білім алушы
тек тыңдаушы, орындаушы ғана болса, ал қазіргі білім алушы
өздігінен білім іздейтін жеке тұлға екендігіне ерекше мән беруіміз
керек. Қазіргі білім алушы дүниетаным қабілеті жоғары, дарынды,
өнерпаз, ізденімпаз, талапты, өз алдына мақсат қоя білу керек. Жаңа
ақпараттық технологияларды пайдалану педагогикалық іс әрекеттердің
мазмұны мен формасын толықтыру негізінде оқыту үрдісін жетілдірудің
бірден бір жолы. Компьютерлік желілерді, интернет жүйесін,
электрондық оқулықтарды, мультимедиялық технологияларды, қашықтан
оқыту технологиясын пайдалану оқу орындарында ақпараттық
коммуникациялық технологиялар кеңістігін құруға жағдай жасайды.
Оқытудың педагогикалық жаңа технологияларының барлығы дерлік
оқушының өз бетінше білім алуын ұйымдастыруға бағытталған. Қазіргі
уақытта білім мазмұнын жаңарту мен сапасын жаңа деңгейге көтеру
мақсатында оқытудың педагогикалық технологиялары арқылы оқыту
әдістерінің 50ге жуық үлгілері ұсынылып, мектеп тәжірибесіне
енгізіле бастады.Педагогикалық технологиялар көптүрлі болуына
қарамастан, олардың іске асуының екі ғана жолы
бар.
Біріншісі теориялық негізде
орындалуы, екіншісі тәжірибемен жүзеге
келуі. Сонымен, жаңаша оқытудағы басты нәрсе бұл
білім алу және өздігінен білім алу негізінде адам қабілеттерін,
икемділіктерін дамыту. Жаңа білім алу парадигмасында тұлғаның
қызығушылықтарын қамтамасыз етуде тұтастық, бағыттылықпен бірге
мықты негізділік (фундаменталдылық) те шешуші рөлге ие. Қазіргі
заманғы оқушының, әсіресе студенттің басты мақсаты көптеген
пәндерден, олардағы ұшан теңіз ақпараттардың ішінен ең негізгісін,
мәндісін таба білу. Тәуелсіз ел тірегі білімді ұрпақ десек, жаңа
дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе білім беру, ғылымды
дамыту.
Жастарды дәл бүгінгі сынаптай
сырғыған жаңалықтар дәуірінде көштен қалмай ілгерілеуіне
ұстаздардың дұрыс бағыт бағдар беруі аса маңызды. Елбасы ертең - ақ
ескіге айналады демекші, ғылыми - техникалық процесс заманында
барлық иновациялық өзгерістерге сай интелектуалды ұлт болып
қалыптасуымыз керек. Басекеге қабілетті азаматтарды тәрбиелеп қана
қоймай, рухани бай тұлға ретінде қалыптасуы үшін педагок бар асылын
аямау қажет.
Бұл тұрғыда жаңа иновациялық
технологиялар мен модульдерді қолданып, өз пәнім бойынша сапалы
білім беріп,алға қойған мақсатыма жете аламын. Шәкірт етіп
тәрбиелеу - менің ең манызды мақсатым. Ал тәрбие саласында
прагматизм үлгілерімен ұлттық кодты сақтай отырып, азаматты
тәрбиелеу бағытында жұмыс атқарып келемін. Алдағы уақытта бұл
еңбектерім өз жемісін береді деп сенемін.
Жаһандану заманында басты
құндылықтардан тек ғылыми жетістіктерді алып, ал рухани жаңғыру
барысында ата - бабамыздан келе жатқан асыл мұрамызды бойына
сіңірген азаматтар болса, ал менің педагог ретінде дұрыс бағыт -
бағдар бергендігім болады. үш тұғырлы тіл саясаттан қолдап, әлемдік
кеңістікке еркін сүңгіп кете алу үшын шәкірттерімнің шет тілдерін
менгергені мен үшін маңызды.
Егер жаңғыру елдің ұлттың
рухани тамырынан нәр алмаса, адасуға бастайды деп Ел басымыз бекер
айытпаған. Жаңғыру тарихи тәжірбиеге сүйеніп, ұлтық құндылықтарды
сақтай отырып жаңаға бейімделу.