Материалдар / БЖБ,ТЖБ талдау 3 тоқсан

БЖБ,ТЖБ талдау 3 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптар бойынша бжб тжб талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2024
135
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІII тоқсан бойынша физика пәнінен

қорытынды баға нәтижелерін талдау туралы ақпарат

Сынып: 8

Оқушылар саны: 9

Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы

Мақсаты: Физика пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау.

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %





Оқушылар саны




БЖБ 1

9

9

0

7

2

56

100


БЖБ 2

9

11

0

7

2

78

100


ТЖБ

9

25

0

7

2

67

100












Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар


БЖБ 1

8.4.2.2 - электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану

8.4.2.7– кедергінің физикалық мағынасын,оның өлшем бірлігін түсіндіру;

8.4.2.8 – есеп шығарғанда өткiзгiштiң меншiктi кедергiсiнің формуласын қолдану

8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану

есеп шығарғанда өткiзгiштiң меншiктi кедергiсiнің формуласын қолдану

тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану





БЖБ 2

8.4.3.3 – тогы бар түзу өткізгіштіңжәне соленоидтің айналасындағыөріс сызықтарының бағытынанықтау;

8.4.3.7 – электромагниттік индукция құбылысын түсіндіру

8.4.3.2 – магнит өрісініңсипаттамаларын түсіндіру

 тогы бар түзу өткізгіштіңжәне соленоидтің айналасындағыөріс сызықтарының бағытынанықтау; магнит өрісініңсипаттамаларын түсіндіру


ТЖБ

 8.4.2.7– кедергінің физикалық мағынасын,оның өлшем бірлігін түсіндіру;

8.4.2.8 – есеп шығарғанда өткiзгiштiң меншiктi кедергiсiнің формуласын қолдану

8.4.3.3 – тогы бар түзу өткізгіштіңжәне соленоидтің айналасындағыөріс сызықтарының бағытынанықтау;

8.4.3.2 – магнит өрісініңсипаттамаларын түсіндіру


есеп шығарғанда өткiзгiштiң меншiктi кедергiсiнің формуласын қолдану

тогы бар түзу өткізгіштіңжәне соленоидтің айналасындағыөріс сызықтарының бағытынанықтау; магнит өрісініңсипаттамаларын түсіндіру











1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:



Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%


БЖБ 1

-

Алтынбекқызы Ғайни, Көпберген Кәусар, Қасқырбайұлы Диас, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Пайзуллаева Нұрсипат, Темірханов Асқар

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет


БЖБ 2

-

Алтынбекқызы Ғайни, Көпберген Кәусар, Қасқырбайұлы Диас, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Пайзуллаева Нұрсипат, Темірханов Асқар

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет


ТЖБ

-

Қасқырбайұлы Диас, Нағметулла Аяулым, Көпберген Кәусар, Темірханов Асқар, Пайзуллаева Нұрсипат, Алтынбекқызы Ғайни, Нұрдәулетов Әбілғазы

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет



2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:

Электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін білмеуі, ХБЖ келтіру, құрал жабдықтардың атауын шатастыруы, өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың шарттарын шатастыру т.с.с


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:

  • Күрделі тақырыптарға бөлінген аз сағат.

  • 1кабинет 1 сынып бойынша практикалық жұмыстарды орындау мүмкіндігінің болмауы.


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс

      • Сабақтарды өткен кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.

      • Термин сөздермен жұмысты күшейту.

      • Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану. Мысалы виртуалды зертханалар






Мерзімі: 19.03.2024












Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы






































ІII тоқсан бойынша физика пәнінен

қорытынды баға нәтижелерін талдау туралы ақпарат

Сынып: 9

Оқушылар саны: 16

Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы

Мақсаты: Физика пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау.

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

16

12

0

10

6

81

100

БЖБ 2

16

15

0

11

5

69

100

ТЖБ

16

30

0

12

4

63

100










Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.2.3.1-денеимпульсі мен күш импульсін ажырату

9.2.3.2-импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.3.3- табиғаттағы және техникадағы реактивті қозғалысқа мысалдар келтіру

9.2.3.5-механикалық жұмысты аналитикалық және графиктік тәсілдермен анықтау

9.2.3.2-импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.3.5-механикалық жұмысты аналитикалық және графиктік тәсілдермен анықтау

БЖБ 2

9.2.5.3 формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау;

9.2.5.7 маятниктер тербелісі периодының әр түрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу;

9.2.5.12 толқын жылдамдығы, жиілігі және толқын ұзындығы формулаларын есеп шығаруда қолдану;

9.4.4.15 –дыбыстың пайда болу және таралу шарттарын атау

9.2.5.7 маятниктер тербелісі периодының әр түрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу;

9.2.5.12 толқын жылдамдығы, жиілігі және толқын ұзындығы формулаларын есеп шығаруда қолдану;

9.4.4.15 –дыбыстың пайда болу және таралу шарттарын атау

ТЖБ

9.2.3.2-импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.5.3формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау;

9.2.5.5 - гармониялық тербелістердің графиктері бойынша, амплитудасын периодын,циклдік жиілігін тауып,теңдеуін жазу

9.2.5.10 –гармониялық тербелістердің теңдеуі бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу

9.2.5.12 толқын жылдамдығы, жиілігі және толқын ұзындығы формулаларын есеп шығаруда қолдану;

9.4.4.15 –дыбыстың пайда болу және таралу шарттарын атау

9.2.5.3формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау;

9.2.5.5 - гармониялық тербелістердің графиктері бойынша, амплитудасын

периодын,циклдік жиілігін тауып, теңдеуін жазу

9.2.5.10 - гармониялық тербелістердің теңдеуі бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің

теңдеулерін жаза білу









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1


-

Көпберген Жаңабек, Жаңғабылова Алтын, Асылханов Нұртаң, Алматбекқызы Анель, ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Қалпиев Нұрдидар, Кендебайқызы Гүлім, Сейілханұлы Мейіржан, Жұмағалиева Гүлзира, Астанқұл Айымжан

Молдабекова Ақнұр, Ерланулы Мансур, Молдабекова Әдемі, Тоқшылықов Райбек, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет

БЖБ 2

-

ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Көпберген Жаңабек, Асылханов Нұртаң, Астанқұл Айымжан, Сейілханұлы Мейіржан, Жаңғабылова Алтын, Қалпиев Нұрдидар, Алматбекқызы Анель, Ерланулы Мансур, Кендебайқызы Гүлім, Жұмағалиева Гүлзира

Молдабекова Ақнұр, Молдабекова Әдемі, Тоқшылықов Райбек, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет

ТЖБ

-

Алматбекқызы Анель, Астанқұл Айымжан, Асылханов Нұртаң, Ерланулы Мансур, Жұмағалиева Гүлзира, Кендебайқызы Гүлім, ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Молдабекова Әдемі, Сейілханұлы Мейіржан, Көпберген Жаңабек, Қалпиев Нұрдидар, Жаңғабылова Алтын

Молдабекова Ақнұр, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет, Тоқшылықов Райбек



2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:

импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану, механикалық жұмысты аналитикалық және графиктік тәсілдермен анықтау

3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:

толқын жылдамдығы, жиілігі және толқын ұзындығы формулаларын есеп шығаруда қателіктер жіберілген және дыбыстың пайда болу және таралу шарттаррын дұрыс орындамаған

4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс

есептеуге арналған көбірек есептер шығару, графиктермен жұмыс істеуге арналған есептер жүйесін құру.






Мерзімі: 19.03.2024





Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы



















ІII тоқсан бойынша алгебра пәнінен

қорытынды баға нәтижелерін талдау туралы ақпарат

Сынып: 9

Оқушылар саны: 16

Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы

Мақсаты: Алгебра пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау.

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау



Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

16

12

0

11

5

69

100

БЖБ 2

16

16

0

10

6

63

100

ТЖБ

16

20

0

10

6

75

100










Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.1.1.1 бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;

9.1.2.1 градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;

9.2.4.1тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;

9.2.4.5бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;

9.2.4.6бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын,бірсарындылығын және таңба тұрақтылық аралықтарын түсіндіру;

9.1.1.1 бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру;

9.1.2.1 градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;


БЖБ 2

9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану

9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану

ТЖБ

9.1.2.1 градусты радианға және радианды градусқа айналдыру;

9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары (Shape1 Shape2 ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу

9.2.4.6 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру;

9.2.4.3бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану;

9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану

9.2.4.4 келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;










1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Алматбекқызы Анель, Астанқұл Айымжан, Асылханов Нұртаң, Ерланулы Мансур, Жаңғабылова Алтын, ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Жұмағалиева Гүлзира, Кендебайқызы Гүлім, Көпберген Жаңабек, Қалпиев Нұрдидар, Сейілханұлы Мейіржан

Молдабекова Ақнұр, Молдабекова Әдемі, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет, Тоқшылықов Райбек

БЖБ 2

-

Алматбекқызы Анель, Астанқұл Айымжан, Асылханов Нұртаң, Ерланулы Мансур, Жаңғабылова Алтын, ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Кендебайқызы Гүлім, Көпберген Жаңабек, Қалпиев Нұрдидар, Сейілханұлы Мейіржан

Жұмағалиева Гүлзира, Молдабекова Ақнұр, Молдабекова Әдемі, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет, Тоқшылықов Райбек

ТЖБ

-

Алматбекқызы Анель, Астанқұл Айымжан, Асылханов Нұртаң, Ерланулы Мансур, Жаңғабылова Алтын, ЖАРҚЫНБЕКҚЫЗЫ Шахризада, Кендебайқызы Гүлім, Көпберген Жаңабек, Сейілханұлы Мейіржан, Қалпиев Нұрдидар

Жұмағалиева Гүлзира, Молдабекова Әдемі, Нұрадин Мереке, Райымбеков Дәулет, Тоқшылықов Райбек, Молдабекова Ақнұр



2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

  • Градустық өлшемде берілген бұрышты радианға, радианды – градустық өлшемге айналдыруда қиналады

  • Қос бұрыштың формулаларын қолдануда қиналады

  • Келтіру формулаларын қолдануда қиналады

Shape3 3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  • Градустық өлшемін анықтауда / градустық өлшемде берілген бұрышты радианға айналдыруда қателіктер жібереді

  • Қос бұрыштың формулаларын қолданады, есептеулерде қателіктер жібереді

  • Келтіру формулаларын қолданады, ықшамдауда қателіктер жібереді

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):қатемен жұмысы,қиындық тудырған тақырыптарды қайталау, түсіндіру жұмыстарын жүргізу;







Мерзімі: 19.03.2024





Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы







ІII тоқсан бойынша алгебра пәнінен

қорытынды баға нәтижелерін талдау туралы ақпарат

Сынып: 8

Оқушылар саны: 9

Мұғалім: Қалпиева Ершат Ұлыққызы

Мақсаты: Алгебра пәнінен оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтау.

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

9

9

0

7

2

56

100

БЖБ 2

9

14

0

7

2

67

100

ТЖБ

9

20

0

7

2

67

100










Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу

Есеп шарты бойынша тепе-теңдік

құрады,квадрат теңдеуді шешуде

дұрыс жауапты анықтауда қателіктер жібереді.

БЖБ 2

8.4.1.2 - ? = ?(? ?) 2 , ? = ?? 2 + ? және ? = ?(? ?) 2 + ?, ? ≠ 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

Парабола төбесін,симметрия осін

анықтайды.Ох / Оу осімен қиылысу

нүктелерін табуда /графигінің экизін

салуда қателіктер жібереді. Абсолютті және жинақталған жиіліктерді анықтайды.

Есептеулер кезінде

қателіктер жібереді.

ТЖБ

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу

8.4.3.1 есеп шарты бойынша математикалық модель құру

8.3.3.1 таңдама нәтижелерін жиіліктердің интервалдық кестесі арқылы беру

8.3.3.5 - дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу

8.4.1.4 аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу

8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Алтынбекқызы Ғайни, Көпберген Кәусар, Қасқырбайұлы Диас, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Пайзуллаева Нұрсипат, Темірханов Асқар

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет

БЖБ 2

-

Алтынбекқызы Ғайни, Қасқырбайұлы Диас, Көпберген Кәусар, Нағметулла Аяулым, Нұрдәулетов Әбілғазы, Пайзуллаева Нұрсипат, Темірханов Асқар

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет

ТЖБ

-

Алтынбекқызы Ғайни, Көпберген Кәусар, Қасқырбайұлы Диас, Нағметулла Аяулым, Пайзуллаева Нұрсипат, Темірханов Асқар, Нұрдәулетов Әбілғазы

Дарханқызы Альбина, Жалғасбаев Дәулет



2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Есептеп шығаруға және формулаларды түрлендіруге арналған тапсырмалар қиындық туғызды.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен):қатемен жұмысы,қиындық тудырған тақырыптарды қайталау, формулаларды жаттап,есеп шығаруда қолдана білуге дағдыландыру,түсіндіру жұмыстарын жүргізу;







Мерзімі: 19.03.2024





Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Қалпиева Ершат Ұлыққызы





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ