Тәрбие
сағаты
|
Буллингтен
қорған!
|
Күні
|
|
Сынып
жетекші
|
|
Сынып
|
5
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Буллингтен
қорған!»
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
№ 3-САБАҚ:
«Үйге
қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек
керек?
|
Сабақтың
мақсаты:
|
· Оқушыларды буллингтің не екенін
түсінуге және оны қалай алдын алуға болатынын үйрету.
· Буллингтің зиянды әсерін
талқылап, қорғану әдістерін үйрену.
· Өзара құрмет пен қолдауға
негізделген жағымды мектеп мәдениетін қалыптастыру.
|
Сабақтың
міндеті
|
· Оқушыларға буллинг және оның
түрлері туралы ақпарат беру.
· Буллингтен қорғанудың нақты
әдістерін көрсету.
· Оқушыларды өзара сыйластыққа
тәрбиелеу.
|
Қауіпсіздік
мақсаты
|
Оқушыларды ауа райы құбылыстарымен
таныстыру және найзағай,
көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы
және оның негізгі
көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту.
|
Қауіпсіздік
міндеті:
|
1.Берілген тұрғылықты
жеріне тән ауа райы құбылыстарының
терминологиясымен және сипаттамасымен
танысу.
2.Найзағай, көктайғақ,
бұрқасын кезінде қауіпсіздік
ережелерін
білу.
3.Табысты әлеуметтік
бейімделу үшін қауіпсіз тұлға түрін дамыту.
|
Құндылыққа
баулу
|
Заң және
тәртіп.
Оқушыларға тәртіп
пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін
түсіну;
қоғамды қорғау мен
қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын
білу.
|
Апта
дәйексөзі
|
Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!
(Абай)
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар.Сабақтың техникалық
құрал-жабдықтары
|
-
Кіріспе
|
Оқушыларды жылы қарсы алу.
Сәлемдесу.
Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлайды.
Ауа райын болжау, ауа райы оқиғалары және адам қауіпсіздігі
терминдерін енгізеді.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
ҚР Мемлекеттік ән ұранын
орындайды
Мұғалімнің айтқанын тыңдап, сабаққа
дайындалады.
· Топтарға бөлініп, белсенді қатысуға
дайындалады.
|
интерактивті
тақта.
Презентация
|
-
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
|
Тақырып бойынша
түсініктеме.
Қауіпті ауа райы
құбылыстарыныңсипаттамасы
Бір ауа
райы құбылысының суретін сал.
Қауіпті ауа райы оқиғалары
|
Мінездеме
|
Дауыл
|
Жаңбыр, күн күркіреп, найзағай ойнайтын дауылды ауа
райы.
|
Найзағай
|
Бұлттар мен жер арасында пайда болатын электр разрядтары.
|
Көктайғақ
|
Жер бетінде мұз қабаты, ауа температурасы 0-ден -3
° C-қа дейін болады.
|
Қарлы боран
|
Боран – күшті желдің (жылд. 15 м/с-тан астам) әсерінен қардың ұйтқып
соғуы.
|
|
|
Слайд
|
-
Қорытынды (2 минутқа дейін)
|
Сабақты қорытындылау
Ережелерді қайталау: Өтілген тақырыпты қайталау.
|
|
Пайдалы сілтеме
https://youtu.be/sKT-1ot7paY?si=qHTSwREIZhVgz900
https://youtu.be/NCnr6WmrZ4o?si=h9Q4BsCE_qoZagCi
|
Кіріспе
|
· Буллинг деген не екенін және оның түрлерін
түсіндіру (физикалық, сөздік, кибербуллинг).
· Оқушыларға буллингтің психологиялық,
әлеуметтік зияндарын көрсету үшін қысқаша видео
көрсету.
· Буллингтен қорғанудың негізгі әдістерін
түсіндіру (өз-өзіне сенімді болу, қолдау сұрау, көмекке
жүгіну).
|
· Мұғалімді мұқият тыңдап, сұрақтар
қояды.
· Берілген материалды қабылдайды және
талқылайды.
|
· Видео, презентация.
· Интерактивті тақта.
|
|
· Оқушыларға топпен буллингтің нақты
жағдайын талқылауды және шешім жолдарын ұсынуды
тапсыру.
· Әр топқа белгілі бір жағдай
беру.
|
· Топта талқылап, буллинг жағдайын шешудің
жолдарын іздейді.
· Қорытындыларын сынып алдында
таныстырады.
|
|
|
"Буллингтің алдын алу" постерін
жасау.
|
Рефлексия және талқылау (10
минут)
|
Қағаз, маркерлер,
стикерлер.
|
|
· Әр топтың жұмысын тыңдау, талқылауға
қатысу.
· Оқушылардың буллингке қатысты
көзқарастарын, сезімдерін білу.
|
· Өз ойларын ортаға салып, сабақтан не
үйренгендерін айтады.
· Жағдайларға байланысты өз пікірлерін
білдіреді.
|
Постерлер,
маркерлер.
|
Қорытынды
|
· Сабақты қорытындылап, буллингтен қалай
қорғану керектігін қайталау.
· Оқушылардың қатысуын
бағалау.
|
· Өздеріне алған маңызды ақпаратты
қайталайды.
· Сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі.
|
Бағалау
парақшалары.
|