Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:__________________
Әдіскер:О.Б.Каирхожаева
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
12-16 Қыркүйек айы 2022жыл 3апта
«Еркемай» бөбекжайы «Аққу» ересек тобы
Күн тәртібінің кезеңдері |
Дүйсенбі 12.09.2022 |
Сейсенбі 13.09.2022 |
Сәрсенбі 14.09.2022 |
Бейсенбі 15.09.2022 |
Жұма 16.09.2022 |
|||||
Балаларды қабылдау |
Балалардың көтеріңкі көңіл-күймен келуіне жайлы жағдай жасау. Тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуін қалыптастыру. Баладан өз отбасында қандай шаруамен айналысқаны жайлы айтып беруге тарту (сөйлеуді дамыту). |
|||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Балаларды қабылдау үстінде ата-аналармен баланың мінезіндегі өзгерістер туралы, ауа райының өзгеруіне байланысты киінуі туралы әңгімелесу. |
|||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Қимылды ойын: «Кім жылдам?» Шарты: Суретте берілген бейнені дұрыс таба білуге дағдыландыру. |
Тақырыбы: «Кім тапқыр?» Шарты:Суретте берілген бейнені дұрыс таба білуге дағдыландыру. |
Қимылды ойын: «Тез орында?» Шарты:Белгілі бір суреттерді, ажырату. |
Ертегі. «Қарлығаш пен дәуіт ертегісі» Оқып беру |
«Құстар неге қыстап қалады?» Балалармен қыстап қалатын құстардың не себепті қыстап қалатындары туралы әңгімелесу. |
|||||
Таңертенгі жаттығу |
Қыркүйек айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (құралсыз). |
|||||||||
Таңғы ас |
Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. Өз орнына отыру. Ас болсын сөзін айтуды қалыптастыру. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтанған кезінде ауызын жауып отырып, асықпай әбден шайнауды үйрету. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту, ас қайыруды пысықтау |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Таңғы жиын. Балалармен жаңалықтарымен бөлісу, жақсы тілектерін айтқызу. Терезеден табиғатты бақылау, күнделікті ауа райына байланысты табиғат бұрышында суреттерді ауыстыру. «Алтын күз» дегінді қалай түсінетіні, неге жапырақтар түсін өзгертеді, неге олар түседі тақырыбында әңгімелесу (Қоршаған ортамен таныстыру). Бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылау, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдау, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту) |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер |
1.(математика негіздері)Серуенді бақша ауласын аралап, күзгі табиғатты тамашалап бақылаумен бастау. Ағаштардың биік аласа қасиеттерін атап, түскен бұтақтар мен жапырақтар, дәндерді жинап, түсін түрін атап,санап ,топқа алып келу. Д/О: «Ұқсас пішіндерді топтастыр» Шарты: Балалар сары дөңгелекті сары қағаз бетіне, қызыл сопақшаны қызыл қағаз бетіне топтастырады. Сурет салу МЖБ Балалармен бірге жапырақты бояп таңбалап қағаз бетіне басу әдісімен 2.(жапсыру). Жапырақтар мен шағын бұтақтардан икебано жасап безендіру заттарын жасап, топты безендіру. 3.(сөйлеуді дамыту) Кітаптардан күзгі табиғат туралы суреттер қарап, ертегі тыңдау. Ойын: «Көкөніс пен жемістер» Шарты: балалар көкөніс пен жеміс аттарын жаңылмай айтып шығуы тиіс. |
1.(сөйлеуді дамыту) «Нан қайдан келеді?» Күнделікті қандай тағамдарды қолданамыз. Олардың пайдасы қандай? Соның бірі нан қалай қайдан келді? Балалардың пікірін тыңдау. Ал нанның дастарханға қалай келетінін білу үшін Ендеше кітаптардан жауабын іздейік. Д/О: «Тағамдарды ата» Шарты:Балалар дастархандағы тағамдарды суретін құрастыра отырып, тағамдарды атайды. Балалардың таңдауына мүмкіндік беріп нанның суретін салуға болады. (сурет салу МЖБ) 2.(мүсіндеу)Нанды ермексаздан жасауға болады деп іс әрекеттермен айналысуын қарастыру. 3.Математика негіздері. «Мозайка» Д /о «Үйіңді тап» Шарты:Ұшбұрышты – ұшбұрышқа, Шаршыны- шаршыға, дөңгелекті - дөңгелекке топтастырады. |
1.(сөйлеуді дамыту)Балалардан күз туралы қандай ертегі немесе тақпақ білетінін сұрау. Ендеше тақпақ жаттайық және өзіміздің күз туралы ертегі кітабымызды жасайық. Дидактикалық ойын: «Қай ағаштың жемісі?» Шарты: Алма, алмұрт, шие ағаштары және жемістері көрсетілген. Әр жемісті сәйкес ағаштарға тауып ілу керек.2.(Мүсіндеу) «Күзгі жапырақтар». Балалардың таңдауы бойынша екі орталыққа бөлу. Дидактикалық ойын «не артық?» Шарты : суреттегі заттардың арасынан артық затты табу, бір сөзбен аталатын атауын табу. 3.Математика негіздері. «Мұнара» Д/о «Ұқсас пішіндерді топтастыр» Шарты: Балалар сары дөңгелекті сары қағаз бетіне, қызыл сопақшаны қызыл қағаз бетіне топтастырады.
|
1.Сөйлеуді дамыту.Бақша ауласына серуен жасау, құстарды бақылау, бақша ауласында өмір сүретін жануарларды бақылау. Өздері не білетін айтқызу. Құстарға жем, су беру. Құстардың суретін салу. (сурет салуМЖБ) 2.(Жапсыру) Құрастыру материалдарынан үйшік жасау. 3.Көркем әдебиет. «Үйшік» ертегісі. Үйшік ертегісін сахналау. |
1.(сөйлеуді дамыту)Балалардан еңбек пен демалыс жайында сұрау. Күзде қалай демаламыз, жазда қалай демаламыз айырмашылықтарын білуін сұрау. Ауылшаруашылық мамандықтарымен таныстыру. Олардың пайдаланатын құралдарын таныстыру. 2.(мүсіндеу) Мамандардың құрал -саймандарын мүсіндеп жасауға үйрету және бидайдай тұқымдарын егуді жасап көруді ұсыну. Сергіту сәтін жасау арқылы орталықтардағы орындарын ауыстырып жұмысты жалғастыру. 3. (математика негіздері) Ағаштар мен гүлдерге геометриалық пішідерді қолданумен жол табу . Д/О:«Үлкен және кішкентай киіз үйлер» Шарты: балаларға үстелдегі үлестірмелі материалдар мен жолақтар салынған тәрелкені көрсетемін Үлкен киіз үйлерді жоғарғы жолаққа, ал төменгісіне сонымен бірдеу етіп кішкентай киіз үйлерді орналастырыңдар. |
|||||
Екінші ас |
Екінші ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін қалыптастыру. Өз орнына отыру. Ас болсын сөзін айтуды қалыптастыру. Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтанған кезінде ауызын жауып отырып, асықпай әбден шайнауды үйрету. Тамақтанып болғаннан кейін алғыс айту, ас қайыруды пысықтау. |
|||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, ойын құрал-жабдықтады дұрыс пайдалану туралы әңгімелесу. Табиғи материалдар туралы не білетіндерін сұрау. Балаларды ретімен киіндіру (ауа-райы жағдайына байланысты), дұрыс киінуді бақылау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинауды қалыптастыру (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту). |
|||||||||
Серуен |
№8 Күз мезгілінің ерекшеліктеріне назар аударту. Күзгі жапырақтарды бақылау. 4.(қоршаған ортамен танысу) |
№9 Күз мезгілінің ерекшеліктеріне назар аударту. Алтын күзді бақылау. 4.(қоршаған ортамен танысу) |
№10 Күз мезгілінің ерекшеліктеріне назар аударту. Жәндіктерді бақылау. 4.(қоршаған ортамен танысу) |
№11 Күз мезгілінің ерекшеліктеріне назар аударту. Күнді бақылау. 4.(қоршаған ортамен танысу) |
№12 Күз мезгілінің ерекшеліктеріне назар аударту. Тұманды бақылау. 4.(қоршаған ортамен танысу) |
|||||
Серуеннен оралу |
Топқа оралу кезінде жылдам қатарға тұруды дағдыландыру. Асықпай бір-бірін итермей жүруді үйрету. Топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін қалыптастыру. Жұмбақтар шешу, өлеңдер, әндер жаңылтпаштар, санамақтар және т.б. жаттау (көркем әрекет, дербес ойын әрекеті). |
|||||||||
Түскі ас |
Түскі ас алдында гигеналық шараларды орындау : қолды дұрыс жуу, өз орамалының орнын білу, қолды дұрыс сүрту, орамалды ілу көркем сөз қолдану, мысалы «Сылдырлайды мөлдір су, мөлдір суға қолыңды жу» Кезекшілердің жұмысы ( асхана құралдарын, майлықтарды үстелге қою) Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, асхана құралдарын дұрыс ұстай білу, ұқыпты тамақтану , сөйлеспеу, алғыс айту) (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) Ереже айту |
|||||||||
Күндізгі ұйқы |
Тамақтан соң ауыздарын сумен шаюды қалыптастыру. Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағыту. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. Электронды кітаптан ертегі қойып беру (көркем әрекет) |
|||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Өз орындарында отырып керілу, тыныстау жаттығуларын жасату. Ригалық әдіс бойынша сауықтыру. (дене жаттығулар мен белсенділігі) Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын тарауға үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар). |
|||||||||
Бесін ас |
Кезекшілердің жұмысы ( асхана құралдарын, майлықтарды үстелге қою, соңынан жинау) Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
5.(мүсіндеу) Жапырақтардан, гүлдерден сыйлық жасап, аналарына сыйлауға дайындау. Кітаптар қарау, балалардың еркін іс әрекеті. 6.(көркем әдебиет) Балалар шеңбер бойына тұрып,тәрбиешімен бірге «Күз келгенде» әнін орындау. Күз келгенде Күз келіпті,көңілсіз Десек те,десек те, Күздің берер жемісі Есепте, есепте. Қайырмасы: Түрлі түсті бояуын Жер бетіне кестелеп. Күз келгенде,егінші Егін жинар дестелеп. Д/О: «Жеміс жинау» ойыны. Шарты: Балалар 2 топқа бөлінеді. Жерде жатқан әр түрлі жемістерді өз қорабына салу. 7.Құрастыру. «Жапырақты ағаштар» Дидактикалық ойын «Қабығынан танып ал». Ойын шарты:үстел үстіне түрлі ағаш қабықтары қойылады, солардың ішінен тәрбиеші айтқан қабықты тауып алу керек. |
5.( көркем әдебиет) «Ас атасы- нан» «Кім не жейді?» Шарты:Логикалық ойлауды,сөйлеуді, талғамды,байланыс құруды және түсіндіре білуді дамыту. 6.(жапсыру,) 7.( құрастыру) Балалардың қалауы бойынша дамытушы орталықтарда еркін іс әрекеттер дамыту. |
5.(жаспыру)Күз бейнесін салу, ағаштарды жасау, күзгі жапырақтардан жапсыру арқылы композиция жасау. 6.Көркем әдебиет. «Жомарт күз» Д/О: «Табиғат мейірімді». Шарты: Балаларға әр түрлі сөйлемді бастап беру керек. Балалар сөйлемді әрі қарай жалғастырады. 7.( құрастыру) «Ағаштар»Ағаштардың жасалу ретін түсіндіру. Қос бүктеу
тәсілімен ағаштарды жасыл түсті қағаздан және діндерін қоңыр түсті
қағаздан бүктеу арқылы жасау жолдарын көрсету. - Үлкен жасыл
шаршыны қиғаштап бүктейміз. Бұрыштарын ішке қарай бүктейміз. Бұл
ағаштардың жоғарғы бөлігі. Кішкен тай қоңыр шаршыны төртке бүктеп
екі шетін желімдейміз. Бұл – ағаштың бұтағы. Ағаштың жоғарғы бөлігі
мен бұтағын бір-біріне желімдейміз. Жеміс Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |