Бекітемін:
Темірбек Жүргенов
атындағы
№123 мектеп-лицей
директоры:
______________
Л.Шөменова
Темірбек Жүргенов атындағы
№123 мектеп-лицейінің
2019-2020 оқу жылына арналған
мұғалім-дефектологтың
ЖЫЛДЫҚ
ЖОСПАРЫ
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115
бұйрығыменбекітілген
Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА-ның
оқу бағдарламалары мен 2019-2020 оқу жылына арналған әдістемелік
нұсқау хатына бағытына сүйеніп
құрастырылды.
2019-2020 оқу
жылы
Темірбек Жүргенов
атындағы №123 мектеп-лицейнің2019-2020 оқу
жылындағы
Дефектолог-мұғалімнің
жылдық жоспары
Мұғалім-дефектолог жұмысының
мақсаты: ерекше білім беруді қажет
ететін балаларға түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдерін
ұйымдастыру, ата-аналарға және ұстаздарға кеңес
беру.
Міндеттері:
-
дефектолог-мұғалімнің, ППҚҚ мамандарымен, мұғалімдер және
ата-аналар бірлесе бала бойындағы қиындықты шешу жолдарын анықтау;
түзету-дамыту жұмысының бірлік жүйесін
жетілдіру;
- жоғары психикалық
функцияларды және танымдық қызметін
дамыту;
- балалардың
бейімделген жалпы білім беру бағдарламасын меңгерудегі
қиындықтардың алдын алу және
шешу;
- мұғалімдер мен ата-аналарға
консультациялық көмек көрсету;
- балалардың танымдық қабілеттерін
дамытуда оң динамикаға қол жеткізу;
-ата-аналарды, отбасын
түзете-дамыту процесіне
тарту;
- Ерекше білім беруді қажет
ететін әр оқушыға жеке және топтық даму бағдарламасын
құрастыру;
-Өз білімдерін
жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды
ұйымдастыру;
-Республикалық,
облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция,
педагогикалық оқулар мен тамыз мәслихаттарының секция жұмыстарына
қатысу.
Жұмыс
бағыттары
|
Іс-шаралар
|
Мерзімі
|
Диагностикалық
бағыт
|
- Мектепке жаңадан қабылданған
оқушылардың танымдық әрекетін жәнесенсорлық қабілетін
тексеру;
-
Медициналық-психологиялық-педагогикалық
құжаттарды зерттеу;
-
Ерекше білім беруді қажет
ететн оқушыларының тізімін жасау. ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарын
зерделеу(1-нысан);
- Ата-аналармен
әңгіме-сауалнама өткізу, оқушы туралы мәліметтерді жинау,
әңгімелесу хаттамасына мәліметтерді енгізу (1Б
нысаны);
- ЕБҚ-мен оқушыны бірнеше күн
бойы бақылап отыру, "сабақта оқушыны бақылау хаттамасы" ағымдағы
нысанын толтыру (2а-нысан);
- «Сабақта оқушыларды бақылау
хаттамасы» (2б нысаны) қорытынды нысанына бақылау нәтижелерін
жинақтау;
-Оқушыныңоқытудағы
қиындықтардың нақты себептерін зерттеуге бағытталған жеке тексеру
жүргізу;
-Бақылау, әңгімелесу,
ата-аналарға сауалнама жүргізу және "оқушының сипаттамасы"
нысанында тереңдетілген зерттеу нәтижелерін қорыту (3
нысан);
- Бастауыш сынып оқушыларының
оқудағы қиындығы мен бұзылыс түрлері мен себептерін анықтап хаттама
толтыру;
|
Қыркүйек
І
тоқсан
|
Түзете-дамыту
бағыты
|
-
Психологиялық-педагогикалық
сүйемелдеудің жеке бағдарламасын (оның ішінде қысқартылған немесе
жеке оқу бағдарламаларын) жасауға қатысу
(5-нысан);
-
Ерекше білім беруді қажет
ететін оқушымен жеке жұмыс бағдарламасына сәйкес жеке (кіші топтық)
дамыту жұмыстарын жүргізу;
-
Жеке және топтық даму
бағдарламасы мен күнтізбелік
жоспар құрастыру;
–Түзете-дамыту сабақтарын
өткізу.
Түзете-дамыту
сабағының міндеттері:
1) заттардың
қасиеттері (түс, түр, мөлшер), кеңістікте заттардың орналасуы
туралы оқушылардың жалпы түсініктерін
қалыптастыру;
2) табиғаттағы
құбылыстар туралы түсініктері мен білімдерін
жинақтау;
3)сөздікті байыту
және жүйелеу, сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын
молайту;
4) оқушылардың
(көру, есту, тактильді-қозғалыс, кеңістікті) қабылдауын,
көрнекті-әрекетті және көрнекі-бейнелі ойлауды, түсінікті ойлаудың
элементтері, ойлау операцияларын (сараптау, синтез, салыстыру,
топтастыру, жалпылау, абстрактілеу) түзету және
дамыту.
|
Қазан,
қараша
Жыл
бойы
|
Кеңес беру,
ағартушылық және профилактикалық
бағыт
|
Педагогтармен
жұмыс:
-Мұғалімдердің әдістемелік
бірлестіктерінде, педкеңестерде жиналыстарда (баяндамалар тақырыбы)
сөз сөйлеу;
- Ата-аналарды
диагностикалық бақылау қорытындысымен
таныстыру;
-Психологпен кеңес:
қарамағындағы оқушыларды бақылау нәтижесін
талқылау;
-ЕББ қажет
ететінтүзете-дамыту жолдарын
анықтау.
-Диагностикалық
деректердің анализі, баланың даму динамикасы. Баланың болашақ
дамуының бағытты түзете-жетілдіру жұмысының қорытындысын
шығару.
-Мұғалімдер мен
ата-аналарды баланы түзете тәрбиелеудің өзекті мәселелерімен
таныстыру.
|
Жыл
бойы
|
Әдістемелік
ұйымдастырушылық бағыт
|
-Лекция, тәжірибе
алмасу, әдістемелік бірлестік, курстарға
қатысу.
–Өз бетімен білім
алу(әдебиетпен жұмыс,түзете-дамыту жұмысының әдістемелерін іріктеу,
арнайы әдебиеттер, дидактикалық материалдар,дамытушы оқулықтардың,
көрнекілік материалдарының картотекасын құрастыру); –Басылымдар,
конференцияларға, семинарларға,дөңгелек үстелдерге
қатысу;
-Коррекциялық білім
беру талаптарына сәйкес түзету процесінің сапасын жетілдіру:
дефектология және білім беру мәселелері бойынша ғылыми-әдістемелік
әдебиеттерді зерделеу.
|
Жыл
бойы
|
Талдамалы
бағыт
|
-Оқушының ерекше білім алу
қажеттіліктерін алқалық (мұғаліммен және ата-аналармен) талқылауды
және оқушының психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын анықтауды
ұйымдастыру және өткізу;
- Қажеттіліктер мен қол
жеткізілген нәтижелерді қайта командалық талқылау
жүргізу;
-. Сүйемелдеудің
жеке бағдарламасына өзгерістер енгізу, келесі тоқсанға (қажет
болған жағдайда) жеке оқу бағдарламаларын қысқартуға немесе жасауға
қатысу;
-Оқушының дамуы мен
жетістіктеріне мониторинг жүргізу және оның нәтижелерін
қорыту;
-Әр оқушының дамуына
түзетушілік әсер ету үдерісіне талдау және оның тиімділігін
бағалау. -Кеңестер және ПМПК үшін оқушыларға мінездемелер мен
ұсынымдар құрастыру.
|
Жыл
бойы
Сәуір-Мамыр
|
Мұғалім-дефектолог:
Карифуллаева Ибагүл