Материалдар / Дене шынықтыру 7 сынып 2 тоқсан 382 бұйрық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене шынықтыру 7 сынып 2 тоқсан 382 бұйрық

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру 4 сынып 2 тоқсан 382 бұйрық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2024
235
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Құрметті әріптес!

Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg































Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар ӨҚН. Өндірістік апаттар және зілзала аптаттар».

1-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім. Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары және когнитивті дағдылар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар ӨҚН. Өндірістік апаттар және зілзала аптаттар».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді дәледей алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Мектеп алаңы

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы



(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.







Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып, қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Жұпта немесе топта оқушыларға секіру жаттығулар кешенін ұсынады.

Мысалы, Секіру жаттығулары.

Қол белде, аяғын ауыстыра бір аяқта жоғары секіреді.

Қол белде, екі аяқпен үшбұрыш немесе текше (еденде сызылған) бойымен секіреді.

Бір аяқтан екінші аяққа, екі жаққа сызықтың (еденде сызылған) үстінен секіреді, Жаттығу бір орында тұрып орындалады.

Отырған (жартылай отырған) қалыптан жоғары секіру.

Отырған (жартылай отырған) қалыптан алға секіру.

Қол белде, 180° (360°) бұрыла, екі аяқпен секіру.

Бір аяқта алға қозғала отырып секіру.

Бір аяқта оңға, солға секіру.

Екі аяқпен тізені кеудеге тарта секіру («қосаяқ»).

Дескриптор:



-Секіру жаттығуларын жасайды.

-Отырған қалыптан жоғары секіреді.

-Қол белде, 180° (360°) бұрыла, екі аяқпен секіреді.

-Бір аяқта алға қозғала отырып секіреді.

-Бір аяқта оңға, солға секіреді.

-Екі аяқпен тізені кеудеге тарта секіреді.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image11.png







Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар. Бір орындағы қозғалыстар ӨҚН. Өндірістік апаттар және зілзала аптаттар».

2-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім. Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары және когнитивті дағдылар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар. Бір орындағы қозғалыстар ӨҚН. Өндірістік апаттар және зілзала аптаттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді дәледей алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.






Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Жаттығуларды орындау барысында қайшылай басу әдісін қолдану.

1нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны допты)лақтыру,2адымды«тура-артқа» басып орындау.

2нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты)лақтыру,2 адымды «доғамен жоғары-артқа» басып орындау.

3нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты) лақтыру,2адымды«алға-төмен-артқа» басып орындау.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқушыларға практикалық жаттығулар жасатады, бақылайды.

«Шексіз эстафеталық жүгіріс». Екі және одан да көп команда қатысады. Жүгіру жолында бірінен соң бірі бірдей арақашықтықта(100м немесе 200м) сызықтар сызылады. Команданың барлық мүшелері рет бойынша саналған. Тек бірінші кезеңде ғана біріншілерден кейін соңғы тұрғандар орналасады. Мұғалімнің белгісі бойынша біріншілер эстафетаны екіншілерге береді де, олардың орнында қалады. Соңғылары біріншілер кеткеннен кейін орнына тұрады. Екіншілер үшіншілерге, үшіншілер төртіншілерге және с.с. жалғаса береді. Әр эстафетаны беруші, қабылдаушының орнында қалады. Алдын-ала мұғалім айтқан қайталау бойынша эстафета қайталанады.

Дескриптор:

-Команданың барлық мүшелері рет бойынша саналады.

-Мұғалімнің белгісі бойынша біріншілер эстафетаны екіншілерге береді де, олардың орнында қалады.

-Соңғылары біріншілер кеткеннен кейін орнына тұрады. Екіншілер үшіншілерге, үшіншілер төртіншілерге және с.с. жалғаса береді.












Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.секі

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.








Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар. Топпен қозғалыстар ӨҚН. Әсері мықты улы заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар».

3-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім. Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары және когнитивті дағдылар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіздік техникасы. Саптағы жаттығулар. Топпен қозғалыстар ӨҚН. Әсері мықты улы заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.1 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды. Саптық жаттығу элементтерін көрсетеді. Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезінде болуы мүмкін қауіп-қатерлерді дәледей алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!