Материалдар / Деңгейлік курс А есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деңгейлік курс А есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлікке курсқа барған мұғалмге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
928
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абубакирова Арайлым «Мектептегі мұғалім көшбасшылығы» А есебі

ПШО ЖМ филиалы Мұғалім портфолиясы

Талдықорған қ. 24.02.17




Оқыту мен оқуға өзгеріс енгізу туралы рефлексиялық есеп

Мектептегі мұғалім көшбасшылығын дамытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруда 8-сыныпқа алгебра сабағының III тарауының тізбектелген сабақтарына 7-модуль идеясын кіріктіріп орта мерзімді жоспар жасаудағы мақсатым,оқушылардың формулаларды жаттап есепті шығаруда дұрыс қолдана алмай кедергілерге ұшырайтындарын білетінмін,осы кедергілерді ескере отырып, орта мерзімді жоспар құруды көздедім. Сабақ барысында өткен білімдерін тиянақтау, есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыта отырып,сұрақтарға жауап бергенде бала сыни тұрғыда ойланады.Сабақ өту барысында кері байланысқа сұрақтарға терең ойлану арқылы,бақылайды,пайымдайды,ақпаратты ұғынады,бағалауға тырысады, және талдайды.Топтық жұмыста «Мозайка әдісін» қолдану арқылы тапсырмаларды орындағанда топ мүшелері бірлесе отырып,талқыға салады,пікірлерімен бөліседі,анықтамаларға сүйеніп,синтездеп,белгілі бір қорытындыға келеді АКТ-ны қолдану барысында анимацияланған графиктерді көрсету арқылы «миға шабуыл» жасаймын.Сабақта үй тапсырмасын тексеруде «Өкіл әдісін» қолдану барысында оқушыларға сенім арта отырып топ басшылары тексеріп шығады.Топта оқушылар бірін-бірі тыңдауға,құрдастарының пікірін ортаға салып талқылауға,ортақ шешімге келуге мүмкіндік береді.Мұғалім тек бағыт-бағдар беру арқылы ғана оқушыларға өздеріне қандай сабақ өтілетінін табуға мүмкіндік береді.Оқушылар терең ойлану арқылы,жан-жақты ойлану арқылы бір шешімін айтады.Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлеріне сәйкес қосымша тапсырмалар беріледі.Үлгерімі төмен оқушыларға деңгейіне сәйкес тапсырма береді.Оқушылар топпен ақылдаса отырып, басқа топқа сұрақтар құрастыра алады.Топқа берілген тапсырманы орындау барысында мәндерін тапқанда әртүрлі мәндер шығып,бәсекелестік тудыруы мүмкін.Тапсырмалар топқа орындауға берілсе,топпен орындап,ортаға шығып қорғайды,егер қателіктері болса,басқа топтар арқылы қателері түзетіледі.Берілген тапсырмаға жауапкершілікпен қарап,өз ойларын анық жеткізе алады,шығарған есептерін топпен қорғап шығады. .Бақылау мен қарым-қатынас жасау барысында жеке тұлғалық дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп және басқаларға қолдау көрсетуді үйренеді. Күнделік арнату арқылы оқушыларға сабақтан алған білімдерін рефлексиялауға өзін-өзі бағалауға итермелеймін. «Сіз мысал келтіре аласыз ба?» деген сұрақтар қою арқылы тапсырманы орындау барысында оқушыға бағыт-бағдар

беремін.Сабақтағы анимацияларды қолдану барысында оқушылардың визуальды көру дағдысын жетілдіруге тырысамын.Мадақтау,бақылау,бағалау арқылы балалардың ішкі уәждерін оятамын.Оқушылар өз-өздерін бағалау арқылы ішкі менін оята алады.у=x^2 функциясының графигі парабола болытындығын еске түсіре отырып, у=ах^2+n функциясының графигі осы параболадан шығатындығы,және n нің мәніне сәйкес ордината осі бойымен жылжитындығына көз жеткізеді. Оқушылардың жауаптарын бағалау кезінде мадақтап, түрлі фигураларды тарату арқылы жетістігін бағалап отырамын. Оқушылардың өздерінің және мұғалімнің білім алушылардың оқуды меңгеруде қандай сатыда тұрғанын, жоғарғы сатыға қалай жету керек екендігін анықтау, оқыту үдерісінің түсініктерін тексеру түсінгендерін қысқаша қорытуда «Басбармақ әдісін» қолданамын. Выготскийдің жақын арадағы даму аймағы теориясына сәйкес әлеуметтік

қарым-қатынас нәтижесінде ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытады. «Кері байланыс бутерброды» арқылы оқушыларды білімін бағалаймын. «Алтын балық» стратегиясы бойынша тақырыпты толық ашуға,оқушыларға түсінбеген сұрақтарын алтын балықтарға қоя отырып,талқылайды. Оқушылардың тақырыпты меңгеру барысында қай сатыда тұрғандығын бағалау мақсатында «шәкілімен бағалауға» тырысамын. Жеті модульді сабаққа енгізу барысында оқушылар сөйлеу дағдылары, топқа бөліну іс-әрекетінің барлық түрлерін меңгеріп, оқу дағдылары жетілген, алған білімдерін ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қолдана білуде қалыптасады деп ойлаймын.y=x,y=x^2,y=x^2+n, у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцияларын салыстыра отырып,айырмашылықтарын анықтап,салыстыра отырып,ұқсастықтарын анықтайды.Графиктерін координаталық жазықтықта салуды үйренеді. «Толғаныс шеңбері » арқылы оқушылардың білімдерін осы тараудағы тізбектелген сабақтар арқылы бағалауға тырысамын. «Алтын балық» стратегиясын осы тізбектелген сабақтарды өту барысында қалыптастырған білімдерін бағалау мақсатында қолдана отырып,мақсатқа жетемін деп болжап отырмын.

«Мектеп көшбасшылығы» бағдарламасындағы 7 модульді сабаққа енгізу мақсатында қысқа мерзімді сабақты жоспарладым.Сабақты жоспарлауда 7 модульді енгізу себебім,сабақты жақсарту,оқушыларға оқу мақсатына қол жеткізуде тиімді қолдануды көздедім. Жеті модульді басшылыққа ала отырып,жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді қолданып, жаңаша үлгіде өтуге сабақты жоспарладым.Сабақ барысында өткен білімдерін тиянақтау, есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыта отырып,дағдыларын қалыптастырады.Қысқа мерзімді жоспарлауда жасерекшеліктерін ескере отырып,дарынды және талантты балаларды,топтық жұмыстың тиімділігін,бірлесе оқудың қажеттілігін,кері байланыс бере отырып,өз-өздерін бағалауға итермеледім. Сабақты өтудегі мақсатым у=ах^2+n түріндегі функциясын,оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін түсіндіру,өздері график салуды үйрету.Осы мақсатыма жету барысында барлық оқушылар: y=x,y=x^2 функцияларының графиктерін еске түсіре отырып,y=x^2+n функциясының графиктерімен салыстыра отырып, ажырата алады,координаталық жазықтықта графигін сала алады. y=x^2+n функциясының графигінің тармақтары қалай жататындығы,қай оспен жылжып графигін салу керектігін ұғынады.Оқушылардың басым бөлігі y=x^2+n функциясының графигіне ұқсас функцияларды тауып,салыстыра алады.Ал,кейбір оқушылар y=x^2+n функциясының түрлендіріп,ордината өсімен қанша бірлік,обцисса өсімен неше бірлік жылжытып,кемінде 3 түрін көрсете алады.Қысқа мерзімді жоспарлаудағы негізгі сөздермен тіркестер мыналар болып табылады:График,функция,тармақтары,ордината осі,обцисса осі,координата басы,кесінді бірліктер болып табылады.Оқушыларға талқылауға y=x^2 функциясынан y=x^2+n функциясының қалай шығады? Деген сұрақтар қойылады.Алдың,ы оқуға жетінші сыныпта өтілген y=x^2 функциясын түрлендіруден y=x^2+n функциясының графигі шығады.Сабақты ұйымдастыру: Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу.Оқушыларды төртке дейін санау арқылы топқа бөлініп отырғызамын.Топтың атын,ұранын,топ басшысын сайлайды.Үй тапсырмасын интерактивті тақтада көрсетеді.Топ басшылары Өкіл әдісімен тобының мүшелерінің үй тапсырмасын тексеріп шығады.кеткен қателіктері мен жетістіктерін атап өтеді.Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтағы оқушыларға тапсырма береді.Тапсырманы топпен орындап,постерге жазып ,топпен қорғайды.Оқушылар қалай ойлайсыңдар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?Дұрыс айтасыңдар,функциялар мен олардың графиктері туралы болмақ.Интерактивті тақтада функциялар мен оларға сәйкес графиктер көрсетіледі.Қалай ойлайсыңдар?Мына берілген функциялар мен олардың графиктерінде айырмашылықтар бар ма?Болса қандай? Оқушылар өз ойларымен бөліседі.Мұғалім ретінде тақырыпты түсіндіріп,тоқаламын.Мысалдар келтіріп,графиктерді көрсетемін.Олай болса әр топқа тапсырма оқулықтан беремін.Дарынды және талантты оқушыларға арнайы дайындалған күрделенген тапсырма беремін.Тақтаға есепті орындауға әр топтан кезек-кезек оқушыны шығара отырып,тапсырмаларды орындауға беремін.Қадағалау,мадақтау арқылы,басбармақ әдісі арқылы бағалап отырамын.Сонымен балалар y=x^2+n функциясына сипаттама беріңдерші.Оқушылар сабақтан алған білімдерімен ой бөліседі. Бүгінгі сабақтан қандай ой түйіндедіңдер?

Осы тапсырманы орындау барысында кедергілерді атаңдар?Неліктен ?Осы қателіктерді қалай жоямыз? Деген сұрақтар қою арқылы кері байланыс орнатамын.Сабақты оқушылардың қаншалықты меңгергендігін анықтау мақсатында шәкілімен бағалаймын.Үйге тапсырма есептер беремін оқулықтан.Шығару жолына ұқсас бір есепті шығару арқылы бағдар беремін.



















Сабақтың тақырыбы




Негізгі оқу

мақсаттары



2. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Алгебра сабағын

үйренудегі кедергілерді жеңу

4. Оқу нәтижелері





5. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау



6. Барлығын қосқанда

7. Негізгі дереккөздер және ресурстар

1


у=ах^2+n түріндегі функциясы,оның қасиеттері және графигі




у=ах^2+n түріндегі функциясын,оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін түсіндіру





Сұрақ-жауап

Топтық жұмыс

Стратегия

Өкіл әдісі (Үй тапсырмасын тексергенде),

Басбармақ әдісі (Тақырыпты түсінген ,түсінбегендігін білу мақсатында)

Ыстық орындық (Cұрақтарға жауап беруде)


у=ах^2+n түріндегі функцияның графигін салуда кедергілер кездесуі мүмкін

n-нің мәніне сәйкес ордината өсімен жылжитындығы


1.у=ах^2+n түріндегі функциясының графигін салады

2. у=ах^2+n түріндегі функциясының қасиеттерін атайды.

3 . у=ах^2+n түріндегі функцияның графигінің тармақтарының жоғары немес төмен қарай бағытталуын түсінеді


Ойлан-Жұптас-Бөліс

Мадақтау арқылы

Басбармақ әдісі

Шәкілмен бағалау



Деңгейіне сай жеке тапсырма

(дидактикалық материалдан авторы Әбілқасымова,

Шыныбеков)

y=x

y=x^2

y=x^2+n


Интернет желісі,

Дидактикалық материалдар

Оқулық Шыныбеков.Ә.Н

Параграф 5, 67 бет


Оқулық,маркер,оқу құралдары,интерактивті тақта,топтық жұмысқа арналған тапсырмалар

2



у=а(х-m)^2+n түріндегі функциясы,оның қасиеттері және оның графигі





у=а(х-m)^2+n түріндегі функциясын,оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін түсіндіру




Сұрақ-жауап

Топтық жұмыс

Стратегия

Өкіл әдісі

Мозайка



у=а(х-m)^2+n функциясының

у=ах^2+n функциясымен айырмашылығын анықтауда

m-нің мәніне сәйкес обцисса өсімен жылжитындығын, n-нің мәніне сәйкес ордината өсімен жылжитындығы



1.Қай ширекте орналасатындығын біледі

2.у=а(х-m)^2+n функциясыныңанықталу облысын анықтайды.

3 у=а(х-m)^2+n графигіндега коэфициентінің мәні нолге тең болмау керектігін,нөлге тең болған жағдайда графигінің парабола болмай қалатындығын ұғынады.






Мадақтау арқылы

Кері байланыс бутерброды



Берілген функцияға сәйкес графиктерін анықтаңдар

Квадрат теңдеу,квадрат үшмүше,квадраттық функция ұғымдары арасындағы айырмашылықтарды анықтаңдар және айырмашылықиарын дәлелдеңдер




Қосымша оқулықтан

(В.И.Жохов,Ю.Н.Макарычев,

Н.Г.Миндюк)


Оқулық,маркер,оқу құралдары,интерактивті тақта,топтық жұмысқа арналған тапсырмалар

3


у=ах^2+bx+c

(a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигі





у=ах^2+bx+c

(a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін түсіндіру







Сұрақ-жауапТоптық жұмыс

Өкіл әдісі

Кубизм әдісі


Квадраттық функцияның салу үшін үшмүшенің толық квадратын айыруда қиындыққа тап болуы мүмкін


1.у=ах^2+bx+c

(a≠0) квадраттық функцисының графигін салуды үйренеді

2. у=ах^2+bx+c функциясының

қасиеттерін сәйкес есептерді шығара алады.

3. у=ах^2+bx+c функциясының графигінің у өсі бойымен жылжитын парабола болатындығын ұғынады.



Мадақтау арқылы

Қайтадан құрастыру

Толғаныс шеңбері



Қайталау арқылы

y=x

y=x^2

y=x^2+n

у=а(х-m)^2+n осыдан квадраттық функция графигін қалай саламыз?

Әр топқа тапсырма беріледі топпен жұмысқа




Интернет желісі

Журнал «Алгоритм»


Оқулық,маркер,оқу құралдары,интерактивті тақта,топтық жұмысқа арналған тапсырмалар

4


у=ах^2+bx+c

(a≠0) квадраттық функциясы,оның қасиеттері және графигі







у=ах^2+bx+c

(a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигін

координаталық жазықтықта қалай салынуын түсіндіру



Сұрақ-жауапТоптық жұмыс

Өкіл әдісі

Кемпірқосақ топтары



Квадраттық функцияның салу үшін үшмүшенің толық квадратын айыруда қиындыққа тап болуы мүмкін

Графигін салғанда нүктелерін анықтағанда қиындықтар кездесуі мүмкін



1. у=ах^2+bx+c функциясының графигін салуда кестені толтыра отырып графигін салуды үйренеді

2. у=ах^2+bx+c функциясының графигінің қай ширекте орналасатындығын ұғынады

3. у=ах^2+bx+c функциясының графигін салуда m-нің мәніне сәйкес абцисса өсімен,n-нің мәніне сәйкес ордината өсімен жылжытып орналастыруды үйренеді.


Мадақтау арқылы

Басбармақ әдісі

Алтын балық


Оқулықтан тапсырма беріледі,әрбір топ мүшесіне.Орындарында

шығарып болған соң,келесі топтарға түстер арқылы бірігеді.Біріккен топта шығарған есептерімен пікір алмасады.


Дидактикалық материалдар

Әбілқасымова,Шыныбеков,

Макарыч



Оқулық,маркер,оқу құралдары,интерактивті тақта,топтық жұмысқа арналған тапсырмалар










Пәні: Алгебра

Тақырыбы: у=ах^2+n және у=а(х-m)^2+n түріндегі функциялары және олардың қасиеттері және графигі


Мектеп: « Қасымбек ауылындағы орта мектеп» КММ


Күні: 27.02.17


Мұғалімнің есімі: Абубакирова А.Ж


СЫНЫП: 8 «Ә»


Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны: 20


Сабақ негізделген мақсаты (мақсаттары)


у=ах^2+n және у=а(х-m)^2+n түріндегі функциясын,оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін түсіндіру



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


y=x^2 функциясының графигінінің парабола екендігін еске түсіреді,

y=x^2+n және у=а(х-m)^2+n функциясының графиктерін ажырата алады,координаталық жазықтықта графигін сала алады.


Оқушылардың басым бөлігі:

y=x^2+n мен у=а(х-m)^2+n функцияларының графигіне ұқсас функцияларды тауып,салыстыра алады.

Кейбір оқушылар:

y=x^2+n функциясын түрлендіріп,ордината өсімен қанша бірлік кемінде екі түрін көрсете алады.

у=а(х-m)^2+n функциясын түрлендіріп,абцисса өсімен қанша бірлік кемінде екі түрін көрсете алады.

Күтілетін нәтиже



Тілдік мақсат

Оқушылар: . у=ах^2+n мен у=а(х-m)^2+n түріндегі функцияларын таниды

Олардың қасиеттерін біледі.

y=x^2+n мен у=а(х-m)^2+n функцияларына сәйкес кестелерін құра алады.

Жазықтықта графиктерін салуды үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

График,координаталық жазықтық,абцисса осі,ордината осі,парабола,координатаның бас нүктесі,кесінді бірлік

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар:

y=x^2 функциясынан y=x^2+n функциясы қалай шығады?

y=x^2 функциясынан у=а(х-m)^2+n функциясы қалай шығады?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Қай ось бойынша жылжиды

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Шығарған есебінді дәлелдеуге

тапсырма беру.

Алдыңғы оқу

7 сыныпта y=x^2 функциясының графигінің парабола болатындығы туралы айтылған

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

8.00-8.10


Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Мен походқа » барамын сергіту ретінде пайдаланамын. «Ранжирования» әдісімен топқа бөліп отырғызамын. Интерактивті тақтада үй тапсырмасының жауаптары көрсетіледі.Үй тапсырмасын өкіл әдісі бойынша топ басшылары тексеріп шығады.

Миға шабуыл y=x^2 функциясынан y=x^2+n функциясы қалай шығады?

Оқулық Әбілқасымова Ә

Ортасы

8.10-8.30

у=ах^2+n түріндегі функциясы,оның қасиеттері және графигі . у=а(х-m)^2+n түріндегі функциясы және оның графигі.Оның графигін қалай саламыз?Интерактивті тақтада графиктер көрсетіледі.Қалай ойлайсыңдар,суреттерде қандай айырмашылық көріп тұрсыңдар? Мұғалім тақырыпты түсіндіріп өтеді.Топ мүшелеріндегі оқушыларға y=x^2,y=x^2+n, у=а(х-m)^2+n функциясының графиктерін ажыратуға,координаталық жазықтықта графигін салуға тапсырма беріледі.Ал оқушылардың басым бөлігіне y=x^2+n мен у=а(х-m)^2+n функцияларының графиктеріне ұқсас функцияларды тауып,салыстыруға тапсырмалар ұсынылады. Ал кейбір оқушыларға y=x^2+n функциясының түрлендіріп,ордината өсімен қанша бірлік,обцисса өсімен неше бірлік жылжытып,кемінде 3 түрін көрсетуге тапсырмалар беріледі. у=а(х-m)^2+n функциясын түрлендіріп,абцисса өсімен кемінде екі бірлік жылжыту арқылы салады. Әр топ топпен тапсырманы орындап,топпен қорғайды..

Кім жылдам?«3 минуттық тест».

Енді осыдан қандай ой түйдіңдер?Олай болса,оқулықпен есеп шығарып көрелік,әр топқа бір тапсырмадан №245 есеп орындауға беріледі.Тақтаға әр топтан кезек-кезек оқушылар тақтада орындайды

Дидактикалық материал

З.Ә.Жұмағұлова, С.К.Тулеубаева №12 тапсырма

Оқулық Шыныбеков.Ә.Н

Параграф 5, 67 бет



Аяқталуы

8.30-8.45









Бүгінгі сабақтан қандай ой түйіндедіңдер?

Неліктен ?

Осы қателіктерді қалай жоямыз?

Деген сұрақтар қойылады.

Үйге тапсырма №247

Бағалауға «BLOB TREE» стратегиясымен бағалаймын.

Рефлексия стикерге жазып береді.

Сізді не таң қалдырды?

Сіз үйренген бір нәрсе?

Болашақта ескеретін нәрсе?


Оқулық Әбілқасымова Ә

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Есепті құрастырғанда карточкаға деңгейіне сай бөліп саралаймын.

Сабақтың тақырыбына сәйкес тест тапсырмаларын құрастырамын.

Бағалауды дөңгелек тепе-теңдік арқылы өз-өздерін бағалауға жоспарлап отырмын.


Физика

Сызу

Қазақ тілі


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз

Оқу мақсаттары шынайы,нақты, 45 минутта қолжетімді,уақытқа бөлініп жасалынған.Оқушылар тақырып бойынша графиктерді салуды,координаталық жазықтықта қалай орналасатындығын,n-нің мәніне сәйкес ордината өсі бойымен жылжып,салу керектігін ұғынады. у=а(х-m)^2+n функциясынының графигін салуды үйренеді.Сыныпта ахуал белсенді,әрі сабақ барысында топпен жұмыс жасағанда, аздап шу болды болды.Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды. Сабақтың тақырыбына сай тест тапсырмаларын түсініктерін нақтылау мақсатында құрастырдым. Мен оны сыныптағы оқушылар тапсырманы топпен белсенді орындап, ойларын анық жеткізе білгендігінен байқадым.Берілген уақыт ішінде үлгере алмадым.Уақытты тиімсіз пайдаланып жібердім.Мен өз жоспарыма түзетулер енгіздім,өйткені уақытты тиімді пайдалану мақсатында тапсырманы азайттым,тақырыпты түсіндіруде тағы да түрлерін көрсету керектігін ұғындым.Алдағы сабақты жоспарлағанда осы қателіктерімді ескере отырып,жоспарлаймын.





























Коучинг-сабақ арқылы әріптестердің тәжірибесіне өзгеріс енгізу туралы рефлексиялық есеп

Мектептегі мұғалім көшбасшылығын дамытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруда осы тақырыпты таңдап алуыма әріптестерімнің осы мектеп қабырғасындағы аз да болса іс-тәжірибемде мұғалімдер көбінде өз сабақтарында дәстүрлі, үйреншікті әдіс-тәсілдерді қолданып, оқу мен оқытудағы талапқа сай жаңа, белсенді әдіс-тәсілдерді қолдануға көп тырыспайтыны байқалды,топтық жұмыс барысында бірлесіп оқытуда әлі де болса, кедергілерінің бар екендігін анықтадым.Осы кедергіні ескере отырып,топтық жұмыс кезінде бірлесіп оқуды тақырып ретінде алып отырмын.Бұл жердегі менің мақсатым мектеп көшбасшысы ретінде мұғалімдерге мәтіндермен жұмыс жасау арқылы,болжам жасау арқылы іске асыруды жоспарладым.

Топтағы бірлесіп оқудың маңызының үлкен екендігінің бірлесе оқығанда ой-пікірлерін айтып,бір-бірін тыңдап,ортаға салып,пікірталасқа түсіп,талдап,қорытынды жасай алуда мүмкіндігі зор.Осы коучингті жүзеге асыру кезінде мұғалімдерге жайлы атмосфера құру мақсатында бірінші миға шабуыл жасауды көздеп отырмын. Жақсы көретін түстеріңді жазыңыздар? Жиһаз түрін? Жақсы көретін гүл? Зоопарктегі ұнайтын аң түрі? Деген сұрақтарды қою арқылы жүзеге асырамын.Мұғалімдер осы сұраққа жауап жазып өз ойларымен бөліседі.Коуч бұл миға шабуылдың мақсаты мұғалімдер арасында ұқсастықтардың бар екендігін анықтауда қолдануға болатындығын айтып өтеді.Жайлы атмосфера құрып болған соң,тапсырма ретінде оқуға мәтінді ұсынамын.Мәтінді оқу барысында терең оқу ,мәтіннің астарында қандай ой жатқандығын анықтау ұсынылады.Мұғалімдер мәтінді оқып,мәтіннің астарында қандай ой жатқандығын анықтауға мүмкіндік жасаймын.Топта ақылдасып талқылауды ұсынамын.Топта ақылдаса келе келе өз ойларын қойылған сұрақтарға жауап беру мақсатында түрлі болжамдар ұсынуларын айтамын. Бала үйіне досымен оралады,әке-шешесінен бөлек тұрады.Бала үйіне оралмайды деген сұрақтарға бастапқы кері байланысқа жауап беру керектігін айтамын.Сұрақтарға сәйкес,екі топ болып бөлінеді де,өз тұжырымдарына сәйкес мәтіннен жауаптарын іздейді,болжалдап пікірлер айтады.

Болжамдарды саралай отырып,мәтіннің жалғасын көрсетемін.Топтағы мұғалімдер өз ойларының,болжамдарының дұрыс болмаса қате болған тұстарын анықтай алады.Топпен талдап,саралайды,қорытындылайды.Мұғалімдерге кері байланыс беру мақсатында мұғалімдерге жеті неге деген сұрақ құрастыру керектігін айтамын.Мұғалімдер осы сұрақтарды құрастыруда терең мәтінге үңіледі да,терең ойланады,бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып,топта ақылдасып,өз сұрақтарына тоқталып өтеді.Сұрақтарды құрастыру барысында мәтінді толық меңгеруге тырысады,ойланады,өз жауаптарымен бөліседі.Мәтінмен жұмыстан кейін,мұғалімдердің көңілдерін көтеру мақсатында,сергіту сәтін ұйымдастырамын.Зейіндерін шоғырландырып алып,қайта миға шабуыл жасаймын.Сонымен бірлескен оқу дегенімізді қалай түсінесіздер деген сұрақты қою арқылы ойларын білуге тырысамын.Енді осы бірлескен оқуға тиімді жақтарын көрсете отырып,постер қорғауларын сұраймын.Мұғалімдер бірлескен оқуды постерге жазып,бірлескен оқуға жалпы сипаттама бере отырып қорғайды.Коучингті қорытындылау мақсатында,бастапқы кері байланысқа сұрақ қоямын,мұғалімдердің өз сабақтарында қалай қолданатындары туралы сұраймын.Мұғалімдер сабақта қалай қолдануға болатынын айтып,ой бөліседі.Коучингті қорытындылау мақсатында коуч рефлексия жасауды ұсынады. Мұғалімдерге мынандай сұрақтар қою арқылы рефлексия жазуды ұсынады.Бүгінгі дәріс коучинг жайлы не айтасыздар,коучингтен алған мәліметтеріңіз тәжірибеңізге пайдалы деп ойлайсыз ба? деген сұрақтар қою арқылы кері байланыс ала аламын.Келесі өзіме қандай да кемшіліктері болса,түртіп алып,қайта өңдеп,басқаша әдіс-тәсілдерді пайдаланып,жаңа жоспар құрып басқаша өтуге тырысамын.









Апта: 1 апта

Күні : 04.03.17

Мұғалім аты –жөні : Абубакирова Арайлым Жигалиевна

Коучинг тақырыбы

Топтағы бірлесіп оқудың тиімділігі


Сілтеме

«Мұғалімге арналған нұсқаулық» (78-79 б) «Белсенді әдістер»www.cpm.kz


Жалпы мақсаты


Топтағы бірлесіп оқу арқылы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал ету

Оқу нәтижелері


Топтағы бірлесіп оқу арқылы нәтижеге немесе мақсатқа жетуіне ықпал етіп,бірлесіп оқудың тиімділігін анықтап,бағыт-бағдар береді.

Түйінді идеялар:

Бірлескен оқу,бірлескен жұмыс,нәтижеге жету,мақсатқа жету,оқыту мен оқу тәсілі,проблемаларды шешу,тапсырмаларды орындау,әлдебір өнім жасау.

Уақыт

Тапсырма

Коучтің әрекеті


Мұғалімдердің әрекеті

Бағалау

Ресурс

1-сабақ



15.00-15.45

2 минут

Миға шабуыл жасау

Жақсы көретін түстеріңді жазыңыздар?

Жиһаз түрін?

Жақсы көретін гүл?

Зоопарктегі ұнайтын аң түрі

Коуч:

Сұрақтарды қояды.Миға шабуыл жасайды.

Мұғалімдер ойланады,сұрақтарға жауаптар жазып шығады және талқыланады.

Қадағалау әдісін қолданамын

Коучинг және тәлімгерлік қосымша материал

15.02-15.07

5 мин

Мәтінмен жұмыс

«Шексіз махаббат»

Бастапқы бөлігін береді.

Коуч: Мәтіннің көшірмесін мұғалімдерге ұсынады.

Мәтінді жалғастырыңыздар.

Мұғалімдер мәтінді оқып шығады.Мәтіннің бастапқы бөлігіндегі оймен бөліседі.Мәтіннің жалғасын болжау арқылы жалғастырады.


Интерактивті тақта

15.07-15.14

7 мин

«Неліктен мәтін шексіз махаббат деп аталады?»

Бала үйіне досымен оралады,әке-шешесінен бөлек тұрады.

Бала үйіне оралмайды.


Коуч: Мұғалімдерге болжам жасау керектігін айтады.

Мәтінді басқаша қалай атауға болады?

Неге бөлек тұрады?

Неліктен орлмайды?

сұрақтарын қояды.

Мұғалімдер өз болжамдарымен бөліседі.

Және болжамдарын қандай негізге сүйене отырып , дәлелдейді,негіздейді.

Шәкілімен бағалау




15.14-15.19

5 мин

Мәтіннің жалғасы интерактивті тақтада көрсетіледі.

«Неге» деген сұраққа жеті сұрақ құрастырыңыздар.

Коуч: Мұғалімдерге бағыт-бағдар береді.

Мұғалімдер мәтінге сәйкес неге деген сұраққа жеті сұрақ құрастырады.Сұрақтар талқыланады.

Мадақтау арқылы бағаланады.

Интерактивті тақта

15.19-15.22

3 минут

Сергіту сәті «3 минуттық » тест

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Мұғалімдер сергіту сәтіне қатысады.

Қадағалау әдісін пайдаланамын.


15.22-15.25

3 минут

«Топтағы бірлесіп оқу бізге нені береді?»

Тиімді жағы неде?

Тиімді болғанын біз қалай анықтай аламыз?

Коуч: Тарту әдісін пайдалану арқылы,мұғалімдердің түсініктерін,ойларын білуге тырысады.

Мұғалімдер бұл сұрақтарға топпен ақылдаса,жауап береді



15.25-15.30

5 минут

Бірлескен оқуды флипчартқа жазып,қорғау

Коуч: қадағалаушы

Мұғалімдер флипчартқа жазып,қорғайды.


Флипчарт,постер,маркер

15.30-15.32

2 минут

Сіздер осы бірлескен оқуды сабақтарыңызда қалай қолданар едіңіздер?

Коуч. Кері байланысқа сұрақ қояды.

Мұғалімдер өз сабақтарында қалай қолданатындықтарын айтып,ой бөліседі.

Идеялар себеті


15.32-15.35

3минут

Рефлексия.

Бүгінгі дәріс коучинг жайлы не айтасыздар?







Коучингтен алған мәліметтеріңіз тәжірибеңізге пайдалы деп ойлайсыз ба?




Коуч: Мұғалімдерден коучингтің екі тиімді болған жағын және бір ұсыныс жазу керектігін айтады

Мұғалімдер өз ойларын стикерге жазып,оқиды.


Стикер









Әріптестердің бірімен тәлімгерлік үдерісі жүзеге асырылғаны туралы рефлексиялық есеп


Мектептегі мұғалім көшбасшылығын дамытудағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруда тәлім алушының сабақта топтық жұмыс,жұптық,жеке жұмыстарын жүргізу барысын ұйымдастыруда кедергілерінің бар екендігін білетінмін,осы кедергілерді ескере отырып,оқушыларды өзара әрекеттестіру мақсатында «Топтық,жұптық,жеке жұмыстарды ұйымдастырудың тиімділігі» деген тақырыпта тәлім алушыға бағыт-бағдар беруді көздеймін. Сабақты жоспарлауда тәлім алушының топтық жұмыс,жұптық,жеке жұмыстарын жүргізу барысын дұрыс ұйымдастыруды мақсат етіп алып отырмын.Тәлім алушыны таңдап алуыма себеп әріптестерімнің және де осы мектеп қабырғасындағы аз да болса іс-тәжірибемнен жаңадан мектеп қабырғасында жұмыс істеп бастаған жас маманды таңдап отырмын. Мектептегі жас мамандар тәжірибе алмасуда менің сабағыма қатысу мақсатында үнемі менен сұранады.Жас да болса,алған білімдерін мектеп қабырғасында жетілдіру мақсатында қолданатындарына сенімім мол.Жас маман бола тұра бірнеше сабағыма қатысып,сабақтан соң, сабақ барысында өткен ,балардың менің сабағымда қалай қызығушылығы жоғары екенін байқап,сабаққа босаған кезінде қатысуға тырысатын.Сондай ынта жігері мол , жас мамандар оқущыларға қандай әдісті қолдансам тиімді болады деген оймен мұғалімдердің сабақтарына қатысатын.

Тәлім алушыны оның келісімін алуда бірінші жас маманды сауалнама арқылы таңдалынып алынады.Таңдап алынған жас маманның келісімін алу мақсатында биресми әңгіме жүргіземін.Тәлімгер ретінде келісімін алған соң,қатысатын сыныптың ата-ана комитетінен рұқсат қағаз қол қойылған келісімдерін алып сабаққа қатысамын.Тәлім алушының сабағына қатысу барысында,видеокамераға түсіремін.Сабақ аяқталған соң,тәлім алушыдан қайта кездесип сабақты талдауға қандай уақыт қолайлы екенін біліп,сол уақытқа кездесуге шақырамын.Тәлім алушымен кездесіп,сабақты талқыламас бұрын,сабағының қызықты өткенін,қатысуға мүмкіндік бергеніне алғысымды білдіремін.Осы кәсіби әңгіме барысында тәлім алушының өз ойын анық жеткізуіне қолдау көрсете отырып,видеоға сұхбатты түсіремін .Тарту әдісін пайдалану арқылы тәлім алушының сабақтағы кедергілерді өзінің анықтауына сұрақтар қоямын.Сабақта анықталған кедергілерге сәйкес,не себепті болғанын және жою мақсатында қандай әрекеттер жасау керектігін анықтаймыз.Тәлім алушы сабақта оқушылардың жасерекшеліктерін ескермей тапсырма бергендігі,топқа бөлуде дұрыс бөлуді,әдіс-тәсілдерді дұрыс пайдалануы,мадақтауды жиі пайдаланбайтындығы ,өз-өздерін бағалатуға қолдау көрсету керектігін анықталады.Осыған сәйкес тәлім алушы мен тәлімгер бірлес жоспар құрамыз.Сабақ берудегі аздаған өзгерістерді енгізу арқылы сабақтың қалай өтетіндігін бақылау мақсатында құрылады.Тәлімгер мен тәлім алушының бірлескен жоспарынан кейін,тәлімгер сабаққа қайта қатысады.Сабаққа қайта қатысу себебі сабақ барысында болған кедергілерді жою,әдіс-тәсілдерді өзгерту,оқушылардың көзқарасын өзгерту,сабаққа ынталарын арттыру. .Сабаққа қайта қатысу барысында тәлімгер тәлім алушының сабағында оқушылармен қарым-қатынасы жақсарғандығы,топқа дұрыс бөлу арқылы тапсырманы жасерекшеліктерін ескере отырып,тапсырмалар дайындағандығын байқайды.Осы сабақтан соң,биресми әңгіме жүргізіп,тәлім алушыдан рефлексия алады.Тәлім алушы сабағының аз да болса өзгергендігін айтады,бірақ әлі де болса,сабақты ұйымдатыруда кажеттіліктері бар екендігі анықталады.Тәлімгер тәлім алушыға сабақты ұйымдастыруға көмек болатын қажетті ресурстармен қамтамасыз ету арқылы бағыт-бағдар беремін.Осы кездесуден кейін тәлімгер тәлім алушының сабағына аралық бақылау жүргізіп отырады.Әрбір аралық бақылау сайын рефлексия жазып отырады.Тәлім алушыға да рефлексивті күнделік арнау ұсынылады.Тәлімгер тәлім алушының дамыту саласына сәйкес,коучингіге қатысады.Коучинг барысында қадағалау,бақылау жүргізіледі.Коучингтен соң бірге тәлімгер мен тәлім алушы кеездесіп,талқылаймыз..Қандай әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануға болатыны жайлы,психологиялық ахуалды қалай орнатуға болатындығы,сергіту сәтінің маңыздылығы туралы,уақытты тиімді пайдалану керектігі айқындалады.Тәлім алушы өзінің қалай сабақта осы амал-тәсілдерді қалай кіріктіруге болатындығы жайлы тәлімгермен ой бөлісіп,жоспарлайды.Коучингтен соң тәлімгер аралық бақылау жүргізеді.Тәлім алушының сабағының айтылған кедергілерін жойғандығы,уақытты тиімді пайдаланып,тиімді сұрақтар қою арқылы оқушылардың түсінгендігін байқауы,топты дұрыс ұйымдастыра білгендігі сабақтан көрінеді.Тәлім алушының рефлексивті күнделігінің көшірмесі алынады.Осылай тәлім алушыға бағыт-бағдар бере отырып,сабақты ұйымдастыруда оқу мен оқытуда өзгерістердің болатындығына сенімдімін.


Тәлімгерлік жоспары

Тәлім алушы: Б.А

Тәлімгер: Абубакирова Арайлым Жигалиевна

Дамыту саласы:

Сабақты жоспарлауда тәлім алушының топтық жұмыс,жұптық,жеке жұмыстарын жүргізу барысын ұйымдастыру

Дамытушылық мақсат:

Тәлім алушының сабақ барысында «топтық,жұптық жұмыс ,жеке жұмыстарда ұйымдастыруда» іс-тәжірибелерін жетілдіруіне қолдау көрсетемін

Іс-әрекет

Мақсаты

Қажетті ресурстар мен қолдау

Уақыт

Жетістік критерийі

Мониторинг


1

Тәлім алушыны таңдау

Іс-тәжірибелерін жетілдіру мақсатында,таңдап алып, алынған тәлім алушымен танысу

Биресми кездесу

1 апта 1 күн

сауалнама

2

«Көңілсіз жұмыс -өнімсіз»

Биресми кездесу барысында тәлім алушының келісімін алу

Биресми кездесу

1 апта 2 күн

сұхбат

3

Ынта болса адамда,

Қиын іс жоқ ғаламда-дей келе


Тәлім алушының сабақтағы кедергілерін анықтау үшін сабаққа қатысамын

Фотоға түсіру

1 апта 3 күн

Сурет

4

Тәлім алушымен кәсіби әңгіме

Сабақ барысында жіберілген қедергілерді анықтап,не себепті болғанын біл үшін тарту және итеру әдісін пайдалана отырып әңгіме жүргіземін

Видеокамера

1 апта 4 күн

видео

5

Бірлесіп пішкен тон,келте болмас

Сабақ барысында жіберілген қателіктерді түзету барысымен тәлім алушымен бірлескен жоспар құру мақсатында жүргіземін.

Мектеп қабырғасындағы ресми сұхбат

1 апта 5 күн

Фотосурет

6

Тәлім алушының сабағына қайта қатысу

Сабаққа қатысып,бірлесе жасаған жоспардан кейінгі өзгерістерді көру мақсатында сабаққа қатысамын.

Аудиозапис

2 апта 1 кун

Аудио

7

Дамыту саласына байланысты бірлескен сұхбат

Тәлім алушымен сабақ барысында кедергілерін тәлім алушының сұранысы бойынша бағыт-бағдар көрсету

Құрылымдалма

ған сабақтардың транскрипциясы

2 апта 3 күн

Транскрипция

8

Қайталау-білім анасы

Тәлім алушының сабағына оқыту және оқу үдерісінде қандай өзгерістердің жүріп жатқанын байқау мақсатында қатысамын

Фотоға түсіру

2 апта 5 күн

Сурет

9

«Еңбек-бәрінде жеңбек»

Тәлім алушымен бірлесіп коучингіге қатысу,бірлесіп талдап,сабаққа қажетті әдіс-тәсілдерді қолдануы үшін

Видеожазба

3 апта 1 күн

Видео

10

Аралық бақылау

Тәлім алушының сабағындағы өзгерістерді байқау мақсатында

Фотоға түсіру

3 апта 3 күн

Сурет

11

Тәлім алушының рефлексиясы


Тәлімгер мен бірлесе жұмыс барысында оқыту мен оқуда өзгерістердің жазылғаны туралы күнделігі

Фото

3 апта 5 күн

Сурет

















7


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!