Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру:
Мұғалім оқушыларға сабаққа
жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында «Гүлмен тілек»
әдісі қолданады. Яғни мұғалім ортада тұрып қолындағы
гүлді бірінші қатардағы оқушыға жағымды тілек айта отырып беред,
оқушы әрі қарай жалғастырып алып кетеді.
Өткен сабаққа
шолу:
Ыстық орындық әдісі арқылы үй
жұмысын сұраймын.
1. Айнамалы дененіміз
не?
2. Идентификаторлар қалай
жазылады?
3. Python (пайтон)
тілінінде бірнеше команда бір жолда қалай
жазылады?
4. Python (пайтон) тілінде
енгізу және шығару операторы қандай?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Жаңа тақырыпқа
шолу
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Дерек – өңделмеген әртүрлі
фактілер, цифрлар. Өңдеудің нәтижесінде белгілі бір мағынаға ие
болған дерек ақпаратқа жатады. Төменгі сыныптарда ақпаратты
ұсынудың мәтіндік, сандық, дыбыстық және графикалық түрлерімен
танысқанбыз.
Тұрақты, айнымалы және
өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын
амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды.
Деректер типі Python-да
қолданылатын деректер бүтін сан, нақты сан, жолдық және логикалық
типтердің біріне жатады.
1-тапсырма:
N=int(input())
K=N
//3600;
N=N%3600;
P=N//60;
N=N%60;
Print( K, ‘sagat’,P,‘minut’,
N, ‘sekund’)
Дескриптор:
- Python тілінің синтаксисін
пайдаланып, программа жазады;
-берілген секундтарды
сағатпен, минут және секундпен өрнектейтін программа
құрады.
Жеке тапсырма:
Құрылысқа әр күні 3 жүк көлігі
топырақ тасиды. Жүк көліктерінің сыйымдылығы (тонна) сәйкесінше a =
8.5, b = 8.25, c = 7.25 нақты сандармен өрнектеледі. Егер жүк
көліктері бір күнде N рет қатынайтын болса, онда Р күнде құрылысқа
барлығы неше тонна топырақ тасылады? Жүк көліктері бір күнде орташа
есеппен неше тонна топырақ тасиды?
Дескриптор:
- айнымалыларды қолдану
алгоритмнің қандай қасиетімен байланысты екенін
түсіндіреді.
2-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Сынып бөлмесінің ені m мм-ге,
ұзындығы n мм-ге тең. Ұзындығы мен ені өлшемін милимертмен
сантиметрмен, метрмен шығаратын программа
құрыңыз.
Мысалы
|
Нәтиже
|
85751мм
|
85м75см1мм
|
Дескриптор:
- Берілген ұзындықты километр,
метр, сантиметр және миллиметрде өрнектейтін программа
жазады.
|
Мұғалімді
тыңдайды
Анықтамаларды дәптерге жазады
Кестемен
танысады
1-тапсырманы орындайды
Жеке
тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды.
|
Стикер
3
балл
Стикер
3
балл
|
жұмыс
дәптер
Кесте
Кесте
Жұмыс
дәптері
|