Материалдар / Дөңес төртбұрыштар.Төртбұрыш
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дөңес төртбұрыштар.Төртбұрыш

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

САБАҚ

Дөңес көпбұрыштар.Төртбұрыш

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

8 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1 .1.2

Дөңес көпбұрыштың және дөңес төртбұрыштың анықтамаларын беру және олардың элементтерін көрсетеді.

8.1.1.3 Төртбұрыштар және оның түрлері,қасиеттері туралы білу;

8.1.2.4 Төртбұрыштар қасиеттерін есептер шығарғанда қолдану;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Дөңес төртбұрыштың қасиеттерін зерттеуде оқушылардың танымдылық ой-өрістерін кеңейтеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Дөңес көпбұрыштың және дөңес төртбұрыштың анықтамаларын беру және олардың элементтерін көрсетеді.

Кейбір оқушылар:

геометрияның қолданысы туралы біледі

Геометриялық негізгі ұғымдарды біледі.

Жетістік критерийлері

Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды

1.Төртбұрыштар және оның түрлері,қасиеттері туралы біледі

2.Төртбұрыштар қасиеттерін есептер шығарғанда қолданады

3.Өздігінен білім алуға талпыныс жасайды

4.Сыни ойлау арқылы төртбұрыштар туралы түсініктерін дамытады

5.Төртбұрыштар туралы білімін өмірде қолдануға болатынына тұжырым жасайды

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

- көпбұрыш түрлері;

- дөңес, дөңес емес көпбұрыштар;

- ішкі бұрыштарының қосындысы;

- сыртқы бұрыштарының қосындысы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы....;

- көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.....;

- көпбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы....;

- егер ... болса, дөңес көпбұрышты дұрыс деп айтуға болады.

Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жаhандану, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу,

Пәнаралық байланыстар

Физика мен география пәнімен байланыс

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, Active Inspair тақтасымен жұмыс жасау

Бастапқы білім


Көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтерінің анықтамаларын, үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап

Төртбұрыштар тарауы бойынша білімдерін еске түсіреді,топта талдайды,постерге түсіреді

Критерийлер:

1.Тақырыпты біледі

2.Топпен жұмыс істей алады

3.Ынтымақтастық орнайды

4.Уақытты үнемдейді


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолу

Анықтама. Әрбір үшеуі бір түзуде жатпайтын төрт нүктеден және оларды тізбектей қосатын қиылыспайтын төрт кесіндіден және сол кесінділермен шектелген жазықтықтың бөлігінен тұратын фигураны төртбұрыш деп атайды.

Берілген нүктелер төртбұрыштың төбелері, ал оларды қосатын кесінділер төртбұрыштың қабырғалары деп аталады.



Төртбұрыш және оның элементтері


АВ мен ВС, ВС мен СД, СД мен АД, АД мен АВ кесінділері бір түзудің бойында жатпайды;

АВ мен СД, ВС мен АД кесінділері бір-бірімен қиылыспайды;

А,В,С,Д нүктелері төртбұрыштың төбелері;

А мен В, В мен С, С мен Д, Д мен А – көршілес төбелері;

В мен Д, С мен А қарсы төбелері;

АВ, ВС, СД, ДА кесінділері – төртбұрыштың қабырғалары;

АВ мен ВС, ВС мен СД, СД мен ДА, ДА мен АВ кесінділері – көршілес қабырғалары;

АВ мен СД, ВС мен АД – қарама-қарсы қабырғалары;

АС мен ВД кесінділері – диагональдар;

АВС, ВСД, СДА, ДАВ – төртбұрыштың бұрыштары;

Р=АВ + ВС + СД + ДА периметрі;

АВСД, ВСДА, СДАВ, ДАВС – төртбұрыштың белгіленуі


Топта талқылап, шығарады

1

Фигуралар сандармен белгіленген болса,онда төмендегі суретке қай жауап сәйкес келіп тұр?

Shape1

Shape2 Shape3



Shape6 Shape5 Shape4



Shape9 Shape8 Shape7




А) 2 1 3 в) 2 3 4 с) 3 1 4 д) 1 3 4 е) 4 2 3

1 2 2 3 2 2 1 3 3 3 1 3 1 4 3

3 3 2 4 4 3 4 3 3 4 4 1 4 3 3

Shape11 Shape10

Shape12 2 Р

5см

Shape13 3см

Shape14


Shape16 Shape15 Q R

4см


Мына өрнектердің қайсысы, PQR үшбұрышының тікбұрышты үшбұрыш екенін көрсетеді?

А) + В) 5≤3+4 С) 3+4=12-

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.


Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді



Оқулық


Доп,текше кітап,дәптер,қалам,қарындаш.

1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

Сабақта бақылау сұрақтары қойылады:

  1. Қандай фигура сынық деп аталады?

  2. Қандай фигура көпбұрыш деп аталады, элементтерін атаңдар?

  3. Қандай фигура төртбұрыш деп аталады? Оның элементтерін атаңдар?

  4. Дөңес емес төртбұрыштың бір бұрышы басқаларынан ерекше болады. Неліктен?

  5. Төртбұрышта қанша жұп көршілес төбелер және қанша жұп қарама-қарсы қабырғалар болады?

  6. Төртбұрышта қанша жұп көршілес қабырғалар және қанша жұп қарама-қарсы қабырғалар болады?


Қорытындылау.

Үй тапсырмасы:

  1. Бес буынды сынық сызыңдар. Оның қанша төбесі, бұрышы, көршілес төбелер жұбы, көршілес буындар жұбы бар болатындығын табыңдар.

  2. Алты бұрыш сызыңдар. Оның қанша диагоналы бар болады? Жауабын түсіндіріңдер.

Дөңес және дөңес емес төртбұрыштар сызыңдар. Олардың диагональдарын жүргізіңдер. Диагональдар қиылысады ма? Жауабын түсіндіріңдер

Критерийлер:

1.Есептің шартын жаза біледі

2.Төртбұрыш қасиеттерін қолданады.

3.Уақытты үнемдейді.


Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар


Топтық жұмыс.

І топ

ІІ топ

Планиметрия

Стереометрия



Геометрия пәні

Геометрияның қолданысы,

салалары

Геометрияның негізгі ұғымдарын атаңыз



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Оқу материалы мазмұнына рефлексия жасау арқылы игерген білімін көрсетеді


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!