Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дөңгелек үстел: "Педагогикалық әдеп"
Материал туралы қысқаша түсінік
: мұғалімдердің өз бойындағы қасиеттерінің жан-жақты, тереңірек ашылуына
бағдар- беру, өзін-өзі тануына көмек көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3880
12 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Педагогикалық әдеп
Мақсаты: мұғалімдердің өз бойындағы қасиеттерінің жан-жақты, тереңірек ашылуына бағдар- беру, өзін-өзі тануына көмек көрсету.
Көрнекілігі: слайд, нақыл сөздер, тренингтер
Барысы:І.Кіріспе сөзСәлеметсіздер ме, қадірлі ұстаздар. Бүгінгі таңда ұстаздықты жүрек қалауымен таңдап , жоғары және арнаулы оқу орындарын ойдағыдай аяқтап, ортамызда , еңбек жолын жаңа бастап жатқан жас мамандарға сәттілік тілей отырып «Ұстаздық шеберлік және әдеп» атты дөңгелек үстелге қош келдіңіздер дейміз.Мұғалім - өзгелерге үлгі болатын жарық, сәуле беруші, қайырымдылық пен қуаныштың басты тұлғасы. Мұғалім бала бойынан кемшілік емес, тек жеңіс пен жетістік іздеп жарық әлемге паш етеді. Көрнекті гуманист және педагог Януш Корчак өзінің «Баланы қалай сүю керек?» атты еңбегінде “Нағыз мұғалім бұғау салмайды, ол еркіндік береді, басымдық көрсетпейді, мақтап мадақтайды,мыжғылап тастамайды, ол қалыптастырады,бұйырмайды, үйретеді, талап етпейді, ол сұрайды, балалардың қиналған сәттерінде олармен бірге күйзеліске түседі» деп айтқан болатын. Балаға білім нәрін беруші әрбір мұғалім дәл осылай болуы тиіс.Жоспары1. «Жан жылуы» жаттығуы2. Ұстаздың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп (слайд)3. «Суреттегі ой жаттығуы»4. «Соңғы сөзді мен айтамын»5.Қорытынды
1. «Жан жылуы» жаттығуыҚолдарынан ұстап, бір-біріне төмендегі сөздерді хормен айтады.Мен сенен жылу аламын ( сол жағына қарайды)Жүрегіме саламын (тура қарайды)Досыма сыйлаймын (оңға қарайды)Сәттілік тілеймін (тура қарайды)2. Ұстаздың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп ( слайд)Педагогтың бойында болу керек қасиеттер:(оқушылардың пайымдауы бойынша)
*Сөйлесу кезінде қолыңызды айқастырмаңыз, аудиторияға бетіңізбен бұрылып тұрыңыз,араларыңыздағы қашықтық үлкен болмауы керек. *Сөйлеу кезінде оңға, солға емес, керісінше алдыға, артқа қозғалған дұрыс. Алдыға қозғалғанда айтып тұрған ақпаратыңыздың маңыздылығы күшейеді, ал артқа қозғалсаңыз тыңдаушыларға кішкене дем алуға мүмкіндік бересіз.*Мимика – беттің қимылдары арқылы өз сезіміңізді, ойларыңызды, көңіл-күйіңізді көрсету өнері. *Сөзге қарағанда бет әлпет, көзқарас адамдарға көп әсер береді.*Мимика ақпараттарды жақсы қабылдатуға көмектеседі.*Ауызын қолмен жабу, мұрынына қол тигізу - оқушы сізді алдап тұр* Оңға, солға басын қисайту – басын төмен түсіру – балада қызығушылық пен зейін жоқ, ол шаршады немесе сізді тыңдағысы келмейді* Бетіне немесе иегіне сүйенсе – баланың іші пысты* Иегін сипалау – оқушы шешім қабылдамақшы* Алдына қолын айқастырып тұрса – жаман ойларын, сезімдерін жасырып тұр* Үстіндегі қылдарды терсе – өз ойын ешкімге айтпай өзінде ұстап тұрғаны* Қолын беліне таянып тұрса – іс-әрекетке дайын немесе бір нәрсе оған ұнамай тұр* Заттарды аузына салса – бір нәрсені қатты ойлап тұрғаны немесе уақыт созып тұрғаны* Саусағын аузына салса – қатты шаршағаны3. «Суреттегі ой» жаттығуы 1-тапсырма:Ақ қағазға салынған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан 2-тапсырмаЖарқын шуағын төккен күн нұрының астында әр ұлттың қол ұстасқан үш баласы бейнеленген. 3-тапсырма Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар жарығы сөнбеген үй.4. «Соңғы сөзді мен айтамын»Шалва Амонашвили. «Жүрексіз нені түсінеміз?» көрінісінен үзінді оқып беремін.Мұғалімдер жиналыс өткізіп, мынадай қорытындыға келеді: оқушылардың жанына мейірімділік дәнін себу үшін, оқушылар мұғалімдерге өз Жүректерін ашу үшін керек. Бірақ бұл мақсатқа қалай жету керек?Мүмкін бізге ғылым көмектесер?-деп олар біліктілікті арттыру үшін білім сатысы оқуларына барды. Бұл оқуларда ғалымдар, әдіскерлер әдістерді,оқыту түрлерін түсіндірді, тәрбиенің мақсаттары мен тәсілдерін айтты, білім стандартты, реформалары,тұжырымдамалары туралы әңгімеледі.Алға! Жеңіске жетіңдер!-деп ғалымдар тілек айтты.Мұғалімдер алған білімдерін тәжірибеде іске асырады, бірақ балалар Жүректерін ашпады.Бізге психологиялық білім керек!-деп шешті мұғалімдер.Сөйтіп тезірек екінші мамандық алуға асықты. Миларын психологиялық және педагогикалық ұғымдармен толтырып, іске кірісті. Бірақ оқушылар сонда да Жүректеріне үңілдірмеді.-Мүмкін бізге шет ел мамандары көмектесер!«Жаңа технологиялар» бойынша мұхиттың арғы жағынан мамандар шақырды. Олар қазіргі заманғы, тіпті «болашақтан келген» деп жаңа «интерактивтік технологияларды» үйретті. Бірақ бұл технологияларда көмектеспеді.Мейірімділік дәнін себу үшін оқушылардың Жүректеріне жол таба алмаған соң, мұғалімдер қатты қайғырды.-Мүмкін бізді Даналық құтқарар?-деді ұстаздар.Сөйтіп үңгірде отырған Дана атаға келді.-Қадірлі Дана ата, бізге оқушыларымыздың жанына мейірімділік дәнін себу үшін балалардың Жүрегін ашатын жолды көрсете көр! Әйтпесе ұрпағымыз қатыгезденіп барады! Сонда Дана та:Мен сіздерге оқушылардың жүрегіне жолды көрсетемін, бірақ сіздер маған өз байлықтарыңызды беріңіздер!Мұғалімдер бір-біріне таң қалып қарасты: Дана ата қандай байлықты айтып отыр?Сонда Дана ата айтыпты:-Кімде тітіркену бар, маған бер!- Кімде ашу –ыза бар, маған бер!- Кімде қатыгездік бар, маған бер!- Кімде дөрекілік бар, маған бер!- Кімде күмән бар, маған бер!- Кімде жек көрушілік бар, маған бер!- Кімде кекшілдік бар, маған бер!- Кімде үрей бар, маған бер!- Кімде сатқындық бер!- Кімде ырымшылдық бар, маған бер!- Кімде жаман әдеттер бар, маған бер! Бір сыйлаған дүниеңізді қайта ала алмайтыныңызды ұмытпаңыздар !Сөйтіп, мен сіздердің Жүректеріңізді күл-қоқыстан тазарттым: оқушының Жүрегіне апатартын жол-мұғалімнің таза Жүрегі! деген екен. Біз қанша білімді болсақта, оқушының қасынан орын алуымыз үшін жүрегіміз таза болуы керек екен.5.Қорытынды“Бақыт деген не?” деген сауалдың “Бақыт деген – таңертең жұмысқа, кешкісін үйге асығу” деген жауабын сіз де естіген шығарсыз. Расында да, сүйікті жұмысымызға, туысымыздан артық болып кеткен қызметтестерімізге ақ көңілімізбен асығып жетсек, жұмыстан соң құрқылтайдың ұясындай жылы ұямыздың шуағына кенелу үшін асыққанымыз көңіліміздің тыныштығын білдірмей ме? Педагогикалық әдеп бойынша әрекет жасайтын мықты мамандарымыздың, жаңа ғасырдың жаңашыл шәкірттерін тәрбиелейтін жаңа сипаттағы шебер ұстаздарымыздың саны жыл санап мектебімізде арта берсін, сіздерге тек жеміс пен жеңіс тілей отырып бүгінгі кездесуімізді аяқтаймын.
Мақсаты: мұғалімдердің өз бойындағы қасиеттерінің жан-жақты, тереңірек ашылуына бағдар- беру, өзін-өзі тануына көмек көрсету.
Көрнекілігі: слайд, нақыл сөздер, тренингтер
Барысы:І.Кіріспе сөзСәлеметсіздер ме, қадірлі ұстаздар. Бүгінгі таңда ұстаздықты жүрек қалауымен таңдап , жоғары және арнаулы оқу орындарын ойдағыдай аяқтап, ортамызда , еңбек жолын жаңа бастап жатқан жас мамандарға сәттілік тілей отырып «Ұстаздық шеберлік және әдеп» атты дөңгелек үстелге қош келдіңіздер дейміз.Мұғалім - өзгелерге үлгі болатын жарық, сәуле беруші, қайырымдылық пен қуаныштың басты тұлғасы. Мұғалім бала бойынан кемшілік емес, тек жеңіс пен жетістік іздеп жарық әлемге паш етеді. Көрнекті гуманист және педагог Януш Корчак өзінің «Баланы қалай сүю керек?» атты еңбегінде “Нағыз мұғалім бұғау салмайды, ол еркіндік береді, басымдық көрсетпейді, мақтап мадақтайды,мыжғылап тастамайды, ол қалыптастырады,бұйырмайды, үйретеді, талап етпейді, ол сұрайды, балалардың қиналған сәттерінде олармен бірге күйзеліске түседі» деп айтқан болатын. Балаға білім нәрін беруші әрбір мұғалім дәл осылай болуы тиіс.Жоспары1. «Жан жылуы» жаттығуы2. Ұстаздың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп (слайд)3. «Суреттегі ой жаттығуы»4. «Соңғы сөзді мен айтамын»5.Қорытынды
1. «Жан жылуы» жаттығуыҚолдарынан ұстап, бір-біріне төмендегі сөздерді хормен айтады.Мен сенен жылу аламын ( сол жағына қарайды)Жүрегіме саламын (тура қарайды)Досыма сыйлаймын (оңға қарайды)Сәттілік тілеймін (тура қарайды)2. Ұстаздың кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдеп ( слайд)Педагогтың бойында болу керек қасиеттер:(оқушылардың пайымдауы бойынша)
- Мейірімділік
- Балаларға деген шынайы махаббат
- Эмоционалдық байсалдылық
- Әділдік
- Балаларға деген зейін
- Қайырымдылық
- Сергектік
- Өмірді сүйгіштік
- Тіл табыса білу, бәрімен араласа білу
- Жігер
- ешқашан оқушыларға айқайламау
- оқушыларды жақсы көру
- оқушылар туралы жақсылықтарды көп білуге тырысу
- оқушыларды қауіп-қатерлерден қорғау
- кешіре білу
- естіп көре білу
- көмектесе білу (көмек жарнама үшін берілмегені жөн)
- тоса білу және шыдамды болу
- оқушыларды табысқа жетелей білу
- әр оқушының бабын таба білу
- оқушыларға қызықты бола білу
- жақсы көре тұра талап ете білу және талап ете тұра жақсы көре білу
- әр оқушыға жылы сөз айта білу
- оқушылармен барлық жұмысты атқара алу
- ешқашан өзін оқушылардан артық көрмеу
- оқушылар сіздің не оқып жүргеніңізді, нені жақсы көретініңізді, қызығушылықтарыңызды білуі керек
- оқушының үйіне баруды жаныңызбен сезіну
- ешқашан оқушыларға наразылық білдірмеңіз
- бір нәрселерді оқушылар үшін емес, керісінше оқушылармен бірігіп ойластыру
- олардың домбыраларына қосылып ән салу
- оқушыларды мейірімді болуға, жауапкершілікке, басқаларды және өзін-өзі сыйлауға үйрету
- ешқашан атқарған ісі үшін мақтауды ұмытпау
- мадақтаудың әр-түрлі тәсілдерін ойластыру
- ешқашан оқушыны біреумен салыстырмау керек
- сізде сүйікті оқушыңыз болмауы керек
- әр оқушының бойынан жақсы қадір-қасиетті тауып, соны дамыту керек
*Сөйлесу кезінде қолыңызды айқастырмаңыз, аудиторияға бетіңізбен бұрылып тұрыңыз,араларыңыздағы қашықтық үлкен болмауы керек. *Сөйлеу кезінде оңға, солға емес, керісінше алдыға, артқа қозғалған дұрыс. Алдыға қозғалғанда айтып тұрған ақпаратыңыздың маңыздылығы күшейеді, ал артқа қозғалсаңыз тыңдаушыларға кішкене дем алуға мүмкіндік бересіз.*Мимика – беттің қимылдары арқылы өз сезіміңізді, ойларыңызды, көңіл-күйіңізді көрсету өнері. *Сөзге қарағанда бет әлпет, көзқарас адамдарға көп әсер береді.*Мимика ақпараттарды жақсы қабылдатуға көмектеседі.*Ауызын қолмен жабу, мұрынына қол тигізу - оқушы сізді алдап тұр* Оңға, солға басын қисайту – басын төмен түсіру – балада қызығушылық пен зейін жоқ, ол шаршады немесе сізді тыңдағысы келмейді* Бетіне немесе иегіне сүйенсе – баланың іші пысты* Иегін сипалау – оқушы шешім қабылдамақшы* Алдына қолын айқастырып тұрса – жаман ойларын, сезімдерін жасырып тұр* Үстіндегі қылдарды терсе – өз ойын ешкімге айтпай өзінде ұстап тұрғаны* Қолын беліне таянып тұрса – іс-әрекетке дайын немесе бір нәрсе оған ұнамай тұр* Заттарды аузына салса – бір нәрсені қатты ойлап тұрғаны немесе уақыт созып тұрғаны* Саусағын аузына салса – қатты шаршағаны3. «Суреттегі ой» жаттығуы 1-тапсырма:Ақ қағазға салынған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан 2-тапсырмаЖарқын шуағын төккен күн нұрының астында әр ұлттың қол ұстасқан үш баласы бейнеленген. 3-тапсырма Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар жарығы сөнбеген үй.4. «Соңғы сөзді мен айтамын»Шалва Амонашвили. «Жүрексіз нені түсінеміз?» көрінісінен үзінді оқып беремін.Мұғалімдер жиналыс өткізіп, мынадай қорытындыға келеді: оқушылардың жанына мейірімділік дәнін себу үшін, оқушылар мұғалімдерге өз Жүректерін ашу үшін керек. Бірақ бұл мақсатқа қалай жету керек?Мүмкін бізге ғылым көмектесер?-деп олар біліктілікті арттыру үшін білім сатысы оқуларына барды. Бұл оқуларда ғалымдар, әдіскерлер әдістерді,оқыту түрлерін түсіндірді, тәрбиенің мақсаттары мен тәсілдерін айтты, білім стандартты, реформалары,тұжырымдамалары туралы әңгімеледі.Алға! Жеңіске жетіңдер!-деп ғалымдар тілек айтты.Мұғалімдер алған білімдерін тәжірибеде іске асырады, бірақ балалар Жүректерін ашпады.Бізге психологиялық білім керек!-деп шешті мұғалімдер.Сөйтіп тезірек екінші мамандық алуға асықты. Миларын психологиялық және педагогикалық ұғымдармен толтырып, іске кірісті. Бірақ оқушылар сонда да Жүректеріне үңілдірмеді.-Мүмкін бізге шет ел мамандары көмектесер!«Жаңа технологиялар» бойынша мұхиттың арғы жағынан мамандар шақырды. Олар қазіргі заманғы, тіпті «болашақтан келген» деп жаңа «интерактивтік технологияларды» үйретті. Бірақ бұл технологияларда көмектеспеді.Мейірімділік дәнін себу үшін оқушылардың Жүректеріне жол таба алмаған соң, мұғалімдер қатты қайғырды.-Мүмкін бізді Даналық құтқарар?-деді ұстаздар.Сөйтіп үңгірде отырған Дана атаға келді.-Қадірлі Дана ата, бізге оқушыларымыздың жанына мейірімділік дәнін себу үшін балалардың Жүрегін ашатын жолды көрсете көр! Әйтпесе ұрпағымыз қатыгезденіп барады! Сонда Дана та:Мен сіздерге оқушылардың жүрегіне жолды көрсетемін, бірақ сіздер маған өз байлықтарыңызды беріңіздер!Мұғалімдер бір-біріне таң қалып қарасты: Дана ата қандай байлықты айтып отыр?Сонда Дана ата айтыпты:-Кімде тітіркену бар, маған бер!- Кімде ашу –ыза бар, маған бер!- Кімде қатыгездік бар, маған бер!- Кімде дөрекілік бар, маған бер!- Кімде күмән бар, маған бер!- Кімде жек көрушілік бар, маған бер!- Кімде кекшілдік бар, маған бер!- Кімде үрей бар, маған бер!- Кімде сатқындық бер!- Кімде ырымшылдық бар, маған бер!- Кімде жаман әдеттер бар, маған бер! Бір сыйлаған дүниеңізді қайта ала алмайтыныңызды ұмытпаңыздар !Сөйтіп, мен сіздердің Жүректеріңізді күл-қоқыстан тазарттым: оқушының Жүрегіне апатартын жол-мұғалімнің таза Жүрегі! деген екен. Біз қанша білімді болсақта, оқушының қасынан орын алуымыз үшін жүрегіміз таза болуы керек екен.5.Қорытынды“Бақыт деген не?” деген сауалдың “Бақыт деген – таңертең жұмысқа, кешкісін үйге асығу” деген жауабын сіз де естіген шығарсыз. Расында да, сүйікті жұмысымызға, туысымыздан артық болып кеткен қызметтестерімізге ақ көңілімізбен асығып жетсек, жұмыстан соң құрқылтайдың ұясындай жылы ұямыздың шуағына кенелу үшін асыққанымыз көңіліміздің тыныштығын білдірмей ме? Педагогикалық әдеп бойынша әрекет жасайтын мықты мамандарымыздың, жаңа ғасырдың жаңашыл шәкірттерін тәрбиелейтін жаңа сипаттағы шебер ұстаздарымыздың саны жыл санап мектебімізде арта берсін, сіздерге тек жеміс пен жеңіс тілей отырып бүгінгі кездесуімізді аяқтаймын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)