Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Доспамбет жырау "Айналайын, ақ Жайық" 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары І бөлім:Туған жерім - аялы алтын бесігім
Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы
Сабақ : № 17 |
Мектеп: Астана қ. ФМБ НЗМ |
|||||||||||||
Күні : |
Мұғалім: Меңдібаева С.Ә |
|||||||||||||
Сынып: 6 Т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
|||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
|
|||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
Идеясыарқылытүсіндіреді |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер Сайгез оқ, толғамалы ақ балта |
|||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Әл Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі |
|||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||
Сабақтың басы 3-4 мин |
Қызығушылықты ояту кезеңі Сыныпты ұйымдастыру және қызығушылықты ояту үшін оқушыларды топтарға бөлуде ойын элементін қосып ойластырыған әдіс. Оқушылардың қызығушылықтары мен эмоционалдық күйлерін арттырады.Әрекеттер: Мұғалім оқушыларға ойынның шартын түсіндіреді. Оқушыларға команда беріледі:
|
|
||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 – 7 минут 5 минут 7минут Ауызшакерібайланыс 3 мин 10 минут Ауызшакері байланыс беру 2-минут Саралау тапсырмасы |
Мағынаны тану кезеңі Мағынаны тану кезеңі 1-тапсырма Ақын неліктен ақ балта, ақ найза, сайгез оқты қолға алуды аңсайды? Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жеткіз Толғамалы ақ балта 1. Пікір. Пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады 2- тапсырма Төмендегі жолдар өлеңнің идеясын аша ала ма? Өлеңнің идеясы не?
Кетбұғадай билерден 3- тапсырма Толғау туралы мәліметті оқы. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауынан толғауға тән белгілерді анықта.
Толғау - ауыз әдебиетінің бір үлгісі. Толғау насихат, адамдарға үлгі-өнеге, кеңес беру мақсатында жазылады. Елдің әлеуметтік-қоғамдық мәселесі көтеріледі. 4- тапсырма Асты сызылған сөздердің мағынасын анықтауға бола ма? Не байқадың? Қорытындылап жаз Озушылар, озмаңыз, ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Толғаудың көне тілде жазылғанын байқай алуы керек Бағалау дескрипторы Оқушылар бірін-бірі жұпта бағалайды
Саралау тапсырмасы Қабілеті жоғары оқушыға «Егер сен толғау жазсаң, қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көтерер едің?» деген тапсырма беріледі.
|
https://kitap.kz/index.php/author/552
http://muzyka.nur.kz/1267559-bekbolat-tleuhan-dospambet-zhiraudin-tolfaui
презентация |
||||||||||||
Сабақтың соңы 2минут |
Сабақ рефлексиясы 2 |
|
||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Ойлан Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |