Материалдар / Доспамбет жырау "Айналайын, ақ Жайық" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Доспамбет жырау "Айналайын, ақ Жайық" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына керк
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
935
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары І бөлім:Туған жерім - аялы алтын бесігім

Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы


Сабақ : № 17


Мектеп: Астана қ. ФМБ НЗМ

Күні :

Мұғалім: Меңдібаева С.Ә

Сынып: 6 Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:



Сабақ мақсаты

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру


Құндылықтарды игерту:

  • адамгершілік

  • сыйластық

  • құрмет

Бағалау критерийлері:

  • Толғауда көтерілген әлеуметтік мәселені біледі

Идеясыарқылытүсіндіреді

Тілдік мақсаттар:

Тірек сөздер

Сайгез оқ, толғамалы ақ балта

Осыған дейін меңгерілген білім

Әл Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Дереккөздер



Сабақтың басы


3-4 мин

Қызығушылықты ояту кезеңі

Сыныпты ұйымдастыру және қызығушылықты ояту үшін оқушыларды топтарға бөлуде ойын элементін қосып ойластырыған әдіс. Оқушылардың қызығушылықтары мен эмоционалдық күйлерін арттырады.Әрекеттер:

Мұғалім оқушыларға ойынның шартын түсіндіреді.

Оқушыларға команда беріледі:

    • «Палуба»- оқушылар осы сөзді естігенде дереу жұптарын іздестіріп, екі екіден еденді тазалуды иммитациялайды. [Оқушылардың жұптық тобы]

    • «Суға батып барады» сөзін естігенде оқушылар тезірек сыртта жүрген кез келген оқушыны құтқару үшін кемеге отырғызу кейпін бейнелейді. [Оқушылардың 3-тік тобы]

    • «Түскі ас»- оқушылар осы сөзді естігенде төрт төрттен бірігіп, ас ішіп жатқан күйді иммитациялайды. [Оқушылардың 4-тік тобы]

    • «Кемеге отырамыз» сөзін естігенде оқушылар бес бестен бірігіп топтанады. [Оқушылардың 5-тік тобы ]

  • Оқушылар 2,3,4,5 оқушыдан құрылған топтарды құрады.

  • Мұғалімнің жоспарына сәйкес оқушыларды ойынның кез келген уақытында тоқтатуға болады.



Сабақтың ортасы


5 – 7 минут







5 минут









7минут




Ауызшакерібайланыс 3 мин








10

минут
















Ауызшакері байланыс беру

2-минут






Саралау тапсырмасы

Мағынаны тану кезеңі

Мағынаны тану кезеңі

1-тапсырма

Ақын неліктен ақ балта, ақ найза, сайгез оқты қолға алуды аңсайды? Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жеткіз

Толғамалы ақ балта
Толғап ұстар күн қайда?!
Алты құлаш ақ найза
Ұсынып шаншар күн қайда?!
Садақ толған сайгез оқ
Масағынан өткеріп,
Басын қолға жеткеріп,
Созып тартар күн қайда?!
Төрт сөйлем

1. Пікір. Пікірін бір сөйлеммен айтады.

2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді

3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады


2- тапсырма

Төмендегі жолдар өлеңнің идеясын аша ала ма?

Өлеңнің идеясы не?

Кетбұғадай билерден
Кеңес сұрар күн қайда?!
Еділдің бойын ен жайлап,
Шалғынға бие біз байлап,
Орындықтай қара сабадан
Бозбаламен күліп-ойнап,
Қымыз ішер күн қайда?!

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3- тапсырма

Толғау туралы мәліметті оқы. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауынан толғауға тән белгілерді анықта.

Shape1

Толғау - ауыз әдебиетінің бір үлгісі. Толғау насихат, адамдарға үлгі-өнеге, кеңес беру мақсатында жазылады. Елдің әлеуметтік-қоғамдық мәселесі көтеріледі.





4- тапсырма

Асты сызылған сөздердің мағынасын анықтауға бола ма? Не байқадың? Қорытындылап жаз

Озушылар, озмаңыз,
Озсаңыз, бізім бетке бармаңыз!
Бізім бетке барсаңыз,
Есақай, Қосай - екі ұл
Алдыңызға жыр
құшақлай
Жылай шықса, не айтарсыз?!

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Толғаудың көне тілде жазылғанын байқай алуы керек

Бағалау дескрипторы

Оқушылар бірін-бірі жұпта бағалайды

Толғаудың жанрлық ерекшелігін біледі

Көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды

Идеясын анықтайды

Саралау тапсырмасы

Қабілеті жоғары оқушыға «Егер сен толғау жазсаң, қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көтерер едің?» деген тапсырма беріледі.






https://kitap.kz/index.php/author/552















http://muzyka.nur.kz/1267559-bekbolat-tleuhan-dospambet-zhiraudin-tolfaui















































презентация

Сабақтың соңы

2минут

Сабақ рефлексиясы


2



Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлан

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  1. Конспектілеуді пирамидалық тәсіл арқылы бергенім дұрыс, ұтымды болды


2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!