Мағынаны тану
кезеңі
Мағынаны
тану кезеңі
1-тапсырма
Ақын
неліктен ақ балта, ақ найза, сайгез оқты қолға алуды аңсайды?
Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жеткіз
Толғамалы ақ балта
Толғап ұстар күн қайда?!
Алты құлаш ақ найза
Ұсынып шаншар күн қайда?!
Садақ толған сайгез оқ
Масағынан өткеріп,
Басын қолға жеткеріп,
Созып тартар күн қайда?! Төрт
сөйлем
1.
Пікір. Пікірін бір сөйлеммен
айтады.
2.
Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен
дәлелдейді
3.
Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып,
мысал келтіреді.
4.
Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды
шығарады
2-
тапсырма
Төмендегі жолдар
өлеңнің идеясын аша ала ма?
Өлеңнің идеясы
не?
Кетбұғадай билерден
Кеңес сұрар күн қайда?!
Еділдің бойын ен жайлап,
Шалғынға бие біз байлап,
Орындықтай қара сабадан
Бозбаламен күліп-ойнап,
Қымыз ішер күн қайда?!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-
тапсырма
Толғау
туралы мәліметті оқы. Доспамбет жырау «Айналайын,
Ақ Жайық» толғауынан толғауға тән белгілерді
анықта.
Толғау - ауыз әдебиетінің бір
үлгісі. Толғау насихат, адамдарға үлгі-өнеге, кеңес беру мақсатында
жазылады. Елдің әлеуметтік-қоғамдық мәселесі
көтеріледі.
4-
тапсырма
Асты
сызылған сөздердің мағынасын анықтауға бола ма? Не байқадың?
Қорытындылап жаз
Озушылар, озмаңыз, Озсаңыз,
бізім
бетке бармаңыз! Бізім
бетке барсаңыз,
Есақай, Қосай - екі ұл
Алдыңызға жыр құшақлай Жылай шықса, не
айтарсыз?!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Толғаудың
көне тілде жазылғанын байқай алуы керек
Бағалау
дескрипторы
Оқушылар
бірін-бірі жұпта бағалайды
Толғаудың жанрлық ерекшелігін
біледі
|
|
Көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені
анықтайды
|
|
Идеясын анықтайды
|
|
Саралау
тапсырмасы
Қабілеті жоғары оқушыға
«Егер сен толғау жазсаң, қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді
көтерер едің?» деген тапсырма беріледі.
|