Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ оқушылар мен жас мамандарға, Ұстаздарға дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайын жақсы білуге және түсінуге үйретеді. Оқушыларға нақты және тиянақты жұмыс істеумен қатар үй тапсырмасын мұхият орындау мен жазуға үйретеді. Оқушылар жеке және топтық жұмыстарды тиянақты орындайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1067
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы | Мектеп:№50 Абай атындағы орта мектебі | ||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Алтайбаева Гүлнар | ||
СЫНЫП: 7 В | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) | Дүниежүзілік мұхиттың құрамы және географиялық орналасуы туралы біледі, мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды. Дүниежүзілік мұхит суларын қорғауда ұқыпты қарым-қатынас жасауға үйренеді, зерттеушілік құзіреттіліктері дамиды және экологиялық мәдениетке тәрбиеленеді. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | ||
Дүниежүзі, Қазақстанның және өз аймағының су ресурстарының географиялық орналасу ерекшеліктерін айтады, тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды және атап береді. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Сарамандық тапсырмаларды орындайды, тақырыптың тірек сызбаларын құрастырады , тақырыптың түйінді түсініктерін естеріне сақтайды. | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Дүниежүзілік мұхиттың құрамы және географиялық орналасуының себеп-салдар байланыстарына баға бередіжіне түсіндіреді, тақырып бойынша зерттеу жобалары дайындайды. | |||
Сабақтың құндылығы | Өз елі, жері, Отаны үшін мақтанатын тұлға қалыптастыру, ұлттық сана-сезімі жоғары шәкірт тәрбиелеу | ||
Бағалау критерилері | Дүниежүзілік мұхиттың құрамын және географиялық орынын анықтайды Дүниежүзілік мұхит бөліктері теңіздер, шығанақтар, бұғаздар, аралдарды картадан көрсетеді | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқып, тапсырманы орындау барысында оқушылар топта талқылайды, талдайды | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |||
әңгімелеседі, негізгі ойды түртіп алады, жұпта топта ортақ әңгіме айтады | |||
Термин сөздер: Дүниежүзілік мұхит, теңіздер ішкі-шеткі, бұғаз, шығанақ, мұхиттық науа (шұңғыма) | |||
Талқылауға арналған тармақтар: | |||
Теңіз дегеніміз не?Бұғаз дегеніміз не?Қандай теңіздерді білесіңдер? | |||
Сіз неліктен ......... екенін айта аласызба? | |||
Сіз неліктен мұхит суының түсі өзгеретінін айта аласыз ба? | |||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Өткен тақырыпты оқыту | Су ресурстарының маңызы, Су ресурстары және адам | ||
Пән аралық байланыс | Тарих, математика, әдебиеті | ||
Жоспар-ланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар | |
Басталуы | 2 мин2 мин 2 мин 5 мин 2 мин 2 мин | 1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыруШаттық шеңберіне тұрып бір-біріне тілек айту. Тақырыпқа байланысты Дүнижүхзілік мұхиттар бөлігі арқылы 4 топқа бөліну. Топ басшысы сайланады. Бағалау парағы таратылады.1-топ: Теңіздер2-топ: Аралдар3- топ: Бұғаздар 4-топ: Шығанақтар 2.Үй тапсырмасы Зымыран сұрақтар1. Атмосфера қандай қабат ? (ауа)2. Жердің су қабаты? (Гидросфера)3. Гидросфера құрамын ата? (Мұхиттар, теңіздер, өзендер, көлдер, мұздықтар, жер асты сулары)4. Жер шарында су көп пе, әлде құрлық па (су)5. Су жер шарының қанша пайызын алып жатыр? (71%)6. Құрлықтың алып жатқан пайызы қанша (29%)7.Су тек сұйық күйінде кездесетін планета (жер)8. Мұхит, теңіздердегі судың дәмі (ашщы)9. Өзен, мұз сулары қандай (тұшщы)10. Марста кездесетін су түрі (мұз)11. Табиғатта судың неше күйі бар (3, сұйық, қатты, газ)12. Шолпан планетасында кездесетін су түрі (газ) 13. Су тек сұйық күйде кездесетін планета (жер)14. Мұхит бетінен буланған судың оған қайта қосылуы (Кіші су айналымы)15. Мұхиттан құрлыққа, құрлықтан мұитқа судың ауысуы (Үлкен су айналымы)16. Қазақстандағы ең ірі мұздықты ата (Корженевский мұздығы) 17. Қазақстандағы су мол өзенді ата (Ертіс) 18. Қазақстандағы ұзындығы 1000 км асатын өзендерді ата (Ертіс, Жайық, Сырдария, Есіл, Тобыл, Іле, Шу )19. Қазақстанда ұзындығы 10 км асатын қанша өзен бар (7 мыңнан астам өзен бар)20. Қандай көлдерді білесің (Балқаш, Алакөл, Зайсан, Арал, Каспий) 2. Есептер шығарайықЖер бетіндегі су мен құрылық ара қатынасын математикалық теңдеу арқылы анықтауЖер беті: 510 млн ш.шМұхиттар : 361 млн ш.шҚұрылық Х--? Жаңа сабақты ашу үшін видиоролик ке назар аударамыз . Не көрдік, не түйдік. Оқушылар өз ойларын айтады | 2.Қима қағаздар |
Ортасы | 10мин 2 мин 3 мин 4 мин 3 мин | Жаңа сабақ : Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерінің географиялық жағдайы.Топтық жұмыс. Постер қорғау1-топ: Тынық мұхиты мен теңіздер жайлы қорғайды 2-топ: Атлант мұхиты мен аралдар жайлы3- топ: Үнді мұхиты мен бұғаздар жайлы 4-топ: Солтүстік мұзды мұхиты шығанақтар жайлы 2.Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы формативті бағалау Жеке жұмыс1-топ 2-топ. Картамен жұмыс 4-топ Кескін картаға мұхиттарды және материктерді түсіру түсіру 1- 3-2- 4- 3. Кері байланыс 1.Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?2. Топтағы қарым - қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?3. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма? Бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды | Плакат, маркер, стикер,Ресурстарды пайдалана отырып, постер қорғайды Стикер 1топ Берілген тапсырманы орындайды 2 топ Сәйкестендіру тестісімен жұмыс жасайды Үлестірме парақшалар 3 топ Семантикалық картамен жұмыс жасайды. Интербелсенді тақта 4 топКескін картамен жұмыс жасайды. |
Аяқталуы | 3 мин | 1.Жеке жұмыс. Географиялық диктантӘр топ суға байланысты мақал-мәтел, жұмбақ тыйым сөздер айтады | |
Соңы 1 мин | Үйге тапсырма. КАРТАМЕН ЖҰМЫСАтлант мұхитымен Жерорта теңізінің бұғаздары мен шығанақтарын Үнді мұхиты және бөліктерін картаға түсіру. | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақта әр түрлі оқыту стратегиялары, түрлі әдістерді араластырып қолдану2: Жеке, жұптық, топтық жұмыстар Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушылардың сабақ барысындағы жұмыстарына талдау жасау, тапсырмалардың орындалуын жақсарту үшін не істеу керектігіне мән беру.2: Оқушылар орындай алмаған тапсырмаларды қайта қарап, өзгеріс енгізу Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Жекелеген оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін, әрқайсысының бейімділігіне қарай тапсырма дайындау қажеттігін және тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай жасақтау |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)