Материалдар / Дұрыс киіну мәдениеті. 5 сынып

Дұрыс киіну мәдениеті. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 5 сыныпқа беретін қазақ тілі мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2018
1808
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп атауы

Бөлім атауы Сабақ тақырыбы2-бөлім: Киіну. Сән. ТалғамДұрыс киіну мәдениеті
УақытыМұғалімнің аты – жөні:
Сынып 5 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Белгілі бір оқыту мақсатыЖ6 Мәтіндерді түзету және редакциялау.ӘТН 4.1Грамматикалық нормалар. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы:Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздер емлесі туралы біледі. Оқушылардың көбі: Мәтінге түзету және редакциялау жасай алады; Оқушылардың кейбірі: Мәтіндегі грамматикалық, орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзете алады.
Сабақтың түріҚайталау сабақ
Ұлттық құндылықАдамгершілік құндылықтары: жұптық жұмыстарда бір-біріне қолдау көрсетуге үйренеді.Ұлттық құндылықтар: Талғаммен жарасымды киіну мәдениетін біледі.
Пәнаралық байланысКөркем әдебиет
АКТ –ны қолдану дағдыларыТаныстрылым
Бағалау критерийі:Мәтінге түзету және редакциялау жасай алады; Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер мен күрделі сөздерді емлесіне сай қайта түзете алады; Мәтіндегі грамматикалық, орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзете алады; Сөздер мен тіркестерді мағынасына сай қолдана алады;
Тілдік міндеттерПәндік лексика мен терминология: Тон, ілек тон, оқалы тон, жабағы тон, бүрмелі тон, қаптал тон, жарғақ тон, былғары тон, тұлып тон, шолақ тон, зерлі тон, қырықпа тон, іштік тон.Оқушылар түсінеді және сипаттайды...Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын...
Алдыңғы білімКіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, эссе жазады.
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс - әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы2 мин.Сәлемдесу. Мұғалім үй тапсырмасын сұрамастан бұрын жаңа сабақтың оқу мақсатын және бағалау критерийін таныстырамын. Оқушыларды таңдаған киім үлгілеріне байланысты топқа бөліп отырғызуҮй тапсырмасына шолуБас киім, жейде, көйлек, аяқ киім суреттері
Сабақтың ортасы10 минут



































































































10 мин.









10 минут





5 минут
Бағалау критерийі:Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді грамматикалық нормаға сай қайта жаза алады;Күрделі сөздерді дұрыс жаза алады;Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып түзете алады;Мәтіндегі сөздерді лексикасына сай дұрыс қолданып, редакциялап қайта жаза алады.1-тапсырма. Жұптық тасырма. Оқушыларға қате үлгідегі мәтіндер беріледі. Қажетті сөздерді түзетіп, қатенің орнын жақша ішіне қайта жазады.

1-мәтін. Мені түрлі кездесу, жиындарқа (...) жиі шақырады. Сондай бір кезекті кездесуде сөзден-сөз туындап, бүгінгі қыздардың киімкию (...) үлгісіне тірелді. Осы кезде шолақ кеудеше, джинсыдан өзгешелеу тар шалбар киген қыс (...) сұрау қойды.– Апай, ашық киім киген зиан (...) болса, Үнді, Африка елдерінің қыздары неге түгел ауыру болмайды? Тұрмысқа шығып, балалы болып-ақ жүр емес пе? – деді ол.– Үнді, Африка елдерінің тұрғындары – сан мыңдаған жылдан бері сол топырақта туып-өскендер. Олардың тегі де, бітім-жаратылысы да сол жердің табиғатынің бөлінбейтін бөлігіне айналған. Біздің атабабамызыдың (...) жүрек қаны тамып, өніп-өскен Отаны, ауа райы, жер бедері оларға мүлде ұқсамайды.. Оның үстіне әр ұлттың өмір-салты, киім киу (...) үлгілері бар. Сондықтан «анау неге басқа, мен неге сондай емеспін» деп сырт көрініске елікпей (...) бермей, әркімнің өзіне өзінің ұқсағаны жақсы, – деп жауап бердім.

2-мәтін.Айналайын, үстіңдегі киімің ата анаңа ұнай ма? Айнаға қарағанда осы киімің келісті көрінеме? – деп сұрадым.Сонда қыз: – Ата-анам алыста. Менің не киіп жүргенімді көріп-тұрған жоқ. Сондықтан олар үшін жауап береалмаймын. Жаспыс ғой, қатарымнан барғым келмейді, бұл қазіргі нағыз «писк» моды, – деді күліп.«Писк» дегенның не екенін түсінбесем де:– Егер «Батыстың писк модасы» деп ол жақтан біреу шарбарын басына орап келсе, оны да қабылдап, киесің бе? – дедім.Барлығы ду күлді, бойжеткеннің өзі де күліп:– Жоқ, әрине, – деп орнына отырды…

3-мәтін.…Қазақтың арулары келін болыптүскенде сәнді де жанды сәукеле киеді. Бір жыл жас келін ретінде сәукеленің жібек желегінің салады, күнделікті үйшаруасында шаршы орамал тартады. Жыл толғанда апа әжелер, абысын ажын арнайы дастарқан жасап, келінге кимешек кигізу расімін жасайды. Қазақ әйелінің өміріндегі бұл да бір өнегелі дәстүр, атаулы апта саналған. Көшіп қонып жүретін тіршілігіне қарамай, қазақ әйелдерінде қәзіргі заманда жиі кездесетін төс, бүйрек, құлақ аурулары сирек болыпты. Байқап отырсыздар, қазақәйелдері әрі жабық, әрі әсем бас киім киген. Ешуақытта ашық- жабық жүрмеген.

Мәтіндердің дұрыс үлгісі интерактивті тақтадан беріліп өздерін тексеріп, бағалайды.Бағалау. Дұрыс жауаппен салыстыра отырып, критерий бойынша жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді, бағалайды.



Кері байланыс.Мәтінді редакциялауда қандай қиындық кездесті? Жұптық жұмыстың сіз үшін тиімділігі болды ма?

2-тапсырма. Жеке жұмыс.Мұғалім сыныпқа үйде жазған эссе жұмыстарын сағат тілімен ауыстыруды сұрайды. Оқушылар қолдарындағы эссеге (кейбір қате сөйлемдер мен сөз тіркестеріне) түзетулер енгізеді. Түзету барысында эссеге берілген нақты талаптарды ескеруі тиіс. Егер түзету енгізсе, неліктен енгізгені туралы түсініктеме бергені дұрыс. Кестені толтырады.Бағалау критерийі:Кестені сауатты толтыра алады;Қате жазылған 2 сөйлемге түзету жасай алады;Қате жазылған 2-3 сөз не сөз тіркесіне түзету жасай алады.ҚБ.Өзара бағалау жүреді немесе мұғалім жұмыстарды жинап алады.



Бағалау критерийі жазылған парақшалар



Мәтіндер



























































































интерактивті тақта
Сабақтың соңы 5 минутКері байланыс. Мәтінді редакциялауда қандай қиындық кездесті? Жұптық жұмыстың сіз үшін тиімділігі болды ма? Оқушыларды формативті бағалау



Үйге тапсырмаКиім мен киім кию мәдениетіне қатысты мақал-мәтел, қанатты сөздер жазып келу . жаттау .

Қосымша ақпарат


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ