Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дулат Бабатайұлы О, Ақтан жас, Ақтан жас
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
«Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...». Жетімдік»
Бөлім: |
2-бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
А.Молбосын |
|
Күні: |
05.11.2024 |
|
Сынып: 5 « Ж» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
«Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...». Жетімдік» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы(5мин) Сабақтың ортасы (30-35мин) |
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2-тапсырмасы. Өлеңдегі кейіпкерлер жүйесін
талдап, концептуалды кестені толтырыңдар.
3-тапсырма. Кейіпкердің
портретін өлең жолдары арқылы суреттеп
жаз. Портрет – көркем шығармада кейіпкердің сыртқы бейнесін, яғни оның дене бітімін, бет-әлпетін, киімін, жүріс-тұрысын сипаттау арқылы тұлғалық ерекшеліктерін ашатын тәсіл .
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады.
Ақтанның портретін өлең жолдарына сүйеніп суреттеп жазады.
Сұраққа жауап беріп, ой толғайды.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
«Тамаша!» Ауызша кері байланыс беремін.
Дескриптор: 3балл
Дескриптор:
|
https://wordwall.net/ru/resource/38154729
Оқулық, презентация.
Оқулық презентация |
||||||||||
Сабақтың соң (5мин) |
Кері байланыс. «Padlet» тақтасында жүзеге асады. Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында сұрақтар қойылады.
|
Сабақты қорытындылауға
арналған сұрақтарға платформада жауап береді. |
Мұғалімнің кері байланысы: “Ваууу!Супер!”
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы шығармашылығы.
№29-сабақ.
Бөлім: |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
Педагогтің аты-жөні: |
А.Молбосын |
Күні: |
05.11.2024 |
Сыныбы: 8 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Мұрат Мөңкеұлы шығармашылығы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі. |
|
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мұрат Мөңкеұлы дегенміз кім?
Мұрат Мөңкеұлы қай жерде дүниеге келген?
Мұрат Мөңкеұлы қандай өлеңдерін білесіңдер?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма: Мұрат Мөңкеұлы қай жерде дүниеге келген?Кімнің ұстазы? Сұрақтарға жауап беріңдер. |
Мұрат Мөңкеұлы жайлы айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мұрат Мөңкеұлы жайлы айтады. - Ұстазы кім айтады. -Тыңдай біледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
№2-тапсырма: Мұрат Мөңкеұлы шығармашылығының тақырыбы мен идеясы неде. |
Өз ойларын айтады. Тақырып идеясын айтады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Тақырыптың идеясы неде екенін айтады. -Ойларын жеткізеді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
№3-тапсырма: Мұрат Мөңкеұлы шығармашылығында не туралы айтылады. Қай заманың ерекшелігі суреттеледі.Тапсырманы орында. |
Пікірлерін айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мұрат Мөңкеұлы шығармашылығын айтады. Бір –бірлерін тыңдайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
«А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тақырыбы мен идеясы»
Бөлім: |
2-бөлім: Абайды оқы, таңырқа |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
А.Молбосын |
|
Күні: |
05.11.2024 |
|
Сынып: 6 «Ә », «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
А.Құнанбайұлының "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін" өлеңінің тақырыбы мен идеясы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы(5мин) Сабақтың ортасы (30-35мин) |
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2-тапсырмасы. Шығармамен танысып, тақырыбы мен
идеясын «Ақыл-ой картасына» салыңдар.
3-тапсырма. Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе қандай? Ойыңды «ПОПС» формуласы арқылы дәлелдеп жазыңдар.
4-тапсырма. Әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіріңдер.
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады.
Шығармамен танысып,
тақырыбы мен идеясын «Ақыл-ой картасына» салады.
Кестені толтырып, әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
«Тамаша!» Ауызша кері байланыс беремін.
Дескриптор: 2балл
Дескриптор:
Дескриптор:
|
https://wordwall.net/ru/resource/37823378 Оқулық, презентация.
Оқулық презентация |
||||||
ЕБҚ бар оқушымен жұмыс |
1-тапсырма. Абай Құнанбайұлының өмірбаянын қысқаша жаз.
. |
Ақынның өмірімен танысып, қысқаша конспект жазады.
|
Дескриптор:
|
Оқулық, тыңдалым материалы.
Оқулық, презентация. |
||||||
Сабақтың соң (5мин) |
Кері байланыс. «Padlet» тақтасында жүзеге асады. Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында сұрақтар қойылады.
|
Сабақты қорытындылауға
арналған сұрақтарға платформада жауап береді. |
Мұғалімнің кері байланысы: “Ваууу!Супер!”
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
«Ш. Қанайұлы «Зар заман» толғауы»
Бөлім: |
2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
А.Молбосын |
|
Күні: |
05.11.2024 |
|
Сынып: 7 « А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ш. Қанайұлы «Зар заман» толғауы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы(5мин) Сабақтың ортасы (30-35мин) |
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2-тапсырмасы. «Зар заман толғауын мәнерлеп
оқыңдар. Тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.
3-тапсырма. Шығармаға композициялық талдау жасаңдар.
4-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін өлеңнен мысал келтіре отырып, кестге ойларыңды қорытып жазыңдар.
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады.
Шығармамен танысып,
тақырыбы мен идеясын анықтайды.
|
Мұғалімнің кері байланысы:
«Тамаша!»
Дескриптор:
Дескриптор: 2балл
Дескриптор:
|
Оқулық
презентация.
Оқулық, презентация.
|
||||||
ЕБҚ бар оқушымен жұмыс |
1-тапсырма. Шығармамен мәнерлеп оқып, тақырыбы мен идеясын анықта.
|
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтап, айтады.
|
Дескриптор:
|
Оқулық, тыңдалым материалы.
Оқулық, презентация. |
||||||
Сабақтың соң (5мин) |
Кері байланыс. «Padlet» тақтасында жүзеге асады. Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында сұрақтар қойылады.
|
Сабақты қорытындылауға
арналған сұрақтарға платформада жауап береді. |
Мұғалімнің кері байланысы: “Ваууу!Супер!”
Үй тапсырмасын жазып алады. |