Материалдар / Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі 15+28,43-15
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі 15+28,43-15

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалдан өзім пайдаланған əдіс -тəсілдерімді басқа əріптестерім жас мамандар өз сабақтарына пайдаланар деген ойдамын.Қажеттеріне барамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
1670
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бектітемін:____________

Оқу ісінің меңгерушісі: Джулбаева Н.О.

Сабақтың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

15+28,43-15

Мұғалімнің аты-жөні:Базарбаева А

Күні: 22.11.2018ж

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде қолдану 15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйрену


Сабақ мақсаты

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды білу

15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін түсіндіре алады және өз бетінше өрнектер құрастыра алу

Күтілетін нәтиже








Бағалау критерийі

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Екі таңбалы сандарды ондықтан аттамай,аттап қосуды және азайтуды орындау үшін ауызша және жазбаша есептеу алгоритмін қолданады..

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,логикалық сұрақтар Рефлексия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Басталуы:

1мин

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ,2-топ,3-топ

Психологиялық сәт:

Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр сәніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз

Ендеше балалар бүгінгі күнге сәттілік.



Шеңберде барлығы бірге айтады





.

Жаңа білім

8-мин























5-мин






Білу және түсіну.

.-Балалар біз екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды қолданып үйреніп жатырмыз.Бүгінде екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды үйренуді жалғастырамыз.

Оқулықпен жұмыс.№1 «Ойлан тап»Топтық тапсырма.

(Амалдар жеке үлкейтіліп қағаздарға шығарылады)

1-топ

100-76=24 коньки

79+11=90 скейтборт

68+36=32 хоккей

2-топ

46+54=100 футбол

52+28=80 велосипед

90кг-69кг=21 кг баскетбол

3-топ

50см-19см=31см

25см+13см=38см теннис

87см-37см=50см турникке тартылу

Бағалау: Қол шапалақ әдісі. Әр топ басшысы өз тобындағы балаларды бағалайды.


2.Сабақтың мақсаты бойынша ондық пен бірлік бойынша есептеу түсіндіріледі.

Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмі:

Жазамын

15

+

28 Бірлікті бірліктің астына,ондықты ондықтың астына жазамын

43 Бірліктерді қосамын.5+8 13. 1онд.3бірл.

3-ті бірліктердің астына жазамыз,ал 1онд.ондыққа қосу үшін есіме сақтаймын.

Ондықтарды қосамын:

1онд.+2онд.+1онд. 40

Бірлікті бірліктің астына 4онд.

Жауабы: қосындының мәні: 43

(Азайтуды да дәл осылай көрсетемін)


Оқулық,

мәтіндер.






Топта орындайды.
























түсінеді




Ортасы

7 минут






6-мин





1мин

Қолдану. №3 Өздік жұмыс

А) 36+28=64 95 - 18=73 34+58=92 67 - 59=6

37+18=55 54+28=82 100 - 37=63 92 - 56=36

18+64=82 78+17=95 72 - 26=46 78 - 49=29

4. Есепті шығар.Топтық жұмыс.

1-топ а)

2-топ ә)

3-топ б

5. Есептемей салыстыр. Ауызша орындау

Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз,

Бір отырып бір тұрып,

Біз бір демаламыз

өздік жұмыс орындайды.










5мин

Дәптермен жұмыс.

1. Баған түрінде есептеу.


Дәптердегі тапсырманы орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

2мин

Қосымша тапсырма.Логикалық тапсырмалар.

1. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?

Жауабы: үш

2. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? 

Жауабы: екі сағат







Қызыға айтады.

Кері байланыс

3мин




Бағалау

  -Біз бүгін нені үйрендік?

-Қай тапсырманы орындау қиын болды?

-Қай тапсырма сендерге қызықты болды?




Оқытуды бағалау,оқуды бағалау. «Бағдаршам


Оқушылар жауабы




























































«№9 бастауыш мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
















Ашық сабақ

Пәні: Математика


Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15+17,43-15




Өткізген: Базарбаева А.И











2018-2019оқу жылы







































































Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 15+28,43-15

Оқу мақсаты: 15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдану

Сабақ мақсаты:Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды біледі,

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдана алады.

15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін түсіндіре алады және өз бетінше өрнектер құрастыра алады.



Күтілетін нәтиже:




Білім

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйренуді біледі




Түсінік

Есептуді бағандап шығару тәсілдерін әртүрлі қарапайым есептерге қолдануды ұғынады.




Қолданыс

бағандап шығаруға байланысты өзге есептерді өздері құрады және қолданады.




Талдау

Есептемей салыстыруға берілген есептердің ұтымды шешу жолдарын талдайды.




Жинақтау

екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды, бағандап есептеуді күрделі есептерді шешуде жинақтайды.




Баға

Бұл тәсілдерді қатар пайдаланудың маңыздылығын жазады.




Сабақ құрылымы:




І. Ақпарат блогы. (12 мин)

ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы (8 мин)

ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы (12 мин)

ІV. Интеллектуалдық тренинг блогы (8 мин)

V. Күтілетін нәтиже блогы (5 мин)



Оқыту әдісі:




Танымдық, ішінара ізденушілік, түсіндіру



Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:




Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмектеседі, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды.



Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы:




белсенді



Танымдық тапсырмалар:







Негізгі ұғымдар мен терминдер:




Қосу және азайту алгоритмі



Сабақты бағалау:




Оқушының оқу іс-әрекеті ол сабақтың технологиялық картасындағы тапсырмаларды орындау деңгейіне байланысты бағаланады. Сонымен бірге оқушыға ИТр блогындағы тапсырманы және үй тапсырмасын орындағаны үшін қосымша бонус балл қойылады.



Үй тапсырмасы:




42-сабақ дәптердегі№2 есепте


САБАҚ БЛОКТАРЫ



і. аҚПАРАТ БЛОГЫ


Тақырып жоспары:

  1. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

  2. Амалдарды орындау реті.

Слайдтар:

1-слайд

Бүгінгі сабақта біз нені қайталаймыз?

  • Екі таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту ережелерін;

  • Бағандап есептеп,дұрыстығын тексеруді;

  • Мәтін есептерде екі таңбалы санға екі таңбалы санды қосу және азайтуды пайдалануды

  • Есептемей салыстыруды


3-слайд

  1. Суретте берілген спорт ойындарының түрлерін атау және әр сурет астындағы қосу және азайту амалын орындау

1-топ

100-76=24 коньки

79+11=90 скейтборт

68+36=32 хоккей

2-топ

46+54=100 футбол

52+28=80 велосипед

90кг-69кг=21 кг баскетбол

3-топ

50см-19см=31см

25см+13см=38см теннис

87см-37см=50см турникке тартылу

(амалдарды жеке -жеке үлкейтіліп қағаздарға шығарылады





4-слайд

Есептеуді түсіндір

15 ....... жазамын


+ бірліктерді қосамын

28 5+8 =13 немесе 1онд,3бірл.

43 3бірл. Бірліктердің астына жазамын,ал 1онд.ондыққа қосу үшін есіме сақтаймын




5-слайд

Бірнеше 0-мен аяқталатын сандарды бөлуді еске түсірейік

Мысалы, 246000-ды 600-ге бөлейік.

246000 : 600 = 2460 : 6 = 410


2 4 6 0 6

2 4 4 1 0

6

6

0

Демек, алдымен бөлінгіш пен бөлгіштегі нөлдерді теңдей алып тастау керек.


6-слайд

Бірнеше 0-мен аяқталатын сандарды көбейтуді еске түсірейік

230 20 =4600

23 0

х 2 0

46 00


Сол сияқты, 2300-ді 20-ға көбейтейік.


  1. 20 = 46000

23 00

х 2 0

46 000


7-слайд

Бірнеше 0-мен аяқталатын сандарды көбейту ережесі

Демек, нөлдерді есепке алмай, алдымен көбейтуді орындайды, содан кейін жауабына екі көбейткіште неше нөл болса, сонша нөл жазады.



8-слайд

Амалдарды қандай ретпен орындайды?

  1. Жақша ішіндегі амал

  2. Көбейту және бөлу амалы

  3. Қосу және азайту амалы


9-слайд

Дұрыс ретін табыңдар.

1 3 2 4 5

(5 ∙ 2 + 6 : 3) ∙ 4 + 5 2


1 2 3 4 5

(5 ∙ 2 + 6 : 3) ∙ 4 + 5 2


2 1 3 5 4

(5 ∙ 2 + 6 : 3 ) ∙ 4 + 5 2


Егер дұрыс ретін сақтамаса, не болады деп ойлайсыңдар?


10-слайд

Қозғалысқа байланысты формулаларды еске түсірейік

Формулалар Өлшем бірлік мысалы


s = v ∙ t км

қашықтық = жылдамдық ∙ уақыт


t = s : v сағ

уақыт = қашықтық : жылдамдық


v = s : t км/сағ

жылдамдық = қашықтық : уақыт





11-слайд

Есептер шығарайық. 1-есеп

Автобус алғашқы сағатта 65 км жүріп өтті, екінші сағатта 55 км, ал үшінші сағатта 60 км жүрді. Сонда автобустың орташа жылдамдығы қандай болды?

t = 3 cағ

v = ?

Shape8 Shape7 Shape9

s1 = 65 км s2 = 55 км s3 = 60 км

12-слайд

Есептер шығарайық. 2-есеп

  • Мотоциклші мен жеңіл мәшине жүргізушісі бір-біріне қарама-қарсы жолға шықты. Мотоцикл жылдамдығы 120 км/сағ, жеңіл мәшиненікі 90 км/сағ, олардың арасындағы қашықтық 500 км болса, 2 сағаттан кейін бұл қашықтық қандай болады?

t = 2 cағ

Shape10 v1 = 120 км/сағ sжақынд. = ? v2 = 90 км/сағ

Shape14 Shape16

s = 500 км



іі. лОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР БЛОГЫ


Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

0-мен аяқталатын көп таңбалы сандарды бөлуде қандай заңдылық бар?

Дұрыс орындалған амалдардың ретін көрсет.

Жылдамдықты, қашықтықты және уақытты табатын формулаларды жаз.

Егер бөлінгіш пен бөлгіш нөлмен аяқталатын сандар болса, екеуінен де бірдей нөлді қысқартуға болады.

1 2 3 4 5

а)(76718:89–992:16) · 2+543709

1 3 2 4 5

ә)(76718:89–992:16) · 2+543709

1 3 2 5 4

б)(76718:89–992:16) · 2+543709

v = s :t

t = s : v

s = v · t



ііі. ЖАТТЫҚТЫРУ ЖӘНЕ БІЛІМДІ ЕСЕПКЕ АЛУ БЛОГЫ


Деңгейлік тапсырмалар:


І деңгей тапсырмалары

1. Есепте.

1-топ 2-топ 3-топ

30 660 : 420 = 221 130 : 630 = 430 50 : 350 =

25 200 : 560 = 132 300 : 540 = 993 300 : 4300 =

714 000 : 700 = 96 000 : 3 00 = 15 000 : 500 =

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

2. Есептеп, дұрыстығын тексер.

1-топ 2-топ 3-топ

6 009 · 34 = 2 403 · 93 = 56 · 1 230 =


72 408 : 28 = 38 208 : 96 = 351 456 : 84 =

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

3. Бөлінгішті тауып, оның дұрыстығын тексер.

1-топ 2-топ 3-топ

: 80 = 60 (53 қалд.)  : 50 = 29 (15 қалд.)  : 60 = 18 (24 қалд.)

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

4. Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей жылдамдықпен қозғала отырып, 8 сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің жылдамдығын тап.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

5. Жүк кемесі 20 км/сағ жылдамдықпен қозғала отырып, 320 км қашықтықты жүзіп өтті. Жүк кемесі неше сағат жүзді?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

6. Екі машина бір-біріне қарама-қарсы бағытта жолға шықты. Бірінші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаның жылдамдығы 80 км/сағ. Автокөліктердің бір-біріне жақындау жылдамдығы қандай?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Арақашықтығы 280 км екі елді мекеннен екі машина бір-біріне қарама қарсы бағытта шықты. Бірінші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаның жылдамдығы 80 км/сағ. Машиналар неше сағаттан кейін кездеседі?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

8. Қалдықпен бөлуді орында.

1-топ 2-топ 3-топ

8 047 : 4 = 802 154 : 5 = 23 105 : 69 =

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


ІІ деңгей тапсырмалары

  1. Сызба бойынша өрнектер құрастыр және амалдардың орындалу ретін көрсет.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Салыстыр. Есептемей-ақ салыстыруға бола ма?


5 604 · 21 * 84 504 98 04 – 703 8 * 804 – 603 284 208: 24 * 284 208 : 48

____________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Сызба бойынша есеп құрастыр және шығар.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________





ІІІ деңгей тапсырмалары

1. Орындыққа Назым, Тоғжан, Мұрат және Серік бір қыз, бір ұл тәртібімен қалай кезектесіп отыра алады? Белгілеулерді пайдалана отырып, барлық мүмкін болатын нұсқаларды жазып шық.

Н

М

Т

С


Т





М





С




қ

ұ

қ

ұ

қ

ұ

қ

ұ

ұ

қ

ұ

қ

ұ

қ

ұ

қ





Н




Т




М




С






















іV. иНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ТРЕНИНГ БЛОГЫ


Топтық жұмыс

Логикалық тапсырмаларды орында.

1-топ. Қандай сандар жазылмаған?

Логикалық тапсырмаларды орында.

1-топ. Қандай сандар жазылмаған?

Shape18

6 7 0

6


5 1 (қалд.)

3 2 7 0

х 5


6 3


2-топ. Үй иесі бұрынғы үйдің шаршы пішінін сақтай отырып, көлемі одан екі есе үлкен жаңа үй салғысы келеді. Үйдің барлық төрт бұрышына жақын жерде төрт ағаш өсіп тұр. Үй иесі ағаштарды кеспей, қалдырғысы келеді. Ол үйге жаңадан қабат қосқысы да, жертөле жасағысы да келмейді.






Сонда ол үйдің көлемін қалай үлкейте алады?

__________________________

________________________________

__________________________

________________________________







3-топ.

Сөзжұмбақты шеш.


Shape19 1

3 4

2 5





6



2

7

3







Көлденеңінен:

1.Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш.

2. Дөңгелектің шекарасы.

3. Көпбұрыштың барлық қабырғасының ұзындықтарының қосындысы.

Тігінен:

1.Ұзындықтың өлшем бірлігі.

2. Үшбұрыш, шаршы, бесбұрыш, төртбұрыш, алтыбұрыш фигураларын бір сөзбен қалай атауға болады?

3. Төрт қабырғасы бар фигура.

4. Ортақ нүктесі бар екі сәуле.

5. Төрт қабырғасы тең және бұрыштары тік фигура.

6. Барлық нүктелері центрден бірдей қашықтықта жатқан фигура.

7Shape20 . мұндай фигура қалай аталады



V. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ БЛОГЫ



Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________



Үй тапсырмасы:

7.а) Кестедегі мәліметтер мен сызбаны пайдалана отырып бірінен-бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыстарға есептер құрастыр.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!