Материалдар / Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі 15+28,43-15

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі 15+28,43-15

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалдан өзім пайдаланған əдіс -тəсілдерімді басқа əріптестерім жас мамандар өз сабақтарына пайдаланар деген ойдамын.Қажеттеріне барамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
1650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бектітемін:____________

Оқу ісінің меңгерушісі: Джулбаева Н.О.

Сабақтың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

15+28,43-15

Мұғалімнің аты-жөні:Базарбаева А

Күні: 22.11.2018ж

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде қолдану 15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйрену


Сабақ мақсаты

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды білу

15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін түсіндіре алады және өз бетінше өрнектер құрастыра алу

Күтілетін нәтиже








Бағалау критерийі

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Екі таңбалы сандарды ондықтан аттамай,аттап қосуды және азайтуды орындау үшін ауызша және жазбаша есептеу алгоритмін қолданады..

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,логикалық сұрақтар Рефлексия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Басталуы:

1мин

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ,2-топ,3-топ

Психологиялық сәт:

Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр сәніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз

Ендеше балалар бүгінгі күнге сәттілік.



Шеңберде барлығы бірге айтады





.

Жаңа білім

8-мин























5-мин






Білу және түсіну.

.-Балалар біз екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды қолданып үйреніп жатырмыз.Бүгінде екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды үйренуді жалғастырамыз.

Оқулықпен жұмыс.№1 «Ойлан тап»Топтық тапсырма.

(Амалдар жеке үлкейтіліп қағаздарға шығарылады)

1-топ

100-76=24 коньки

79+11=90 скейтборт

68+36=32 хоккей

2-топ

46+54=100 футбол

52+28=80 велосипед

90кг-69кг=21 кг баскетбол

3-топ

50см-19см=31см

25см+13см=38см теннис

87см-37см=50см турникке тартылу

Бағалау: Қол шапалақ әдісі. Әр топ басшысы өз тобындағы балаларды бағалайды.


2.Сабақтың мақсаты бойынша ондық пен бірлік бойынша есептеу түсіндіріледі.

Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмі:

Жазамын

15

+

28 Бірлікті бірліктің астына,ондықты ондықтың астына жазамын

43 Бірліктерді қосамын.5+813. 1онд.3бірл.

3-ті бірліктердің астына жазамыз,ал 1онд.ондыққа қосу үшін есіме сақтаймын.

Ондықтарды қосамын:

1онд.+2онд.+1онд.40

Бірлікті бірліктің астына 4онд.

Жауабы: қосындының мәні: 43

(Азайтуды да дәл осылай көрсетемін)


Оқулық,

мәтіндер.






Топта орындайды.
























түсінеді




Ортасы

7 минут






6-мин





1мин

Қолдану. №3 Өздік жұмыс

А) 36+28=64 95 - 18=73 34+58=92 67 - 59=6

37+18=55 54+28=82 100 - 37=63 92 - 56=36

18+64=82 78+17=95 72 - 26=46 78 - 49=29

4. Есепті шығар.Топтық жұмыс.

1-топ а)

2-топ ә)

3-топ б

5. Есептемей салыстыр. Ауызша орындау

Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз,

Бір отырып бір тұрып,

Біз бір демаламыз

өздік жұмыс орындайды.










5мин

Дәптермен жұмыс.

1. Баған түрінде есептеу.


Дәптердегі тапсырманы орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

2мин

Қосымша тапсырма.Логикалық тапсырмалар.

1. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?

Жауабы: үш

2. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? 

Жауабы: екі сағат







Қызыға айтады.

Кері байланыс

3мин




Бағалау

  -Біз бүгін нені үйрендік?

-Қай тапсырманы орындау қиын болды?

-Қай тапсырма сендерге қызықты болды?




Оқытуды бағалау,оқуды бағалау. «Бағдаршам


Оқушылар жауабы




























































«№9 бастауыш мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
















Ашық сабақ

Пәні: Математика


Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 15+17,43-15




Өткізген: Базарбаева А.И











2018-2019оқу жылы







































































Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 15+28,43-15

Оқу мақсаты: 15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдану

Сабақ мақсаты:Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдануды біледі,

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдана алады.

15+28,43-15тәрізді жағдайларда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін түсіндіре алады және өз бетінше өрнектер құрастыра алады.



Күтілетін нәтиже:




Білім

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануды үйренуді біледі




Түсінік

Есептуді бағандап шығару тәсілдерін әртүрлі қарапайым есептерге қолдануды ұғынады.




Қолданыс

бағандап шығаруға байланысты өзге есептерді өздері құрады және қолданады.




Талдау

Есептемей салыстыруға берілген есептердің ұтымды шешу жолдарын талдайды.




Жинақтау

екі таңбалы сандарды қосу және азайтуды, бағандап есептеуді күрделі есептерді шешуде жинақтайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ