Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Есептердіэлектрондыкестелердіңкөмегіменшешу.
|
Мектеп:№2орта
мектеп
|
Күні:2017
ж
|
Мұғалімніңаты-жөні:
Муринова
Айсулу Тайлекеновна
|
Сынып: 7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтыңтақырыбы
|
Кестелімәліметтердіңграфикалықтүрдеұсынылуы.
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасынасілтеме)
|
7.2.2.3 Электронды
кестеде диаграммалар құру.
Білу,
түсіну, қолдану.
|
Сабақтыңмақсаты
|
Электрондықкестеде
диаграмма құрудыүйрену.
-
Барлығы:Диаграмма
түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.
-
Көпшілігі:Құрылған
диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.
-
Кейбірі: Берілген
деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма
құрады.
|
Бағалаукритерийі
|
Оқушыларэлектрондықкестеде диаграмма
құрады.
(стикерлерарқылыжәнесөзбенқолдаукөрсету)
|
Тілдікмақсаттар
|
Пәндік
лексика мен терминология:
Диаграмма –
Диаграмма – Diagram
Электрондықкесте – Электроннная таблица -
ElectronicTable
Ауызша/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалар.
Талқылау:
«Сыныптардыңсабаққақатысупайызына диаграмма
құру»тапсырмасынталқылау
Жазу:
Диаграмма
түрлерінжазу
|
Құндылықтарға баулу
|
Шапшаңдық,жауапкершілік,
қарым –
қатынасжасауқабілеті;
|
Пәнаралықбайланыс
|
Математика
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушыларненібіледі:
«ОЙЛАН –
ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісіарқылымұғалімоқушыларғасұрақ –жауап,
тапсырмабереді.
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
0-3мин
|
Сабақ
басында:
- Амандасу, сыныпты
түгендеу; Психологиялық ахуал тузығу;
- әр жұп бірінің-бірі
атын және оның сүйікті тағамы, жануары, музыкасы және т.с.с туралы
айтады.
- Сиқырлы сандықшадан
түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы екі топқа
бөлу;
|
Графикалық
фигура
|
Сабақтыңортасы
Білу
Түсіну
10
мин
Сергіту
сәті
2
мин
Қолдану
12
мин
|
Білу
кезеңі:
Түсіну
кезеңі:
-
Жасалған диаграмманы
қалай түзетуге және толықтыруға болады?
-
Диаграммаларды қай
салада жиі қолданады? Себебін түсіндір?
-
Диаграммалармен шартты
пішімдеудің өзара байланысын анықта. Диаграммалардың шартты
пішімдеуден екі өзгешелігін көрсетіңіз.
«Жұмыр –
қылыш» биіне жаттығу
жасайды
№1(жеке
жұмыс)
Жұмыс
дәптеріне диаграмма құру
Дескриптор: Білім
алушы
-
Оқушы алгебра, физика,
информатика, химия пәндерінен алған тоқсандық бағалары бойынша
кесте құрып, диаграмма тұрғызады
№2( жеке
жұмыс)
Сатылым
мониторингісі кестесін Автосумма көмегімен барлығы жолын
есептеңдер.
Дескриптор:
Білім алушы
- Оқушы
кесте бойынша диаграмма тұрғызады
№3(жұптық
жұмыс)
Электрондық кестені
пайдаланып, анаңыз тапсырыс берген барлық
тамақты және 130
теңгеге қытырлақты сатып алуға қолыңдағы 1000 теңге жете ме, соны
есептеңдер.
№
|
Тамақ
аттары
|
Теңгемен
бағасы
|
Саны
|
Бағасы
|
1
|
Нан
|
65
|
2
|
=С2*D2
|
2
|
Кофе
|
50
|
5
|
=С3*D3
|
3
|
Сүт
|
40
|
2
|
=С4*D4
|
4
|
Тұшпара
|
380
|
1
|
=С5*D5
|
5
|
Қытырлақ
|
130
|
1
|
=С6*D6
|
Дескриптор: Білім
алушы
№
4 (топтық
жұмыс)
«Диаграммалар еліне саяхат»
тақырыбында
шағын шығарма жазу
«Аялдама» әдісі арқылы топты
жұптарға жіктеу, әр аялдамаға сұрақтар беру
Дескриптор:
Білім алушы
- 1 топтан
бір оқушы шығып шығарманы оқиды;
- Диаграмма
тақырыбы бойынша сұрақтар береді;
|
Жаңа
ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп,түсіну үшін «Жигсо» әдісі
қолданылады
Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=wAKpGwfZdk4
Жұмыс
дәптері
ДК,
Оқулық
Үлестірме
материалдар
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Үйге
тапсырма: «Электрондық кестеде диаграмма құру»тақырыбын
оқу.
69 - 70
беттегі тест сұрақтарына жауап беру
Бағалау: Қалыптастырушы
бағалау
Кері
байланыс:
Сабақ
соңындағы оқушылардың рефлексиясы:
-
Сабақ
барысында көңіл – күйің қандай болды?
-
Диаграмма
құруды түсінуде ... қиын болды.
-
Мен
диаграмма жасауды ... түсіндім.
-
Маған ...
қызықты болды.
|
Ауызша/жазбаша,стикерлер арқылы
|