Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Есептердіэлектрондыкестелердіңкөмегіменшешу. | Мектеп:№2орта мектеп |
Күні:2017 ж | Мұғалімніңаты-жөні:Муринова Айсулу Тайлекеновна
|
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтыңтақырыбы | Кестелімәліметтердіңграфикалықтүрдеұсынылуы. |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру.Білу, түсіну, қолдану. |
Сабақтыңмақсаты | Электрондықкестеде диаграмма құрудыүйрену.Барлығы:Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.Көпшілігі:Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады. |
Бағалаукритерийі | Оқушыларэлектрондықкестеде диаграмма құрады.(стикерлерарқылыжәнесөзбенқолдаукөрсету) |
Тілдікмақсаттар
| Пәндік лексика мен терминология:Диаграмма – Диаграмма – DiagramЭлектрондықкесте – Электроннная таблица - ElectronicTable
Ауызша/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалар.Талқылау:«Сыныптардыңсабаққақатысупайызына диаграмма құру»тапсырмасынталқылауЖазу:Диаграмма түрлерінжазу
|
Құндылықтарға баулу | Шапшаңдық,жауапкершілік, қарым – қатынасжасауқабілеті; |
Пәнаралықбайланыс | Математика |
Алдыңғы білім
| Оқушыларненібіледі:Электрондыкестедешарттыпішімдеудіқолданутуралы;Шарттыпішімдеутуралы;«ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісіарқылымұғалімоқушыларғасұрақ –жауап, тапсырмабереді. |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы0-3мин
| Сабақ басында: - Амандасу, сыныпты түгендеу; Психологиялық ахуал тузығу;- әр жұп бірінің-бірі атын және оның сүйікті тағамы, жануары, музыкасы және т.с.с туралы айтады.- Сиқырлы сандықшадан түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлу; |
Графикалық фигура
|
СабақтыңортасыБілуТүсіну10 мин
Сергіту сәті 2 мин
Қолдану12 мин
| Білу кезеңі:Диаграмма дегеніміз не?
Диаграмманы не үшін пайдаланады?
Оның қандай түрлері бар?
Электрондық кестеде диаграммалардың қандай түрлері бар?Түсіну кезеңі:Жасалған диаграмманы қалай түзетуге және толықтыруға болады?Диаграммаларды қай салада жиі қолданады? Себебін түсіндір?Диаграммалармен шартты пішімдеудің өзара байланысын анықта. Диаграммалардың шартты пішімдеуден екі өзгешелігін көрсетіңіз.
«Жұмыр – қылыш» биіне жаттығу жасайды
№1(жеке жұмыс)Жұмыс дәптеріне диаграмма құруДескриптор: Білім алушыОқушы алгебра, физика, информатика, химия пәндерінен алған тоқсандық бағалары бойынша кесте құрып, диаграмма тұрғызады
№2( жеке жұмыс)Сатылым мониторингісі кестесін Автосумма көмегімен барлығы жолын есептеңдер.Дескриптор: Білім алушы -Оқушы кесте бойынша диаграмма тұрғызады
№3(жұптық жұмыс)Электрондық кестені пайдаланып, анаңыз тапсырыс берген барлықтамақты және 130 теңгеге қытырлақты сатып алуға қолыңдағы 1000 теңге жете ме, соны есептеңдер.
Дескриптор: Білім алушыЭлектрондық кестені пайдаланып есептеу жүргізу;Кесте бойынша диаграмма тұрғызу;
№ 4 (топтық жұмыс)
1 топ«Диаграммалар еліне саяхат» тақырыбында шағын шығарма жазу
2 топ«Аялдама» әдісі арқылы топты жұптарға жіктеу, әр аялдамаға сұрақтар беруДескриптор: Білім алушы - 1 топтан бір оқушы шығып шығарманы оқиды; - Диаграмма тақырыбы бойынша сұрақтар береді; | Жаңа ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп,түсіну үшін «Жигсо» әдісі қолданылады
Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=wAKpGwfZdk4
Жұмыс дәптері
ДК, Оқулық
Үлестірме материалдар
|
Сабақтың соңы5 мин
| Үйге тапсырма: «Электрондық кестеде диаграмма құру»тақырыбын оқу.69 - 70 беттегі тест сұрақтарына жауап беру
Бағалау: Қалыптастырушы бағалауКері байланыс:
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Сабақ барысында көңіл – күйің қандай болды?Диаграмма құруды түсінуде ... қиын болды.Мен диаграмма жасауды ... түсіндім.Маған ... қызықты болды.
|
Ауызша/жазбаша,стикерлер арқылы |