Материалдар / Электронды кестеде диаграммалар құру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электронды кестеде диаграммалар құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондықкестеде диаграмма құруды үйрену.  Барлығы:Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.  Көпшілігі:Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.  Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1039
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Есептердіэлектрондыкестелердіңкөмегіменшешу.

Мектеп:№2орта мектеп

Күні:2017 ж

Мұғалімніңаты-жөні:

Муринова Айсулу Тайлекеновна


Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Кестелімәліметтердіңграфикалықтүрдеұсынылуы.

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру.

Білу, түсіну, қолдану.

Сабақтыңмақсаты

Электрондықкестеде диаграмма құрудыүйрену.

  • Барлығы:Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.

  • Көпшілігі:Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.

  • Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.

Бағалаукритерийі

Оқушыларэлектрондықкестеде диаграмма құрады.

(стикерлерарқылыжәнесөзбенқолдаукөрсету)

Тілдікмақсаттар


Пәндік лексика мен терминология:

Диаграмма – Диаграмма – Diagram

Электрондықкесте – Электроннная таблица - ElectronicTable


Ауызша/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалар.

Талқылау:

«Сыныптардыңсабаққақатысупайызына диаграмма құру»тапсырмасынталқылау

Жазу:

Диаграмма түрлерінжазу


Құндылықтарға баулу

Шапшаңдық,жауапкершілік, қарым – қатынасжасауқабілеті;

Пәнаралықбайланыс

Математика

Алдыңғы білім


Оқушыларненібіледі:

  • Электрондыкестедешарттыпішімдеудіқолданутуралы;

  • Шарттыпішімдеутуралы;

«ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісіарқылымұғалімоқушыларғасұрақ –жауап, тапсырмабереді.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

0-3мин







Сабақ басында:

- Амандасу, сыныпты түгендеу; Психологиялық ахуал тузығу;

- әр жұп бірінің-бірі атын және оның сүйікті тағамы, жануары, музыкасы және т.с.с туралы айтады.

- Сиқырлы сандықшадан түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлу;


Графикалық фигура






Сабақтыңортасы

Білу

Түсіну

10 мин
















Сергіту сәті

2 мин





Қолдану

12 мин








































Білу кезеңі:

  • Диаграмма дегеніміз не?


  • Диаграмманы не үшін пайдаланады?


  • Оның қандай түрлері бар?


  • Электрондық кестеде диаграммалардың қандай түрлері бар?

Түсіну кезеңі:

  • Жасалған диаграмманы қалай түзетуге және толықтыруға болады?

  • Диаграммаларды қай салада жиі қолданады? Себебін түсіндір?

  • Диаграммалармен шартты пішімдеудің өзара байланысын анықта. Диаграммалардың шартты пішімдеуден екі өзгешелігін көрсетіңіз.




«Жұмыр – қылыш» биіне жаттығу жасайды






1(жеке жұмыс)

Жұмыс дәптеріне диаграмма құру

Дескриптор: Білім алушы

  • Оқушы алгебра, физика, информатика, химия пәндерінен алған тоқсандық бағалары бойынша кесте құрып, диаграмма тұрғызады


2( жеке жұмыс)

Сатылым мониторингісі кестесін Автосумма көмегімен барлығы жолын есептеңдер.

Дескриптор: Білім алушы

- Оқушы кесте бойынша диаграмма тұрғызады


3(жұптық жұмыс)

Электрондық кестені пайдаланып, анаңыз тапсырыс берген барлық

тамақты және 130 теңгеге қытырлақты сатып алуға қолыңдағы 1000 теңге жете ме, соны есептеңдер.



Тамақ аттары

Теңгемен бағасы

Саны

Бағасы

1

Нан

65

2

=С2*D2

2

Кофе

50

5

=С3*D3

3

Сүт

40

2

=С4*D4

4

Тұшпара

380

1

=С5*D5

5

Қытырлақ

130

1

=С6*D6



Дескриптор: Білім алушы

  • Электрондық кестені пайдаланып есептеу жүргізу;

  • Кесте бойынша диаграмма тұрғызу;



4 (топтық жұмыс)


  • 1 топ

«Диаграммалар еліне саяхат» тақырыбында шағын шығарма жазу


  • 2 топ

«Аялдама» әдісі арқылы топты жұптарға жіктеу, әр аялдамаға сұрақтар беру

Дескриптор: Білім алушы

- 1 топтан бір оқушы шығып шығарманы оқиды;

- Диаграмма тақырыбы бойынша сұрақтар береді;

Жаңа ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп,түсіну үшін «Жигсо» әдісі қолданылады



















Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=wAKpGwfZdk4



Жұмыс дәптері













ДК, Оқулық



















Үлестірме материалдар

































Сабақтың соңы

5 мин



















Үйге тапсырма: «Электрондық кестеде диаграмма құру»тақырыбын оқу.

69 - 70 беттегі тест сұрақтарына жауап беру



Бағалау: Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс:























Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

  • Сабақ барысында көңіл – күйің қандай болды?

  • Диаграмма құруды түсінуде ... қиын болды.

  • Мен диаграмма жасауды ... түсіндім.

  • Маған ... қызықты болды.

































Ауызша/жазбаша,стикерлер арқылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!