Материалдар / Электронды кестеде диаграммалар құру.

Электронды кестеде диаграммалар құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондықкестеде диаграмма құруды үйрену.  Барлығы:Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.  Көпшілігі:Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.  Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
948
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақжоспары
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Есептердіэлектрондыкестелердіңкөмегіменшешу.Мектеп:№2орта мектеп
Күні:2017 жМұғалімніңаты-жөні:Муринова Айсулу Тайлекеновна

Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыКестелімәліметтердіңграфикалықтүрдеұсынылуы.
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру.Білу, түсіну, қолдану.
СабақтыңмақсатыЭлектрондықкестеде диаграмма құрудыүйрену.
  • Барлығы:Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.
  • Көпшілігі:Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.
  • Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.
  • БағалаукритерийіОқушыларэлектрондықкестеде диаграмма құрады.тикерлерарқылыжәнесөзбенқолдаукөрсету)
    Тілдікмақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:Диаграмма – Диаграмма – DiagramЭлектрондықкесте – Электроннная таблица - ElectronicTable

    Ауызша/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалар.Талқылау:«Сыныптардыңсабаққақатысупайызына диаграмма құру»тапсырмасынталқылауЖазу:Диаграмма түрлерінжазу

    Құндылықтарға баулуШапшаңдық,жауапкершілік, қарым – қатынасжасауқабілеті;
    ПәнаралықбайланысМатематика
    Алдыңғы білім

    Оқушыларненібіледі:
  • Электрондыкестедешарттыпішімдеудіқолданутуралы;
  • Шарттыпішімдеутуралы;
  • «ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС» әдісіарқылымұғалімоқушыларғасұрақ жауап, тапсырмабереді.
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы0-3мин











    Сабақ басында: - Амандасу, сыныпты түгендеу; Психологиялық ахуал тузығу;- әр жұп бірінің-бірі атын және оның сүйікті тағамы, жануары, музыкасы және т.с.с туралы айтады.- Сиқырлы сандықшадан түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлу;

    Графикалық фигура









    СабақтыңортасыБілуТүсіну10 мин





























    Сергіту сәті 2 мин







    Қолдану12 мин













































































    Білу кезеңі:
  • Диаграмма дегеніміз не?


  • Диаграмманы не үшін пайдаланады?


  • Оның қандай түрлері бар?


  • Электрондық кестеде диаграммалардың қандай түрлері бар?
  • Түсіну кезеңі:
  • Жасалған диаграмманы қалай түзетуге және толықтыруға болады?
  • Диаграммаларды қай салада жиі қолданады? Себебін түсіндір?
  • Диаграммалармен шартты пішімдеудің өзара байланысын анықта. Диаграммалардың шартты пішімдеуден екі өзгешелігін көрсетіңіз.






  • «Жұмыр – қылыш» биіне жаттығу жасайды









    №1(жеке жұмыс)Жұмыс дәптеріне диаграмма құруДескриптор: Білім алушы
  • Оқушы алгебра, физика, информатика, химия пәндерінен алған тоқсандық бағалары бойынша кесте құрып, диаграмма тұрғызады


  • №2( жеке жұмыс)Сатылым мониторингісі кестесін Автосумма көмегімен барлығы жолын есептеңдер.Дескриптор: Білім алушы -Оқушы кесте бойынша диаграмма тұрғызады

    №3(жұптық жұмыс)Электрондық кестені пайдаланып, анаңыз тапсырыс берген барлықтамақты және 130 теңгеге қытырлақты сатып алуға қолыңдағы 1000 теңге жете ме, соны есептеңдер.







    Дескриптор: Білім алушы
  • Электрондық кестені пайдаланып есептеу жүргізу;
  • Кесте бойынша диаграмма тұрғызу;




  • № 4 (топтық жұмыс)

  • 1 топ
  • «Диаграммалар еліне саяхат» тақырыбында шағын шығарма жазу

  • 2 топ
  • «Аялдама» әдісі арқылы топты жұптарға жіктеу, әр аялдамаға сұрақтар беруДескриптор: Білім алушы - 1 топтан бір оқушы шығып шығарманы оқиды; - Диаграмма тақырыбы бойынша сұрақтар береді;
    Жаңа ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп,түсіну үшін «Жигсо» әдісі қолданылады

















    Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=wAKpGwfZdk4

    Жұмыс дәптері











    ДК, Оқулық

















    Үлестірме материалдар































    Сабақтың соңы5 мин



































    Үйге тапсырма: «Электрондық кестеде диаграмма құру»тақырыбын оқу.69 - 70 беттегі тест сұрақтарына жауап беру

    Бағалау: Қалыптастырушы бағалауКері байланыс:



















    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:
  • Сабақ барысында көңіл – күйің қандай болды?
  • Диаграмма құруды түсінуде ... қиын болды.
  • Мен диаграмма жасауды ... түсіндім.
  • Маған ... қызықты болды.
















































  • Ауызша/жазбаша,стикерлер арқылы




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ