Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ересектер
тобы
Сабақтың
тақырыбы:
«Сау бол! Сау
болыңыз!»
Оқу
бағдарламасына
сәйкес оқу
мақсаты
«Сау бол! Сау болыңыз!
»
Мақсат:Қоштасу үлгілерімен таныстыру.
Амандасу, қоштасу үлгілерін орынды қолдана білуге дағдыландыру.
Балаларды әдептілікке, сыпайлыққа тәрбиелеу.«Мектеп». Сөйлеудің дыбыстық міәдениеті. Сөздегі қазақ
тіліне тән ә, ө, қ дыбыстарын ойын жаттығуларында дұрыс айтуға
дағдыландыру.
Сабақтың
барысы
Ұйымдастыру
кезеңі
Барлық тәрбиеленушілер:
Лексикалық тақырып бойынша жиі қайталанатын сөздердің мағынасын
түсінеді, сөздерді дұрыс дыбыстай алады.
Мұғалімнің
көмегімен көбелек сөзін түс
атауларымен байланыстыра қолдана
алады.
Тәрбиеленушілердің басым
бөлігі: Сөйлеу барысында лексикалық
тақырып
бойынша жаңа сөздерді қолдана
алады. Тақырыпқа қатысты сөйлеу/сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі
бойынша сөйлесе алады.
Қайталау:
Өткен тақырыпты
қайталау.
Жаңа
тақырып:
Сабақ
басы:
Сабақ
ортасы:
Балалардың сабаққа дайындығын
тексеру. Сабақ басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру. Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Балалардың назарын екі баланың
амандасу қоштасу (Сау бол!) үлгілеріне, содан кейін бала мен үлкен
адамның қоштасу (Сау
болыңыз!) үлгілеріне аударады.
Балалар «Сау бол!және «Сау болыңыз!» деген қоштасу үлгілерін
тыңдайды, хормен және жеке-жеке қайталайды. Қайталау
барысында
сөздердің дыбысталуына ерекше
назар аударылады. Балалар қоштасу үлгілерін топтағы балалармен және
педагогпен қоштасу арқылы тәжірибеден
өткізеді.
Балалар қайталау арқылы қоштасу
үлгілерін қайталайды. Балалар әр адамға сәйкес келетін қоштасу
үлгілерін қолдануы қажет.
Балаға «Сау бол!» үлгілері, ал
үлкен кісілерге « Сау болыңыз!» үлгілері қолданылатынын есте
сақтайды. Оны әуенмен айту балалардың жаңа сөздерді жылдам әрі
қызықты есте сақтауына ықпал етеді. Балалар қоштасу үлгілерін
тыңдайды,қайталайды. Қазақ тіліне тән ң дыбыстарын
қайталайды.
Сергіту
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш, бiр,
екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр,
екi, үш, бiр, екi, үш.
Сабақтың
соңы
Балалардың өз бетінше
жұмыс істеу және қол қимылы арқылы дағдылыры
қалыптастырылады.
Сондай-ақ суретпен
жұмыс істеу балалардың сабаққа деген ынтасын, қызығушулуқтарын
арттыра түседі.
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл –
күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз