Материалдар / "Эссе жазудың тиімді тәсілдері " курс жоспары

"Эссе жазудың тиімді тәсілдері " курс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
8694
167 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Эссе жазудың тиімді тәсілдері» курс жоспары 11 сыныпТүсінік хат Эссе жанры қазіргі заманда барлық мамандықтағы адамдар үшін негізгі іскерлік қарым –қатынас жасаудың, табысқа қол жеткізу үшін өз жаңалығын жүзеге асырудың, басқа адамдардың ой-пікіріне көзқарасын білдіру үшін ең негізгі жазу түрі болып қалыптасып отыр. Қазіргі мектеп оқушысы- келешек маман, ол қандай салада болсын өзінің шешімі мен тұжырымын сауатты бере алатын, ауызша да, жазбаша да талаптарға әрі уақытқа сай ойын толғай алатын маман болуы тиіс. ЮНЕСКО-ның шешімі бойынша әлемдегі ең сауатты адам берілген тақырыпқа 500 сөзден астам көлемде өз ойын әдеби тілмен бере білген адам болып табылады. Сол себепті болашақ маман мектеп қабырғасында эссе жазуға қалыптасып, қай мамандық иесі болса да тұжырым жасай алатын тұлға болуы керек. Қазіргі кезде барлық бағытта эссе жазылып жүр. Өз ойын жазбаша түрде жеткізу және өз бетімен шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту мен жазылымның табиғатын түсініп жазуға, түсінгенін сараптай алуға, білімін таразылай алуға көп септігін тигізеді.      Мақсаты:

-Белгілі мәселе бойынша өз пікірін айту және дәлелдеу;-Сұрақ бойынша өзінің түсінігін, ойын айту;-Оқырмандарды ақпараттандыру;-Мәселені талқылау және шындықты табуға тырысу;-Өзінің және оқырманның көңілін толтыру, рақатқа бөлеу;-Көңіл-күйіңді білдіру және оқырман көңілін аудару, эмоция туғызу;-Іс-әрекетке түрткі болу.   Міндеттері:

1 Оқырманға өз ойын дұрыс жеткізе біледі. 2.Оқырманға әсер етеді, оны сендіреді, оның назарын аударады. 3. Оқырманды қызықтырады, оқырманның реакциясын тудырады. 4. Ойды логикалық және дәлелденген баяндау дағдыларын меңгеруді көрсетеді. 5. Әртүрлі талдау әдістерін қолданады.

Өзектілігі: Оқушының жеке көзқарасы көрініс табады, фактілерді келтіре біледі, дәлелдей алады (аргументтер), терминдерді орынды қолдануды меңгереді, әртүрлі көзқарастарды мысалға алады, логикалық ойлауы қалыптасады.Салыстыру және қорытындылауға дағдыланады ,сауаттылығы көрініс табады,Қолданылған ғылыми еңбектерге сілтеме жасауға бейімделеді. Күтілетін нәтиже-Оқушылардың жазған эсселерін жинақтап,кітапша шығару;-Абай оқуларына оқушылар даярлау;-Қалалық «Жарқын болашақ» олимпиадасына шығармашылықпен жұмыс істейтін оқушыларды қатыстыру.-Оқушыларға ғылыми жоба жазғызу.











Күнтізбелік тақырыптар



Өтілетін тақырыптар


уақыты
1Эссе туралы түсінік02.09
2Эссенің басқа жазба жанрлардан айрмашылығы09.09
3Эссе мен шығарманың айырмашылығы16.09
4Эссенің түрлері23.09
5Эссенің құрылымы туралы түсінік30.09
6Эссе жазуға қойылатын талаптар07.10
7Эссе жазу үшін нені меңгеру керек?14.10
8Қазақ тілінің орфографиясы21.10
9Тыныс белгілерді дұрыс қойып үйренейік28.10
10Сөз өнері- жазу үшін қажетті асыл өнер11.11
11Дәлелдеудегі байланыстардың түрлері18.11
12Эссені бағалау 25.11
13Практикалық сабақ. Әдеби-талдау эссе.02.12
14-15Әзілхан Нұршайықовтың «Ақиқат пен аңыз» роман-диалогіндегі автордың батыр мінезін танытуын талдап жазыңызӘдеби-талдау эссеге құрылымдық талдау09.12
16-17Әдеби-дәлелдеме эссеӘдеби-дәлелдеме эссеге құрылымдық талдау23.12
18Эссені тексеру мен бағалау13.01
19Қазіргі эссе үлгілері20.01
20Махамбеттің «Қаранарға» артқан жүгіне қазіргі уақытта сіз өз тарапыңыздан қандай міндеттерді жүктер едіңіз27.01
21Эссені талдау03.02
22Ы.Алтынсариннің «Дала қоңырауы» екендігін дәлелдеп жазыңыз.10.02
23Эссені талдау17.02
24А.Құнанбаевтың«Он тоғызыншы қарасөзіндегі» естілік пен білімділікке қандай адам жетіп, қалай жүзеге асыра алатынын өмірлік деректер арқылы дәлелдеп жазыңыз24.02
25Эссені талдау03.03
26А.Құнанбаевтың«Ескендір» поэмасындағы ақын жеткізген Ескендірдің әлсіздігін талдап жазыңыз10.03
27Эссені талдау17.03
28Ш.Құдайбердиев «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келеді?07.04
29Эссені талдау14.04
30Ш. Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасындағы ғашықтар тағдырын автордың қайғымен аяқтау себебін талдап жазыңыз. 21.04
31Эссені талдау28.04
32Сал-серілердің (әнші-ақындар) өлеңдеріндегі қыз сипатын талдап жазыңыз.05.05
33Эссені талдау12.05
34Қайталау 19.05
















Әдебиеттер:

1.Авторлар: Оқулық, Қазақ әдебиеті оқулығы, 2. 11-сынып, ҚГБ, З.Қабдолов, С.Қирабаев, Х.Әдібаев, Б.Ыбырайым, Ұлықман Асыл, «Мектеп» баспасы, 2015 жыл. 3.Хрестоматия, Ұлықман Асыл, «Мектеп» баспасы, 2015 жыл. 4. Оқулық, Қазақ әдебиеті оқулығы, 11-сынып, ЖМБ, Р.Бердібай, Р.Нұрғали, Б.Ыбырайым, Ж.Дәдебаев, Қ.Мәдібай, «Мектеп» баспасы, 2015 жыл. 5.Хрестоматия, Б.Ыбырайым, Р.Бердібай, Р.Нұрғали. «Мектеп» баспасы, 2015 жыл.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ