Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Фильмдер және клиптер жасау тәсілдерін түсіндіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тасқала аудандық білім бөлімі
Мектептен тыс жұмыс орталығы
Фильмдер мен клиптер жасау тәсілдерін түсіндіру
Үйірме жетекшісі: Наджимова С.Ш.
2023ж
Сабақтың тақырыбы: Фильмдер клиптер жасау тәсілдерін түсіндіру.
1.Білім беру мақсаты - оқушыларға бейнероликті монтаждау және өңдеу негіздерін үйрету,
білім алушыларды монтаждау мен өңдеудің түрлі құралдарымен таныстыру;
бейне тізбегін орнату алгоритмін, объектілердің қасиеттерін реттеу мен өзгертуді үйреніңіз.
2. Даму мақсаты
білім алушылардың таңдаған мамандығына кәсіби қызығушылықтарын дамыту;
логикалық ойлауды дамытуға ықпал ету;
дәлдікті, жауапкершілікті, жинақылықты дамыту;
3. Тәрбиелік мақсаты
еңбек қызметінде бастамашылық пен дербестікке тәрбиелеу; білім алушыларда тапсырылған іс үшін жауапкершілік сезімін, орындаушылық, ұқыптылық, адалдық, парыз сезімін тәрбиелеу.
Бейне ролик дегеніміз не?
Сонымен, бейне (клип) – бұл қысқа уақыт, көркем түрде жасалған кадрлар тізбегі.
Жарнамалық роликті жасау монтаждау жоспарларының көп мөлшерін пайдалануды қамтиды. Бұл көрерменнің назарын аударады және оған экраннан келетін ақпаратты белсенді және мұқият қабылдауға көмектеседі.
"Көркем құрастырылған дәйектілік" - бейнероликтің белгілі бір дәйекті дамуын білдіреді.
Бейнені жасау процесі үш кезеңге бөлінеді: сценарий жазу, түсіру, монтаждау және дауыс беру.
1 кезең-Сценарий
Сценарий жоспарын құру. Сценарий жоспары-бұл болашақ сценарийдің эскизі, онда іс-әрекеттің негізгі көріністері мен элементтері қысқаша сипатталған, әрекет болатын ретпен көрсету керек: идея, мақсат (не үшін), мақсатты аудитория (кім үшін), роликтің уақыты (роликтің уақыт Саны), жасау технологиясы. Әдеби және режиссерлік сценарий жазу.
Кез-келген фильмде галстук (басталуы), іс-әрекеттің дамуы (негізгі бөлігі) және айырбастау бар. Әңгімені алыстан бастамай, бастау туралы ойлану керек (фильмнің қарқынын жоғалту - көрерменнің жоғалуы). Негізгі бөлігі-іс-әрекеттің дамуы, барлық негізгі оқиғалар осында өтеді. Айырбастау-фильмнің аяқталуы, кейіпкер мақсатқа жетеді, тапсырманы орындайды (немесе орындамайды), яғни.іс-әрекеттің шешілуі орын алады. Әдеби сценарий-бұл қойылымға негіз болатын әдеби-драмалық шығарма. Әдеби сценарийде режиссердегідей нақты жоспарлар жоқ. Бұл экранда болатын үздіксіз әрекеттің ауызша сипаттамасы, соның ішінде диалогтар мен авторлық ескертулер. Әдеби сценарий деректі фильмдердің сценарийлері мен сценарийлерінің негізі ретінде кеңінен қолданылады.
Режиссерлік сценарий көбінесе екі қатардан тұратын кесте болып табылады, олардың біреуі жоспардың (бейненің) ауызша сипаттамасын көрсетеді, ал екіншісінде дыбысқа (аудиоға) қатысты барлық нәрсе: дауыстық мәтін, диалог, музыка, дыбыстық және Шу әсерлері. Режиссерлік сценарий көбінесе сюжеттік тақтамен толықтырылады.
Сюжеттік тақта
Сюжеттік тақта-бұл экранда көрсетілетін ретпен кадрлардың шағын суреттері. Ол режиссерге не және қалай түсіру керектігі туралы нақты түсінік береді және режиссерлік сценарийге маңызды қосымша болып табылады
Жоспардың сипаттамасында оның үлкендігі міндетті түрде көрсетіледі-жалпы жоспар (ОП), орта жоспар (СП), жақын жоспар (КП). Барлық жоспарлардың нақты шекаралары бар. Сондай-ақ, кадрішілік монтаждаудың болжамды операторлық әдістері (кету, соқтығысу, панорама және т.б.) схемалық түрде белгіленеді.
Бейне түрін таңдау:
Скринсейвер ролигі (статикалық кадр, несиелер, дауыстық дауыс)
Ролик-Нұсқаулық. (бірнеше статикалық кадрлар)
Анимация. Мұнда 3 нұсқа болуы мүмкін: үш өлшемді анимация және екі өлшемді анимация, сонымен қатар бейнемен туралау.
Ойын ролигі. Мұндай жарнамалық бейнелерді сахналау деп те атайды.
2-кезең түсіру
Түсірілім-фильм түсірудегі ең маңызды кезеңдердің бірі. Сіз түсіргіңіз келетін оқиғалар ерекше, сондықтан сіз оларды түсіріп, қателіктер жібермеуге тырысуыңыз керек, әйтпесе келесі кезеңде (монтажда) қиындықтар туындауы мүмкін.
Бейне түсірудің негізгі әдістері
Жоспарлардың ең көп қолданылатын бөлімі үш түрге бөлінеді: жалпы, орташа және үлкен.
Жалпы жоспар кеңістікті көрсетеді, кейіпкер әрекет ететін ортаны сипаттайды.
Орта жоспар әрекет туралы ақпарат береді, жағдай, қатысушылар және уақыт пен кеңістіктегі әрекет процесі көрінеді.Жақын жоспар кейіпкер туралы көрнекі ақпараттың негізгі көзі болып табылады. Журналист пен оператор кімді және не түсіру керектігін шешеді, жақыннан түсірудің рөлін анықтайды. Кейіпкерді ашу сәті, кейіпкердің эмоционалды күйі "арандатушылықпен", "таныс", "жасырын" камераның көмегімен және т. б. түсірудің әртүрлі әдістері мен әдістерімен ұсталады.
Ең дәл-алты түрге:
1) алыс жоспар (адам және оның қоршаған ортасы),
2)Жалпы жоспар (бүкіл бойдағы адам),
3)орташа жоспар (тізеге дейінгі адам),
4) белдік жоспары (белге дейінгі адам),
5)жақын жоспар (адамның басы),
6) макроплан (көз сияқты бөлік).
Мұнда айта кету керек, кейбір телестудияларда "жоспар" сөзі екінші мағынасында "кадр" сөзімен (яғни, фильмнің немесе Бағдарламаның камераның "бір көзқарасымен" түсірілген бөлігі) білдірілуі керек уақыттың ұзақтығын білдіретін ұғым ретінде қолданылады. Олар "ұзын (немесе қысқа) жоспар" туралы айтады, ал ұзын (немесе қысқа) кадр туралы айту керек. Жоспар көп немесе аз болуы мүмкін, бірақ көп немесе аз болуы мүмкін емес.
Егжей-үлкен семантикалық жүктеме бар. Маңыздылығы. Бөлшекке дейін және кейін объектімен өлшеу үшін орташа немесе жалпы жоспар көрсетілуі керек.
Бұрыш-тақырыпқа семантикалық және эмоционалды қатынасты білдіретін техникалық және шығармашылық операторлық әдіс. Мысалы, ұлы, жеңімпаз - төменгі бұрыш, бақытсыз, жеңілген жоғарғы бұрыш.
Сонымен қатар, белгілі бір бұрышты объектіні жақсы тексеру үшін, кеңістіктік бағдарлау үшін пайдалануға болады.
Өзгермелі фокус-фокусты алдыңғы объектіден кадр тереңдігіндегі объектіге аудару немесе керісінше, өрістің таяз тереңдігі принципін қолдану арқылы кеңістіктік әсер пайда болады.
Панорама-түсіру бағытын өзгерту үшін камераны бұру немесе еңкейту. Кез - келген панорама статикалық жоспардан басталып, аяқталуы керек (камера Қозғалмай) - әйтпесе алдыңғы және кейінгі жоспарлар панорамамен нашар орнатылады. Айта кету керек, панорамалау кезінде камераның қозғалысы біркелкі болуы керек, бұл траектория бойынша тек біздің көзіміз сырғып кеткендей серпіліс пен тоқтаусыз.
Кескін тұрақтылығы. Әдетте кішкентай әуесқой камераларда үлкен проблема бар-кескіннің тұрақсыздығы, серпіліс, камераның дірілдеуі, тіпті оптикалық тұрақтандырғыштары бар. Мұны болдырмауға болады әртүрлі штативтерді қолдану: триподтар, моноподтар, иыққа немесе кеудеге баса назар аударатын штативтер.
ZOOM-бұл бастаушы бейне түсірушілердің ауыр жері. Трансфокатор түймесі магнит сияқты тартады және ол ешқандай өлшемсіз қолданыла бастайды. Көптеген "соққылар" мен "кетулер" мүлдем орынсыз болумен қатар, сіз САПАНЫҢ нашарлауына ие боласыз. Нысанның ұлғаюымен діріл айтарлықтай артады, бұл физикалық үлгі
Көбінесе оператор камераны қосып, ұзақ уақыт жүреді, оны трансфокаторды қолдана отырып, объектіден объектіге ауыстырады. Бұл "ұзын кадр"деп аталады. Мұндай бейне көңілсіз әсер қалдырады. Назар аударыңыз, кез-келген фильмде кадр шамамен 5 секундтан кейін немесе одан да жиі өзгереді. Бүгін теледидар көргенде, жеке кадрдың қанша уақытқа созылатынын есептеп, орташа есеппен 5 секундты есептеңіз.
Жарықтандыру (жарық) дұрыс таңдалған жарықтандыру сахнаның эмоционалды сипатын, кейіпкерлердің бет-әлпетін, олардың қоршаған ортасын толық жеткізуге мүмкіндік береді. Біз ондағы кеңістік пен заттарды көлемді көреміз және бұл үш өлшемді жалпақ теледидар экранына түсіруге кадрдың дұрыс құрамы ғана емес, сонымен қатар жарықтандыру да көмектеседі. Сурет салу жарығы-параллель сәулелердің бағытталған сәулесі. Бұл жарықтандырудың негізгі түрі: ол көрерменде негізгі жарық көзі қайдан шыққандығы туралы түсінік қалыптастырады, жартылай көлеңке немесе өткір көлеңкелер түзеді, соның арқасында көлемді формалардың көбеюі күшейеді. Мұндай жарықтандыруды күн шуақты ауа-райында байқауға болады (аспан сферасының шашыраңқы жарығы және параллель күн сәулесінің сәулесінің бағытталған жарығы). Диффузиялық торлары бар аз жарық құрылғылар модельдеу жарығын құрайды. Толтырғыш Жарық-түсірілім объектілерінде көлеңке түзбейтін шашыраңқы жарық ағыны. Мұндай жарықты бұлтты ауа-райында байқауға болады. Толтырғыш Жарық көлеңкелі жерлерді жарықтандыру және объектінің бөлшектерін жеткілікті түрде өңдеуді қамтамасыз ету үшін шашыраңқы жарық шамдарымен жасалады. Толтырғыш және сурет салу құралдары, әдетте, камераның оптикалық осінің әр түрлі жағында орналасады. Сынақ жарығы түсірілім объектісінің артында орналасқан және оны жоғарыдан жарықтандыратын құрылғыны береді. Нәтижесінде объектіде кескінге көркем көрініс беретін және оны фоннан бөлуге мүмкіндік беретін жеңіл жиек пайда болады. Фондық Жарық негізгі нысандардың артында орналасқан фонға бағытталған құрылғылардан алынады. Сурет салу және толтыру жарығының арақатынасы жарықтандырудың сипатымен анықталады.
Түсірілім сапалы болуы үшін және монтаждау кезінде аз жұмыс болды:
Біз камераны қатты ұстаймыз немесе штативті қолданамыз.
Жолда алып тастамаңыз.
Біз масштабтауды теріс пайдаланбаймыз, егер қолдансақ, тегіс.
Панораманы өте мұқият және мұқият алып тастаңыз, асықпаңыз, басында және соңында тоқтаңыз.
Біз "ұзын кадрды" түсірмейміз, бұрыштарды өзгертеміз.
Біз тік ұстаймыз, камераны бір жағына толтырмаймыз.
Біз жарықтың күрт өзгеруіне жол бермейміз, ақ түстің тепе-теңдігін қадағалаймыз.
Камераның күйін бақылаңыз.
3-кезең монтаждау және дауыс беру
Орнату келесі бағдарламаларда жүзеге асырылады: Windows Movie Maker, http://illiweb.com/fa/empty.gifPinnacle студия
Монтаждау функциясы материалды таңдауға дейін азаяды, осылайша кескіндерді дәйекті түрде қосу арқылы экранда болып жатқан оқиғалардың даму логикасын жеткізеді, яғни. бөлек түсірілген "кесектерді" монтаждау - орналастыру, ретсіз және бір-бірімен байланыссыз, жеке сәттерді ең тиімді, тұтас және ритақты ретпен салыстырады
Жақтау-экран жұмысының негізгі ұяшығы. Монтаждық кадр үлкен бүтіннің бөлігі (эпизод, фильм, телешоулар) – монтаждау мақсатындағы сілтеме.
Монтаж - бұл әр уақытта түсірілген эпизодтар сценарийге сәйкес біртұтас тұтастыққа қосылатын бірқатар операциялар
Орнату үшін орнату парағы қолданылады. Онда кадрлар тізбегі (сюжеттік тақта), барлық көшірмелер, музыкалық кірістірулер, несиелер және т.б. кадрларға сәйкес жазылған.